Ումբերտո Էկո․ մշակութային ֆաշիզմ


«Ուր-ֆաշիզմը» հավասարապես թե՛ քաղաքական, թե՛ փիլիսոփայական և թե՛ մշակութային երևույթ է և արտացոլում է անհանդուրժողականության բոլոր դրսևորումները։


Հավերժական ֆաշիզմ կամ «ուր-ֆաշիզմ» հասկացությունը ներմուծել է Ումբերտո Էկոն՝ բնորոշելով ուլտրաաջ գաղափարախոսության տրանսմշակութային ֆենոմենը։ Էկոն շարադրել է արվեստում ֆաշիզմի այս տեսակը ճանաչելու 14 նշան․ եթե դրանք առկա են, ուրեմն՝ ահազանգ հնչեցնելու ժամանակն է․․․

1.«Ուր-ֆաշիզմի» առաջին բնորոշիչը ավանդույթի պաշտամունքն է։ Տրադիցիոնալիզմն ավելի հին երևույթ է, քան ֆաշիզմը։ Այն ֆրանսիական հեղափոխությունից հետո հանդես է գալիս որպես հակահեղափոխական կաթոլիկ մտքի գերակա տարր, բայց ծնունդ է առել դեռևս ուշ հելլենիզմի դարաշրջանում՝ որպես արձագանք դասական Հունաստանի ռացիոնալիզմին։  
Այս երևույթը նշանակում է, որ գիտելիքի զարգացման համար այլևս հնարավորություն չկա։ Ճշմարտությունը հռչակված է մեկընդմիշտ, մնում է միայն մեկնաբանել դրա մութ խոսքերը։ Բավարար է դիտարկել տարատեսակ ֆաշիստական մշակույթների «պահունակները»․ դրանցում ներառված են միայն տրադիցիոնալիստ մտածողները։ Գերմանաֆաշիստական գնոսիսը սնվում էր տրադիցիոնալիստական, սինկրետիկ, օկուլտական աղբյուրներից։ Նոր իտալական աջերի կարևորագույն տեսական աղբյուր Յուլիուս Էվոլան Գրաալը խառնում է «Սիոնական իմաստունների արձանագրությունների» հետ, ալքիմիան՝ սրբազան Հռոմեական կայսրության հետ։ Հենց այն փաստը, որ իտալական աջերը տեսադաշտը հարստացնելու նպատակով այժմ ընդլայնել են «պահունակը»՝ ներառելով նաև դը Մեստրին, Գենոնին և Գրամշիին, սինկրետիզմի ցուցադրման փայլուն ապացույցն է։ 
     
2.Տրադիցիոնալիզմն անխուսափելիորեն հանգեցնում է մոդեռնիզմի չընդունմանը։ Ինչպես իտալական ֆաշիստները, այնպես էլ գերմանական նացիստները, թերևս, պաշտում էին տեխնիկան, մինչդեռ տրադիցիոնալիստ մտածողները սովորաբար տեխնիկան նշավակում են՝ այն համարելով ավանդական հոգևոր արժեքների ինքնին ժխտում։ Սակայն, ըստ էության, նացիզմը բավականություն է ստանում իր ինդուստրացման լոկ արտաքին տեսանկյունից։ Այս գաղափարախոսության խորքում իշխում է Blut und Boden-ի՝ «Արյան և հողի» տեսությունը։ Ժամանակակից աշխարհի ժխտումը կատարվում էր կապիտալիստական արդիականության ժխտման ներքո։ Սա, փաստորեն, 1789թ֊ի (ինչպես նաև, իհարկե, 1776թ-ի) Լուսավորության ոգու մերժումն էր։ Ռացիոնալիզմի դարաշրջանը դիտարկվում է որպես ժամանակակից անբարոյականության սկիզբ։ Այդ իսկ պատճառով «ուր-ֆաշիզմը» կարող է բնորոշվել որպես իռացիոնալիզմ։           

3.Իռացիոնալիզմն ամուր կապված է «գործողություն հանուն գործողության» պաշտամունքի հետ։ Գործողությունն ինքնին հիասքանչ է, ինչի պատճառով էլ իրականանալի է առանց ռեֆլեքսի և ռեֆլեքսից դուրս։ Մտորումը ոչ տղամարդկային գործ է։ Մշակույթը կասկածանքով է ընկալվում՝ լինելով քննադատական վերաբերմունքի պոտենցիալ կրողը։ Այստեղ ամեն ինչ կա․ և՛ Գեբելսի «երբ ես լսում եմ «մշակույթ» բառը, անմիջապես ձեռքս եմ վերցնում ատրճանակը» արտահայտությունը, և՛ հաճելի ընդհանուր կետերը ինտելեկտուալ շիլափլավի, ձվանման գլուխներով մտավորականների, արմատական սնոբիզմի և կոմունիստական վարակի տարածման բույն դարձած համալսարանների վերաբերյալ։ Ինտելեկտուալ աշխարհի հանդեպ կասկածամտությունը միշտ ազդարարում է «ուր-ֆաշիզմի» առկայության մասին։ Ֆաշիզմի պաշտոնական մտածողները հիմնականում զբաղված էին ժամանակակից մշակույթը քննադատելով և լիբերալ մտավորականությանը հավերժական արժեքներից հեռանալու համար մեղադրելով։      
4.Սինկրետիզմի ձևերից ոչ մեկը չի կարող դիմանալ քննադատության։ Քննադատական մոտեցումն օգտվում է տարբերություններից, իսկ տարբերությունները հանդիսանում են արդի իրականության բնորոշիչ հատկանիշը։ Ժամանակակից մշակույթում գիտական հանրությունը հարգում է հենց անհամաձայնությունը՝ որպես գիտության զարգացման հիմք։ Իսկ «ուր-ֆաշիզմի» տեսանկյունից անհամաձայնությունը դավաճանություն է։  

5.Անհամաձայնությունը նաև ոչ միանմանության նշան է։ «Ուր-ֆաշիզմն» աճում է և փոխհամաձայնություն փնտրում՝ շահարկելով օտարոտիության հանդեպ եղած բնածին վախը։ Ֆաշիստոիդական կամ նախաֆաշիստոիդական շարժման առաջնային լոզունգներն ուղղված են այլազգիների դեմ։ Այսպիսով, «ուր-ֆաշիզմը» փաստացի խառնված է նաև ռասիզմի մեջ։   

6.«Ուր-ֆաշիզմը» ծնվում է անհատական կամ սոցիալական ֆրուստրացիայից։ Հենց այդ պատճառով էլ բոլոր պատմական ֆաշիզմները հենվել են ֆրուստրացված միջին դասի վրա, որը տուժել է որևէ տնտեսական կամ քաղաքական ճգնաժամից, և վախեցել են զայրացած «ներքևների» սպառնալիքից։ Մեր օրերում, երբ նախկին պրոլետարները վերածվել են մանր բուրժուականության, իսկ լյումպենը կամովին հեռացել է քաղաքական կյանքից, ֆաշիզմը այդ նոր մեծամասնության մեջ գտնում է գերազանց լսարան։   

7.Նրանց, ովքեր առհասարակ սոցիալապես թշվառ են, «ուր-ֆաշիզմն» ասում է, թե արտոնությունների միակ գրավականը որոշակի երկրում ծնված լինելու փաստն է։ Այսպես է ձևավորվում ազգայնականությունը։ Եվ միակը, որ կարող է համախմբել ազգը, թշնամիներն են։ Հենց այդ պատճառով էլ «ուր-ֆաշիզմի» հոգեբանության հիմքում մոլեգին տարվածությունն է դավադրության, ցանկալի է՝ միջազգային դավադրության, գաղափարով։ Մարդիկ պիտի իրենց զգան պաշարված։ Լսարանը դավադրության գաղափարի վրա կենտրոնացնելու լավագույն միջոցը քսենոֆոբիայի զսպանակներն օգտագործելն է։ Թեպետ հարմար կլինի նաև ներքին դավադրությունը․ այս դեպքում համապատասխան տարբերակ են հրեաները, քանի որ նրանք միաժամանակ և՛ ներսում են, և՛ դրսում։    

8.Անդամակիցները պիտի իրենց վիրավորված զգան այն պատճառով, որ թշնամիներն ի ցույց են դնում հարստությունը, պարծենում են իրենց ուժով։ Երբ ես մանուկ էի, ինձ ներշնչում էին, թե անգլիացիները «հինգանգամյա սննդի ազգ են»։ Անգլիացիները սնվում են ավելի ինտենսիվ, քան աղքատ, բայց ազնիվ իտալացիները։ Իսկ հրեաները հարուստ են, բացի այդ՝ նրանք օգնում են յուրայիններին, ունեն փոխօգնության գաղտնի ցանց։ Սա՝ մի կողմից։ Միևնույն ժամանակ՝ անդամակիցները համոզված են, որ կկարողանան հաղթել ցանկացած թշնամու։ Այդպիսով, հռետորական լարերի տատանումների շնորհիվ, թշնամիներն ուրվագծվում են միաժամանակ և՛ չափազանց ուժեղ, և՛ չափազանց թույլ։ Այդ պատճառով ֆաշիզմները դատապարտված են միշտ տանուլ տալու պատերազմները․ նրանք ի վիճակի չեն անաչառորեն գնահատելու հակառակորդի մարտունակությունը։  

9.«Ուր-ֆաշիզմի» համար չկա կյանքի համար պայքար, այլ կա կյանք հանուն պայքարի։ Եթե այդպես է, ապա պացիֆիզմը համարժեք է թշնամու հետ եղբայրացմանը։ Պացիֆիզմը դատապարտելի է, քանզի կյանքը հավերժական պայքար է։ Միաժամանակ կա նաև Ահեղ դատաստանի բարդույթը։ Քանի որ թշնամին պիտի ոչնչացվի և կոչնչացվի, հետևաբար՝ տեղի կունենա վերջին մարտը, որի արդյունքում տվյալ շարժումը ձեռք կբերի աշխարհի հանդեպ լիակատար իշխանություն։ Այսօրինակ «համապարփակ որոշման» լույսի ներքո էլ ենթադրվում է համընդհանուր խաղաղության դարաշրջանի՝ Ոսկե դարի գալուստը։ 
Սակայն սա հակասում է հարատև պատերազմի մասին թեզին, և դեռևս ոչ մի ֆաշիստական առաջնորդի չի հաջողվել լուծում տալ այս ձևավորված հակասությանը։    


10.Բոլոր ռեակցիոն գաղափարախոսություններին բնորոշ է էլիտարիզմը՝ իր ողջ ազնվական խորությամբ։ Պատմության ընթացքում բոլոր ազնվական և ռազմամոլ էլիտարիզմները հենվում էին թույլի հանդեպ արհամարհանքի վրա։  
«Ուր-ֆաշիզմը» քարոզում է պոպուլիստական էլիտարիզմ։ Շարքային քաղաքացիները հանդիսանում էին աշխարհի լավագույն ժողովուրդը։ Կուսակցությունը կազմված էր լավագույն շարքային քաղաքացիներից։ Շարքային քաղաքացին կարող էր (կամ պարտավոր էր) դառնալ կուսակցության անդամ։ 
Սակայն չեն կարող լինել պատրիկներ առանց պլեբեյների։ Այն առաջնորդը, ով գիտե, որ իշխանությունը ձեռք է բերել ոչ թե ընտրվելու, այլ ուժով նվաճելու միջոցով, հասկանում է նաև, որ իր ուժը հիմնված է զանգվածի թուլության վրա, և այդ զանգվածն այնքան թույլ է, որ կարիք ունի և արժանի է Գրաստապանի։     
Այդ իսկ պատճառով հիերարխիականորեն (միլիտարիստական մոդելով) կազմավորված հասարակություններում յուրաքանչյուր առանձին առաջնորդ մի կողմից արհամարհում է վերադասներին, մյուս կողմից՝ ստորադասներին։ 
Հենց սրանով էլ ամրապնդվում է զանգվածային էլիտարիզմը։ 

11.Ամեն մեկին և յուրաքանչյուրին դաստիարակում են այնպես, որ դառնա հերոս։ Առասպելներում հերոսը հանդես է գալիս որպես բացառիկ, արտասովոր մի արարած, մինչդեռ «ուր-ֆաշիզմի» գաղափարախոսության մեջ հերոսականությունը բնականոն երևույթ է։ Հերոսականության պաշտամունքն անմիջականորեն կապված է մահվան պաշտամունքի հետ։ Պատահական չէ, որ ֆալանգայի անդամների նշանաբանն էր՝ Viva la muerte։ Սովորական մարդկանց ասում են, թե մահը ցավալի է, բայց այն պետք է դիմավորել արժանապատվորեն։ Հավատացյալ մարդկանց ասում են, թե մահը գերբնական երանության հասնելու տանջալից միջոց է։ «Ուր-ֆաշիզմի» հերոսը տենչում է մահ, որը նրա համար կանխորոշված է որպես հերոսական կյանքի լավագույն փոխհատուցում։ «Ուր-ֆաշիզմի» հերոսը շտապում է մեռնել։ Փակագծերում նշենք, որ այդ հերոսական անհամբերության ընթացքում նա առավել հաճախ սպանում է մյուսներին։   

12.Քանզի ինչպես հարատև պատերազմը, այնպես էլ հերոսականությունը բավականին բարդ խաղեր են, «ուր-ֆաշիզմն» իր ձգտումը վերահասցեավորում է սեռական հարթությունում իշխանության։ Սրա վրա է հիմնված առնականության պաշտամունքը (այսինքն՝ կնոջ հանդեպ քամահրանքը և ցանկացած ոչ կոնֆորմիստական սեռական սովորության անողոք հետապնդումը՝ կուսությունից մինչև համասեռամոլություն)։ Քանզի սեռը նույնպես բավականին բարդ խաղ է, «ուր֊ֆաշիզմի» հերոսը խաղում է ատրճանակով, այսինքն՝ առնանդամի փոխնակով։ Անընդմեջ ռազմական խաղերի ենթատեքստում անփառունակ invidia penis-ն է։      

13.«Ուր-ֆաշիզմը» կառուցվում է որակական (քվալիտատիվ) պոպուլիզմի վրա։ Ժողովրդավարության պայմաններում քաղաքացիներն օգտվում են անձի իրավունքներից․ քաղաքացիների ամբողջությունն իր քաղաքական իրավունքները կյանքի է կոչում միայն քանակական (քվանտիտատիվ) հիմքի առկայության դեպքում, երբ կատարվում են մեծամասնության որոշումները։ «Ուր-ֆաշիզմի» տեսանկյունից անհատը անձի իրավունքներ չունի, իսկ Ժողովուրդը հանդես է գալիս որպես որակ և միասնական կամքն արտահայտող միաձույլ ամբողջություն։ Քանի որ մարդկային արարածների ոչ մի քանակություն իրականում չի կարող ունենալ միասնական կամք, Առաջնորդը հավակնում է ներկայանալ բոլորի անունից։ Կորցնելով պատվիրակ լինելու իրավունքը՝ շարքային քաղաքացիները չեն գործում, այլ միայն կանչվում են՝ խաղալու Ժողովրդի դերը (մասը՝ ամբողջի համար)։ Ժողովուրդը, այդպիսով, հանդես է գալիս որպես բացառապես թատերական երևույթ։       
Որակական պոպուլիզմի օրինակ ցույց տալու համար պարտադիր չէ դիտարկել Նյուրնբերգյան մարզադաշտը կամ հռոմեական լեփլեցուն հրապարակը Մուսոլինիի պատշգամբի առաջ։ Մոտ ապագայում որակական պոպուլիզմի հեռանկարը հեռուստատեսությունն է կամ համացանցը․ այս երկուսն ընդունակ են որպես ժողովրդի կարծիք ներկայացնելու քաղաքացիների ընտրյալ խմբի հուզական վերաբերմունքը։ 
Ամուր հենվելով քվալիտատիվ պոպուլիզմի վրա՝ «ուր-ֆաշիզմը» ոտքի է կանգնում «խորհրդարանական փտած ժողովրդավարությունների» դեմ։ Առաջինը, ինչի մասին Մուսոլինին նշեց իտալական խորհրդարանում ելույթ ունենալիս, հետևյալն էր․ «Ես կցանկանայի այս խուլ ու գորշ դահլիճը վերածել մարզասրահի իմ զավակների համար»։ Նա, իհարկե, «իր զավակների» համար արագորեն գտավ ավելի լավ ապաստան, բայց խորհրդարանը, այնուամենայնիվ, լուծարեց։ 
Ամեն անգամ, երբ քաղաքական գործիչը հարց է բարձրացնում խորհրդարանի լեգիտիմության վերաբերյալ՝ պատճառաբանելով, թե այն արդեն չի արտահայտում ժողովրդի կարծիքը, ակնհայտ զգացվում է Հավերժական Ֆաշիզմի շունչը։ 

14.«Ուր-ֆաշիզմը» խոսում է Նորալեզվով։ Նորալեզուն հայտնագործել է Օրուելն իր «1984» վեպում՝ որպես Անգսոցի՝ Անգլիական սոցիալիզմի պաշտոնական լեզու, բայց «ուր-ֆաշիզմի» տարրերը բնորոշ են ամենատարբեր դիկտատուրաներին։ Ե՛վ նացիստական, և՛ ֆաշիստական դասագրքերը առանձնանում էին աղքատ բառապաշարով և պարզունակ շարահյուսությամբ՝ նպատակ ունենալով դպրոցականի համար առավելագույնս սահմանափակել բարդ քննադատական մտածողության գործիքների հավաքածուն։ Սակայն մենք պիտի կարողանանք ճանաչել Նորալեզվի նաև ուրիշ դրսևորումները, եթե նույնիսկ դրանք ներկայանում են հեռուստատեսային հանրաճանաչ և անմեղ թոք-շոուի տեսքով։  

գլխավոր նկարը՝ Esquire-ի

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լարս ֆոն Թրիեր Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Ումբերտո Էկո․ մշակութային ֆաշիզմ
Ումբերտո Էկո․ մշակութային ֆաշիզմ
«Ուր-ֆաշիզմը» հավասարապես թե՛ քաղաքական, թե՛ փիլիսոփայական և թե՛ մշակութային երևույթ է և արտացոլում է անհանդուրժողականության բոլոր դրսևորումները։
https://2.bp.blogspot.com/-5OLTx8-C2t0/Vu6hnphmUoI/AAAAAAAAA6o/Wxp2XbHFx8shzFhHRGreY4buIlRygrHAQ/s640/1.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-5OLTx8-C2t0/Vu6hnphmUoI/AAAAAAAAA6o/Wxp2XbHFx8shzFhHRGreY4buIlRygrHAQ/s72-c/1.jpg
KINOVERSUS
http://www.kinoversus.com/2016/03/blog-post_20.html
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/2016/03/blog-post_20.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy