$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Լուկինո Վիսկոնտի. մերկ կյանքը

«Ես պատկանում եմ հեռացող դասին, ես ազատ եմ պատրանքներից և ընդունակ չեմ ինքնախաբեության։ Մենք հովազներ ենք, առյուծներ։ Նրանք, ովքեր մեզ կփոխարինեն, կլինեն շնագայլեր, բորենիներ»։ «Ընձառյուծը», ռեժ․՝ Լուկինո Վիսկոնտի, 1963թ


Ստվերային կողմը 

«Արդյոք նա դեկադե՞նտ էր։ Չգիտեմ՝ իրավունք ունե՞մ դատողություններ անելու այդ մասին։ Դաժա՞ն էր։ Երբեմն։ Գոռո՞զ էր։ Այո՛, այդպես է։ Սիրալի՞ր էր։ Հաճախ։ Մեծահոգի՞ էր։ Այն էլ ինչքա՛ն։ Զվարճալի՞ էր։ Անկեղծ ասած՝ չեմ կարծում։ Ես նրան հազվադեպ եմ տեսել ծիծաղելիս։ Միայն մշուշոտ ժպիտ և փոքր-ինչ բարձրացրած հոնք։ Դա պատահել է ընդամենը մի քանի անգամ, սովորաբար՝ լավ խոհարարի ընկերակցությամբ։ Քանի որ նա թուլություն ուներ որակյալ խոհանոցի հանդեպ, ես լսել եմ նրա ուրախ քրքիջը, ապա ռեպլիկների արագ փոխանակումը ինձ անհայտ բարբառով, որով խոսում էր խոհարարը։ Բայց ես դեռևս երբեք չեմ հանդիպել կինոյի աշխարհի այնպիսի ներկայացուցչի, ով նրա պես կկարողանար վերլուծել Կլիմտին ու Կարայանին, Պրուստին ու «Արախիս» կոմիքսը, Մոցարտին ու Մանտովանիին, կամ՝ Դուզեին ու Դորիս Դեյին։ 

Երբ նա կաթված ստացավ, ինձ թույլ տվեցին այցելել նրան Չերնոբիոյի իր առանձնատանը։ Ընդամենը տասը րոպե, ոչ ավելին․․․ Ծառուղին, որով քայլում էի, լուսավորում էին բարեկազմ ֆիգուրների երկար շարքերը՝ բարձրում պայծառ վառվող ջահերով։ Նա նստած էր հաշմասայլակում, շալով փաթաթված, կուչ եկած ու կնճռոտ, ինչպես քերծեի չափ փոքրացած մի առյուծ։ Ես գրկեցի նրան, և նա բռնեց ձեռքս իր այն ձեռքով, որը կարողանում էր շարժել։ Ես նրա կողքին նստեցի երկու ժամ, և այդ ընթացքում նրա սպասավորները բերում էին մեծ ալբոմներ՝ նրա վերջին ծավալուն պատմական ֆիլմի՝ «Լյուդվիգի» լուսանկարներով։ Նա հանկարծ աշխուժացավ, հուզվեց և ավելի ու ավելի ջերմացավ՝ թերթելով ալբոմները էջ էջի ետևից»։ 

Այս հուշը 1980-ականների վերջին գրի է առել Դիրկ Բոգարդը՝ «Աստվածների կործանումը» և «Մահը Վենետիկում» ֆիլմերի գլխավոր դերակատարը։ Հուշ, որը կյանքի ողբերգականության և մայրամուտի մասին կարող է պատմել շատ ավելին, քանի ցանկացած այլ երկարաշունչ պատմվածք։ Սա մի դրվագ է նաև այն մասին, թե ինչպես են անսովոր և հնաոճ դեկորները կանխորոշում ազնվական ծագումով մարդու ուղին 20-րդ դարի կիզակետում, սա մի էտյուդ է երեկվա աշխարհի փայլի մասին, աշխարհ, որին առաջվա պես պատկանում է խորհրդավոր կոմս Լուկինո Վիսկոնտի դի Մոդրոնեն, պատմություն՝ նրան այրող ստեղծագործական կրքի մասին։ Որպեսզի այս ֆիգուրին վերստին մարդկային գծեր պարգևենք, անհրաժեշտ է վերակառուցել մեր շարադրանքի մոդելը, դիտարկել «նրա խոհանոցը», ինչպես կասեր Սերժ Դանեյը։   

Սակայն այդ դեպքում արդյոք շատ չե՞նք մոտենա նրան։ Չե՞նք նվազեցնի նրա մասշտաբը։ Կա նաև հակառակ գայթակղությունը․ Վիսկոնտիին մեծ հեռավորությունից նայելը կամ նրա մասին չափից դուրս ճոռոմ խոսելը։ Եվ դրան կհամապատասխաներ նրա ստեղծած, թերևս, ամենաարտասովոր կերպարը՝ կրկին Լյուդվիգը․․․ Ֆիլմի սցենարիստ Էնրիկո Մեդիոլին այդ հարցին կտրուկ է անդրադառնում․ «Վիսկոնտին միշտ առարկել է իր և Լյուդվիգի համեմատության դեմ։ Բայց դա ամբողջովին անկեղծ չէ։ Լյուդվիգի կերպարը բացահայտում է նրան չափազանց հոգեհարազատ մի աշխարհ, որտեղ արտացոլված են նրա կենսախնդությունը, նրա հումորը և, միաժամանակ, նրա անհաղթահարելի մելամաղձությունը, որի գոյության մասին ոչ ոք չէր էլ կասկածում, քանզի այդպիսի րոպեներին նա թաքնվում էր բոլորից»։ 

Ասում են՝ կենսագրության իդեալական շարադրանքը պահանջում է պահպանել որոշակի տարածություն նկարագրվող հերոսից։ Կենսագրության շարադրանքը պետք է ներառի ոչ միայն ճշմարիտ պատմական դետալներ, այլև ներթափանցի նկարագրվող երևույթների խորքը, լուսավորի ստվերոտ շերտերը, բացահայտի գաղտնիքները, եթե այդպիսիք կան, և լույս աշխարհ դուրս բերի «գաղտնիքների այդ անիծյալ պարկը», որի մասին ոչ առանց մաղձի գրում է Մալրոն։ Պետք չէ անփութորեն անտեսել ֆոնը կամ ընդհանուր պլանը, որովհետև հենց այդտեղ է պետք դիտարկել կենդանի անհատականությանը, որի մասին պատմում ես։ 

Ընդհանուր պատմական համայնապատկերը, ինչպես նաև համամշակութային համայնապատկերը, հարկ է ներկայացնել մանրամասն՝ գլխավոր հերոսին ճիշտ լույսով ընկալելու և նրա մտահորիզոնի ողջ լայնությունը պատկերացնելու համար։ «Միայն մեծ ռեժիսորները, ինչպիսիք են, օրինակ, Էյզենշտեյնը կամ Վիսկոնտին, կարող էին մշակութային ժառանգության հետ աշխատել այնպես, ինչպես գունային լուծումների հետ։ Նրանց կինոն վեր է կանգնած բոլոր ավանդույթներից»,- գրել է Ժան-Լուի Լետրան։ 

Այսպիսի վարպետների արվեստն անհրաժեշտ է ուսումնասիրել նրանց կենսագրության հետ միասին։ Իհարկե, քննադատները կարող են ակնթարթային որոշում կայացնել՝ ժամանակավրե՞պ է նրանց արվեստը, թե՞ արդիական։ Սակայն արվեստագետի հոգու կրակն ու խորությունը գտնել կարողանալը շատ ավելին արժե, քան շուտափույթ դատավճիռները։ Այդ կրակը տեսնում ես այն ստեղծագործողների ներսում, ովքեր փորձում են ըմբռնել այն ամենը, ինչը գտնվում է սովորական կեցությունից դուրս, անհատի կյանքից դուրս՝ աշխատանքում, մարտերում և վերքերում։ 

Գուցեև հենց ստեղծագործական կենսագրությունն է՝ որպես կատարյալ կամ անկատար հայելի, ընդունակ բացահայտելու կյանքի իրական բովանդակությունը և ճշմարիտ դինամիկան, որը թաքնված է լինում հազարավոր թվացյալ պատահականությունների մեջ։ Մարտին Սկորսեզեն, 2006թ-ին Փարիզում ներկայացնելով իր ֆիլմը Բոբ Դիլանի մասին, ասել է․ «Բավարար էր գիտակցեի, որ իմ առջև դավաճանության ու վրեժխնդրության մի պատմություն է, և ես անմիջապես, առանց որևէ դժվարության, բեմադրեցի այդ ֆիլմը»։ Նույն սկզբունքով կարող ենք դիտարկել նաև Վիսկոնտիի կյանքը՝ հարց ուղղելով, թե ո՞րն էր նրա կյանքի ամենախորքային պատմությունը, որը վերափոխեց նաև նրա արվեստը։ 

Ուրվականների մասին

Մեծությունը կարող է տագնապ առաջացնել, եթե այն չես կարողանում տեղավորել որևէ դասի կամ սխեմայի մեջ։ Մենք խոսում ենք մի մարդու մասին, ով անկրկնելի էր բոլոր իմաստներով։ Վիսկոնտին՝ այնպիսին, ինչպիսին կար, միշտ խնդիրներ էր ստեղծում քննադատների և ոչ թե հանդիսատեսի համար։ Նրա ներկայությունը ժամանակակից մյուս ստեղծագործողներին արդեն իսկ ստիպում էր իրենց գնահատել ըստ նրա մասշտաբի։ Կյանքի օրոք նա բավականաչափ շրջապատված էր ուշադրությամբ, շրջապատված էր այնքան, որ իր հայտնի ու անհայտ ժամանակակիցների համար դարձել էր յուրատեսակ սևեռուն գաղափար։ Բեռնարդո Բերտոլուչին վերհիշում է, որ 1970-ականներին, արդեն նկարահանած լինելով «Հեղափոխությունից առաջ», «Կոնֆորմիստը», «Վերջին տանգոն Փարիզում» և իր մյուս հանրահայտ ֆիլմերը, ամեն անգամ Վիսկոնտիի տան մոտով անցնելիս ինքնաբերաբար շրջվում էր այդ ուղղությամբ և ինքն իրեն ասում․ «Այս տանն ապրել է Վիսկոնտին․․․»։ 

Ինչ վերաբերում է Ֆելինիին, ապա նա, ինչպես հայտնի է, աշխարհի մասին իր պատկերացումը ձևակերպում էր որպես կլոունադա, իսկ մարդկանց՝ որպես սպիտակ ու շիկակարմիր ծաղրածուներ։ Այդ շարքում իր տեղն ուներ նաև Վիսկոնտին։ Հետևելով այդ խաղին՝ Ֆելինին թվարկում է նաև մյուս ծաղրածուներին՝ ներառելով նաև ինքն իրեն․ «Մորավիան շիկակարմիր ծաղրածու է, բայց ցանկանում է դառնալ սպիտակ։ Պազոլինին սպիտակ ծաղրածու է՝ նրբաճաշակ ու բծախնդիր։ Անտոնիոնին լռակյաց շիկակարմիրներից է՝ համր ու տխուր։ Պիկասո՞ն։ Շիկակարմիր է․ հաղթական, հանդուգն, անամոթ, անբարդույթ, և նա, ի վերջո, հաղթում է սպիտակ ծաղրածուին։ Վիսկոնտին սպիտակ ծաղրածու է, չափազանց իշխանատենչ։ Նա ունի ընդամենը մեկ շքեղ կոստյում, բայց նույնիսկ այդ մեկն է շփոթության մատնում։ Հիտլերը սպիտակ ծաղրածու է, Մուսոլինին՝ շիկակարմիր։ Ֆրեյդը սպիտակ ծաղրածու է, Յունգը՝ շիկակարմիր»։ 

Երբ խոսում էին Վիսկոնտիի և Ֆելինիի մրցակցության մասին, Վիսկոնտին միշտ ընդդիմանում էր, համենայնդեպս՝ երբեք չէր հաստատում, թե այդպիսի մրցակցություն գոյություն ունի։ «Միշտ չափազանցնում են,- ասում էր նա,- մենք ընկերներ ենք եղել․․․»։ Սակայն երազները չեն ստում, և Վիսկոնտին Ֆելինիի համար բառացիորեն վերածվել էր իսկական մղձավանջի։ Վիսկոնտին իտալական կինոյի «Վերին ԵՍ-ն էր»՝ թե՛ երեկ, թե՛ այսօր։ Հայրը, որին պետք է ոչնչացնել․․․ Գրեթե գերմարդկային մի ուժ՝ չնայած իր հաշմանդամ վիճակին։ Հենց այդպիսին է 1974թ-ի նոյեմբերին նրան կրկին երազում տեսնում Ֆելինին։ 

Կանաչ կոստյումով և աջ ձեռքով ձեռնափայտին հենված, ձախ ձեռքը բարձրացրած, տիրական հայացքով․ «Ձեռնափայտին հենված՝ արագ ներս է մտնում Լուկինո Վիսկոնտին, ում լիակատար առողջացումն ինձ ու ընկերներիս ապշեցնում է։ Ինչպիսի անակնկալ հյուր․․․ Արդյոք այդ ամենն իմ տա՞նն էր կատարվում։ Ճոճվելով՝ Լուկինոն մոտենում է բազկաթոռին և նստում է, նա ուժեղ շնչարգելություն ունի։ Թերևս, նրա առողջացումն այնքան էլ լիարժեք չէ, որքան թվում է»։ Մեկ այլ տեսարանում Ֆելինին Վիսկոնտիին պատկերում է շագանակագույն բազկաթոռում նստած, իսկ ինքն աչքի ծայրով հետևում է նրան։ Հետևում է Վիսկոնտիին, ով բացակա հայացքով նայում է ինչ-որ տեղ՝ անորոշ հեռուն։ 

հատված Լորանս Սկիֆանոյի «Վիսկոնտի․ մերկ կյանքը» գրքից

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,2,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,2,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,103,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,15,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Լուկինո Վիսկոնտի. մերկ կյանքը
Լուկինո Վիսկոնտի. մերկ կյանքը
«Ես պատկանում եմ հեռացող դասին, ես ազատ եմ պատրանքներից և ընդունակ չեմ ինքնախաբեության։ Մենք հովազներ ենք, առյուծներ։ Նրանք, ովքեր մեզ կփոխարինեն, կլինեն շնագայլեր, բորենիներ»։ «Ընձառյուծը», ռեժ․՝ Լուկինո Վիսկոնտի, 1963թ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2z5Yf2f5s383qMac41gt9LYutdzc0UuxyyH_0wpA7X-zhQnoyIqQrbv3FiCZ0LKa4nkbXQxAKQkeRgTue1xE3qOkx8zcVmFWZDl7uLlrubtCJ-EL-18DAuT4It-E0uRynaK0CS242wQkK/s640/14971229_2156570404567295_390636648_n.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2z5Yf2f5s383qMac41gt9LYutdzc0UuxyyH_0wpA7X-zhQnoyIqQrbv3FiCZ0LKa4nkbXQxAKQkeRgTue1xE3qOkx8zcVmFWZDl7uLlrubtCJ-EL-18DAuT4It-E0uRynaK0CS242wQkK/s72-c/14971229_2156570404567295_390636648_n.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2016/11/luchino-visconti-110-amyak-dimankar.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2016/11/luchino-visconti-110-amyak-dimankar.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content