Աղասի Այվազյան. մեր կինոյի սինյոր Մարտիրոսը


գրող, կինոգետ Դավիթ Մուրադյանի անդրադարձը


Աղասի Այվազյանի գրքերից մեկը կոչվում է «Օբյեկտիվ»։ Այդ գրքի հերոսը կինոն է՝ իր սովորական կենցաղով ու միշտ արտասովոր հմայքով։ Իհարկե, կինոն օբյեկտիվի միջոցով է վերարտադրում աշխարհը, բայց միայն սուբյեկտիվ հայացքն է դարձնում այն արվեստ։ Ավելի ստույգ՝ կինոխցիկի ամենատես աչքը կույր է, եթե չկա հեղինակի անկրկնելի անհատականությունը և... տեսիլքը։

«Արևելք և արևմուտք»
Այվազյանի գրականությունը, կինոն (գումարենք նաև նրա թատրոնը, որը բնական կյանքով ապրում է նույնիսկ նրա պատմվածքներում և տալիս լրացուցիչ ձգողականություն) ներթափանցված է միայն իրեն պատկանող տեսողությամբ, որի շնորհիվ մենք հայտնաբերում ենք մեր շուրջն ու մեր մեջ թաքնված ընդհանրականը։

Եթե վերն ասվածը կարելի է պարադոքս համարել, ապա չակերտավոր մեղքը ոչ թե այս խոսքերն արտասանողինն է. այլ հենց Աղասի Այվազյանինը, որովհետև նրա գրքերն ու ֆիլմերը, որոնք ոչ այլ ինչ են, եթե ոչ հեղինակային կերպարի շարունակություն, գործ ունեն մարդկային կյանքի անհամար, խորհրդավոր և նույնքան առօրեական պարադոքսների հետ։


Ճշմարիտ արվեստը հենց այս հետագծով է գնում։ Ի վերջո, գալիս է մի անխուսափելի պահ, երբ չափից ավելի ինքնավստահ տրամաբանությունը շփոթվում ու կանգ է առնում գեղարվեստի դռների առջև, և միայն պարադոքսն է համարձակորեն ոտք դնում անհաղթահարելի թվացող այդ շեմից ներս։


«Հուդա»
Աղասի Այվազյանի գրքերը մենք բացում ենք գրողի հետ այդ չհետազոտված ճանապարհներով անցնելու համար։ Նույն նպատակով մենք նրա ֆիլմերն ենք դիտում։ Այն, ինչ անում ենք այսօր, Աղասի Այվազյանի համար չէ։ Ինքը դրա կարիքը չունի։ Դրա կարիքն ունենք մենք, և առաջին հերթին նրանք, ովքեր նոր պիտի բացահայտեն Աղասի Այվազյանի ֆիլմարվեստն ու ընդհանրապես այն մշակութային երևույթը, որն այդքան նկատելի տեղ ունի վերջին տասնամյակների մեր գրական ու գեղարվեստական կյանքում։

Աղասի Այվազյանը կինո եկավ անցյալ դարի 60-ականների կեսերին՝ ժամանակ, որը բնորոշվում էր հետստալինյան առաջին տասնամյակի հարաբերական ազատությամբ։ Այդ իմաստով՝ Այվազյանի ու նրա բազմաթիվ հրաշալի սերնդակիցների բախտը բերեց (հիշեցնեմ, որ այդ սերունդը Պարույր Սևակն է ու Սերգեյ Փարաջանովը, Մինասն ու Հրանտ Մաթևոսյանը, Հենրիկ Մալյանն ու Ֆրունզե Դովլաթյանը...)։ Բայց մյուս կողմից՝ բերեց նաև հենց ժամանակի բախտը, որը ոչ միայն ձևավորում է արվեստագետներին, այլև ընկալվում, մտապահվում ու մեկնաբանվում նրանց ստեղծագործությունների շնորհիվ։


«Կյանքի փուլերը»
Մեր կինոն շատ է սնվել Աղասի Այվազյանից։ Նախ՝ նրա սցենարներից։ Ի վերջո, մեր կինոյի գեղարվեստական խորհրդանիշներից մեկը «Եռանկյունի» ֆիլմն է, որն արդեն մի քանի տասնամյակ աշխատում է մեր գիտակցության մեջ։ Մեզանից յուրաքանչյուրը կարծես թե տեղափոխվում է այդ ֆիլմի մեջ՝ դառնալով հինգ դարբիններից վեցերորդը, ապրելով այդ ձգողական դաշտում, որի մեջ հաղորդակցվում ենք մարդկային հիմնավոր, թեև պարզ ճշմարտությունների հետ։ Արդյո՞ք այդ փոքրիկ դարբնոցը մեր ժողովրդի սիմվոլը չէ՝ խտացված վարպետ-մկրտիչների և նրանց մասին պատմող պատանյակի մեջ։ Հրաշալի մի ֆիլմ՝ իր ձևի մեջ մաքուր ու կատարյալ, որտեղ Աղասի Այվազյանն ու Հենրիկ Մալյանը արտահայտեցին մեր ժողովրդին այդքան հատուկ ներդաշնակության կարոտը՝ համընդհանուր ազգային ու մարդկային ներդաշնակության, որը մենք, իհարկե, չունենք, բայց որն իդեալ է ու տեսիլք։ Իսկ իդեալը վերին աստիճանի կարևոր է, մանավանդ՝ մեր այս պրագմատիկ ժամանակներում, թեպետ այդ բառը ավելի ու ավելի հաճախ են արտասանում հեգնանքով։ Այո, իդեալը երբեք չի իրականանում։ Բայց օգնում է, որ մարդն առաջ գնա, թեքում մեր կողմնացույցը դեպի բարոյական նպատակներ։ Տեղին է այս կապակցությամբ հիշել Ուիլյամ Սարոյանի խոսքերն իր պիեսներից մեկի գլխավոր հերոսի մասին. «Նա գիտեր ճշմարտությունը, բայց ավելի լավ բան էր որոնում...»։ 

«Կշեռք»
Տասնհինգից ավելի ֆիլմ է նկարահանվել Աղասի Այվազյանի սցենարներով, որոնք զգալիորեն նպաստել են մեր կինեմատոգրաֆի կայացմանը։ Նրա հետ աշխատել է ոչ միայն Հենրիկ Մալյանը, ով նկարահանեց նաև «Հայրիկը»՝ ևս մի խորհրդանշական ֆիլմ։ Աշխատել է նաև Յուրի Երզնկյանը՝ «Խաթաբալան» նկարահանելիս, իսկ այդ սունդուկյանական ֆիլմի սցենարը գրել է, բնականաբար, Աղասի Այվազյանը՝ որպես Թիֆլիսի կենսաոճը, բնավորությունները, լեզուն ու միջավայրը կատարելապես իմացող հեղինակ։ Աշխատել են նաև Ներսես Հովհաննիսյանը («Թռիչքն սկսվում է գետնից») և Գրիգոր Մելիք-Ավագյանը («Պաղտասարը բաժանվում է կնոջից»)։ Նրա «Սինյոր Մարտիրոսը» վիպակի հիման վրա յուրօրինակ ֆիլմ է ստեղծել Վիգեն Չալդրանյանը։ Նրա սցենարներով կարճամետրաժ ժապավեններ են նկարահանել Գենադի Մելքոնյանն ու Դմիտրի Կեսայանցը։ Սակայն առանձնահատուկ գեղարվեստական հետաքրքրություն է ներկայացնում Աղասի Այվազյան կինոռեժիսորը։ 

Իմ կարծիքով՝ նրա ֆիլմերը «հեղինակային կինո» կոչված երևույթի լավագույն դրսևորումն են մեր կինոարվեստում, և դա առավել քան նկատելի է որոշակի ժամանակային տարածությունից։ 90-ականների հայկական կինոն այդ հասկացությունը փոքր-ինչ չարաշահել է, դարձրել պետք եղածից ավելի պարզունակ։ Եթե սցենարը դու ես գրել, ինքդ էլ նկարահանել, որոշ դեպքերում նաև դեր խաղացել, ուրեմն՝ ստեղծագործում ես «հեղինակային կինոյի» տիրույթներո՞ւմ։ Մինչդեռ այդ տեսակի կինոն սկսվում է բացարձակապես ինքնուրույն ասելիքից և ինքնուրույն գեղարվեստական լեզվից, որը սակայն, ներփակ-հերմետիկ չէ, այլ դեմքով շրջված է դեպի հանդիսատեսը։ 


«Ծաղրածուի մահը»
Դեմքով դեպի հանդիսատեսը շրջված ֆիլմ է «Լիրիկական երթը»՝ Աղասի Այվազյանի ռեժիսորական դեբյուտը, որտեղ նրան ընկերակցում էր ռեժիսոր Լևոն Իսահակյանը։ Նույնպիսի մի ֆիլմ էր «Վառած լապտերը», որն արժանացավ շատ հեղինակավոր՝ Կինոգետների և կինոլրագրողների համաեվրոպական ընկերակցության (ՖԻՊՐԵՍՍԻ) մրցանակին, որը տալիս են չափազանց խիստ ընտրությամբ։ Այս երկու իսկապես բարձրարժեք ֆիլմերի կողքին հարկ է հիշատակել նաև նրա վերջին լիամետրաժ կինոնկարը՝ «Գաղտնի խորհրդականը»։ 

Արտիստիկ կինեմատոգրաֆ․ ահա, երևի, Աղասի Այվազյանի ռեժիսորական ձեռագրի բնորոշումը։ Ֆիլմեր, որոնց լեզուն մարդկային է ու փիլիսոփայական։ Ինքը՝ Աղասի Այվազյանը, մեր գրականության ու մեր կինոյի Սինյոր Մարտիրոսը, այսօր էլ շարունակում է իր ճանապարհը՝ դեպի նոր սերնդի հանդիսատես։


Աղասի Այվազյանը՝ Դավիթ Մուրադյանի, Լևոն Անանյանի, Հովհաննես Գրիգորյանի և Վահագն Գրիգորյանի հետ

հեղինակ՝ Դավիթ Մուրադյան
կտավները՝ Աղասի Այվազյանի
լուսանկարը՝ հեղինակի անձնական արխիվից 

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լարս ֆոն Թրիեր Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Աղասի Այվազյան. մեր կինոյի սինյոր Մարտիրոսը
Աղասի Այվազյան. մեր կինոյի սինյոր Մարտիրոսը
գրող, կինոգետ Դավիթ Մուրադյանի անդրադարձը
https://2.bp.blogspot.com/-X2odiRvl9ik/WNOzYCTBiKI/AAAAAAAAEv0/06Ja6YMFhtI-Niy6vjRac8KEznZimM6CgCLcB/s640/7777777777777777777777777777.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-X2odiRvl9ik/WNOzYCTBiKI/AAAAAAAAEv0/06Ja6YMFhtI-Niy6vjRac8KEznZimM6CgCLcB/s72-c/7777777777777777777777777777.jpg
KINOVERSUS
http://www.kinoversus.com/2017/03/aghasi-ayvazyan.html
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/2017/03/aghasi-ayvazyan.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy