Մարչելո Մաստրոյանի. սրտեր նվաճողը


«Գալիս է մի պահ, երբ դեմքիդ կնճիռները դառնում են ավելի գեղեցիկ, քան փողկապդ է, իսկ կերպարները, որոնք մարմնավորում ես, դառնում են նույնքան բարդ, որքան իրական մարդիկ են։ Եվ դա հիասքանչ է»։ Մարչելո Մաստրոյանի


միմյանցից անբաժան Մարչելոն և Ֆեդերիկոն
Մարչելո Մաստրոյանիի մասին խոսելիս նախևառաջ հիշատակում են նրա և Ֆեդերիկո Ֆելինիի ստեղծագործական միության մասին, թեպետ Մաստրոյանին իր կարիերայում երբևէ չի զգացել մեծ ռեժիսորների պակաս։ Կյանքի վերջին տարիներին նա խոստովանում էր, որ ինքը հաջողակ ու երջանիկ մարդ է, սակայն այդ հաջողակությունը նրան չէր տրվել որպես նվեր, նա ամեն ինչ ձեռք էր բերել անընդմեջ աշխատանքի շնորհիվ։ Մինչ Ֆելինիին հանդիպելը նրա ամենամեծ հաջողությունը Լուկինո Վիսկոնտիի «Սպիտակ գիշերներում» ունեցած դերակատարումն էր։ Վիսկոնտին իր ֆիլմը նկարահանել էր Դոստոևսկու համանուն վիպակի մոտիվներով՝ իրադարձությունները տեղափոխելով անցյալ դարի կեսերի Իտալիա։ 1957թ-ին Մաստրոյանին «Սպիտակ գիշերներ» ֆիլմի ստեղծագործական խմբի հետ անցավ Վենետիկի կինոփառատոնի կարմիր գորգով։ Նա այդ ժամանակ 33 տարեկան էր և արդեն նկարահանվել էր ավելի քան 35 մեծ ու փոքր դերերում։

13-ամյա Մարչելոն
Մաստրոյանին նկարահանման հրապարակում առաջին անգամ հայտնվեց 11 տարեկան հասակում, երբ Cinecitta կինոստուդիայում նկարահանում էին մասսայական տեսարան։ Նրա հայրն ատաղձագործ էր, Մաստրոյանիների բազմանդամ ընտանիքը Ֆոնտանա Լիրի քաղաքից էր և ապրում էր ծայրահեղ աղքատության մեջ։ Մարչելոյի մանկության ու պատանեկության տարիներն անցել էին Թուրինում և Հռոմում, որտեղ նա զբաղվում էր արհեստավորությամբ՝ ծնողներին գումարով օգնելու նպատակով։ Շինարար, բանվոր, գծագրող, հաշվապահ՝ նա չէր խուսափում որևէ աշխատանքից, բայց երազում էր ընդունվել համալսարան և դառնալ ճարտարապետ։ Համալսարանական տարիներին նա հրապուրվեց թատրոնով և սկսեց խաղալ սիրողական ներկայացումներում, թեպետ այդ հրապուրանքը չէր ընկալում որպես կոչում կամ ապագա։ «Դերասանի աշխատանքն ինձ համար սոսկ միջոց էր՝ գումար վաստակելու։ Հետագայում ընտրելով այդ մասնագիտությունը՝ ես դավաճանեցի ծնողներիս երազանքներին։ Ինձ կլանեց Հռոմի բոհեմական կյանքը․․․»,- խոստովանել է նա։
«Դերասանի մասնագիտությունը խաղ է, որտեղ դու անընդհատ դու չես, այլ մեկ ուրիշը։ Ես դարձա դերասան, որովհետև չեմ սիրում նման լինել ինքս ինձ։ Հաճելի չէ լինել այդքան կանխատեսելի ու անօգնական կերպար, ինչպիսին ես եմ»։  
դստեր՝ Կիարայի հետ
Ինչևէ, ներկայացումներից մեկի ժամանակ նրան նկատեց Վիսկոնտին և հրավիրեց իր թատրոնում խաղալու։ Ոչ ոք չէր հասկանում, թե Վիսկոնտիին ինչը դրդեց այդ քայլին, չէ՞ որ նա ինքն էր խոստովանում, որ Մարչելոն այն ժամանակ մի սովորական տղա էր, ով նույնիսկ պարզ ռեպլիկները չէր կարողանում ճիշտ արտաբերել։ Այդուհանդերձ, հենց հանճարեղ Վիսկոնտին էր, որ նրան հասունացրեց ու հասցրեց մինչև Վենետիկի կինոփառատոն։ 

1958թ-ին Ֆելինին գլխավոր դերակատար էր փնտրում իր «Քաղցր կյանք» ֆիլմի համար։ Թեկնածուները բազմաթիվ էին, բայց ռեժիսորը չէր գտնում այն, ինչ փնտրում էր։ Դինո դե Լաուրենտիսը առաջարկում էր Փոլ Նյումենի թեկնածությունը, սակայն Ֆելինին պնդում էր, որ իրեն հարկավոր է պակաս ընդգծված անհատականությամբ դերասան։ Արդյունքում՝ նա ընտրեց Մաստրոյանիին, ընդ որում՝ վերջինիս անկեղծորեն բացատրեց, թե ինչով է պայմանավորված իր ընտրությունը։ Մաստրոյանին լուռ ընդունեց նրա հիմնավորումը։ Նա հասկանում էր, որ ֆիլմի հերոսի՝ բարձրաշխարհիկ վայելքներում կյանքի իմաստը փնտրող լրագրող Մարչելոյի դերն իր համար բացելու է համաշխարհային կինեմատոգրաֆի բարձրագույն լիգայի դռները։ Ֆիլմի պրեմիերայից հետո նա իր հռչակով գերազանցեց թե՛ եվրոպական, թե՛ հոլիվուդյան աստղերին։ Բազմաթիվ անգամ ունենալով իր կինոկարիերան ԱՄՆ-ում շարունակելու հնարավորություն՝ Մարչելոն, այնուամենայնիվ, երբեք չցանկացավ օգտվել առիթից, նա վստահ էր, որ Հոլիվուդն իր համար չէ, և դերասանի մասնագիտության հանդեպ մոտեցումներն այնտեղ բոլորովին այլ են։


կադր «8 ու կես» ֆիլմից
«Քաղցր կյանքի» հաղթարշավից մեկ տարի անց մեծ էկրան բարձրացավ Միքելանջելո Անտոնիոնիի «Գիշերը», և Մաստրոյանին ևս մեկ անգամ ամրապնդեց բացառիկ դերասանի իր համբավը, դերասան, ով ընդունակ էր ոչ միայն հաղորդելու իր հերոսի ներաշխարհի հոգեբանական ամենախոր նրբերանգները, այլև մինչև վերջ ձուլվելու միմյանցից այդքան տարբեր ռեժիսորների անհատական ոճին։ «Գիշեր» ֆիլմի էքզիստենցիալ սառնությունը և այդ նույն ժամանակահատվածում նկարահանված՝ Պիետրո Ջերմիի «Ամուսնալուծություն իտալական ձևով» կատակերգության կրակոտությունը հանդիսանում են նույն դերասանի երկու գլխավոր դերերի մի զարմանալի համադրություն։ Իսկ 1963թ-ին մեծ էկրան է բարձրանում Ֆելինիի «8 ու կեսը»՝ համաշխարհային կինեմատոգրաֆի ամենանշանավոր գլուխգործոցներից մեկը՝ վերստին Մարչելոյի գլխավոր դերակատարմամբ։ Նրա հերոսի ներքին ճգնաժամը անտարբեր չի թողնում նույնիսկ արվեստից հեռու հանդիսատեսին, քանզի յուրաքանչյուրին էլ ծանոթ է այն հոգեվիճակը, երբ թվում է, թե ապագան մազից է կախված, և պատճառը ոչ թե ճակատագիրն է, այլ սեփական վախերը և բարդույթները։ 
«Որքան ավելի քիչ ես խաղում, այնքան ավելի լավ ես խաղում»։ 
նկարահանումից առաջ, 1963թ
«8 ու կեսից» հետո նշանավոր պրոդյուսեր Կառլո Պոնտին Մաստրոյանիին գլխավոր դերեր է առաջարկում Վիտորիո դե Սիկայի «Ամուսնություն իտալական ձևով» և «Երեկ, այսօր, վաղը» ֆիլմերում, որտեղ գլխավոր դերակատարմամբ հանդես էր գալու նաև նրա կինը՝ անկրկնելի Սոֆի Լորենը։ Երկու կինոաստղերի փայլուն դուետը դարձավ ամենասիրվածներից մեկը համաշխարհային կինոյում։ Ինչպիսի բուռն իրադարձություններ էլ տեղի ունենային Մաստրոյանիի կյանքում, նրա կինոկարիերան երբեք չէր ընդհատվում, նա սլանում էր առաջ՝ նորից ու նորից ամրապնդելով լեգենդի ու կուռքի իր «կարգավիճակը»։ Կինեմատոգրաֆ մուտք գործելով 1940-ականներին՝ 1980-ականներին նա նույնքան սիրված էր ու պահանջված։ 1985թ-ին Ֆեդերիկո Ֆելինիի «Ջինջեր և Ֆրեդ» ֆիլմում նկարահանվելիս 60-ամյա Մաստրոյանին կտրուկ նվազեցնում է քաշը և թույլ է տալիս իրեն արհեստականորեն ճաղատացնել։ Նկարահանումների ավարտից հետո նրա մազերը երկար ժամանակ չէին աճում, և նա, հարկադրված, չէր հանում գլխարկը։

Կատրին Դընյովի հետ
1987թ-ին Ֆելինին նկարահանում է «Հարցազրույց» ինքնակենսագրական ֆիլմը, որտեղ նա, իր հերոսների հետ միասին, անկեղծորեն պատմում է իտալական կինոյի փառավոր դարաշրջանի, իր արվեստի ու հավատարիմ գործընկերների մասին։ Մաստրոյանին, ինչպես և մյուսները, այդ ֆիլմում խաղում է ինքն իրեն և փորձում է պատասխանել տարիներ շարունակ տանջող հարցին․ «Որտե՞ղ է իմ իրական կյանքը։ Անցնել մի կերպարից մյուսի՞ն, ապրել օտար և ինչ-որ մեկի կողմից հորինված պատմություններո՞ւմ․․․ Ինչպիսի՞ն է այդ արարածը՝ դերասանը։ Ո՞վ է նա իրականում»։ Նա այդպես էլ չգտավ այս հարցի պատասխանը։ Բայց գիտակցեց, որ բեմից ու էկրանից դուրս ինքը պարզապես գոյություն չունի, որքան էլ իր կյանքը քաղցր թվար սիրահարված հանդիսատեսին։ Նա մինչև կյանքի վերջ նկարահանվում է։ 1994թ-ին Ռոբերտ Օլթմենի «Բարձր նորաձևություն» ֆիլմի նկարահանման հրապարակում վերստին հանդիպում է իր երբեմնի խաղընկերուհի Սոֆի Լորենին։ Ֆիլմում նկարահանվում էր նաև նրա և Կատրին Դընյովի դուստրը՝ Կիարա Մաստրոյանին։ Նշանավոր ռեժիսորները երբեք չհրաժարվեցին Մարչելոյից․ 1995թ-ին նա նկարահանվեց Միքելանջելո Անտոնիոնիի և Վիմ Վենդերսի «Ամպերից այն կողմ» ֆիլմում, 1996թ-ին՝ Ռաուլ Ռուիսի «Երեք կյանք ու մեկ մահ» և Մանուել դի Օլիվեյրայի «Ճանապարհորդություն դեպի աշխարհի սկիզբ» ֆիլմերում։ 
«Հանդիսականներն էլ ինձ նման մարդիկ են, ովքեր չգիտեն, թե ինչով զբաղվեն, և գնում են կինո»։ 
Մաստրոյանին վախճանվեց 1996թ-ի դեկտեմբերին՝ 72 տարեկան հասակում։ Հռոմի Տրևի շատրվանը, որտեղ նկարահանվել էր «Քաղցր կյանք» ֆիլմի հանրահայտ տեսարանը՝ Անիտա Էկբերգի և Մարչելո Մաստրոյանիի մասնակցությամբ, այդ օրը խորհրդանշորեն անջատել էին և վարագուրել սև կտորով։ Ֆելինին արդեն երեք տարի էր, ինչ հեռացել էր կյանքից, ու եվրոպական կինոն, հրաժեշտ տալով իր երկու լեգենդներին, մուտք էր գործել նոր փուլ, որն այլևս չէր հասնելու նախորդ բարձունքներին։ Հարցազրույցներից մեկի ժամանակ Մաստրոյանիին հարցրել էին, թե որն է լինելու իր վերջին խոսքը հանդիսատեսին, և նա պատասխանել էր՝ «ցտեսություն»։ Լեգենդները չեն մահանում, նրանց ճանապարհն ամեն անգամ դառնում է մի նոր վերադարձի սկիզբը։ 

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լարս ֆոն Թրիեր Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Մարչելո Մաստրոյանի. սրտեր նվաճողը
Մարչելո Մաստրոյանի. սրտեր նվաճողը
«Գալիս է մի պահ, երբ դեմքիդ կնճիռները դառնում են ավելի գեղեցիկ, քան փողկապդ է, իսկ կերպարները, որոնք մարմնավորում ես, դառնում են նույնքան բարդ, որքան իրական մարդիկ են։ Եվ դա հիասքանչ է»։ Մարչելո Մաստրոյանի
https://3.bp.blogspot.com/-iq3rgkCgiOg/WUQKKh3SuJI/AAAAAAAAFlQ/TKTNgt07GAgsPW6COD58Igmdm9XbmWeHQCLcBGAs/s640/marcello%2Bmastroianni.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-iq3rgkCgiOg/WUQKKh3SuJI/AAAAAAAAFlQ/TKTNgt07GAgsPW6COD58Igmdm9XbmWeHQCLcBGAs/s72-c/marcello%2Bmastroianni.jpg
KINOVERSUS
http://www.kinoversus.com/2017/06/marcello-mastroianni.html
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/2017/06/marcello-mastroianni.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy