Ժան-Պիեռ Մելվիլ․ հանցագործության պոետիկան


Սիդհարթհա Գաութաման՝ Բուդդան, շրջան գծեց կարմիր կավճի կտորով և ասաց. «Եթե մարդկանց, նույնիսկ՝ միմյանց անծանոթ, վիճակված է մեկ անգամ հանդիպել, ինչ էլ նրանց բաժին հասնի, ինչպես էլ ցրվեն նրանց ճանապարհները, նշանակված օրը նրանք անխուսափելիորեն կհանդիպեն կարմիր շրջանում»:




Ֆրանսիական դասական կինեմատոգրաֆը լի է տարբեր վառ կինոռեժիսորներով, դերասաններով ու կերպարներով, որոնք, 20-րդ դարի 50-ական թթ֊ներից ի վեր, սկսեցին ուրույն ուղղություն զարգացնել կինոարվեստում, իսկ 60-ական թթ֊ներին վերելք ապրեցին ու տարածվեցին ողջ աշխարհով մեկ: Այսօր շատերը գիտեն Գոդարին, Տրյուֆոյին, մինչդեռ, ցավոք, քչերն են հիշում կինոռեժիսոր և սցենարիստ Ժան֊Պիեռ Մելվիլին, ով, գուցեև, այդքան մեծ փառք ձեռք չբերեց և չնկարահանեց ֆիլմեր բոլոր ժամանակների համար, սակայն առանց Մելվիլի ավանդի դժվար է պատկերացնել ֆրանսիական կինոարվեստը և ֆրանսիացի մյուս ռեժիսորների գործունեությունը: Դժվար է պատկերացնել նաև նուար ոճում ստեղծված ավելի հաջող կամ ավելի բարձրամակարդակ կինոնկարներ, քան Մելվիլի ֆիլմերն են: Ամերիկյան նուարից ոգեշնչված՝ եվրոպացի ռեժիսորները յուրացնում էին այս ոճի կանոններն ու երանգները և փորձում էին, կրկնօրինակելով 30-ական, 40-ական, 50-ականների ամերիկյան նուար ժանրի կինոնկարները, ստեղծել դրանց նման, բայց նաև սեփական ձեռագրով նկարահանված ֆիլմեր: Հարկ է նշել, որ եվրոպացիների պարագայում արդյունքն ինչ֊որ առումով ավելի հաջողված էր, քանի որ, ոգևորվելով Մ․ Նահանգներում սև ու սպիտակ նկարահանված քրեական թեմաներից ու սյուժեներից, նրանք իրենց ֆիլմերում մատուցում էին սեփական եվրոպական ճաշակը, մտածելակերպն ու էքսպերիմենտները: Այդօրինակ ռեժիսորներից էր նաև Ժան-Պիեռ Մելվիլը, ով, անկասկած, ազդեցություն է գործել այնպիսի կինոգործիչների վրա, ինչպիսիք են Ջոն Վուն, Ջիմ Ջարմուշը, Քվենտին Տարանտինոն...

«Նուարը» ֆրանսերենից թարգմանաբար նշանակում է «սև»: Եվ այդ «սևը» 40-ական, 50-ականներին Ամերիկայում դարձել էր մի ամբողջ ժանր, ուղղություն կինեմատոգրաֆում և գրական արվեստում: «Սև» էին այդ ուղղության գրեթե բոլոր հերոսները, սև էին եղանակն ու տրամադրությունը, սյուժեն ու վերջաբանը: Այդ սևը, բնականաբար, պայմանավորված էր Երկրորդ աշխարհամարտով, ինչպես նաև Մեծ ճգնաժամով, որը տիրում էր ամենուրեք: Ըստ ավանդույթի՝ այս ժանրի հերոսները պետք է լինեին հանցագործ, կանայք՝ մարմնավաճառ, ոստիկանները՝ կոռումպացված, իսկ մարդիկ՝ եսասեր և հույզերից զուրկ: Հետագայում նուարը տարածվեց նաև Եվրոպայում: Ֆրանսիայում այն տարածվեց նաև Մելվիլի շնորհիվ։ 

Մելվիլը ծնվել է 1917թ֊ին հրեաների ընտանիքում: Երկրորդ աշխարհամարտի տարիներին մասնակցել է ֆաշիզմի դեմ մղվող պայքարին: Կյանքի այդ փորձը հետագայում արտացոլվել է նրա «Ստվերների բանակը» պատերազմական թեմատիկայով ֆիլմում: Իր իսկական ազգանունը՝ Գրումբախը, նա փոխարինում է Մելվիլ գրական կեղծանունով՝ ի պատիվ դասական գրող Հերման Մելվիլի: Վերադառնալով ռազմաճակատից՝ նա փորձում է աշխատել որպես ռեժիսորի օգնական: Անհաջող փորձից հետո սկսում է սեփական միջոցներով ֆիլմեր բեմադրել: Մելվիլն իրեն համարում էր «ծայրահեղ ինդիվիդուալիստ» և «աջ թևի անարխիստ»: Գերադասում էր աշխատել սեփական կինոընկերությունում՝ պրոդյուսերներից կախվածություն ունենալու փոխարեն: Անշուշտ, նա նկարահանման իր նատուրալիստական ոճով դեր է խաղացել ֆրանսիական Նոր ալիքի սկզբնավորման գործում: Ժան֊Լյուկ Գոդարը, ով համարվում է Նոր ալիքի հիմնադիրը, իր դեբյուտային լիամետրաժ ֆիլմում՝ «Վերջին շնչում» նկարահանում է նաև Մելվիլին: Հենց Մելվիլն է Գոդարին խորհուրդ տալիս պարզապես մոնտաժել ֆիլմի լավագույն դրվագների մասերը, և, այդպիսով, ի հայտ է գալիս կտրատված մոնտաժի տեխնիկան:

«Սամուրայ», 1967թ 

Մինչև 1966թ֊ը Մելվիլը, կարելի է ասել, ստեղծագործում էր այն ժամանակվա գեղարվեստական ֆիլմերի դասական ձևերի շրջանակներում: Այդ ֆիլմերում, որոնցում հաճախ էր նկարահանում երիտասարդ Ժան֊Պոլ Բելմոնդոյին, նա, կարծես թե, լիովին չէր բացահայտում իր պատկերացրած ոճը: «Երկրորդ շունչը» ֆիլմից սկսած՝ նա փոխում է իր բեմադրողական մակարդակը և անցնում ավելի ոճային կինոյի: 

1967թ֊ին Մելվիլը նկարահանում է իր գլուխգործոցը՝ «Սամուրայ» կինոնկարը: Այդ ֆիլմից էլ սկիզբ է առնում նրա և Ալեն Դելոնի համագործակցությունը, որից երկուսն էլ օգուտ են քաղում: Ֆիլմի անվանումից կարելի է թյուրիմացաբար ենթադրել, թե այստեղ շոշափված է ճապոնական կամ չինական թեմատիկան, սակայն այդպես չէ: Պարզապես ռեժիսորը գլխավոր հերոսի մենությունը համեմատում է սամուրայի խոր մենության հետ՝ սառնորեն ակնարկելով, թե ամեն մարդ իրականում միայնակ է, ծնվում, ապրում և մեռնում է նույնպես միայնակ: Այս սիմվոլիկ սամուրայը, ում մարմնավորել է այդ տարիների սեքս֊խորհրդանիշ Ալեն Դելոնը, ֆրանսիացի վարձու մարդասպան է: Նա իր գործի վարպետն է, երբեք ոչ մի հետք չի թողնում, բնակվում է մենության մեջ, և միակ կենդանի շունչը, որ խախտում է այդ մենությունը, վանդակում պահված թռչունն է, որին մարդասպանն առանձնակի ուշադրություն է դարձնում: Նրա կյանքում գոյություն ունի նաև մի կին, ում նա ժամանակ առ ժամանակ այցելում է: Կնոջ կերպարը մարմնավորել է հենց Դելոնի նախկին կինը, ում հետ դերասանն ընտանեկան խնդիրներ ուներ ֆիլմում նկարահանվելուց առաջ: Դրա համար էլ դերասանի ներքին հոգեվիճակը համապատասխանում է հերոսի միայնակ հոգեվիճակին: Հերթական հանձնարարությունը «սամուրայն» այնքան էլ անթերի չի իրականացնում: Պատվիրված զոհին վերացնելու պահին Դելոնի հերոսին նկատում է գեղեցկադեմ երգչուհին, ով, սակայն, հետագայում չի մատնում նրան, և ոստիկանները ճարահատյալ բաց են թողնում կասկածյալին: Անհարթությունների պատճառով սպանության պատվիրատուները որոշում են վերացնել «սամուրային»: Այդպիսով, որս է սկսվում վերջինիս, ոստիկանության և հանցագործների միջև: Գլխավոր հերոսը, կարծես, չոր է դուրս գալիս բոլոր բարդ իրավիճակներից, բայց ամենավերջում, միևնույն է, պարտվում է սեփական զգացմունքների պատճառով: Ողբերգական ավարտի պահին հանդիսատեսը կարեկցանք է զգում նրա նկատմամբ: «Սամուրայը» Մելվիլի ամենահայտնի կինոնկարն է և, իրոք, մեծ ազդեցություն է թողել ապագա ռեժիսորների վրա:

«Ստվերների բանակը», 1969թ

1969թ֊ին Ժան-Պիեռ Մելվիլը նկարահանում է «Ստվերների բանակը» ֆիլմը՝ Ժոզեֆ Կեսելի պատերազմական վեպի հիման վրա: Ֆրանսիացի գաղտնի գործակալները ձգտում են ամեն գնով ազատագրել նացիստների կողմից նվաճված Ֆրանսիան: Ռեժիսորը չափազանց ողբերգական ու տխուր ձևով է արծարծել ֆրանսիական դիմադրության թեման: Ֆիլմի առաջին իսկ դրվագում փարիզյան Հաղթանակի կամարի շուրջ քայլող ֆաշիստական զորահանդեսը վկայում է Մելվիլի անձնական մեղադրանքի մասին, թե ինչպես իրենք՝ ֆրանսիացիները թույլ տվեցին, որ գերմանացիները տեղ գտնեն հենց Փարիզի սրտում: Պատերազմին մասնակցած Մելվիլը, կարծես, առանձնակի քնքշությամբ է վերաբերվում գաղտնի բանակի իր հերոսներին: Միաժամանակ՝ նրան հետաքրքրում է այն փաստը, թե ինչ է անում պատերազմը մարդու հետ, հատկապես՝ այն մարդու, ով բազում զոհաբերությունների դիմելով իր պայքարում՝ արդեն չի կարող ուրիշ ճանապարհով ընթանալ, և ինքնըստինքյան հասունանում են այնպիսի պահեր, երբ այդ մարտիկները ստիպված են հավասարվել իրենց թշնամիներին, դառնալ նրանց պես: Ճակատագիրը չի գթում հայրենիքի խաղաղության համար կռվող անձանց՝ նորանոր տանջալից փորձություններ ուղարկելով նրանց: Վատատես Մելվիլը ֆիլմն ավարտելիս նույնպես չի խղճում իր հերոսներից ոչ մեկին՝ ողբերգական վերջաբան պատրաստելով նրանցից յուրաքանչյուրի համար: Եվ իսկապես՝ պատերազմի տարիներին ֆրանսիական ազատագրական շարժումը մեծ զոհողությունների էր դիմում: Ըստ ռեժիսորի՝ ընդամենը մի քանի հարյուր մարդ էր պայքար մղում նացիստների դեմ: Կինոքննադատները հիմնականում դրական կարծիքներով դիմավորեցին հակաֆաշիստական այս ստեղծագործությունը: Ֆիլմի դերասանական կազմում ընդգրկված էին այն ժամանակվա ֆրանսիական կինոյի ամենահայտնի դերասանները՝ Լինո Վենտուրան, Սիմոնա Սինյորեն, Ժան֊Պիեռ Կասելը և այլք: Մեծ դեր է խաղում նաև ֆիլմի երաժշտությունը, որը հիացնում է իր հանճարեղ պարզությամբ:

«Կարմիր շրջան», 1970թ

Մելվիլի հաջորդ կինոնկարը «Կարմիր շրջանն» էր, որը նկարահանվել է 1970թ֊ին: Այստեղ ռեժիսորն իր բեմադրողական ոճը հասցնում է կատարելության: Մինիմալիստական հստակություն, նվազագույն քանակությամբ երկխոսություններ, սպանությունների շարան... Մերթ քրեական, մերթ դրամատիկ, մերթ նուարի երանգներով այս մելամաղձոտ ստեղծագործությունը գերում է հանդիսատեսին իր խորհրդավոր, անվրդով ու մոխրագույն մթնոլորտով: Դերասանական կազմը փայլուն է, գլխավոր դերում հանդես է եկել Ալեն Դելոնը: Այստեղ ևս նա հանցագործի դերում է, բայց «հանցագործն» այս պարագայում այնքան էլ ճշգրիտ բառ չէ, քանի որ նրա ստեղծած կերպարը չի թողնում ավանդական բացասական հերոսի տպավորություն, այլ՝ ընդհակառակը: Նա հիացնում է իր կերպարով, կեցվածքով և ռոմանտիկ առանձնահատկությամբ: Բնականաբար, այդպիսին է նաև Մելվիլի կերտած ընդհանուր ոճը: Նա քրեական աշխարհին անդրադառնում է տիպիկ ֆրանսիական էլեգանտությամբ՝ հաճելի կերպարանք պարգևելով իր «խամաճիկներին»: Մյուս դերերում հանդես են եկել այնպիսի հանրահայտ դերասաններ, ինչպիսիք են Բուրվիլը, Ջան Մարիա Վոլոնտեն, Իվ Մոնտանը, Ֆրանսուա Պերիեն: Սյուժեն այնքան էլ խառը չէ: Դելոնի հերոսը՝ Կորեն, դուրս է գալիս բանտից, գումար է հայթայթում և ճանապարհ է ընկնում նոր գնած ավտոմեքենայով: Ճակատագրի հեգնանքով՝ նրա մեքենայի բեռնախուց է ցատկում ոստիկաններից փախչող վտանգավոր հանցագործ Ֆոգելը: Ի վերջո, այս երկուսը մտերմանում են և որոշում են իրականացնել իրենց կյանքի մեծագույն կողոպուտը: Բնականաբար, վերջում այս խիզախ և հուսահատ հերոսները, միևնույն է, պետք է պարտվեն, իսկ հաղթանակը պետք է տոնի արդար կոմիսարը: Սակայն սա բարու ու չարի պայքար չէ․ սա, ըստ Մելվիլի, պարզապես իրատեսություն է:

«Ծովի լռությունը», 1949թ

1972թ֊ին Մելվիլը նկարահանում է իր վերջին ֆիլմը: Մեկ տարի անց նա իր մահկանացուն է կնքում Փարիզում: Նրա վերջին ֆիլմը «Ոստիկանն» է: Դարձյալ կարելի է ենթադրել, թե սա քրեական դրամա է՝ պարզապես առավել համեստ ու առավել հանգիստ ձևով մատուցված: Գլխավոր դերում դարձյալ Դելոնն է, բայց այս անգամ ոչ թե հանցագործի, այլ հենց ոստիկանի դերում: Ընդգծելով դերասանի խոր ու ռոմանտիկ աչքերը, ճիշտ դիմագծերը՝ ռեժիսորն այստեղ շատ է օգտագործում խոշոր պլաններ և հնարավորինս երկարաձգում է դրանք: Սյուժեն առանձնապես հետաքրքրություն չի առաջացնում: Ռեժիսորը, կարծես, ինքն էլ ընդամենը պահ առ պահ է խառնվում իր ստեղծած կերպարների կյանքին՝ այնքան էլ մեծ հետաքրքրություն չցուցաբերելով նրանց արարքների հանդեպ: Ներկայացված են փորձառու ոստիկանի քննչական որոնումները, մեծ կողոպուտը, որը նա պետք է բացահայտի, նրա կտրուկ և, միաժամանակ, չարդարացված մեթոդները: Այդ ամենը, թվում է, ոչ մի աշխուժություն չի առաջացնում ոստիկանի ներաշխարհում․ նույնիսկ ամենագլխավոր պահին նրա աչքերը ոչինչ չեն արտահայտում՝ բացի դատարկությունից, ինչպիսին նաև ողջ ֆիլմի ընդհանուր մթնոլորտն է: Նա զուրկ է հույզերից: Եթե դատենք ըստ ժանրի, ապա այս ֆիլմը հիանալի է արտահայտում նուարի ավանդույթները:

«Անտանելի երեխաները», 1950թ

Հարկ է նշել, որ Մելվիլը, անշուշտ, ձևավորեց իր սեփական ռեժիսորական ձեռագիրը: Ոգեշնչվելով ամերիկյան կինեմատոգրաֆից, լինելով դրա ազդեցության տակ՝ նա արտահայտում էր այդ ամենն իր ոճում և հավատարիմ էր մնում նուարի կանոններին: Համագործակցելով ֆրանսիական կինոյի առավել խարիզմատիկ դերասանների հետ՝ նա կարողանում էր ստանալ էֆեկտիվ կերպարներ: Նրա կինոնկարները զուրկ են հարուստ կադրերից կամ իրադարձությունների բուռն ու հուզական զարգացումից: Նրան ավելի շատ հետաքրքրում են սյուժեի արտաքին կողմն ու ընթացող գործողությունը, որոնք տանում են դեպի կուլմինացիոն ավարտ: Մելվիլի վատատեսական կամ մոխրագույն երանգներով աշխարհայացքը հաջողությամբ համադրվում էր այն լուռ ու թաքուն աշխարհի հետ, որը նա փորձում էր բացահայտել: «Կարմիր շրջան» և «Ոստիկանը» կինոնկարներում առկա են մանրամասնորեն ցուցադրված կողոպուտների տեսարաններ: Երկու ֆիլմերում էլ կողոպուտի տեսարանի տևողությունը համապատասխանում է իրական տևողությանը, ինչը միտումնավոր է արված, որպեսզի ֆիլմն ավելի ռեալիստական բնույթ ունենա: Հանդիսատեսին երբեմն կարող է թվալ, թե ռեժիսորը «մոռացել է» ֆիլմի ժամանակային սահմանների մասին, որովհետև Մելվիլը այնքան է ձգում բոլոր տեսարանները, որ ֆիլմը, արդյունքում, շատ ավելի երկար է տևում, քան պետք է: Օրինակ՝ «Ստվերների բանակը» տևում է համարյա երեք ժամ, «Կարմիր շրջանը»՝ երկու ժամ և երեսուն րոպե: Հանդիսատեսը կարող է պահ առ պահ նաև ձանձրանալ, սակայն ոչ այն դեպքում, եթե ոճային ֆիլմերի սիրահար է: Նրանք, ում հոգեհարազատ է այսօրինակ ոճը, չեն կարող չսիրել Մելվիլի ֆիլմերը:

Հովհաննես Վարդումյան

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Ժան-Պիեռ Մելվիլ․ հանցագործության պոետիկան
Ժան-Պիեռ Մելվիլ․ հանցագործության պոետիկան
Սիդհարթհա Գաութաման՝ Բուդդան, շրջան գծեց կարմիր կավճի կտորով և ասաց. «Եթե մարդկանց, նույնիսկ՝ միմյանց անծանոթ, վիճակված է մեկ անգամ հանդիպել, ինչ էլ նրանց բաժին հասնի, ինչպես էլ ցրվեն նրանց ճանապարհները, նշանակված օրը նրանք անխուսափելիորեն կհանդիպեն կարմիր շրջանում»:
https://1.bp.blogspot.com/-K-zPyf_fcAc/VvRV-fEqD4I/AAAAAAAAA9k/EgzXMDlk02s1K0AnWEPuZmcPFLlYW6eYA/s640/Melville-1.png
https://1.bp.blogspot.com/-K-zPyf_fcAc/VvRV-fEqD4I/AAAAAAAAA9k/EgzXMDlk02s1K0AnWEPuZmcPFLlYW6eYA/s72-c/Melville-1.png
KINOVERSUS
http://www.kinoversus.com/2016/03/blog-post_24.html
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/2016/03/blog-post_24.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy