$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

«Զարե» ֆիլմն 90 տարեկան է. Բեկնազարյանի հուշերը

«Զարե» ֆիլմը ստեղծելիս մենք աշխատում էինք հսկայական լարվածությամբ, և ես մտածում էի, որ այլևս հանձն չեմ առնի այդքան կարճ ժամկետում լիամետրաժ ֆիլմ նկարահանել»։ Համո Բեկնազարյան, հատված «Հուշեր դերասանի և կինոռեժիսորի» գրքից


Հայաստանի բնակչության կազմը շատ բազմատարր է։ Այստեղ ամեն ինչ, կարծես, նախատեսված է կինոարտադրության, Արևելքի ժողովուրդների մասին ֆիլմեր ստեղծելու համար։ Արևելյան կյանքից վերցրած այն կինոբեմադրությունները, որոնք իրականացրել էին գերմանական կինոարտադրողները, օգնեցին ինձ հասկանալ, թե ինչպես չպետք է նկարել ֆիլմեր Արևելքի մասին։ Դրանք ձգտում էին արտաքին գեղեցկության․ թավիշ, փարչա, շերբեթ, ռահաթ֊լոխում և ղեյլան, շղարշե շորեր հագած հարճեր և շատրվանների կարկաչ։ Այդ բոլորից հարկավոր էր հրաժարվել։ Մռայլ ու անհրապույր էր նախահեղափոխական շրջանի Արևելքի կյանքն իր դաժան իրականությամբ։ Ոչ թե փարչան, այլ ցնցոտիները, ոչ թե պալատներն ու հարեմները, այլ խղճուկ հյուղակները, ոչ թե հարճերը, այլ աշխատավոր կանայք՝ ավելի ստրկացված, քան Արևմուտքում, ոչ թե սիրո վայելքներն ու արկածների կարոտը, այլ շահագործման ճնշումը, ուժեղների կամայականությունն ու աղքատների իրավազրկությունը, բազմակնությունը՝ որպես էժան բանվորական ուժ ձեռք բերելու միջոց։ Ահա Արևելքի կյանքի ճշմարտությունը։ 

Այդ պրոբլեմները մի առանձնահատուկ ուժով ծառացան իմ առաջ, երբ ես որոշեցի քրդերի կյանքի մասին ֆիլմ բեմադրել, մի ժողովուրդ, որն այն ժամանակ չուներ իր գիրը, և որի մասին մենք շատ քիչ բան գիտեինք։ Ես պետք է ուսումնասիրեի քրդական տարբեր ցեղերի բարքերն ու սովորությունները։ Նրանց հավատալիքների, սոցիալական հարաբերությունների, զբաղմունքների հետ բազմակողմանիորեն ծանոթանալու համար ես կազմեցի յուրատեսակ մի հարցաթերթիկ։ 
Հարցաթերթիկները լրացնելուց առաջ մենք որոշեցինք դիմել գրական աղբյուրներին։ Դրա համար անհրաժեշտ եղավ Երևանի Մյասնիկյանի անվան գրադարանում տակնուվրա անել ազգագրական բազմաթիվ նյութեր։ Բայց, որովհետև քրդերի կենցաղի մասին հատուկ աշխատություններ գրեթե չկային, մեզ այնտեղից քիչ բան հաջողվեց վերցնել։ Դրանից հետո կազմակերպեցինք երեք արշավախումբ դեպի քոչվորների իջևանավայր։ Քրդերը չափազանց հյուրընկալ մարդիկ են։ Երբ մենք առաջին անգամ եկանք Արագած, դա մեզ շատ օգնեց։ «Հյուրը,֊ ասում էին նրանք,֊ աստծո ուղարկածն է, նրան հարկավոր է այնպես դիմավորել, որ աստծուն հաճելի լինի»։ Սակայն այդ հյուրընկալությունը երբեմն տանջալի էր դառնում։ Մեզ մեծ դժվարությամբ էր հաջողվում խուսափել այդ չափազանց մեծ հյուրասիրությունից։ Բողոքներն ու հավաստիացումները, թե մենք կուշտ ենք, ոչ մի արդյունք չէին տալիս։ Եվ եթե երեք ժամ հետո կանգ էինք առնում մի ուրիշ իջևանատեղում, ապա հյուրընկալության ծեսը վերսկսվում էր։ 

Ծանոթանալով քրդերի կյանքին և գնելով մեծ քանակությամբ քրդական զգեստներ ու տնային գործածության իրեր, ես կարող էի արդեն ձեռնամուխ լինել ֆիլմի նկարահանմանը։ Նկարահանող խումբն ուղևորվեց դեպի սարերը։ Երբ բացատրեցինք մեր գալու նպատակը, քրդերը շատ ուրախացան։ 
֊ Մեր մասին այնպես են մտածում, թե ավազակներ ենք,֊ ասում էին նրանք,֊ ցույց տվեք կինոյում, որ մենք աղքատ քոչվոր ժողովուրդ ենք և օրն ի բուն աշխատում ենք։ 
Ճիշտ է՝ այն ժամանակներում քրդերի մոտ միայն կանայք էին աշխատում։ Վաղ առավոտից մինչև ուշ երեկո քրդուհին ոտքի վրա էր։ Իսկ տղամարդիկ, եթե զբաղված չէին լինում ոչխարներին շուկա քշելով, ամբողջ օրը նստած ծխամորճ էին ծխում և նայում տավարին, որն արածում էր իրենց առաջ՝ կանաչ ալպիական մարգագետնում։ 
Համո Բեկնազարյան և Հովսեփ Օրբելի
Մենք քրդերին ներգրավեցինք մասսայական տեսարաններում։ Պարզվեց, որ նրանք բավականին ընդունակ դերասաններ են։ Սուր և էքսպանսիվ անցավ շատ դժվարին մասսայական տեսարանը՝ թշվառ աղջկան՝ Զարեին անպատվելու տեսարանը։ Քրդերի մոտ դեռևս խստորեն պահպանվում էր այն սովորույթը, որ եթե նորապսակ աղջիկը «անպատիվ» էր լինում, ամուսինը նրան գցում էր հարսանիքի եկած հյուրերի առաջ։ Նրանից պոկում էին գլխի ծածկոցն ու զարդարանքները, երեսին սև ներկ կամ մուր էին քսում, հակառակ նստեցնում էին էշի վրա և աղմուկով ու անեծքով վերադարձնում հորը։ Մի քրդուհի, չհասկանալով, որ նկարահանում է ընթանում, և Մարիա Տենազիին՝ Զարեի դերակատարուհուն ընդունելով իսկական խայտառակված հարսի տեղ, գոռաց ամբոխին․
֊ Էլ ինչո՞ւ եք սպասում, թքեցե՛ք անառակի երեսին։֊ Եվ ինքն առաջինը թքեց արտիստուհու դեմքին։ Մեծ դժվարությամբ հաջողվեց հանգստացնել մոլեգնած ստատիստուհուն։

Տեսնելով դերասաններին (նրանց թվում էր նաև աղքատ Սայդոյի դերակատար Հրաչյա Ներսիսյանը), ովքեր մարմնավորում էին պատերազմից խեղված մարդկանց, քուրդ մայրերը լալիս էին իսկական արցունքներով։ Որոշ նկարահանումներ դժվար էր կատարել։ Օրինակ՝ հարսանիքի խնջույքը ցույց տալու համար մենք ստիպված եղանք կանանց նկարել տղամարդկանցից առանձին, քանի որ, ըստ սովորույթի, կինը տղամարդու ներկայությամբ ուտելու իրավունք չուներ։ Երբեմն, ֆիլմի այս կամ այն դրվագը նկարահանելու համար, մեզ հարկավոր էր լինում ոտքով հիսուն կիլոմետր ճանապարհ կտրել և նույնիսկ բարձրանալ Արագածի գագաթը՝ քրդերի հետ միասին։ 

Համո Բեկնազարյան և Մարտիրոս Սարյան
«Զարեն» էկրան բարձրացավ Սերգեյ Էյզենշտեյնի «Պոտյոմկին զրահանավը» ֆիլմից մեկ տարի հետո։ Իր հիանալի ֆիլմում Էյզենշտեյնը համարձակորեն օգտագործում էր ոչ միայն դերասանների, այլև մարդկանց, ովքեր կապ չունեին թատրոնի կամ կինոյի հետ, բայց ում արտաքինը այս կամ այն տեսարանը բեմադրելիս համապատասխանում էր ռեժիսորի գեղարվեստական պատկերացումներին։ «Զարե» ֆիլմում անհրաժեշտությունն ինձ ստիպեց մի շարք դեպքերում ընթանալ նույն ճանապարհով։ Գտնվելով քաղաքից հեռու, սարերում, միշտ չէ, որ հնարավորություն ունեինք ժամանակին հրավիրելու այս կամ այն դերասանին։ Եվ այդ դեպքում, աշխատանքը չկասեցնելու համար, մենք նկարահանումներում ներգրավում էինք պատահական մարդկանց։ Այդպիսով, քուրդ շեյխի դերը հաջողությամբ կատարեց խմբի լուսանկարիչ Մելիք֊Աղամալյանը։

Քրդերին նկարահանելն ինձ համար սկզբունքային նշանակություն ուներ։ Ինչպես արդեն նշել եմ, նրանցից շատերը լավ դերասաններ դուրս եկան։ 
«Զարեի» շուրջ աշխատանքն ինձ համոզեց, որ, որոշ համբերություն և հաստատակամություն ցուցաբերելու դեպքում, կինոյում իրենք իրենց խաղացող մարդկանցից կարելի է հիանալի արդյունքներ ստանալ, եթե, իհարկե, նրանց շատ պատասխանատու դերեր չհանձնարարենք։ 
Բայց գլխավոր դերերը «Զարեում», իհարկե, դերասաններն էին կատարում։ Դերասանական հիմնական կազմը ձևավորվեց «Նամուսի» նկարահանումների ժամանակ։ Հրաչյա Ներսիսյանի կողմից Սայդոյի՝ գլխավոր դերի կատարումը մեզ վերջնականապես համոզեց, որ այդ տաղանդավոր դերասանն օժտված է և՛ մեծ հմայքով, և՛ վերամարմնավորման զարմանալի ունակությամբ։ 

«Զարեում» շատ արտահայտիչ էին Ավետ Ավետիսյանը՝ Սլոյի դերում, Նինա Մանուչարյանը՝ Նանոյի դերում, և, վերջապես, հմայիչ կատակերգակ Համբարձում Խաչանյանը՝ Խդոյի դերում։ Միքայել Գարագաշը, ով «Նամուսում» հանդես էր գալիս դրվագային դերում, «Զարեում» խաղաց կենտրոնական դերերից մեկը՝ Թեմուր բեկի դերը։ Մյուս դերակատարներին մենք գտանք դարձյալ Երևանի դրամատիկական թատրոնի խմբում․ հիանալի դերասանուհի Օլգա Գուլազյանը հրավիրվեց Թեմուր բեկի առաջին կնոջ՝ Լյաթիֆի դերի համար, իսկ Միքայել Մանվելյանը գերազանց մարմնավորեց Մստոյի կերպարը։ Ես ուզում եմ անդրադառնալ հատկապես գլխավոր դերակատարուհի Մարիա Տենազիին։ 
Հմայիչ, պարզասիրտ և ուղղամիտ Զարեի համար ավելի լավ թեկնածու չէր էլ կարելի գտնել, և ես, առանց տատանվելու, առանց նախնական փորձերի, Մարիա Տենազիին հրավեր ուղարկեցի։ Ոչ միայն ինձ, այլև նրանց, ովքեր նկարահանման ժամանակ նրան դիտում էին, զարմացնում էր երիտասարդ դերասանուհու՝ իր հերոսուհու կենսազգացողությամբ համակվելու ունակությունը։ Երբ նա հագնում էր քրդուհու զգեստը և պղնձյա մեծ կուժն ուսին գնում էր աղբյուր, թվում էր, թե ամբողջ կյանքն անց է կացրել քրդերի արոտավայրերում և նրա բարակ, ճկուն ոտքերը երբեք բարձր կրունկով կոշիկ չեն տեսել։ Գրավիչ արտաքին ունեցող դերասանուհիները սովորաբար հակված են կեցվածք ընդունելու և իրենք իրենցով հիանալու։ Տենազին ձգտում էր նախևառաջ ճշմարտացիորեն պատկերել իր հերոսուհու բնավորությունը։ Այդ զույգը՝ Սայդոն երիտասարդ Ներսիսյանի կատարմամբ և Զարեն գեղեցկուհի Տենազիի կատարմամբ, իհարկե, շատ նպաստեցին ֆիլմի հաջողությանը։ Բայց Տենազիին այլևս վիճակված չէր նկարահանվելու։ Սարերում, Բերիշվիլիի «Ամպերի ապաստանը» ֆիլմի բնական նկարահանումների ժամանակ, նա մրսեց և շուտով մահացավ արագընթաց թոքախտից։ Այդ վաղաժամ կորստի հետ ես մինչև հիմա էլ չեմ կարողանում հաշտվել։ Բնությունը Մարիա Տենազիին այնքա՜ն առատաձեռնորեն էր օժտել տաղանդով, գեղեցկությամբ, հիանալի բնավորությամբ։ 

«Զարեի» հիմքում երկու սիրող սրտերի ռոմանտիկ պատմությունն էր, սրտեր, որոնք չէին կարող միանալ․ մենք այդ սյուժեն վերցրեցինք բուն իրականությունից։ Դրամատիկ ուժերի բախումը ծավալվում էր առաջին համաշխարհային պատերազմի շրջանում քրդերի կյանքի լայն ֆոնի վրա։ Բայց «Զարե» ֆիլմը, ինչպես ինձ թվում է, ունի ոչ միայն ազգագրական արժեք։ Եթե արտերկրի քրդերին այժմ ցույց տային «Զարե» ֆիլմը, ապա նրանք, հավանաբար, այն կընկալեին ոչ թե որպես պատմական փաստաթուղթ, այլ որպես իրենց ժամանակակից կյանքի ճշմարտացի պատկերում։   

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,2,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,2,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,103,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,15,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: «Զարե» ֆիլմն 90 տարեկան է. Բեկնազարյանի հուշերը
«Զարե» ֆիլմն 90 տարեկան է. Բեկնազարյանի հուշերը
«Զարե» ֆիլմը ստեղծելիս մենք աշխատում էինք հսկայական լարվածությամբ, և ես մտածում էի, որ այլևս հանձն չեմ առնի այդքան կարճ ժամկետում լիամետրաժ ֆիլմ նկարահանել»։ Համո Բեկնազարյան, հատված «Հուշեր դերասանի և կինոռեժիսորի» գրքից
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHJjh_HhH7mEMROZ1SlLD1ikNm3eJjhZFZKGZRY96ePExtY1xE1hYFsrRis8K_vCKM883fx2pddCsquZgRNNjuPFObFUJ4vebRl1Gx1bC337gpsFInr8VprEKMN9wPXtM4awN3raSGiWk/s640/Zare-777.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHJjh_HhH7mEMROZ1SlLD1ikNm3eJjhZFZKGZRY96ePExtY1xE1hYFsrRis8K_vCKM883fx2pddCsquZgRNNjuPFObFUJ4vebRl1Gx1bC337gpsFInr8VprEKMN9wPXtM4awN3raSGiWk/s72-c/Zare-777.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2016/03/90.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2016/03/90.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content