Գոդֆրի Ռեջիոյի Ապոկալիպսիսը


«Կինոյում իմ իդեալը Արտավազդ Փելեշյանն է՝ հայ հանճարեղ կինովավերագրողը։ Եթե ես արարում եմ կայծեր, ապա նա՝ գնդաձև կայծակներ»։ Գոդֆրի Ռեջիո

«13 տարեկան հասակում ես որոշեցի հեռանալ տնից։ Ես ծնվել եմ Նոր Օռլեանում՝ «քաղցր կյանքի» քաղաքում, և երբ անչափահաս էի, անընդհատ տարօրինակ արարքներ էի գործում, մեծ պահանջներ էի ներկայացնում, թափառում էի այստեղ֊այնտեղ։ Դժվարանում եմ ասել, թե ինչու այսպես վարվեցի, բայց, կարծում եմ, ճիշտ որոշում եմ ընդունել՝ չնայած սխալ պատճառին։ Մեր համայնքում կար 100 մարդ, և մենք ամեն ինչ անում էինք միասին՝ բերք էինք աճեցնում, աշխատում էինք․ դա մի ֆանտաստիկ մակարդակ է, երբ կարիք չկա որևէ բան ասելու, որպեսզի մարդիկ քեզ հասկանան։ Դա ինձ չափազանց ոգեշնչեց, օգնեց հավատարիմ մնալ ինքս ինձ, ուշադիր լինել մանրուքների հանդեպ, որոնք շատերին գուցեև թվան անկարևոր, տվեց մի հարստություն, որն ուրիշ ոչ մի տեղում չէի կարող գտնել՝ կարգապահություն և ինքնակառավարում»։ 
Ամերիկացի հանրահայտ կինովավերագրող Գոդֆրի Ռեջիոյի կենսագրությունը, ի՛նչ խոսք, սովորական չես համարի։ Նա, իրոք, 13 տարեկան հասակում հեռացել է տնից, իսկ որոշ ժամանակ անց հրաժարվել է աշխարհիկ կյանքից՝ 14 տարի փակված մնալով կաթոլիկ միաբանություններից մեկի համայնքում։ Պատանեկությունն ու երիտասարդությունը Ռեջիոն անցկացրել է լռությամբ, աղոթքներով ու պահքերով։ Այնուհետև, արդեն հասուն տարիքում, լքել է մենաստանը և իրեն նվիրել արվեստին ու հասարակական գործունեությանը։ 1960֊ականներին նա Նյու Մեքսիկո նահանգում հիմնել է առողջապահական ու կրթական ոչ առևտրային կազմակերպություններ, կազմակերպել է ակցիաներ՝ ի պաշտպանություն մարդկանց սոցիալական շահերի։ 

Գոդֆրի Ռեջիոն համաշխարհային համբավ ձեռք բերեց իր «Կացի» անվանումը կրող «կյանքի եռապատմամբ», որը ներառում է երեք ֆանտաստիկ ֆիլմ՝ «Կոյաանիսկացին», «Պովակացին» և «Նակոյկացին»։ Առաջին հայացքից տարօրինակ այս անվանումները նա «վերցրել է» հնդկացիական հոպի ցեղի բառապաշարից․ ոչ պակաս տարօրինակ մի լեզու, որը չունի ժամանակաձև ու հոգնակի թիվ։ Ռեջիոյի ֆիլմերից յուրաքանչյուրը պահանջել է տարիների աշխատանք․ նա կադր առ կադր հավաքել է այն ամենը, ինչն առնչվում է ժամանակակից մարդուն, կյանքի ռիթմին, միջավայրին, ապրելակերպին։ Եռապատումը, ռեժիսորական ինքնատիպ մտահղացումներից բացի, հիացնում է նաև օպերատորական փայլուն աշխատանքով և երաժշտական բարձրակարգ ձևավորմամբ։



Թերևս, հազվադեպ ֆիլմերում կարելի է տեսնել կադրի ու մեղեդու այդօրինակ ներդաշնակություն։ Ռեջիոյի «կյանքի եռապատման» երաժշտության հեղինակը ամերիկացի հայտնի կոմպոզիտոր Ֆիլիպ Գլասն է, ում բնութագրում են որպես «կրկնվող կառուցվածքների վարպետ»։ Գլասի մինիմալիստական ոճն ավելի է ընդգծում Ռեջիոյի ֆիլմերում առկա ժամանակակից շունչը․ կրկնվող մեղեդիական դարձվածքներն առաջացնում են տիեզերական դատարկության, միայնության ու տագնապի զգացողություն։
«Մենք, այսպես թե այնպես, ապրում ենք որոշակի միջավայրում, և մենք այն չենք օգտագործում, այլ շնչում ենք, և հենց այդ միջավայրն է մեզ դարձնում այնպիսին, ինչպիսին կանք։ Այսինքն՝ մենք ունենք երկու աչք, երկու ձեռք, երկու ոտք, ձկներն ունեն լողակներ, թռչունները՝ թևեր, և այդ ամենը պատահական չէ, այլ պայմանավորված է միջավայրով։ Տեխնոլոգիաներն ազդում են կրոնի, պատերազմի, քաղաքականության, մշակույթի վրա, որոնք մեր մտավոր միջավայրի ձևավորողն են և մեծ ջանքեր են պահանջել մեզնից։ Մենք ծնվում ենք, և այդ ամենը մեր շուրջն է՝ թվալով բնական ու սովորական, ինչպես օդն ու ջուրը, և ես, անկեղծ ասած, փոքր֊ինչ վախենում եմ դրանից»։
Գոդֆրի Ռեջիոն քննադատում է տեխնիկական առաջընթացի դարաշրջանը՝ համարելով, որ այդ դարաշրջանը սկիզբ է դրել հոգևորի վախճանին, շրջակա միջավայրի ոչնչացմանը և մարդկության համատարած ու աներևակայելի խելացնորությանը։ Իսկ ամենասարսափելին նա համարում է այն, որ քաղաքաբնակների համար տեխնոլոգիաները փոխարինել են բնությանը և դարձել են օդի պես անհրաժեշտ։ Բացարձակ անհրաժեշտություն և ոչ թե լրացուցիչ գործիք մեր կենսակերպի համար։ «Մենք չենք օգտագործում տեխնոլոգիաները, մենք ապրում ենք տեխնոլոգիաներով»,֊ ասում է նա։ Տեխնոլոգիաները ոչնչացնում են կենսաբանական ցանկացած բազմազանություն՝ մեզ համար վերածվելով մի նոր՝ արհեստական բնության։


«Կոյաանիսկացին» նկարահանելու գաղափարով Ռեջիոն տարված էր 1975թ֊ից։ Նա ցանկանում էր ստեղծել մի ֆիլմ, որտեղ չէր հնչի ոչ մի բառ, իսկ շարադրանքը հանդիսատեսին կփոխանցվեր բացառապես պատկերների միջոցով։ Իհարկե, ռեժիսորը գիտակցում էր, որ այդ դեպքում ինքը պիտի մատուցի մեր օրերի կյանքը ներկայացնող ամենավառ ու հիշարժան պատկերները։ Եվ նա սկսեց նկարահանել մարդկանց, քաղաքները, բնությունը․․․ Նկարահանումները տևեցին 7 տարի։ Արդյունքում՝ նա ստեղծեց մի ֆիլմ, որն իսկական «կյանքի հանրագիտարան էր»։ 1983թ֊ին ֆիլմը ցուցադրվեց Նյու Յորքի կինոփառատոնում և, քննադատների վկայությամբ, տակնուվրա արեց կինեմատոգրաֆի մասին պատկերացումները։ Կերպարների անհաշվելի քանակությունը պարզապես համրացրել էր հանդիսատեսին, իսկ անընդմեջ շարժումը, որն արտացոլված էր կադրերում, խուճապի զգացողություն էր առաջացրել։ Շուրջ 1,5 ժամ մեծ էկրանի վրա «մարտնչում էին» կյանքի ու իրականության երկու տեսակ, երկու աշխարհ՝ բնականն ու արհեստականը։ 

Հոպի ցեղի հնդկացիների լեզվով՝ «կոյաանիսկացի» բառը նշանակում է «կյանք առանց ներդաշնակության» կամ «կյանք առանց հավասարակշռության»։ Այլ աղբյուրներում նշվում են նաև «խելահեղ կյանք» կամ «կյանք, որը պիտի փոխվի հանուն փրկության» տարբերակները։ Այս ֆիլմը Ռեջիոյի մտորումն է ուրբանիզացիայի մասին, որը նա համարում է «նոր միջնադար», քանզի մեր օրերում, առավել, քան երբևէ, կտրվել է կապը մարդու և բնության միջև։ Եռապատման երկրորդ ֆիլմը՝ «Պովակացին» նկարահանվել է 1988թ֊ին։ Այս բառը թարգմանաբար նշանակում է «կյանքի կախարդանք»։ Երկրորդ ֆիլմում Ռեջիոն հրաժարվել է կադրերի առաջ «հերթափոխից»՝ ասես դանդաղեցնելով ժամանակի ռիթմը։ Նա երկար ճանապարհորդել է՝ ոտք դնելով մոլորակի այն բնակավայրերը, որտեղ մարդիկ ապրում են ժամանակակից քաղաքակրթությունից հեռու կամ համեմատաբար հեռու։ 6֊ամսյա անընդմեջ նկարահանումներ և 12 երկիր, այդ թվում՝ Հնդկաստանը, Եգիպտոսը, Բրազիլիան, Պերուն, Քենիան, Նեպալը, Նիգերիան․․․ Մեծ քաղաքներից հեռու՝ մարդիկ այստեղ առավել մոտ են բնությանը։ Ասես «ժամանակից դուրս մնացած» այս մարդկանց կյանքի արտացոլումը անսպասելի աշխուժություն առաջացրեց ոչ միայն հասարակական, այլև քաղաքական շրջանակներում․ Ռեջիոյի ֆիլմն ամենուր քննարկում էին և «երրորդ աշխարհի» մարդկանց կյանքը բարելավելու տարբերակներ առաջարկում։ Ռեժիսորը համարում էր, որ հասել է իր նպատակին։


Եռապատման վերջին ֆիլմը՝ «Նակոյկացին» նկարահանվել է 2001թ֊ին և արդեն բոլորովին այլ՝ գերժամանակակից արտահայտչամիջոցներով՝ որպես 21֊րդ դարի ֆիլմ։ «Նակոյկացի» բառի թարգմանությունն է՝ «կյանքը՝ որպես պատերազմ»։ Ռեջիոն իր ֆիլմը բնութագրում է հետևյալ կերպ․ «Ժամանակակից աշխարհի հիմնական կերպարները սպառողներն են։ Նրանք գրավել են ողջ աշխարհը, որտեղ մենք ապրում ենք, և դարձել են այդ աշխարհի ֆոնը։ Մենք նկարահանել ենք ոչ թե ֆիլմ, այլ կերպարների պատկերասրահ, որը մարդկանց կստիպի այլ տեսանկյունից նայել մեր իրականությանը»։ Ֆիլմում շատ փոքր թիվ են կազմում բնական նկարահանումները, և բոլոր պատկերները մշակված են թվայնացման եղանակով՝ արդի տեխնոլոգիաների օգնությամբ, ինչն էլ, ռեժիսորի մտահղացմամբ, հանդիսատեսին պիտի մտորելու առիթ տա, թե ինչու են այդ մեռած կերպարներն այդքան մեծ տեղ զբաղեցնում մեր կյանքում։ Ռեջիոն կոչ է անում մաքրել աշխարհն ու շրջակա միջավայրը, սակայն նրա կոչն ավելին է, քան բնապահպանական քարոզչություն։ Մենք ինքներս ունենք ներքուստ մաքրվելու կարիք։
«Եթե ես կարողանայի պարզապես ստեղծել կերպար և այն փոխանցել մեկ այլ մարդու, ես կլինեի իսկապես երջանիկ և կարիք չէի ունենա տեսախցիկի ու այլևայլ էֆեկտների օգնությանը դիմելու։ Իսկ հիմա «ստիպված» օգտագործում եմ այն բոլոր միջոցները, որոնք ինձ կարող են մոտեցնել իմ նպատակին։ Կինոյում տեխնոլոգիաներ օգտագործելն այսօր անխուսափելի է։ Այլ հարց է, թե ինչ նպատակով ես դրանք օգտագործում։ Երբեմն հրշեջներն էլ, հրդեհը հանգցնելու համար, արհեստականորեն առաջացնում են հանդիպակաց կրակ։ Իմ պարագայում նույնն է»։

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Իննա Սահակյան Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Գոդֆրի Ռեջիոյի Ապոկալիպսիսը
Գոդֆրի Ռեջիոյի Ապոկալիպսիսը
«Կինոյում իմ իդեալը Արտավազդ Փելեշյանն է՝ հայ հանճարեղ կինովավերագրողը։ Եթե ես արարում եմ կայծեր, ապա նա՝ գնդաձև կայծակներ»։ Գոդֆրի Ռեջիո
https://4.bp.blogspot.com/-5P3pCUp4RfA/VtzGSiu8GBI/AAAAAAAAA04/AGY4v7Dydfs/s640/%25D0%25A0%25D0%25B5%25D0%25B4%25D0%25B6%25D0%25B8%25D0%25BE.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-5P3pCUp4RfA/VtzGSiu8GBI/AAAAAAAAA04/AGY4v7Dydfs/s72-c/%25D0%25A0%25D0%25B5%25D0%25B4%25D0%25B6%25D0%25B8%25D0%25BE.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2016/03/blog-post_6.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2016/03/blog-post_6.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy