Սթիվեն Զաիլյան. Հոլիվուդի թիվ 1 սցենարիստը


«Շինդլերի ցուցակը», «Նյու Յորքի ավազակախմբերը», «Առաքելությունն անիրագործելի է», «Վիշապի դաջվածքով աղջիկը»… Սթիվեն Զաիլյանի աստեղային սցենարների շարքը կարելի է երկար շարունակել: The Times հեղինակավոր պարբերականը նրան համարել է Հոլիվուդի ամենահմուտ և խորաթափանց սցենարիստը:


Ազգությամբ հայ Սթիվեն Զաիլյանը ծնվել է ամերիկաբնակ լրագրող Ջեյմս Զաիլյանի ընտանիքում: Նա համագործակցել է Սթիվեն Սփիլբերգի, Բրայան դե Պալմայի, Ռիդլի Սքոթի, Մարտին Սկորսեզեի, Սիդնի Փոլաքի, Դեյվիդ Ֆինչերի և այլ հանրահայտ ռեժիսորների հետ, հանդես է եկել նաև որպես ռեժիսոր և պրոդյուսեր, արժանացել է «Օսկարի» և այլ մրցանակների: «Ես չեմ սիրում երկար մենախոսությունները. ոչինչ չասող, սակայն իրենց լռությամբ ամեն ինչ արտահայտող կերպարներն ինձ համար լավագույնն են»,- ասում է Զաիլյանը: 

Հարց.- Դուք աշխատել եք բազմաթիվ անվանի ռեժիսորների հետ. արդյոք նրանք շա՞տ էին տարբերվում, օրինակ` Ֆինչերի հետ սցենարի շուրջ աշխատելը Սփիլբերգի հետ նույն աշխատանքն անելուց:  

Զաիլյան.- Ո'չ: Մեծ ռեժիսորների, ում հետ աշխատել եմ, ընդհանրությունն այն է, որ նրանք գրողին չեն թելադրում, թե ինչ անի: Իսկ մյուս` ոչ առաջնակարգ ռեժիսորները սովորաբար ասում են` «եթե այսպես չանես, ինքս կանեմ»: Իհարկե, այս վերջին տարբերակն ամենևին էլ լավագույնը չէ մարդուց առավելագույնը քաղելու համար: 

«Շինդլերի ցուցակը»

Հարց.- Այդպիսիներին երբևէ ասո՞ւմ եք` «Սփիլբերգն այսպես կաներ…»: 

Զաիլյան.- Ո'չ: Գաղտնիքն այն է, որ պարզապես փորձես աշխատել միայն լավ ռեժիսորների հետ: 

Հարց.-  Դեյվիդ Ֆինչերը քմահա՞ճ է սցենարային դետալների նկատմամբ: 

Զաիլյան.- Բնավ: Եվ ես երբեք խնդիր չեմ ունենում նրանց հետ, ովքեր ուշադիր են մանրուքների հանդեպ: Դու խնդիր ունես այն դեպքում, եթե դժգոհ են կարևոր հարցերում: Եթե ռեժիսորն ինձ ասեր` «ես չեմ հասկանում այս կերպարը, իմ կարծիքով` սա վատ կերպար է», այդ դեպքում ես չէի իմանա, թե ինչ անեմ: Իսկ ես ու Դեյվիդը քննարկում էինք այնպիսի յուրահատուկ դետալներ, ինչպիսիք են, օրինակ, «կարո՞ղ է տվյալ տեսարանը լինել ավելի արտահայտիչ», կամ` «կարո՞ղ է ևս մեկ հետաքրքիր իրավիճակ ստեղծվել այս տեսարանում»: Այդ ամենը շատ հետաքրքիր էր:   

Հարց.- Երբ Ֆինչերը նկարահանում էր իր «Սոցիալական ցանց» ֆիլմը, սցենարիստ Աարոն Սորկինը նկարահանման հրապարակում էր: Դուք և՞ս նույն կերպ եք վարվել:
  
Զաիլյան.- Առաջին երկու շաբաթվա ընթացքում ես ներկա եմ եղել. նրանք նկարահանում էին, իսկ ես վերանայում էի սցենարը, զրուցում դերասանների հետ և որոշ գլխավոր տեսարանների փորձեր անցկացնում: Այդքանը: Իհարկե, ես կարող էի ամենօրյա հաշվետվություններ ստանալ այն մասին, թե ինչ է կատարվում նկարահանման հրապարակում, ինչն է պետք շտկել, ինչն է ընթանում կամ չի ընթանում ըստ սցենարական կանոնների: Սակայն ես այնպիսի մարդ չեմ, որ նստեմ նկարահանման հրապարակում և ստուգեմ, թե արդյո՞ք ամեն ինչ ճիշտ է արվում: Դա իմ երազած աշխատանքը չէ: 

«Նյու Յորքի ավազակախմբերը»

Հարց.-  Երբ կարդացիք «Վիշապի դաջվածքով աղջիկը» գիրքը, սցենարի հետ կապված որևէ հետազոտություն կամ հարցազրույց չարեցի՞ք: 

Զաիլյան.- Ո'չ: Իմ զգացողությունը մոտավորապես այսպիսին էր` «արդյոք վստա՞հ եմ, որ գիտեմ, թե այս նյութի հետ ինչ է պետք անել»: Ես չգնացի էկրանավորման շվեդական տարբերակը դիտելու, հետևաբար` չէի կարող այն որպես հիմք ընդունել: Ամիսներ շարունակ ես փորձում էի գտնել լուծումներ, գծագրեր ու նշումներ էի անում, ցուցակներ էի կազմում, զբոսնում էի և ատում էի բոլորին ու ամեն ինչ: Սա միայնակ արվող աշխատանք է: Փողոցի մյուս կողմում սուրճ վաճառող տղաներն ինձ արդեն ճանաչում էին: Նրանք տեսնում էին իմ վիճակը: 

Հարց.- Ֆիլմի ստեղծման նախնական փուլում Ֆինչերը նշել էր, թե այս վեպում ինքը տեսել է «Չինական թաղամասը»: Դուք նո՞ւյնպես: 

Զաիլյան.- «Չինական թաղամասը» ես միշտ համարել եմ բոլոր ժամանակների մեծագույն ֆիլմերից մեկը, սակայն նախկինում չէի դիտարկել այդ տեսանկյունից: Իսկ հիմա, երբ այդ մասին նշեցիք, մտածեցի, որ, իրոք, երկուսն էլ ունեն համանման հին երանգավորում: «Չինական թաղամասը» մի ժամանակակից հայացք էր` հին պատմությանն ուղղված, «Վիշապի դաջվածքով աղջիկը»` նույնպես: Սա ժամանակակից նուար ֆիլմ է: Երկու դեպքում էլ տեսնում ենք խուզարկուների կերպարներ, ովքեր սենդվիչ և սուրճ են ճաշակում` սքոթչ ըմպելու և երկար վերարկու կրելու փոխարեն: Այդուհանդերձ, նրանք գործում են նույն կերպ, ինչպես նուար ֆիլմերի խուզարկուները: 

«Վիշապի դաջվածքով աղջիկը» 

Հարց.-  Լիսբեթ Սալանդերը չափազանց սակավախոս, գրեթե «միավանկ» կերպար է: Հետաքրքի՞ր էր նրա կերպարը շարադրելը:  

Զաիլյան.- Ես այն ստեղծագործողներից չեմ, ովքեր գրում են երկար մենախոսություններ: Ըստ իս` իմ սցենարների զգալի մասում տեսարաններն ավելի շատ են, քան բազմաթիվ ֆիլմերում: Յուրաքանչյուր ֆիլմ կարող է ունենալ միջինը 100 տեսարան, իսկ իմ սցենարներն ունեն միջինը 300 տեսարան: Շարժման, տեսարանի առումով այստեղ ամեն ինչ ավելի կարճ է, դրանք բոլորովին նման չեն պիեսների: Վիզուալ պատմողականությունն, ըստ իս, ավելի հետաքրքիր է: Եթե ես կարող եմ ցույց տալ` ասելու փոխարեն, ես հենց այդպես էլ կանեմ: Ինձ համար կատարելությունը ոչ մի բառ չարտասանող կերպարն է. ես հենց դա եմ սիրում:  

Հարց.-  Ինչ-որ գործնական դասեր քաղե՞լ եք Ձեր առաջին` «Բազեն և Ձնեմարդը» սցենարից:   

Զաիլյան.- Այդ օրերին ես չափազանց շատ էի գրում: «Բազեն և Ձնեմարդն» իմ ամենաերկար սցենարն է, որը ստեղծվեց այդքան տանջանքների գնով, սակայն, արդյունքում, շատ կարևոր հատվածներ կտրվեցին ու դուրս թողնվեցին: Կարող եմ ասել, որ պետք չէ երկար ժամանակ ծախսել կերպարի նկարագրության վրա: Կերպարը հարկ է նկարագրել սյուժեի զարգացմանը զուգընթաց, որպեսզի ֆիլմը սկզբից ևեթ ձանձրալի չթվա:   

«Հանիբալ»

Հարց.- Տեղեկություններ կան, որ այժմ Միշել Գոնդրիի հետ աշխատում եք Ֆիլիպ Քինդրեդ Դիքի «Ուբիկ» վեպն էկրանավորելու ուղղությամբ… 

Զաիլյան.- Այո', սակայն ես հանդես եմ գալիս որպես պրոդյուսեր` իմ սեփական փոքր կինոընկերությամբ, և խոսքը վերաբերում է համատեղ արտադրությանը:  

Հարց.- Տեղեկություններ կան նաև Խալեդ Հոսեյնիի` երկու աֆղան կանանց հետաքրքիր կյանքի մասին պատմող «1000 փայլատակող արև» ստեղծագործության էկրանավորման մասին… 

Զաիլյան.- Դա դեռևս հստակ որոշված չէ, համենայնդեպս` ես դա հաստատ չեմ նկարահանի: Սկզբում քննարկվում էր իրանցի ռեժիսոր Ջաֆար Պանահիի թեկնածությունը («Շրջան», «Խաղից դուրս»): Սակայն նրան ձերբակալեցին և արգելեցին նկարահանել: Ամեն դեպքում` Պանահին ասել է, որ կցանկանար զբաղվել այդ նախագծով: 

Հարց.- Նա պատրաստվում էր էկրանավորե՞լ Ձեր սցենարը: 

Զաիլյան.- Այո, այո՛։ Ռեժիսուրայի տեսանկյունից մեզ դուր չի գալիս «Քամու ետևից վազողը» ֆիլմը, որը գրական սկզբնաղբյուրի ամերիկանացված տարբերակն է: Մենք նախընտրում ենք ունենալ Միջին Արևելքին հոգեհարազատ ֆիլմ, հետևաբար` կշարունակենք ռեժիսորի փնտրտուքը:   

«Արթնացում»

Հարց.- Պանահիի վիճակը, կարծես թե, լավ չէ: 

Զաիլյան.- Ոչ, ես պարզապես ուզում էի ասել, որ իրավիճակը շատ ավելի խնդրահարույց և բազմաշերտ է, քան պարզապես այն գաղափարը, թե` «հիանալի կլիներ, որ ֆիլմը նկարահաներ հենց նա»: Այս պահին կա մի ավելի կարևոր հարց. ինչի՞ նման է լինելու այդ մարդու կյանքն այսուհետ: Եվ այս հարցը պետք է շատերին մտահոգի: 

սկզբնաղբյուրը` Time Out London ամսագիր

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Սթիվեն Զաիլյան. Հոլիվուդի թիվ 1 սցենարիստը
Սթիվեն Զաիլյան. Հոլիվուդի թիվ 1 սցենարիստը
«Շինդլերի ցուցակը», «Նյու Յորքի ավազակախմբերը», «Առաքելությունն անիրագործելի է», «Վիշապի դաջվածքով աղջիկը»… Սթիվեն Զաիլյանի աստեղային սցենարների շարքը կարելի է երկար շարունակել: The Times հեղինակավոր պարբերականը նրան համարել է Հոլիվուդի ամենահմուտ և խորաթափանց սցենարիստը:
https://4.bp.blogspot.com/-E9YWs7pLSsE/V2kK7P7YU0I/AAAAAAAABgQ/fP7NJ0fv1qgTyKNe9fCAHliw7uCmJDFVQCKgB/s640/Stephen%252BZaillian.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-E9YWs7pLSsE/V2kK7P7YU0I/AAAAAAAABgQ/fP7NJ0fv1qgTyKNe9fCAHliw7uCmJDFVQCKgB/s72-c/Stephen%252BZaillian.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2016/06/interview-steven-zailyan-hollywood.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2016/06/interview-steven-zailyan-hollywood.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy