Գրիգորի Կոզինցև. մեծ վարպետի դասերը


«Կինոարվեստի գագաթը մինչ այժմ էլ համարում եմ Չապլինի ֆիլմերը: Եվ Էյզենշտեյնի «Պոտյոմկին զրահանավի» հանճարեղ պարզությունը այսօր էլ անգերազանցելի է»: Գրիգորի Կոզինցև


Ընդհանուր դատողություններն այն մասին, թե ֆիլմեր նկարահանելիս պետք է կարողանալ կանխատեսել հանդիսատեսի արձագանքը, իրականում նշանակություն չունեն: «Հաջողություն» հասկացությունը միավորում է մի շարք գործոններ: Դրամարկղի վերևում կախված «Բոլոր տոմսերը վաճառված են» ցուցանակի և «Պոտյոմկին զրահանավի» ճակատագրի միջև ընդհանուր եզրեր գրեթե չկան: Ես չէի կարողանա աշխատել, եթե հաշվի առնեի միայն իմ և ինձ համար թանկ մարդկանց կարծիքը: Հանդիսատեսի հետ ունեցած միասնության զգացողությունը` ահա թե ինչն է կարևոր: Անհրաժեշտ է հավատալ, որ այն ամենը, ինչը կարևոր է ձեզ համար, կարևոր է թվում նաև այլ մարդկանց, օրինակ` ընդհանուր ցասումը, ընդհանուր տառապանքը: Ես պիտի ինչ-որ կերպ դիմեմ հանդիսատեսին, որպեսզի զգամ այդ միասնականության ազդակները: Ես պիտի հավատամ: Աշխատելիս ես պատկերացնում եմ դահլիճում նստած մարդկանց, պատկերացնում եմ որպես մտերիմների, ովքեր հասկանալի են ինձ, ինչպես ինքս ինձ եմ հասկանում: Ես չէի հարգի ոչ նրանց, ոչ էլ ինձ, եթե Շեքսպիրի ստեղծագործությունները փորձեի մատուցել ավելի մատչելի ու դիտարժան` նախապատվությունը տալով սիրելի դերասանների հանրահայտ ազգանուններին և բեմականացման արտաքին շքեղությանը: Ես համոզված եմ, որ Շեքսպիրի ստեղծագործությունները նման են հացի և ոչ թե ռեստորանային ճաշատեսակի, որը շեֆ-խոհարարը պատրաստում է հատուկ համեմունքներով, խավարտով, սոուսներով: Պարզ հաց է: 

«Համլետ»
Ես հանդիսատեսի նկատմամբ ունեմ միայն մեկ պարտավորություն` մատուցել առավելագույնս հստակ ու ճշգրիտ շարադրանք, լիարժեք փոխանցել հեղինակի միտքն ու գաղափարը: Եվ, իհարկե, հրաժարվել այն ամենից, ինչը կեղծ է, ավելորդ, անբնական, «կինեմատոգրաֆիական»: Միայն պարզություն, բովանդակային հագեցվածություն, խոր էություն, կենսականություն: Իհարկե, դժվար չէ բեմականացման միջոցներին լրացուցիչ էֆեկտիվություն հաղորդելը, պալատական ողջ շքեղությունը պատկերելը, միջին դարերի արտաքին փայլն արտացոլելը: Բայց ես չեմ կարող այդպես վարվել, որովհետև հարգում եմ հանդիսատեսին: Նրանք երեխաներ չեն, որ խաղալիքների կարիք ունենան: Ոսկե սկուտեղով կարելի է մատուցել տորթը, իսկ հացը պետք է դրված լինի կավե ափսեի կամ փայտե սեղանի վրա:

Խոսելով այն մասին, որ կինոն մշակութային երևույթ է, ես նկատի չունեմ այդ արվեստի որոշակի ազնվականությունը: Հակառակը` կինեմատոգրաֆում ինձ միշտ գրավել է այն, ինչը արտաքուստ նրբագեղ կամ ցուցադրական ինտելեկտուալ չէ: Կինոարվեստի գագաթը մինչ այժմ էլ համարում եմ Չապլինի ֆիլմերը: Եվ «Պոտյոմկին զրահանավի» հանճարեղ պարզությունը այսօր էլ անգերազանցելի է: Արվեստն արտացոլում է աշխարհը, սակայն դա յուրահատուկ արտացոլանք է: Ստեղծագործությունը հաջողված է լոկ այն դեպքում, եթե կերտված է տառապանքի փորձառությամբ: Այստեղ հնարավոր չէ արդյունքի հասնել կառուցելով կամ վերակառուցելով: Միայն արվեստագետի տառապանքն է, որ իր ողջ խորությամբ արտացոլվում է մեծ էկրանին, իսկ կառուցվածքները փուլ են գալիս խաղաթղթե տնակի պես: Տառապանքն ինքնանպատակ չէ, արվեստագետը սպասում է նույնպիսի արձագանքի: Շեքսպիրի Լիր արքան ասում է. «Իմ ուղեղը վիրավոր է»: Այս նախադասությունը, թերևս, լավագույնս բացատրում է ստեղծագործական աշխատանքի բնույթը: Ռեժիսորը միաժամանակ նաև բանաստեղծ է ու նկարիչ, սակայն նա ամենևին էլ հասարակական գործչի ու գիտելիք սերմանողի խառնուրդ չէ:

«Լիր արքա»
Պատմությունը մեծ էկրանի վրա արժանահավատորեն արտացոլելու գրավականն ինձ համար ամենևին էլ վիթխարի ընդհանուր պլանները չեն, այլ պարզ կադրերը: Ես դրանց մեջ տեսնում եմ այն որակը, որը Գոգոլը համարում էր ամենակարևորը պատմական տեսարաններ պատկերող գեղանկարչի համար. «Ներքին բարձր բնազդով զգալ մտքի առկայությունը յուրաքանչյուր առարկայի մեջ»: Իմաստի խորությունն ու նշանակալիությունը բացահայտել այնտեղ, որտեղ մակերեսային հայացքն էական ոչինչ չի նկատում, կարողանալ միավորել միմյանցից անջատ երևույթները, գտնել կապը անշունչի ու ոգեշունչի միջև: Պուդովկինի «Մայրը» ֆիլմում պատի ժամացույցը, չուգունե արդուկը, լվացարանը սոսկ կենցաղի պարագաներ չեն, այլ էպոսի և պատմության տարրեր` ամենօրյա գործածության իրերի անշարժության մեջ բացահայտված:

Հետազոտությունները հաճախ նման են մամլիչի, որի տակ դրվում է ստեղծագործությունը: Մամլիչը գործի է դրվում. սեղմվում են բառերը, արարքները, բնութագրերը, և մնում է ստեղծագործության էության մզվածքը, որը դուրս է բերվում սարքից, ինչպես անկետայով նկարը: Այնտեղ ամփոփված են հարցերն ու պատասխանները: Ինչի՞ մասին է ստեղծագործությունը: Ի՞նչ է քարոզում: Ո՞վ և ո՞ւմ դեմ է պայքարում: Ի՞նչ խոչընդոտներ է հաղթահարում (և հաղթահարո՞ւմ է արդյոք) հերոսը: Դրակա՞ն է նա, թե՞ բացասական (ավելորդ հատվածները ջնջե՞լ): Ինչո՞վ է տվյալ ստեղծագործությունը հաստատում հեղինակի` առաջադեմ կոչվելու իրավունքը: Ինչո՞ւ պիտի ստեղծագործությունը բեմադրվի (կամ չբեմադրվի) այսօր: Հենց այս հարցական զգուշավորությամբ էլ Չապլինը գրպանից հանում էր ժամացույցը: Թերևս, հանճարեղության վկայությունը հենց անհնարինությունն է` հետազոտական մամլիչի ազդեցության տակ գտնել փոքրիշատե խելամիտ տարբերակ:

«Շինելը»
Պուշկինը համարում էր, որ Գոգոլի տաղանդի ամենահզոր կողմը անցյալը պատկերելու կարողությունն է: Տափակությունը և անցյալը, որոնք Գոգոլն արտացոլել է ֆանտաստիկ վարպետությամբ, Դոստոևսկին հասցրեց ողբերգականության: Միմյանց հարևանությամբ հայտնվեցին ողբերգության հերոսն ու գռեհկամիտը, բայց ոչ թե սովորական ու կենցաղային, այլ ցնդաբանական, ուրվատեսիլային և միաժամանակ կենսունակ գռեհկամիտը: Դեմքերի շարք սպրդեցին Սմերդյակովի, Մարմելադովի մռութները… Մարմելադովը, կապիտան Լեբյադկինը, Սմերդյակովը Ֆյոդոր Միխայլովիչի թատերախումբն են` աճպարարական ամպլուայում, հաճախ` ընդմիջարկված բեմական համարներով (ռոմանսը` Սմերդյակովի նվագակցությամբ, կապիտան Լեբյադկինի բանաստեղծությունները, Մարմելադովի մենախոսությունները), ռեպրիզներով, սեփական հնարքներով: Կատաղության պոռթկումի պահերին Դոստոևսկին աբսուրդի է վերածում այն, ինչը խեղելու համար իրական կյանքում կպահանջվեին տասնամյակներ: Նա տեսնում է մի արարած, որը դեռևս թաքնված է խորքում, բայց հեղինակը շտապում է ցույց տալ նրան բոլորին, ցույց տալ չափազանցված, ծաղրանքով, ծամածռված տեսքով ոչնչացնելով: Նա մարգարեանում է հենց այն ժամանակ, երբ խեղկատակություն է անում: Պայծառատեսության դրսևորումները տարբեր են: Սա ծաղրածուական պայծառատեսություն է:

- Որքա՜ն են ձանձրացրել երազները, տեսիլքները և աճպարարությունները կինոյում: Ով ասես չի նկարել դրանք… Իհարկե, ձանձրացրել են: Իսկ Ռասկոլնիկովի երա՞զը` ձին, որին մտրակում են վեց մտրակով. սա և՞ս կինոշտամպ է` ֆելինիական ոճով, Կաֆկա` աղքատների համա՞ր: Իհարկե` ոչ: «Մակբեթի» բեմականացման ռեժիսորական էքսպոզիցիան մի հպարտ հռչակագիր է. «Ես ոչ մի նորություն չեմ պատրաստվում ցուցադրել, հեղինակն արդեն ամեն ինչ ասել է»: Այդպե՞ս է արդյոք: Հակասական կարծիքներ այն մասին, թե ինչ ունեն Գյոթեն, Պուշկինը, Բելինսկին, Տուրգենևը և այլք: Ո՞րն է հանճարի մեծությունը: Նոր ծնունդը:

«Դոն Կիխոտ»

Կոնֆերանսներից մեկի ժամանակ դերասանը կուրծքն էր ծեծում և երդվում, թե Շեքսպիրի յուրաքանչյուր ֆրազը սրբություն է: Այդ դերասանի համար, հավանաբար, կրկնակի սրբություն էր, ինչպես Համլետն էր առաջին արարի ավարտին երկու անգամ կրկնում ամփոփիչ խոսքերը. «Ժամանակն իր շավղից դուրս է սայթաքել»: Դերասանը Շեքսպիրի մեկ սրբազան բառի փոխարեն արտաբերում էր դրա երկու վարիացիաները` Կրոնեբերգի և Լոզինսկու: Թերևս, այն պատճառով, որ այդ երեքից ոչ մեկին չվիրավորի: Չեմ կարծում, թե նոր բեմադրությունը ռեժիսորի համար հանդիսանում է սոսկ պրոֆեսիոնալ աշխատանք: Խոսքը չի վերաբերում հատուկ գիտելիքին կամ փորձին: Ստիպված ես լինում նորից սկսել կյանքդ. հնարովի ճակատագրեր, հորինված իրադարձություններ, մարդիկ, ովքեր երկրի երեսին նույնիսկ գոյություն չեն ունեցել, բայց այդ ամենը դառնում է ոչ միայն հետաքրքիր և ուշագրավ, այլև նյութականանում է, և սկսում ես նրանց ընկալել որպես իրականություն:

Ինչ-որ մեկի օտար աշխարհը դառնում է քոնը: Իհարկե, այն չէր կարող լինել լրիվ օտար, այլապես չէիր կարողանա աշխատել: Աստված գիտե, թե երբ են բացվել դռները, և դու առաջին անգամ մուտք ես գործել այս աշխարհ, որտեղ ամեն ինչ, պարզվում է, լայնածավալ է ու ճշմարտացի: Պարզվում է, որ դու գիտես այսպիսի մարդկանց ևս, ավելի ճիշտ` ոչ թե հենց սրանց, այլ ուրիշներին, ովքեր նման են սրանց: Իսկ հիմա անհրաժեշտ է ամեն ինչ իմանալ ավելի հանգամանորեն և ոչ միայն տեսնել իրադարձությունները, այլ հայտնվել իրադարձությունների ներսում, տարվել դրանցով: Հենց այսպես է ձևավորվում մտերմությունը նրա հետ, ով ստեղծել է այս աշխարհը, որովհետև այն ամենը, ինչ կա աշխարհում` մարդիկ, առարկաները, գույները, ձայները, ամեն ինչ նա է: Անհրաժեշտ է իմանալ մեկ մարդու աշխարհը, և այդ մարդը ստեղծագործության հեղինակն է:

«Լիր արքա»
Եթե խոսքը դասական համարվող ստեղծագործության մասին է, ապա դրա շուրջ տարվող աշխատանքն անհնար է ավարտին հասցնել: Այդ ստեղծագործությունն արդեն մուտք է գործել քո ներաշխարհ, և հաճախ մարդկային վիթխարի աշխարհը տեսնում ես հենց դրա միջոցով. քո տեսողությունն արդեն «կրթվել է» այդ ստեղծագործության ազդեցությամբ: Ես կցանկանայի նորից բեմադրել «Շինելը», «Դոն Կիխոտը», «Համլետը»: Ինձ թվում է, որ միայն հիմա եմ սկսել հասկանալ այդ գործերը: Չնայած` դա կրկին թվացյալ է: Գոգոլի և Շեքսպիրի աշխարհն անսահման է, այն շարժվում է, ապրում է լիարժեք կյանքով, այնտեղ ամեն ինչ փոխվում է և վաղը նորից կփոխվի, կդառնա նոր: Այդպես մտածում ես, զգում ես:

Գոյություն ունեն գեղարվեստական զույգերի հատուկ հարաբերություններ, օրինակ` Ֆաուստի և Մեֆիստոֆելի: Խնդիրը միայն կենսական դրույթները չեն, այլ գաղափարների երկխոսության բարդ փիլիսոփայությունը: Ինչ-որ առումով նմանօրինակ զույգեր են նաև Լիրն ու խեղկատակը, Դոն Կիխոտն ու Սանչո Պանսան: Վերջիններիս միջոցով ես փորձել եմ մեծ էկրանի վրա վիճարկել հակասությունների և միասնության ավանդական հակադրությունը: Եթե փորձեմ ռեժիսուրայում իմ որոնումները դասակարգել ըստ իմ տարիքի, կստանամ հետևյալ պատկերը. 18 տարեկան` թեթև անիվներով գլորվող սարք, 22 տարեկան` կինոյի յուրահատկությունը, ոճն ու ժանրը, դերասանը, 30 տարեկան` իմաստը, 60 տարեկան` ճշմարտությունը: Իմ ֆիլմերի գրախոսականներում նշում էին` «դետալների շեշտադրված օգտագործում» (երկաթե կապանքներով շղթայված ոտքերը` խոշոր պլանով). հրապարակախոսական ինչպիսի համարձակ ներածություն: Մինչդեռ ենթատեքստում հարկ է կարդալ` շեղատառի համառ ընդգծում (1920-ականների համր կինոյի մանկական հիվանդությունը) և սյուժեն կառուցելու, իրադարձությունները, կերպարների զարգացումը և բախումը ցուցադրելու անկարողություն: Հնարքներին և երևակայությանն այժմ փոխարինել է լավ հիշողությունը:

«Դոն Կիխոտ»
Ռեժիսորն ի պաշտոնե պարտավոր է դերասանին իր մտահղացումը բացատրել այնպես, որ վերջինիս համար ամեն ինչ պարզ լինի: Ես արդեն այնքան լավ էի վարժվել դերակատարներից մեկի բառապաշարին ու մակարդակին, որ նրան խնդիրը այդ նույն բառապաշարով բացատրելուց հետո սկսեցի պարզապես զզվել ինձ համար այնքան սիրելի պիեսից: Գրասեղանից մինչև փորձասենյակ անցնող ճանապարհը, բեմական հագուստի և գրիմի առաջին ստուգումները` այդ ամենն ինձ համար ամեն անգամ դառնում է իսկական հարված, ցնցում` երբեմն հուսահատության հասնող, և թվում է` ուժերս չեն բավականացնի: Ես ասում եմ ինքս ինձ. «Ամեն ինչ անփոփոխ կրկնվում է յուրաքանչյուր նոր ֆիլմի ստեղծման սկզբում (հատկապես` պատմական ֆիլմի). ամոթը` վատ դիմակահանդեսի, դերասանական կեղծ խաղի, գզգզված կեղծամների պատճառով: Փալասներն ու մազափնջերը` փիլիսոփայության և պոեզիայի փոխարեն, որ այդքան դժվարությամբ ու երբեմն նաև երջանկությամբ են արարվել, երբ հիպոթեզը թվացել է իր տեսակի մեջ համոզիչ և նյութի նորովի ընկալումը բացահայտող: Եվ վերստին` ամեն ինչ սկզբից: Ստիպված ես սկսել թատերական անճոռնիությունից»:

Արվեստը նույն կետում կանգ չի առնում: Փոխվում են ժամանակները և գեղարվեստական ստեղծագործությունների լեզուն: Այդ ամենը տեղի է ունենում ամենևին էլ ոչ հեշտությամբ. հնի ու նորի մասին պատկերացումները արվեստում մեծ նշանակություն չունեն: Այստեղ միայն մեկ դատավոր կա: Եվ նրա դատավճիռը վերջնական է: Դատում է ժամանակը: Տարիներն անցնում են, և պարզ է դառնում, թե ինչն է կարողացել անցնել ժամանակի քննությունը, պահպանել կենսական ուժը, մոտ լինել նոր սերունդների մտքերին ու զգացմունքներին: Իհարկե, լիրիկականությամբ հիմա ոչ ոք չի տառապում: Բայց մոսկովյան հրապարակում գլուխը խոնարհած բրոնզե մարդու ոտքերի առաջ միշտ երևում են ինչ-որ մեկի բերած թարմ ծաղիկները, իսկ նրա խոսքերը, որ փորագրված են պատվանդանի վրա, այսօր էլ թվում են մարգարեական. «Մինչ այժմ սիրված է ժողովրդի կողմից, քանի որ արթնացնում էր բարի զգացմունքներ»: Իմ աշխատանքում մտահղացումը երբեք չի ավարտվում: Այն լոկ ընդմիջվում է ֆիլմի ավարտին երևացող «Վերջ» գրությամբ: Ես գրեթե միշտ խնդրել եմ աշխատանքը շարունակելու հնարավորություն, սակայն, ցավոք, այդ հնարավորությունն արդեն չի տրվել:

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Հովհաննիսյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Իննա Սահակյան Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինդսեյ Անդերսոն Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Բերգեր Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վիրնա Լիզի Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Գրիգորի Կոզինցև. մեծ վարպետի դասերը
Գրիգորի Կոզինցև. մեծ վարպետի դասերը
«Կինոարվեստի գագաթը մինչ այժմ էլ համարում եմ Չապլինի ֆիլմերը: Եվ Էյզենշտեյնի «Պոտյոմկին զրահանավի» հանճարեղ պարզությունը այսօր էլ անգերազանցելի է»: Գրիգորի Կոզինցև
https://1.bp.blogspot.com/-jNyg6vwI6g0/WMcG9bVQm_I/AAAAAAAAEqc/_09N2zQvjWAwoA1A9NN_fZ54Quf5NhcTACLcB/s640/cover2017.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-jNyg6vwI6g0/WMcG9bVQm_I/AAAAAAAAEqc/_09N2zQvjWAwoA1A9NN_fZ54Quf5NhcTACLcB/s72-c/cover2017.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2016/07/grigori-kozincev-varpetutyan-daser.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2016/07/grigori-kozincev-varpetutyan-daser.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy