Վերներ Հերցոգ և Կլաուս Կինսկի. Իմ սիրելի թշնամին


Մեծ ռեժիսոր Վերներ Հերցոգին անհնար է պատկերացնել առանց մեծ դերասան Կլաուս Կինսկիի, իսկ վերջինիս` առանց Հերցոգի: Նրանք երկու հակադիր բևեռներ էին, որ արվեստում լրացնում էին միմյանց: Բևեռներ, որոնք, թվում է, չէին կարող ստեղծագործել առանց իրար, բայց չէին էլ կարող ապրել իրար հետ նույն երկնքի տակ…


1999թ-ին գերմանացի աշխարհահռչակ կինոռեժիսոր Վերներ Հերցոգը նկարահանեց «Իմ սիրելի թշնամին` Կլաուս Կինսկին» անվանմամբ վավերագրական կինոնկարը: Հերցոգը հայտնի է իր ինչպես գեղարվեստական, այնպես էլ վավերագրական ֆիլմերով: Այս ֆիլմում ևս փայլում է նրա փաստագրական ոճի բարձր մակարդակը: «Իմ սիրելի թշնամին» պատմում է գերմանացի հռչակավոր դերասան Կլաուս Կինսկիի կենսագրության և դերերի մասին, բայց ավելի շատ պատմում է Հերցոգի և Կինսկիի բարդ հարաբերությունների մասին: Հեղինակն ամբողջովին բացահայտում է մեծ դերասանի տարօրինակ ու խորհրդավոր հոգին, նրա սարսափելի արարքները, բարդ ու անհասկանալի մարդկային տեսակը: Հերցոգը հանդիսատեսին հնարավորություն է ընձեռում լիովին ծանոթանալ Կլաուս Կինսկի երևույթի հետ` անկեղծորեն մատուցելով իրենց փոխհարաբերությունների մասին ողջ ճշմարտությունը և իրենց համատեղ արվեստի պատմությունը:

Վերներ Հերցոգ
Այս կինոդուետն իսկապես համաշխարհային կինեմատոգրաֆի ամենահայտնի տանդեմներից է: Նկարահանվելով Վերներ Հերցոգի ֆիլմերի ամենավառ դերերում` Կլաուս Կինսկին փառք ապահովեց իր համար: Հերցոգն էլ, հավանաբար, լավ գիտակցում էր Կինսկիի ներկայության կարևորագույն դերն իր գործերում, թեպետ ամեն անգամ զղջում էր իր ընտրության համար: Ամեն դեպքում` չի կարելի չընդունել, որ նրանց երկուսի կողմից համատեղ կերտված ստեղծագործությունները լավագույնն են ռեժիսորի և դերասանի ֆիլմադարաններում: Ինքնըստինքյան հնարավոր չէ պատկերացնել Վերներ Հերցոգին առանց Կլաուս Կինսկիի, իսկ վերջինիս էլ` առանց Հերցոգի: Նրանք, կարծես, միմյանց համար էին ծնված, բայց ճիշտ այդպես կարելի է և հակառակն ասել: Երկու հակասություն, որ փոխարինում էին մեկը մյուսին: Ընկերություն, իսկ հետո` թշնամանք, սեր, հետո էլ` ատելություն: Երկու բևեռներ, որոնք, մի կողմից, չէին կարող առանց իրար արարել, բայց, մյուս կողմից, չէին էլ կարող ապրել իրար հետ նույն երկնքի տակ:

Կլաուս Կինսկի
Սակայն պետք է ընդունել, որ Հերցոգի մեղավորությունը չկար այդ ամենում: Մեղավորը մեկն էր` Կինսկին, ով այդպիսի եռանդով փլուզում էր այն ամենը, ինչ սիրում էր, և, կարծես, ի զորու չէր լեզու գտնել նույնիսկ ինքն իր հետ: Այդ բազմաթիվ բևեռներն ու հակասություններն ապրում էին նրա մեջ` սեր, ատելություն, տաղանդ, հմայք, զայրույթ, տգեղություն, կրթվածություն և անբարոյականություն... Այս ամենը շատ էր բարդացնում այդ անձնավորությանը շրջապատող յուրաքանչյուր մարդու կյանքը: Ինչևէ, փաստ է, որ Հերցոգի և Կինսկիի կողմից ստեղծված հինգ կինոնկարներն իրապես հանդիսանում են բարձր արվեստ և իրենց արժանի տեղն են գրավում կինոարվեստի գլուխգործոցների շարքում: 

Մինչև 1972թ-ը, այսինքն` նախքան Հերցոգի հետ համագործակցելը, Կինսկին տարբեր ֆիլմերում էր խաղացել, սակայն մեծ փառք դեռևս չուներ: Նկարահանվում էր վեսթեռնի ժանրի տարբեր էժանագին ֆիլմերում, բայց առավել հայտնի էր նրա «Հիսուսի շրջագայությունը»: Դա մի տարօրինակ ներկայացում էր, որտեղ նա հանդես էր գալիս Հիսուսի դերում: Այս դերն ավելի շատ հոգեկան հիվանդի էր հիշեցնում, քան մարգարեի: Բեմում Կինսկին բռնկվում էր, գոռում, գոչում, իրեն կոպիտ ձևով դրսևորում: Ժողովուրդն էլ հետաքրքրությամբ գալիս էր, որպեսզի տեսներ այդ խենթին: Կինսկին հիանալի ասմունքող էր և տարբեր բեմերում կարդում էր տարբեր մենախոսություններ, հայտնի բանաստեղծություններ և այլն: Իր առանձնահատուկ արտաքինի շնորհիվ նա շատ կինոռեժիսորների ուշադրությանն էր արժանանում, սակայն շատերի առաջարկությունները մերժում էր` ասելով. «Ես մարմնավաճառի եմ նման, ավելի բարձր գնով եմ ծախվում»: Հայտնի է, որ այդպես նա մերժել էր Ֆելինիին, Կուրոսավային, Կոպոլային, Սփիլբերգին և այլոց: Սակայն Հերցոգին նա չմերժեց: Երևի այն պատճառով, որ ճանաչում էր նրան:


Հերցոգ, Կարդինալե և Կինսկի

Նրանք սկսեցին համագործակցել 1972թ-ին, երբ Հերցոգը հրավիրեց Կինսկիին` նկարահանվելու իր «Ագիրե. Աստծո ցասումը» ֆիլմում: Նա պետք է մարմնավորեր իսպանացի կոնկիստադոր Լոպե դե Ագիրեի կերպարը: Ֆիլմն իսպանացի կոնկիստադորների մասին է, ովքեր դեգերում են Ամազոնի ջունգլիներում` փնտրելով ոսկե երկիր Էլդորադոն: Նրանց առաջնորդում է խենթ Ագիրեն` ինքն իրեն «Աստծո ցասում» կոչելով. նա ամեն գնով ուզում է գտնել աշխարհի գանձերը, ընկնում է իշխանության ետևից ու իսկական պատուհաս է դառնում իր զորքի համար: Ագիրեն բռնապետ է, նա իր զինվորներին կույր երազանքով ուղիղ դեպի մահն է տանում` կործանելով ամեն ինչ: Կինսկին, իրոք, հիանալի է այս դերում: Նա հետագայում նշում էր, որ սա իր լավագույն դերն է: Նա այնպես էր միաձուլվել կաղ հերոսի իր դերի հետ, որ նկարահանումներից հետո ստիպված էր բուժում ընդունել` ողնաշարն ուղղելուհամար: Եվ Ագիրեն ինչ-որ իմաստով հենց Կինսկին էր: Հերցոգը պատմում է, թե ինչ գնով է մինչև վերջ նկարահանել նրան այս ֆիլմում:

Հերցոգ և Կինսկի. հաշտության պահ
Հենց ամենասկզբում Կինսկին արդեն սկսել էր վիճել ռեժիսորի հետ: Վիճում էր, թե ինչպես պետք է անցնի տվյալ արահետով, թե ինչ ֆոնի վրա պետք է երևա իր դեմքը, և այլն… Հետագայում շատ դժվար էր նրան վերահսկողության տակ պահելը: Կլաուսը մշտապես վեճի ու կռվի մթնոլորտ էր ստեղծում նկարահանման վայրերում: Նրա մոտ զայրույթի նոպաներ էին սկսվում, ամեն առիթով բռնկվում էր: Ըստ Հերցոգի` նա դա այնպիսի արտիստիկ եռանդով էր անում, ասես հաճույք էր ստանում իր խելագար հերոսի կերպարանքն ընդունելուց: Այդպիսի պայմաններում շատ դժվար էր աշխատելը: Դերասանական կազմի անդամներից մեկը վերհիշում է, թե ինչպես մարտի տեսարաններից մեկում Կլաուսը թրով այնպիսի ուժգին հարված հասցրեց նրա գլխին, որ նույնիսկ սաղավարտը չպաշտպանեց սպիներից: Նա Կինսկիին հիշում է որպես իսկական հոգեկան հիվանդի, ով ահավոր ագրեսիվ էր բոլորի նկատմամբ, միշտ զինված էր քայլում, գոռում էր ու նյարդայնանում: Մի անգամ էլ նա հրացանով երեք անգամ միտումնավոր կրակեց անձնակազմի վրանի ուղղությամբ` վիրավորելով մեկի մատը: Պատճառը նրանց բարձրաձայն խոսակցություններն էին և ուրախությունը, ինչը նյարդայնացրել էր Կլաուսին:

«Ագիրե. Աստծո ցասումը»

Հերցոգի խոսքերով` նա ինքն էլ մի անգամ պատրաստ էր սպանել Կինսկիին: Դա տեղի ունեցավ այն ժամանակ, երբ Կլաուսը ֆիլմի նկարահանումների ամենաթեժ պահին հանկարծ հայտարարեց, թե այլևս չի նկարահանվելու, և սկսեց դասավորել իրերը, որպեսզի մեկնի: Հենց այդ ժամանակ էլ Հերցոգը հաստատակամորեն սպառնաց նրան, որ եթե դիմի այդ քայլին, ապա նա կվերցնի իր պահած հրացանը, իսկույն ևեթ կհայտնվի մոտակա խաչմերուկում, կսպանի Կինսկիին, հետո էլ վերջ կտա իր կյանքին: Կլաուսը բնազդաբար հասկացավ, որ Վերները չի կատակում: Նա սկսեց բղավել, ոստիկանություն կանչել, բայց հետո հավաքվեց և պարտաճանաչորեն շարունակեց իր գործը: Չնայած բոլոր դժվարություններին` այսօր «Ագիրե. Աստծո ցասումը» կինոնկարը գլուխգործոց է համարվում:


1978թ-ին Հերցոգը նկարահանում է դասական դարձած «Նոսֆերատու. Սարսափի սիմֆոնիա» համր ֆիլմի ռիմեյքը, որը հիմնված էր Բրեմ Սթոքերի` Դրակուլայի մասին վեպի վրա: Սարսափ-ֆիլմերի ժանրում նկարահանված այս կինոնկարը կոչվեց «Նոսֆերատու. Գիշերվա ուրվականը»: Կոմս Դրակուլայի դերում հանդես եկավ Կլաուս Կինսկին: Այս ֆիլմում Կինսկիին դժվար է ճանաչել, նա ամբողջովին միաձուլվել է հոգնած, դատարկված վամպիրի կերպարի հետ, ով սիրահարվում է մի գեղեցիկ աղջկա, և զգացմունքներն, ի վերջո, սպանում են նրան: 


«Նոսֆերատու. Գիշերվա ուրվականը»

Նրանց հաջորդ համատեղ աշխատանքը գերմանացի բանաստեղծ և թատերագիր Գեորգ Բյուխների «Վոյցեկ» պիեսի էկրանավորումն էր 1979թ-ին: Վերներ Հերցոգին` որպես ռեժիսորի, բացի բնության խորհրդավոր հրաշալիքներից, բնության գրկում գոյատևող հին քաղաքակրթությունների ապրելաձևից` հետաքրքրում էր նաև այսպես կոչված «փոքր մարդկանց» ողբերգությունը, նրանց խելագարությունը: «Վոյցեկի» մեջ հիասքանչ է արտացոլված այդ թեման: Գլխավոր հերոսը` Վոյցեկը, ում դերը խաղում է Կինսկին, ամենասովորական փոքր մարդն է: Նա զինվոր է, ծառայում է և բնակվում է հին եվրոպական մի քաղաքում: Նրա ընկերուհին աղքատ կին է, ով մանկահասակ երեխա է պահում և դավաճանում է Վոյցեկին:


Կյանքի անարդարությունները, մեծ մարդկանց ստորացուցիչ վերաբերմունքը, աղքատությունը, զինվորի ծանր կարգավիճակը վատ ձևով են անդրադառնում գլխավոր հերոսի վրա: Նա խելագարվում է և սպանում է իր սիրած կնոջը: Գուցե հենց դա է պատճառը, որ Հերցոգն ամեն անգամ, կարծես, հետ էր կանչում Կինսկիին` նոր, առողջ բանականությունից զուրկ մարդու դեր հանձնելու համար, որովհետև միայն նա կարող էր այդքան ճշգրիտ խաղալ նման դերերը` օգտագործելով սեփական փոթորկոտ բնավորությունը: Կարելի է ենթադրել, որ Հերցոգին հոգեհարազատ էր Կինսկիի այդ այրող տեսակը, սակայն ամեն անգամ ավարտելով հերթական ստեղծագործությունը` նա զղջում էր գլխավոր դերակատարի իր ընտրության համար:


Հերցոգ և Կինսկի. աշխատանքային պահ
Ֆիլմի փոքր բյուջեն պահանջեց, որ նկարահանող խումբն իր գործն ավարտի ընդամենը երկու շաբաթվա ընթացքում: Հերցոգը շատ փորձարկումներ էր անում տեսախցիկի հետ, մոնտաժը նվազագույնի էր հասցնում: Ռեժիսորն իր ոճում հավատարիմ մնաց Բյուխների պիեսում առկա գերմանական էքսպրեսիոնիզմին: Նա համարում էր, որ ֆիլմը մեծապես շահել է «գերմանական մշակույթի գագաթների» հետ շփումից: «Վոյցեկի» հզորությունը մեծ մասամբ պայմանավորված էր նաև Կինսկիի փայլուն խաղով: The New York Times-ը նշում է, որ անհնար է կտրվել նրա ներկայությունից էկրանի վրա, և նրա մեջ ծխացող հույզերի հրաբուխը պատրաստ է այրել կինոժապավենը: Դերասանուհի Եվա Մատեսը, ով այստեղ խաղում էր Կինսկիի հետ, ըստ Հերցոգի, այն հազվագյուտ մարդկանցից է, որ դրական է արտահայտվում Կինսկիի մասին: Մատեսը կարծում է, որ վերջինս մեծ դերասան է, և ինքը այս ֆիլմում շատ բանով նրան է պարտական:

«Վոյցեկ»

Հերցոգի հաջորդ կինոնկարը «Ֆիցկարալդոն» էր: Նկարահանումները սկսվեցին 1981թ-ին: Սա իր սյուժեով էպիկական, ծավալուն, մասշտաբային մի ֆիլմ էր, որը հանդիսատեսին ներկայացնում էր գլխավոր հերոսին` Ֆիցկարալդոյին և նրա զարմանահրաշ ճանապարհորդությունը Հարավային Ամերիկայի վայրի տեղամասերով: Ֆիցկարալդոն պաշտում է Կարուզոյին, դասական երաժշտությունը, և նրա երազանքն է` օպերային թատրոն կառուցել հենց Պերուի անտառներում: Սակայն առաջին հայացքից խելահեղ թվացող այդ միտքն իրականացնելու համար նա ստիպված է իր ձեռք բերած նավով ու անձնակազմով հաղթահարել դժվարին տարածությունը, որն անցնում է ամենավտանգավոր վայրերով: Ի վերջո, նա ստիպված է լինում իրական դարձնել անհնարինը. Ֆիցկարալդոն, իրեն ընդունած հնդկացիների օգնությամբ, սարի վրայով, մի ամբողջ նավ մի գետից մյուս գետն է տեղափոխում: Դա, իրոք, ապշեցուցիչ նորարարություն էր իրական կյանքում: Հերցոգին հաջողվում է, առանց ոչ մի հատուկ արհեստական էֆեկտի, հսկայական նավը ցամաք դուրս հանել, սար բարձրացնել և իջեցնել մյուս գետը: Այդ ամենն իրական էր և շատ տանջալից:


Հերցոգը և Կինսկին նկարահանման հրապարակում
Նկարահանող խումբն աշխատում էր վայրի պայմաններում: Շուրջ 700 հնդկացիներ քաշում էին ճոպանները` տանելով նավը: Այն, ինչ կատարվում էր էկրանին, կատարվել էր իրականում: Դա մի ահռելի մտահղացում էր: Հանդիսատեսը ֆիզիկապես զգում էր գործողության մասշտաբը: «Ֆիցկարալդոն» ամենաբարդ ֆիլմն էր Հերցոգի և Կինսկիի համագործակցության ողջ ընթացքում: Բարդ էր նաև գլխավոր դերակատարի պահելաձևը, նրա հարաբերություններն իրեն շրջապատողների հետ: Հերցոգը դարձյալ զղջում էր դերակատարի իր ընտրության համար:

Ի սկզբանե Ֆիցկարալդոյին պետք է մարմնավորեր ամերիկացի դերասան Ջեյսոն Ռոբարդսը, սակայն առողջական խնդիրների պատճառով նա դուրս մնաց նախագծից: Արդյունքում` Հերցոգը կանգ առավ Կինսկիի թեկնածության վրա: Ինչպես միշտ, Կլաուսը, չկարողանալով կառավարել իրեն, թունավորում էր բոլորի կյանքը: Ամեն մի փոքր առիթով նա կատաղի սկանդալներ էր ստեղծում: Չկար գեթ մեկ օր, որ նա հանդարտ լիներ. նա բարկանում էր, բղավում, կռիվ անում: Եվ ամեն անգամ սպառնում էր, որ այլևս չի շարունակելու նկարահանվել: Նա այնպիսի վիճակի հասցրեց բոլորին, որ մի օր հնդկացիների առաջնորդը եկավ Վերների մոտ և ամենայն լրջությամբ առաջարկեց սպանել Կինսկիին: Իր վավերագրական ֆիլմում Հերցոգը ժպիտով է հիշում այդ մասին, բայց շեշտում է, որ եթե տար իր համաձայնությունը, հնդկացիները, իրոք, այդ կամակորի վերջը կտային:


«Ֆիցկարալդո»

Զարմանալի չէ, որովհետև ամենավերջում հենց ինքը` Հերցոգը, մի պահ ցանկացել էր այրել Կլաուսին նրա վրանում: Դերասանը նրան հասցրել էր այդ աստիճանին, բայց Վերները խելքի եկավ և զերծ մնաց հանցագործությունից: Մի քանի տարի անց, երբ նրանք հանդիպեցին կարճ բաժանումից հետո, լրագրողների հետ հարցազրույցում ծիծաղով վերհիշեցին այդ դեպքը: Կինսկին ասում էր, թե իրենք երկուսն էլ խենթ են, և նա, իրոք, անկեղծ համարում էր, որ Վերներն առողջ չէ, սակայն իրականում այդպիսի բան չկար: Հետաքրքիր տեսագրություն է պահպանվել հենց նկարահանման հրապարակից, որտեղ արձանագրվել է Կինսկիի հերթական նոպաներից մեկը: Այնտեղ երևում է, թե ինչպիսի ագրեսիվ լեզվակռիվ է նա անում ֆիլմի տնօրենի հետ` ինչ-որ մանր խնդրի պատճառով, Հերցոգն էլ փորձում է հանգստացնել նրան: Այդ տեսարանին հետևում են բոլոր հնդկացիները:


Հերցոգ, Կարդինալե և Կինսկի
Հարկ է նշել, որ Կլաուդիա Կարդինալեն, ով նույնպես խաղում էր «Ֆիցկարալդոյում», Հերցոգի հետ հարցազրույցում դրական է արտահայտվում Կլաուսի մասին: Կարդինալեի խոսքերով` վերջինս երբեք իրեն չէր կոպտում, այլ, ընդհակառակը, շատ նուրբ էր ու շնորհալի: Նույնիսկ կարող էր ռոմանտիկ լինել` չնայած զզվում էր կեղտոտ վայրերից և նույնիսկ ուրիշ մարդկանց հպվելուց: Հերցոգը պատմում է, որ թեպետ Կինսկին պնդում էր, թե իրեն հոգեհարազատ են հնդկացիները` այդ բնության զավակները, սակայն նա նույնիսկ մեկ անգամ չշրջագայեց անտառներով: Մեծ հետաքրքրություն էր ցուցաբերում միայն տեսախցիկների նկատմամբ: Հերցոգին էլ հետաքրքրում էին բնության առեղծվածները, դրանց կապը մարդու հետ: Հենց այնտեղ էլ նա մի վավերագրական ֆիլմ նկարահանեց` «Ֆիցկարալդոյի» ստեղծման մասին: Կաննի կինոփառատոնում նա մրցանակի արժանացավ «Լավագույն ռեժիսոր» անվանակարգում:

«Ֆիցկարալդո»

Հերցոգի և Կինսկիի վերջին` հինգերորդ համատեղ ֆիլմը «Կոբրա Վերդեն» էր («Կանաչ կոբրան»): Ֆիլմի հիմքում անգլիացի գրող Բրյուս Չեթվինի գիրքն էր: Նկարահանվել է 1987թ-ին Հարավային Ամերիկայում և Գանայում: Ֆիլմը պատմում է 19-րդ դարում ապրող բրազիլացի խենթ հանցագործ Կոբրա Վերդեի մասին: Իր ավազակություններից հետո նրան հատուկ աքսորում են Աֆրիկայի արևմտյան ափին գտնվող Դահոմեա պետություն, որտեղ խելագար թագավորը հրամայում էր սպանել բոլոր սպիտակամորթներին: Սակայն խորամանկ ու հնարամիտ Կոբրա Վերդեն սկսում է գործել: Նրան հաջողվում է կազմակերպել ստրուկների առուծախը, վերականգնել պորտուգալական ամրոցը և ամազոնուհիների բանակի շնորհիվ բարձրացած հեղաշրջման արդյունքում գահընկեց անել թագավորին: Նա դառնում է նոր առաջնորդը, սակայն, ի վերջո, նրա գործերն անկում են ապրում: Վերջին տեսարանում Կինսկիի հերոսը փորձում է նավակը ծովն իջեցնել և փախչել Աֆրիկայից, բայց ուժերը չեն հերիքում: Հերցոգի և Կինսկիի համագործակցության մեջ սա վերջին տեսարանն է դառնում:


      «Ֆիցկարալդոյի» նկարահանման հրապարակում
Դեռևս այս ֆիլմի նկարահանումների ժամանակ Կինսկին պատրաստվում էր կինոնկար թողարկել իտալացի մեծ ջութակահար Նիկոլո Պագանինիի մասին: Նա համոզում էր Վերներին, որպեսզի վերջինս այդ նախագծում հանդես գա որպես ռեժիսոր: Հերցոգի մերժումը վերջնականապես ամրապնդեց նրանց թշնամանքը: «Պագանինին» կռվախնձոր դարձավ, ինչի հետևանքով Կլաուսը որոշեց այլևս երբեք չհամագործակցել Վերների հետ: Իր ինքնակենսագրական գրքում նա շատ վիրավորական է արտահայտվում ռեժիսորի մասին, նույնիսկ գրում է, որ նրա մահն է ցանկանում: Բայց տեղի է ունենում հակառակը: Ընդամենը չորս տարի անց` 1991թ-ին, Կինսկին ԱՄՆ-ում իր մահկանացուն է կնքում 65 տարեկան հասակում:

«Կոբրա Վերդե» 

Հերցոգի խոսքերով` նա պարզապես այրվեց իր իսկ կատաղի էներգիայի կողմից: Այդ էներգիան ցայտում էր նրա միջից: Բավական է միայն դիտել այն հարցազրույցները, որոնցում նա ելույթ էր ունենում: Գրեթե ամեն անգամ հարցազրույցի ընթացքում նրա մեջ արթնանում էր փոթորկոտ բնավորությունը, ինչն արտահայտվում էր բարկությամբ, գոռոցներով, բազմապիսի վիրավորանքներով, ինքնատեսակ փախուստով: Կարելի է կարծիք կազմել, թե Կինսկին, կարծես, միտումնավոր էր ընդունել այդ աղմկահարույց կերպարը, ինչպես դա շատ հաճախ անում են հայտնի մարդիկ` իրենց համբավն ապահովելու համար: Բայց Կինսկիի պարագայում այդպես չէ: Նրա միջից ամեն ինչ անկեղծ էր դուրս ցայտում, և նրա պես հզոր անհատականությունը հաստատ կարիք չուներ ինքնահաստատվելու: Պարզապես նրա մեջ ապրում էր չարությունը, որն այնքան համահունչ էր իր կերպարներին: Այդ չարության ձեռքից տառապում էին նրա կանայք, ում նա օգտագործում էր, հետո էլ` մոռանում, նրա երեխաները, ովքեր հայրական ջերմության կարիք էին զգում, և այն բոլոր մարդիկ, ում հետ նա աշխատում էր ու արարում:


Կինսկի. խաղաղության պահ
Բայց, անկասկած, Կլաուս Կինսկին հզորագույն դերասան էր, ում հետաքրքիր արտաքինն արդեն իսկ մեծ դեր էր խաղում բեմերում, ֆիլմերում, կյանքում... Նա առանձնահատուկ էր, իսկ առանձնահատուկ մարդկանց, ինչպես հայտնի է, բնորոշ են խենթությունները: Հերցոգն իր հերթին դա լավ էր հասկանում: Եվ իր ֆիլմի վերջաբանում նա հանգում է այն եզրակացությանը, որ, չնայած բոլոր դժվարություններին, բոլոր խենթություններին ու տհաճ պահերին, նրանք Կլաուսի հետ միասին ապրում էին իրենց կյանքի ու արվեստի լավագույն օրերը: Սիրուց մինչև ատելություն մեկ քայլ է: Եվ այս երկուսի փոխհարաբերությունները դրա վառ ապացույցն են: Նրանք ընկերություն էին անում և թշնամանում, սիրում էին և ատում... Բայց փաստ է, որ երկուսն էլ հոգեպես լրացնում էին միմյանց: Հերցոգը մեծ մասամբ լավ տպավորություններով է փորձում հիշել իր սիրելի թշնամուն, երբ նա ժպտում էր, խաղում էր թիթեռի հետ և անվրդով հայացքով հաճույք էր ստանում շրջակա աշխարհից: Իսկ ամենակարևորը թողած ավանդն է... Այդպես էր Հերցոգը հանգստացնում Կլաուսին` բացատրելով, որ ֆիլմը ավելի կարևոր է իրենց անձնական հույզերից և նույնիսկ իրենցից:

Հովհաննես Վարդումյան

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Հովհաննիսյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Իննա Սահակյան Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինդսեյ Անդերսոն Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Բերգեր Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոլան կինոփառատոն Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վահրիճ Բախչանյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վիրնա Լիզի Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Վերներ Հերցոգ և Կլաուս Կինսկի. Իմ սիրելի թշնամին
Վերներ Հերցոգ և Կլաուս Կինսկի. Իմ սիրելի թշնամին
Մեծ ռեժիսոր Վերներ Հերցոգին անհնար է պատկերացնել առանց մեծ դերասան Կլաուս Կինսկիի, իսկ վերջինիս` առանց Հերցոգի: Նրանք երկու հակադիր բևեռներ էին, որ արվեստում լրացնում էին միմյանց: Բևեռներ, որոնք, թվում է, չէին կարող ստեղծագործել առանց իրար, բայց չէին էլ կարող ապրել իրար հետ նույն երկնքի տակ…
https://3.bp.blogspot.com/-EaqeqqmPipQ/W2AsD5EbOAI/AAAAAAAAVhs/k10_JmF4gMUNHEVtLDSXbQ5r2JLEwu1NgCLcBGAs/s640/herzog-kinski.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-EaqeqqmPipQ/W2AsD5EbOAI/AAAAAAAAVhs/k10_JmF4gMUNHEVtLDSXbQ5r2JLEwu1NgCLcBGAs/s72-c/herzog-kinski.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2016/07/herzog-kinski-dimankar.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2016/07/herzog-kinski-dimankar.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy