$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Անջեյ Վայդա. «Կինոն իմ կոչումն է»

«Ռեժիսորը պիտի ունենա բանաստեղծի հոգի և զինվորականի կամք»։ Անջեյ Վայդա


«Իմ գիրքն այն մասին է, թե ինչ եմ մտածում, ինչ եմ ուզում անել, ինչ չեմ արել։ Անկեղծության մի պահ․․․ Իմ դիտարկումները, ճանապարհորդությունները, մարդկանց հետ հանդիպումները․․․ Իմ ընտանեկան լուսանկարները․․․ Որպեսզի հեշտ ընթերցվի․․․ Կինո, թատրոն, հեռուստատեսություն, ուղևորություններ, հույս։ Գիրքը կարող է ստացվել նույնիսկ լավատեսական։ Ամենակարևորը անկեղծության չափն է․․․»։ 
Անջեյ Վայդա, հատված «Կինոն իմ կոչումն է» գրքից, 1986թ

Կյանքը հնարամիտ է

Մի անգամ, շատ վաղուց, ես զննում էի նորակառույց շենքերով թաղամասերից մեկը։ Տներն ինձ ճնշում էին իրենց միապաղաղությամբ։ Հետագայում ես հաճախ էի տեսնում նման շինություններ և ամեն անգամ զգում էի, որ հենց այդպիսի վայրերում կարող են ծնվել մարդկային խոր դրամաներ։ Ցավոք, այն ժամանակ ես այդպես էլ չկարողացա մտահղանալ գոնե մեկ սյուժե, որի օգնությամբ կարելի կլիներ այդ դրամաներից գեթ մեկը արտացոլել էկրանին։ Միայն մի քանի տարի անց ես տեսա նմանօրինակ մի թաղամաս Մոսկվայում և լսեցի ուշագրավ պատմություն, որն իրական դեպք էր։ Փողոցում ընթացող կինոնկարահանումների ժամանակ դերասաններից մեկը ծանոթանում է մի աղջկա հետ, նրանք դուր են գալիս միմյանց և շուտով նորից են հանդիպում։ Մի երեկո նա հայտնվում է աղջկա տանը, և նրանք գիշերը միասին են անցկացնում։ Դերասանի խոսքերով՝ այդ իրադարձությունն իրեն խորապես հուզում է։ Արթնանալով վաղ առավոտյան, երբ աղջիկը դեռ քնած էր, նա գնումներ կատարելու համար իջնում է մոտակա խանութը։ Վերադառնում է երջանիկ տրամադրությամբ։ Բայց մոլորվում է միանման շենքերի խառնաշփոթում և, չնայած հուսահատ որոնումներին, այդպես էլ չի գտնում այն դուռը, որի ետևում հույս ուներ սկսել նոր կյանք։

Հենց որ լսեցի այդ պատմությունը, մղձավանջային թաղամասն ինձ համար դադարեց լինել պարզապես հետաքրքրական ֆակտուրա՝ վերաճելով ֆիլմի։ Իրականում իրենից ի՞նչ է ներկայացնում միանման տների, պատուհանների, դռների արտաքին տեսքը․ լոկ այն, որ գոյություն ունի մեզ վախեցնող իրականություն։ Մինչդեռ իսկապես հուզել կարող է լոկ մարդկային դրաման, որը դարձել է այդ ճարտարապետության զոհը։ Մեկ այլ օրինակ։ Ցանկացած երկրի իշխանություն ունի բազմաթիվ ստուգված աղբյուրներ, որոնք տեղեկություններ են հաղորդում հասարակության շրջանում տիրող տրամադրությունների ու մտքերի վերաբերյալ։ Բայց մեր համակարգում դրանք, որպես կանոն, վատ են գործում։ Ոչ ոք չի շտապում ղեկավարությանը տեղեկացնել այն, ինչի մասին այդ նույն ղեկավարությունը չի ցանկանում լսել։ Այդ իսկ պատճառով մեր երկրում 1980թ-ի օգոստոսին հասունացած համընդհանուր գործադուլը սկսվեց գլխավոր էներգադիսպետչերի աշխատասենյակից, և երբ էլեկտրաէներգիայի սպառման ցուցանիշը ժամ առ ժամ սկսեց կտրուկ նվազել, պարզ դարձավ, որ գործարաններում աշխատանքը կանգ է առել, իսկ դա նշանակում էր, որ տեղի է ունենում մի իրադարձություն, որը լի է անկանխատեսելի հետևանքներով։ 

Որքան խոսքեր, որքան կադրեր կպահանջվեին մոտալուտ գործադուլի փաստը պատկերելու համար․․․ Մինչդեռ տեսարանը, որն այդքան անակնկալ կերպով գուժում է գործադուլի սկիզբը, դրամատիկ սեղմ ձևի միջոցով մատնանշում է և՛ բուն խնդիրը, և՛ ընդգծում է իրավիճակի տարերայնությունը։ Ցավոք, «Երկաթյա մարդը» ֆիլմը նկարահանելիս ես չգիտեի էներգադիսպետչերի աշխատասենյակում տիրող իրավիճակի մասին։ Հենց այստեղ էլ սկիզբ է առնում չափից դուրս երկար ներածությունը․ մեն-միակ տեսարանի փոխարեն՝ մի քանիսը, որտեղ մեր հերոսը՝ լրագրողը, զբաղված է գլխավոր էներգադիսպետչերի աշխատանքի մասին պատմող հոդվածի համար նյութեր հավաքելով, և մեզ հետ միասին դառնում է մոտալուտ աղետի վկան։ Հենց նա (մեզ հետ միասին) կիմանար ճշմարտությունն այն մասին, թե ինչ է կատարվում երկրում, իսկ դա էլ իր հերթին կդառնար ֆիլմի հետագա ողջ ֆաբուլայի ելակետը։ Ռեժիսորի համար անհրաժեշտ է հիշողության մեջ կուտակել նման պատմություններ։ Հենց այդ պատմություններում է վերափոխվում անձնականը, աբստրակցիան ստանում է որոշակիություն, գաղափարը ձեռք է բերում մարմին և դառնում է մարդկային դրամա։


Ահա մեկ այլ օրինակ։ Ֆրանսիական հեղափոխությունն է, ահաբեկչության վերջին օրերը, սակայն փարիզյան փողոցները պասիվ չեն։ Դահիճի սայլակառքը անցնում է պատուհանների տակով և մահապատժի է տանում խստասիրտ Ռոբեսպիերին, պատշգամբներում կանգնած կանայք պոկում են սեղմիրանները՝ մերկացնելով կուրծքը։ Բողոքի՝ ինքնաբերաբար կատարված այդ շարժումով նրանք ստեղծում են նորաձևության մի նոր միտում, որն արտացոլում է ազատ բարքերի դարաշրջանի մոտալուտ գալուստը։ Եթե ձեզ հայտնի են այսօրինակ տեսարաններ, և եթե դուք կարողանաք դրանց համար տեղ գտնել ձեր սցենարում, ապա այդ տեսարանները հանդիսատեսին կասեն շատ ավելին, քան ամենախորիմաստ բառային դատողությունները։ Երբեմն հասարակության շրջանում տիրող լարվածությունը լիցքաթափվում է այսպիսի արարքների միջոցով, որոնք, հավատացեք, սցենարիստի համար դժվար է հորինելը։ 

Իմ «Ջրանցք» ֆիլմը (1957) 1944թ-ի ամռանը Վարշավայի փողոցներում տեղի ունեցած մարտերի մասնակիցներից մեկի ճշմարտացի պատմությունն է։ Պատկերացրեք մեր զարմանքը, երբ Կաննի կինոփառատոնում հոլիվուդյան սցենարիստներից մեկը գովասանք հղեց «Ջրանցք» ֆիլմի սցենարիստ Եժի Ստավինսկու հասցեին՝ վերջինիս արտասովոր կինեմատոգրաֆիական երևակայության համար։ Գովաբանողի մտքով անգամ չէր անցել, որ կանալիզացիոն թունելով ձգվող ուղին ընդամենը հաղորդակցության սովորական միջոց էր, քանի որ փողոցները գտնվում էին անընդմեջ կրակահերթի տակ։ 


Իսկ հիմա փոքր-ինչ շեղվեմ՝ բազմազանության համար։ Ես ունեմ շուն։ Մի քանի տարի առաջ հայտնվեցի չափազանց դժվարին իրավիճակում։ Մեր կինեմատոգրաֆի նոր ղեկավարը որոշեց հաշվեհարդար տեսնել ինձ հետ՝ համարելով, որ ես հանդիսանում եմ իր ծրագրերի իրագործման ճանապարհին ծառացած գլխավոր խոչընդոտը (ինչը որոշ իմաստով ճիշտ էր)։ Հենց այդ ժամանակ իմ շունը ծանր հիվանդացավ, և ես ստիպված եղա անասնաբույժին դիմելու։ Նա ուշադիր զննեց կենդանուն, նայեց ինձ և ասաց․ «Եթե Դուք չհանդարտվեք և չվերագտնեք ինքնակառավարումը, Ձեր կենդանին չի ապրի»։ Ես այդ ժամանակ կրկնակի վախեցա՝ ինձ համար և շան համար։ Մինչև այդ պահը ես համոզված էի, որ ղեկավարն է նյարդայնանում իմ անզիջում դիրքորոշման պատճառով, իսկ ես, հակառակը, սառնասիրտ եմ և տիրապետում եմ ինձ։ Իսկ հիմա պատկերացրեք այսպիսի տեսարան։ Հերոսը նայում է իր շանը, որը գիտի նրա գաղտնիքը, և հետզհետե սկսում է զգալ իր սեփական վատառողջությունը՝ ձեռքերի դողը, ուժեղ ցավը տասներկումատնյա աղիքում ու որովայնում, հանկարծակի գլխապտույտները։ Շան հետ զրույցը կարող է դառնալ երկխոսությունների հեղինակի իսկական տրիումֆը, իսկ շան դերը կարող է ամրագրվել կինոյի պատմության էջերում։



Մեր կյանքում տեղի ունեցած դեպքերը, համապատասխան ֆիլմի ճիշտ տեսարանում օգտագործվելով, տալիս են իրավիճակի համառոտ պատկերը, որը այլ պարագայում ստիպված կլինեինք երկար կառուցել նկարագրողական ձանձրալի դրվագաշարի միջոցով։ Հենց այսօրինակ սցենարային վարժություններն էլ հնարավորություն են տալիս հեշտությամբ հասկանալու, թե պատրաստի ֆիլմում որն է սցենարիստի աշխատանքի արդյունքը, և որն է դերասանի առաջարկած մեկնաբանությունը։ Ի վերջո, հենց այդ կետում են առաջանում առավել մեծ թվով թյուրիմացություններ։ Հիշեք՝ հանդիսատեսին թեպետև հուզում է դերասանների խաղը, սակայն առավել հուզում է Անտիգոնեի ճակատագիրը՝ Սոֆոկլեսի շարադրմամբ։ 

Սցենարի ծուղակը 

Ես կարծում եմ, որ ամենավտանգավորը սցենար-իմպրեսիան է, որը նկարագրում է ինչ-որ մի ֆիլմ, որտեղ սցենարիստն ամեն ինչ արտացոլում է սեփական հոգու «աչքերով»։ Դա, որպես կանոն, ինքն իրենում ներփակված ստեղծագործություն է, որը կկարողանար էկրանավորել, թերևս, միայն ինքը՝ սցենարիստը, քանզի ստեղծագործությունը հյուսված է նրա զգացմունքների սարդոստայնից։ Նման դեպքերում ես՝ որպես ռեժիսոր, չեմ կարողանում հաղթահարել այն զգացողությունը, թե հեղինակն ինձնից պահանջում է ինչ-որ անհնարին բան։ Ցավոք, ոչ պրոֆեսիոնալների կողմից գրված սցենարների մեծ մասը հենց այդ տեսքն ունի։ Ուզում եմ, որ ինձ ճիշտ հասկանան։ Ես ռեժիսորներին կոչ չեմ անում՝ հրաժարվել բարդ ու անսովոր սցենարներից։ Ես նրանց միայն նախազգուշացնում եմ հերմետիկ, լոկ տպավորությունների հիման վրա կառուցված նյութերի և ոչ թե մարդկային բնավորությունների, այդ բնավորություններին կենսունակություն ներարկող, զարգացնող և ճշմարտացիություն հաղորդող գործողությունների վերաբերյալ։

Վայդան՝ Դոստոևսկու «Դևերը» բեմադրելիս, 1971թ
Մամուլից ծնված ֆիլմ։ Դատական լուր, ռեպորտաժ ուղղիչ գաղութից։ Ինչ-որ մեկի ինքնասպանությունը։ Ինչո՞ւ։ Որքան հետաքրքիր է․․․ Հարցադրումներում արդեն իսկ գործողություն կա, կինո։ Այո, բայց․․․ Զգույշ վարվեք այդօրինակ նյութերի հետ։ Հիշեք, որ ռեպորտաժից դուք կքաղեք գործողություն, բայց այդ գործողությունն իմաստով հարստացնելը, ձեր ֆիլմի թեման ազդարարելը արդեն ձեր սեփական ինքնուրույն խնդիրն է։ Մինչ օրս ստեղծված միակ գրական գլուխգործոցը, որ «ծնվել է» թերթի փոքրիկ հրապարակումից, «Տիկին Բովարին» է։ Վերընթերցեք այդ վեպը և կհամոզվեք, որ թերթից քաղված մի քանի տասնյակ բառերին Ֆլոբերը ստիպված է եղել հավելել շատ ու շատ ավելին։ Ոչինչ չնշանակող հրապարակումից ծնվել է կնոջ բարոյական ազատագրման թեման։  

Բազմաթիվ սկսնակ սցենարիստներ համարում են, թե դերասանների խաղի մանրամասն, դետալային նկարագրությունն իրենց կապահովագրի ռեժիսորի կամայականություններից։ Չկա ավելի պատրանքային մտայնություն։ «Անտիգոնեում» Սոֆոկլեսը կարիք չունի ավելորդ նշումների, քանի որ Անտիգոնեի ողջ խառնվածքը երևում է երկխոսություններում, նրա աշխարհայացքում, գործողության մեջ։ Այդ իսկ պատճառով ոչ մի ռեժիսոր՝ տարեց, թե երիտասարդ, հիմար, թե հանճար, չի կարող փչացնել այդ ողբերգությունը։ Դերասանուհին ևս՝ լավ կամ վատ, չի կարող ամբողջությամբ խեղաթյուրել իր մարմնավորած կերպարը։ 

Դերասանական խաղի ցանկացած նկարագրություն հիմնված է դերասաններին ուսումնասիրելու փորձերի վրա, ինչն էլ անում է սցենարի հեղինակը։ Բայց չկա ավելի փոփոխական և նորաձևությանը ենթակա երևույթ, քան դերասանական խաղի արտահայտչամիջոցները։ Կարդացեք, թե բեմում ինչպես է շարժվել Էլեոնորա Դուզեն, ինչպես են խաղացել Սառա Բեռնարը կամ ռուս դերասանները Ստանիսլավսկուց առաջ։ Ծանոթանալով այն տարիների հուզավառ խաղաոճին՝ դժվար է հիացմունք զգալ նրանց արվեստի հանդեպ։ Իսկական դերասանը մենախոսություն արտասանելիս բացահայտում է Մակբեթի հոգին և նրան չի «մատուցում» ինչպես Հենրիխ Չորրորդին, առավել ևս՝ ինչպես Օթելլոյին, թեպետ Շեքսպիրը ոչ մի գրառում չի թողել այն մասին, թե ինչպես է պետք խաղալ։

Էտորե Սկոլա, Ակիրա Կուրոսավա և Անջեյ Վայդա, 1975թ
Դեռևս մանկության տարիներին, «Խորհրդավոր ընթրիքի» ռեպրոդուկցիան դիտելով, ես գիտեի, որ Լեոնարդո դա Վինչին այնտեղ պատկերել է խորհրդավոր ձեռք՝ դանակով, որը չի պատկանում սեղանի շուրջ նստած ֆիգուրներից ոչ մեկին։ Բայց միայն վերջերս ես ուշադիր կարդացի Ղուկասի Ավետարանի համապատասխան հատվածը․ «Եվ ահա Ինձ դավաճանողի ձեռքը՝ Ինձ հետ, սեղանի շուրջ»։ Մի՞թե հնարավոր է ավելի հիասքանչ, հզոր և ճշմարտացի արտահայտել սա։ Հիսուսը դեռևս չի ասել, թե ում է պատկանում այդ ձեռքը։ Ասվում է միայն՝ «Ինձ հետ, սեղանի շուրջ»։ Ինչպիսի ակներևություն, որքան պարզ է ու ճշմարիտ։ Կարծում եմ, որ համաշխարհային գրականության դասականներին էկրանավորող ռեժիսորները պիտի ոգեշնչում քաղեն այս պատմությունից և իրենց նախընտրած հեղինակներին ընթերցեն այնպես, ինչպես Լեոնարդոն է ընթերցել Ավետարանի խոսքերը։ Եվ այդ դեպքում, գուցեև, նրանք կկարողանան բավականաչափ խորությամբ թափանցել իրենց սնուցող աղբյուրի մեջ։ 

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Աշուղ Ղարիբ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,3,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Սուրամի ամրոցի լեգենդը»,1,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,3,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,105,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,16,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Անջեյ Վայդա. «Կինոն իմ կոչումն է»
Անջեյ Վայդա. «Կինոն իմ կոչումն է»
«Ռեժիսորը պիտի ունենա բանաստեղծի հոգի և զինվորականի կամք»։ Անջեյ Վայդա
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg3Qq04ylMC7oPUnxS-mJmYgNNU5a5NpFpocQfJvnklYZFs8oMPdqrY4UscYSpNEWU5xqotgxubKXGWSYj9brcneaaN_CBl3nyjLcQT1DWjcSZn5eiGgMjUSSl2yifKEtWajG-9EW2AFhHW/s640/0000000000000000000000000000.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg3Qq04ylMC7oPUnxS-mJmYgNNU5a5NpFpocQfJvnklYZFs8oMPdqrY4UscYSpNEWU5xqotgxubKXGWSYj9brcneaaN_CBl3nyjLcQT1DWjcSZn5eiGgMjUSSl2yifKEtWajG-9EW2AFhHW/s72-c/0000000000000000000000000000.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2016/10/andrzej-wajda-kinon-im-kochumne-biography.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2016/10/andrzej-wajda-kinon-im-kochumne-biography.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content