Կինոերաժշտության հինգ լեգենդները


«Բառերը ստեղծվել են իրականությունը թաքցնելու համար։ Երաժշտությունն ավելի անկեղծ է մտքի ճշմարիտ իմաստը հաղորդելիս»։ Ինգմար Բերգման


Ֆրանսիական կինոյի երաժշտությունը տպավորվում է մեր հիշողության մեջ. այն ընկալվում է որպես ֆիլմի գլխավոր կերպարներից մեկը, եթե ոչ՝ ամենագլխավորը: Ո՞վ կարող է հիշել, թե ինչի մասին էին «Շերբուրյան հովանոցները» կամ «Տղամարդը և կինը»: Այնինչ դրանցում հնչող երաժշտությունները դաջված են բոլորիս հիշողության մեջ: Երաժշտական դպրոցի երկրորդ դասարանի ցանկացած աշակերտ կկարողանա վերարտադրել այդ հնչյունները նույնիսկ գդալներով: Վստահ չենք՝ այս երևույթն ունի՞ իր պատճառաբանությունը, թե՞ ոչ: Ամեն դեպքում՝ հրաշքներ դեռևս գոյություն ունեն, հետևաբար՝ գոյություն ունեն նաև հրաշագործներ: Վերջիններիս գաղտնիքները բացահայտելն անհնար է, բայց նրանց մի փոքր ավելի լավ ճանաչելն՝ այո՛, հնարավոր է: 

Միշել Լեգրան 

1964թ-ին թողարկված «Շերբուրյան հովանոցների» համար երաժշտություն գրելիս Միշել Լեգրանը դժվար թե պատկերացներ, որ այս ֆիլմի հաջողությունն առաջին հերթին պայմանավորելու էր իր ստեղծագործությունը: Եվ իրոք, «Շերբուրյան հովանոցներ» անվանումը լսելիս կինոսերները միանգամից հիշում են Ժենևևի՝ իր սիրելիին ուղղված հրաժեշտի երգը: Լեգրանի ստեղծած երաժշտությամբ է գլխավոր հերոսուհին (Կատրին Դընյովը, ում փոխարեն երգում է Լեգրանի քույրը) զինծառայության ճանապարհում սիրած տղային: Ի վերջո, չնայած աղջկա տված խոստմանն ու անգամ հղիությանը, նա ամուսնանում է մի հարուստ տղամարդու հետ: Տարիներ անց նրանք պատահաբար հանդիպում են. Ժենևևը՝ ճոխ ավտոմեքենայով ու ոչ պակաս ճոխ մուշտակով, իսկ Գին՝ բենզալցակայանի մոտ և աշխատանքային համազգեստով: Սա, անկասկած, դասական սյուժե է այն մասին, թե ինչպես աղջիկը չի սպասում իր սիրելիին և նախընտրում է հարստությունը՝ միաժամանակ տառապելով սիրո պակասից:

«Շերբուրյան հովանոցներ» 
Նմանատիպ սյուժեները ոչ ոքի չեն զարմացնում, քանի որ այս թեմայով բազմաթիվ գրքեր են գրվել ու ֆիլմեր նկարահանվել: Սա է պատճառը, որ «Շերբուրյան հովանոցների» գլխավոր առանձնահատկությունը հիասքանչ երաժշտությունն է, որն ավելի էական է, քան ֆիլմի սյուժեն և ավելի ուժեղ է, քան հերոսների ապրումները: Ինչպե՞ս է Լեգրանին հաջողվել դա: Կարծում ենք՝ նա նույնպես չգիտի: Այսպես, օրինակ, «Շերբուրյան հովանոցների» սիկվելը՝ «Աղջիկները Ռոշֆորից» ֆիլմը, չհիշվեց ո՛չ սյուժեով, ո՛չ երգով:

Անդրադառնալով Միշել Լեգրանին՝ հարկ է նշել, որ ֆրանսիացի երգահանը միշտ մեծ պահանջարկ է ունեցել: 1952թ-ին Փարիզի կոնսերվատորիան ավարտելուց հետո նա մեկնում է ԱՄՆ, որտեղ սկսում է երաժշտություն գրել ֆիլմերի համար, ելույթներ ունենալ որպես ջազային ու դասական դաշնակահար և մի շարք ալբոմներ թողարկել: Նա բազմաթիվ մրցանակների դափնեկիր է, այդ թվում՝ մի քանի «Օսկարի»: Լեգրանը 4 երեխայի հայր է. երկու որդի և երկու դուստր ունի: Որդիները նույնպես երաժիշտ են, սակայն նրանցից ոչ մեկը դեռևս իր «Շերբուրյան հովանոցները» չի ստեղծել:

Ֆրանսիս Լեյ

Անկասկած, Ֆրանսիս Լեյն արդեն իսկ հայտնի ու սիրված երգահան էր Կլոդ Լելուշի «Տղամարդը և կինը» ֆիլմի երաժշտությունը հեղինակելուց առաջ: Այնուամենայնիվ, եթե ուզում ես Ֆրանսիս Լեյի որևէ գործ մտաբերել, ակամա մի քանի պատկեր է առաջ գալիս. գեղեցկուհի Անուկ Էմեն, հմայիչ Ժան-Լուի Տրենտինյանը, ամայի լողափը և, իհարկե, «Ֆորդ Մուսթանգ» ավտոմեքենան, որը վարում է հերոսը Լեյի երաժշտության ներքո: Ֆրանսիսի երկրորդ հիթը կարելի է համարել «Սիրո պատմություն» ֆիլմի համար գրված երաժշտությունը, որը ԽՍՀՄ երկրներում տարածվեց ոչ միայն իր գեղեցկության, այլև աղմկահարույց մի պատմության պատճառով:

«Տղամարդը և կինը»
Խնդիրն այն էր, որ այս երաժշտության որոշ դրվագներ հիշեցնում էին «Գարնան տասնյոթ ակնթարթ» ֆիլմի՝ Իոսիֆ Կոբզոնի կատարմամբ հնչած երգը: Ե՛վ Միքայել Թարիվերդիևին (Թարիվերդյանին), և՛ Ֆրանսիս Լեյին դժվար է կասկածել գրագողության մեջ, այնուամենայնիվ, այս դեպքի շուրջ բավականին մեծ աղմուկ բարձրացավ:

Բացի 60-ականների ֆիլմերի երաժշտություններից՝ Ֆրանսիս Լեյին մեծ ճանաչում է բերել Էդիտ Պիաֆի «անձնական երգահանը» լինելու փաստը: Նա համագործակցել է նաև այնպիսի երաժիշտների հետ, ինչպիսիք են Իվ Մոնտանը, Միրեյ Մաթյոն, Ֆրենկ Սինատրան, Էլլա Ֆիցջերալդը: Այժմ երգահանը 84 տարեկան է: Նրա անձնական կյանքից շատ քիչ տեղեկություններ կան. թերևս, լոկ այն, որ նա ստեղծագործում է գիշերը:

Կլոդ Բոլինգ

Բոլինգն իր երաժշտությամբ կարողանում է էկրանի գործողությունները պատկերել մի նոր, երրորդ պլանից՝ կադրից ու երկխոսություններից անկախ: Նրա երաժշտությունը ոչ միայն պարզապես համապատասխանում է այս կամ տեսարանին, այլև ինքնին հնչում է որպես սեր, վեճ, փախուստ: Նրա հնչյուններում կարելի է հստակ «տեսնել» այն, ինչ տեղի է ունենում տվյալ տեսարանում։ Թերևս, վերը նշված կարողությունն իր առավելագույն դրսևորմանն է հասել «Ո՞վ» ֆիլմում (Ռոմի Շնայդերի մասնակցությամբ): Լսելով այս ֆիլմի սաունդթրեքը՝ կարելի է ոչ միայն հիշել, այլև մանրամասն պատկերացնել գործողությունները: Բոլինգի ստեղծագործությունները կարող են միաժամանակ և՛ սեր, և՛ ատելություն արտահայտել: Մենք լսում ենք կնոջ և տղամարդու հարաբերությունների զարգացումն իր բոլոր փուլերով, նույնիսկ լարվածության ու տագնապի նշանները:

«Հրաշալին»
Բոլինգն առաջին անգամ դաշնամուր է նվագել 14 տարեկան հասակում: Բնականաբար, սկսել է ջազից. ջազը նորաձև էր, և ինչպես ինքը՝ Բոլինգն է խոստովանել, Արտ Թատումի, Դյուկ Էլինգթոնի և մնացած կուռքերի շնորհիվ է ծնվել ջազի հանդեպ իր սերը: Այնուամենայնիվ, երիտասարդ երաժիշտը ուղղակիորեն չէր կրկնօրինակում հայտնիներին. Բոլինգը համարվում է ջազն ու դասական երաժշտությունը միաձուլող առաջին երգահաններից մեկը: 70-ական թթ-ներին նա ստեղծում է իր բենդն ու երկար տարիներ մեծ հաջողությամբ շրջագայում աշխարհով մեկ:

Բոլինգը չի սիրում խոսել կինոյում իր աշխատանքի մասին՝ բավականաչափ կարևորություն չտալով դրան: Ոչ բոլորը կկիսեն երգահանի կարծիքը, քանի որ անհնար է պատկերացնել, օրինակ, «Բորսալինոն» կամ «Հրաշալին» առանց Բոլինգի  երաժշտության: Միակ բանը, որի համար զղջում է ֆրանսիացի երաժիշտը, այն է, որ Հոլոքոստի մասին պատմող՝ 1972թ-ին Ջերի Լյուիսի նկարահանած «Այն օրը, երբ ծաղրածուն լաց եղավ» ֆիլմը այդպես էլ չթողարկվեց. Բոլինգի՝ երբևէ ստեղծած լավագույն սաունդթրեքներից մեկը հենց այս ֆիլմի համար էր գրվել։

Ժորժ Կառվարենց

Նախկին ԽՍՀՄ երկրներում ծագումով հայ կոմպոզիտոր Ժորժ Կառվարենցի անունն առաջին հերթին ասոցացվում է Շառլ Ազնավուրի երգերի և «Թեհրան-43»-ի հետ: 1980թ-ին նկարահանված այս ֆիլմը մեծ տարածում է գտնում ԽՍՀՄ երկրներում՝ սիրվելով գրեթե բոլորի կողմից: Կառվարենցի երաժշտությունն ու Ազնավուրի կատարմամբ հնչող «Հավերժական սեր» երգը այս ֆիլմին յուրահատուկ հմայք հաղորդեցին: Սակայն մինչ «Թեհրան-43»-ը Ժորժ Կառվարենցը ևս մի գեղեցիկ ստեղծագործություն էր հեղինակել 1965թ-ին նկարահանված «Երկնային ամպրոպ» ֆիլմի համար, որը ֆրանսիական իրական կինոյի ու իրական ֆրանսիական սիրո պատմություն է: Անկարելի է չընդգծել ֆիլմի դերասանական կազմն ու կերպարները. հարբեցող անասնաբույժ Ժան Գաբենը, գեղեցկուհի մարմնավաճառ Միշել Մերսիեն, ագահ կավատ Ռոբեր Օսեյնը... Ֆիլմի սյուժեն հարուստ անվանել չի կարելի. գյուղի անասնաբույժը տուն է բերում մարմնավաճառուհու: Չնայած այդ տանն ապրում է նաև նրա երիտասարդ կինը, նրանք հիանալի լեզու են գտնում: Շուտով, սակայն, տեղի կավատներից մեկը խախտում է այս «ներդաշնակ համակեցությունը»: Հարևանները ոստիկանությանը հայտնում են, որ տարածքում մարմնավաճառուհի է թաքնվում:

«Թեհրան-43»
Իսկ ո՞ւր մնաց այն սերը, որի մասին խոսում էինք: Այդ սերը ծագում է ճիշտ ճանապարհ վերադարձած երիտասարդ աղջկա ու հարևան անասնաբույժի միջև: Երաժշտությունն այստեղ ևս կարևոր դեր է խաղում. այն երաժշտություն-տառապանք է: Չնայած սյուժեի պարզ բնույթին՝ ֆիլմի մեղեդին հզոր է, վառ ու տպավորիչ: Թվում է՝ այս երաժշտությունն ապացուցում է, որ հասարակ գյուղացին նույնպես կարող է խոր ապրումներ ունենալ: Ժորժ Կառվարենցն, ընդհանուր առմամբ, շուրջ 150 ֆիլմի երաժշտություն է գրել: Այդ ստեղծագործությունների մեծամասնությունն աչքի է ընկել հուզականությամբ, երբեմն նույնիսկ՝ «գերսենտիմենտալությամբ»։

Վլադիմիր Կոսմա

Վլադիմիր Կոսմայի սաունդթրեքները լրացուցիչ հատկանիշներով են օժտում կերպարներին: Հիշենք, օրինակ, «Բարձրահասակ շիկահերը» կամ «Ձախողակները»՝ Պիեռ Ռիշարի մասնակցությամբ: Հայտնվում է կերպարը, հնչում է ՆՐԱ երաժշտությունը, և մենք արդեն ամեն ինչ գիտենք վերջինիս մասին: Առեղծվածային մի հնարքով երգահանին հաջողվում է այնքան լավ զգալ հերոսին, որ առաջին իսկ նոտաներից մենք հասկանում ենք՝ այս մեկը հանցագործ է, մյուսը՝ խուզարկու: Դրա հետ մեկտեղ՝ Կոսմայի երաժշտությունը կպչուն չէ. սկզբում նույնիսկ չենք գիտակցում, որ կերպարի հետ ծանոթությունն իրականանում է հենց երաժշտության միջոցով: Հետո, երբ հարևան սենյակից լսում ես Կոսմայի սաունդթրեքներով 200 ֆիլմերից որևէ մեկը, ակամա մտաբերում ես ոչ թե ֆիլմն ու դրա անվանումը, այլ այն դերասանի դեմքը, որ ուղեկցվել էր այս կամ այն մեղեդիով: Այդ դեմքերի թվում են վերոնշյալ Պիեռ Ռիշարը, Ժերար Դեպարդիեն, Ժան-Պոլ Բելմոնդոն, Լուի դը Ֆյունեսը, Սոֆի Մարսոն...

«Խաղալիք»
Վլադիմիր Կոսման ծնվել է Բուխարեստում, երաժիշտների ընտանիքում: Այնուամենայնիվ, նրա անունը ոչ մի կերպ չի կարելի ռումինական համարել: Որդու անունն ընտրել է հայրը՝ Ֆրանսիայի հանդեպ իր անսահման սիրո պատվին: Պատճառն այն էր, որ 1940թ-ին Ռումինիայում Ֆրանսիայի դեսպանի անունը Վլադիմիր էր, և Կոսմայի հայրը կարծել էր, թե դա ֆրանսիական անուն է: 22 տարեկանում Կոսման տեղափոխվում է Փարիզ, որտեղ արժանանում է Միշել Լեգրանի ուշադրությանը: 8 տարի աշխատելով մաեստրոյի հետ՝ Կոսման փորձում է սովորել ֆիլմի համար երաժշտություն գրելու արվեստը: Նա, իհարկե, պարտական է Լեգրանին, քանի որ վերջինիս շնորհիվ է հայտնվել կինոաշխարհում, սակայն այս երկու տաղանդների միջև չէր կարող մրցակցություն չլինել: Կոսման այդ մրցակցությունն անվանում էր «եղբայրական ատելություն»:

Կոսմայի սիրելի երաժշտական գործիքը ջութակն է, քանի որ այն իր սեփական ձայնն ունի: Ըստ վարպետի՝ ջութակի միջոցով երգահանը շատ ավելի հստակ է արտահայտում իր զգացմունքները, քան ցանկացած այլ գործիքով: Իր ամենահայտնի ու սիրված ստեղծագործություններից մեկը՝ «Խաղալիք» ֆիլմի համար գրված երաժշտությունը, Կոսման համարում է երկնքից տրված պարգև: Մի առիթով ռումինացի երգահանը նշել է․ «Ցավոք, ես չեմ կարողանում սերը բառերով արտահայտել: Այդ պատճառով ստիպված եմ դա անել երաժշտության միջոցով»:

թարգմանեց Արմինե Նազարյանը
աղբյուրը՝ La 5ème République 

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Կինոերաժշտության հինգ լեգենդները
Կինոերաժշտության հինգ լեգենդները
«Բառերը ստեղծվել են իրականությունը թաքցնելու համար։ Երաժշտությունն ավելի անկեղծ է մտքի ճշմարիտ իմաստը հաղորդելիս»։ Ինգմար Բերգման
https://3.bp.blogspot.com/-mj-fxjZiv4M/WF5xg5Z3xZI/AAAAAAAADqU/skXzGgSIZgIqAAK0VHUHMNqrK_nR5cVgQCLcB/s640/cover.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-mj-fxjZiv4M/WF5xg5Z3xZI/AAAAAAAADqU/skXzGgSIZgIqAAK0VHUHMNqrK_nR5cVgQCLcB/s72-c/cover.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2016/12/michel-legrand-francis-lai-vladimir-cosma-claude-bolling-georges-garvarentz.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2016/12/michel-legrand-francis-lai-vladimir-cosma-claude-bolling-georges-garvarentz.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy