Անջեյ Վայդա. «Կինոն իմ կոչումն է»: Մաս երկրորդ


«Իմ գիրքն այն մասին է, թե ինչ եմ մտածում, ինչ եմ ուզում անել, ինչ չեմ արել։ Գիրքը կարող է ստացվել նույնիսկ լավատեսական։ Ամենակարևորը անկեղծության չափն է․․․»։ Անջեյ Վայդա, հատված «Կինոն իմ կոչումն է» գրքից, 1986թ


Երկխոսության արվեստը

Անջեյ Վայդան նկարահանման հրապարակում
Իմ երիտասարդության տարիներին կինոյում երկխոսություններին վերաբերվում էին որպես անխուսափելի չարիքի։ Այնտեղ, որտեղ բովանդակությունն անհնար էր արտահայտել պատկերի միջոցով, օգտվում էին բառային ինֆորմացիայից։ Ես հիշում եմ, թե մեզ ինչպես էին տարիներ շարունակ յուրաքանչյուր առիթով ասում, որ լեհական ֆիլմերում երկխոսությունները վատն են, ինչը ճշմարտություն էր, և որ լեհ դերասանները չեն կարողանում դրանք արտասանել, ինչը նույնպես ճշմարտություն էր։ Այսօր իրավիճակը փոխվել է․ լեհական կինոն ազատորեն օգտվում է երկխոսություններից։ Բայոնը, Կեսլևսկին, Զանուսին, Մարչևսկին և առաջին հերթին Հոլանդն իրենք են երկխոսություններ գրում իրենց ֆիլմերի համար։ 

Դրա շնորհիվ էկրանից հնչող լեհերենի հանդեպ մեր հանդիսատեսի նախապաշարմունքը հաղթահարվեց։ Մինչդեռ այդ նախապաշարմունքը ծնունդ էր առել հենց այն պատճառով, որ լեհերենը գրեթե բացակայում էր մեր էկրաններից։ Մեր երիտասարդության կինոն խոսում էր ամերիկացիների լեզվով, իտալերեն կամ ֆրանսերեն։ Մենք զարմանքով էինք լսում Բերգմանի առաջին ֆիլմերը, որոնք, ընդունված կանոններին հակառակ, կինոյի արքայություն էին ներխուժել բոլորիս անծանոթ լեզվով։ Երեք, իսկ ավելի ուշ՝ տարեկան հինգ կամ յոթ լեհական ֆիլմերը բավական չէին, որպեսզի հանդիսատեսին համոզեին, թե կինոն կարող է խոսել լեհերեն։ Ես կարծում եմ, որ լեհերենի մուտքը համաշխարհային կինո հանդիսանում է պատերազմից հետո տեղի ունեցած մշակութային կարևորագույն իրադարձություն։


Վայդայի «պատվավոր Օսկարը», 2000թ
Ֆիլմի երկխոսությունները գրելու համար պահանջվում է գրող և ոչ թե պարզապես ճարպիկ դիալոգիստ։ Այդպիսի գրողները փոքրաթիվ են։ Այդ պատճառով էլ ռեժիսորների շրջանում տարածված է այդ արատավոր պրակտիկան։ Առավել հաճախ, եթե ֆիլմը հանդիսանում է գրական ստեղծագործության էկրանավորում, երկխոսություններն արտագրվում են վեպից։ Բայց քանի որ այդ տեքստը նախատեսված էր ընթերցանության համար, այն միշտ չէ, որ լավ է հնչում էկրանից։ Ռեժիսորները դրանք հետո մշակում են կամ նորից են գրում դերասանների հետ միասին՝ հույս ունենալով, թե երկխոսությունները այդպիսով ավելի հեշտ կյուրացվեն կատարողների կողմից։ Մյուսները փորձում են երկխոսությունն իմպրովիզի միջոցով ստանալ հենց նկարահանման հրապարակում՝ դերասաններին տալով միայն ընդհանուր ուղղորդումները և թեման։ Սակայն բնական խոսակցության փոխարեն, երբ գործող անձանցից յուրաքանչյուրը ձգտում է իր նպատակին, մենք ստանում ենք անվերջանալի կրկնողություններ, որոնք երկխոսությունը վերածում են անփոփոխ փնթփնթոցի՝ հարբեցողի շաղակրատանք հիշեցնող։ 

Իհարկե, լավ դերասանները կարող են մենախոսության իմպրովիզ անել՝ ռեժիսորի առաջադրած թեմայի մեջ ներդնելով նաև իրենց սեփական կենսափորձը։ Օրինակ՝ այդ ձևով է նկարահանվել «Կեչուտ» ֆիլմի տեսարաններից մեկը՝ Դանիել Օլբրիխսկու հերոսի խոսակցությունն իր դստեր հետ։ Յարոսլավ Իվաշկևիչի պատմվածքում տրված էր երեխայի հետ այդ գիշերային խոսակցության լոկ նկարագրությունը։ Նկարահանման ընթացքի կեսին Օլբրիխսկին արդեն ընտելացել էր դերին, զգում էր, թե ո՛ր ուղղությամբ է զարգանում իր հերոսի բնավորությունը։ Հենց դա էլ նրան թույլ տվեց իմպրովիզի միջոցով ստանալ մենախոսություն՝ առավել ևս, որ երեխան տեղեկացված չէր տեսարանի բովանդակության մասին և այդ իսկ պատճառով չէր կարող պատասխանել նրա հարցերից ոչ մեկին։ Այդուհանդերձ, ես որևիցե պատրանք չեմ փայփայում այն կապակցությամբ, թե նույնիսկ ամենաընդունակ ու ամենահնարամիտ դերասանը կարող է կառուցել, օրինակ, այսպիսի երկխոսություն։


Շոն Քոներին և Վայդա ամուսինները, 1981թ
Քննիչ․- Քանի՞ տարեկան ես։ 
Տղա․- Հարյուր։ 
Քննիչ (հարվածում է նրա դեմքին)․- Քանի՞ տարեկան ես։ 
Տղա․- Հարյուր մեկ։ 

Այսպիսի երկխոսություն ձեզ համար չի գրի ձեր ընկեր-դերասաններից ոչ մեկը, օգնականներից ոչ մեկը։ Պետք է փնտրել իսկական գրող, ինչպիսին Եժի Անժեևսկին էր՝ «Մոխիր և ալմաստի» հեղինակը։ 


Բնականության ետևից մրցավազքի դուրս եկած հեղինակները երկխոսությունները վերածել են սոսափյունի, որը լավագույն դեպքում կարող է դառնալ ֆիլմի հնչյունային շերտերից ևս մեկը։ Մեզ փորձում են ապացուցել, որ երկխոսությունների այլ տեսակն իրեն արդեն սպառել է։ Ցավոք, կինոերկխոսությունների այդ «մագմայականության» մեծ մասը ապացուցում է հեղինակային մտքի աղքատիկությունը․ գործողությունը կառուցող լավ երկխոսություններից զրկված ռեժիսորներն էլ իրենց հերթին ստիպված են ֆիլմը լցնել խոսակցություններով, որոնք ընդունակ են, թերևս, ընդամենը վերարտադրել ֆիլմի մթնոլորտը։ Լավ սցենարում բավական է ընթերցել միայն երկխոսությունները՝ բաց թողնելով մնացածը (հենց այդպիսի փորձեր էլ պետք է անել ֆիլմի նկարահանման աշխատանքը սկսելուց առաջ), և ընթերցողի համար բովանդակությունն ու գործողությունը այդքանով պետք է դառնան պարզ ու հասկանալի:


Բարբարա Բրիլսկան և Անջեյ Վայդան
Մինչ օրս լավագույն երկխոսությունները գրել ու գրում են դրամատուրգները։ Բայց հետաքրքիրն այն է, որ թատերական դրամատուրգիան կինոյին համապատասխանում է ավելի քիչ, քան վեպից քաղված երկխոսությունները։ Ըստ իս՝ պատճառն այն է, որ բեմական ստեղծագործությունը, նույնիսկ եթե գրված է բնական՝ կինոլեզվի ոճով, հենվում է թատերական պայմանականությանը։ Բեմից արտասանվող խոսքերի և պիեսի գործողության միջև, ըստ էության, կա չափազանց սերտ կապ, որը թույլ է տալիս ներկայացումը տեղավորել մեկ կամ երեք դեկորի մեջ։ Եվ հենց դա էլ մեզ լիովին ազատագրում է կուլիսների ետևում կատարվածը ցուցադրելու անհրաժեշտությունից։ Մի՞թե Չեխովի «Երեք քույրերի» ֆինալային տեսարանում բեմով անցնող հետևակային գնդի պատկերը կարող էր ինչ-որ կերպ ուժգնացնել քույրերի՝ անկատար մնացած կյանքից բխող սգո զգացումը։ Այդպիսի պատկերը կլիներ գեղեցիկ, բայց ավելորդ։ Թատերական պիեսներին պետք չէ տարածություն, որն այնքան անհրաժեշտ է ֆիլմին, քանզի պիեսների ծայրահեղ պայմանական երկխոսությունները ստեղծում են աշխարհի պատկերը, որը կինոն պետք է ցույց տա էկրանին։

Դերասանների ընտրությունը

Անջեյ Վայդան, Իզաբել Աջանին և Ուգո Տոնյացին Կաննում, 1981թ
Թատրոնի մի նուրբ գիտակ վերջերս ինձ ասաց․ «Աշխատելով վատ դերասանների հետ՝ Դուք միանգամից երկու մեղք եք գործում, նախ՝ կորցնում եք ձեր ժամանակը, իսկ լավ դերասաններն էլ կորցնում են իրենց ժամանակը ձեզ սպասելիս»։ Ռեժիսորի աշխատանքում կա երկու պահ, որ պահանջում է ոգեշնչում, պայծառատեսության պոռթկում։ Առաջինը որոշում ընդունելու պահն է․ ինչի մասին և ինչպիսի ֆիլմ եմ ես ուզում նկարահանել։ Երկրորդը դերասանի ընտրությունն է։ Իհարկե, միայն ոգեշնչումը բավարար չէ, եթե ռեժիսորն անծանոթ է դերասանական շուկային։ Հաճախելով կինո, թատրոններ, դերասանական դպրոցներ, սիրողական համույթներ, դիտելով ինչպես բարձրակարգ, այնպես էլ համեստ բեմադրությունները՝ ռեժիսորը տարիներ շարունակ հիշողության մեջ կուտակում է այն նյութը, որը չի գտնի ոչ մի գործակալությունում։ Հիշեք․ դիտել պետք է անխտիր ամեն ինչ։ Միաժամանակ պետք է ուշադիր ուսումնասիրել նաև սեփական շրջապատը՝ յուրաքանչյուր մարդու մեջ տեսնելով պոտենցիալ դերակատարի։ 

«Մոխիր և ալմաստում» Ցիբուլսկու՝ երբեմն չափից դուրս մեծ աշխուժությանն ու ազատությանը լավ հակադրություն է հանդիսանում Ադամ Պավլիկովսկին՝ մի մարդ, ով օժտված է բազմատեսակ տաղանդներով՝ երաժիշտ, էսսեիստ, քննադատ, մի խոսքով՝ հավերժ դիլետանտ։ Իմ «Սերունդ» անվանմամբ առաջին ֆիլմում նա նվագում էր շվի։ «Ջրանցքում» նա մի քանի վայրկյանով հայտնվում է էսէսականի դերում։ Իսկ «Մոխիր և ալմաստում» նա խաղում է մեծ ու լուրջ դեր, որը սկիզբ դարձավ նրա դերասանական կարիերայի համար։


 կադր «Մոխիր և ալմաստ» ֆիլմից, 1958թ
Եժի Ռադզիվիլովիչին՝ «մարմարե մարդուն», ես տեսա Վարշավայի թատերական դպրոցի դիպլոմային ներկայացման ժամանակ, իսկ Ռիշարդ Բրոնովիչին, ով խաղաց արտասովոր արտահայտիչ մի դրվագ «Ավետյաց երկրում» (թատրոնի տեսարանը), ես գտա Կրակովում, Երկաթուղայինի ինքնագործ թատրոնում, որտեղ նա արդեն մի քանի տարի խաղում էր և զբաղվում էր ռեժիսորությամբ։ Ես երկար էի մտածել «Դանտոնի» էկրանավորման մասին՝ այդ պիեսը թատրոնում բեմադրելուց հետո։ Բայց միայն Ժերար Դեպարդիեին մի երեկո բեմում տեսնելուց հետո հասկացա՝ ես տեսնում եմ ողջ Դանտոնին։ Եվ այդ պահին ես արդեն գիտեի, որ պետք է և կարող եմ նկարահանել այդ ֆիլմը։ 

Դերակատարների ընտրությունը պիտի սկսվի նախապես, երբ ռեժիսորը որոշակիացնում է իր թեման և անցնում է սցենարը գրելուն։


կադր «Դանտոն» ֆիլմից, 1982թ
Ես խորապես համոզված եմ, որ դերասանների ընտրությունը պահանջում է ստեղծագործական ոգեշնչում։ Ռեժիսորն աշխատում է փոփոխական, անկայուն և քմահաճ նյութի հետ, և այդ նյութը հանդիսանում են հենց մարդիկ՝ դերասանները։ Եթե ինչ-որ մեկը երեկ հիանալի խաղացել է նոր ֆիլմում, դա ամենևին չի նշանակում, թե վաղը նա կլինի նույնքան լավը։ Դա կարող էր լինել պատահականություն, հանգամանքների հաջող դասավորություն, որը այլևս երբեք չի կրկնվի։ Բայց կարող է լինել նաև հակառակը։ Որքան շլացուցիչ էր Ջեյմս Դինի դեբյուտը, կամ՝ Բելմոնդոն Գոդարի «Վերջին շնչում» ֆիլմում, կամ՝ Ջուլյետա Մազինան «Ճանապարհում»։ Ո՞վ էր ճանաչում այդ դերասաններին, ո՞վ էր կանգնած նրանց ետևում։ Միայն նրանց ընտրած և սեփական բնազդով առաջնորդված ռեժիսորների անսասան հավատը։ Իսկ ես վստահ եմ, որ խորհրդականներն ու օգնականները ռեժիսորների «վզին փաթաթել էին» հանրահայտ ու փորձառու դերակատարների։ 

Ինքը՝ ռեժիսորը հազվադեպ է երևում էկրանին։ Այդ իսկ պատճառով՝ եթե նա նույնանում է գործող անձանցից որևէ մեկի հետ, ապա պետք է գտնի իրեն հոգեհարազատ բնավորությամբ և տեմպերամենտով դերասանի, այնպիսի մեկին, ով կմարմնավորի նրա ֆիզիկական իդեալը։ Հենց այդ հանգամանքով է բացատրվում ռեժիսորի կապվածությունը որոշակի դերասանների հետ։ Նրանք միասին ծերանում են, միասին փոխվում են, ի վերջո՝ միասին հեռանում են էկրանից։ Սարսափելի է մտածել, թե որքան շատ են տաղանդավոր դերասանները, ովքեր սպասում են իրենց դերին, իրենց ռեժիսորին և նրա ոգեշնչման հենց այդ բաղձալի պահին․․․


Ֆիլմ ստեղծում են համախոհները

կադր «Ջրանցք» ֆիլմից, 1956թ
Սարքավորումներով մշտապես ծանրաբեռնված՝ նկարահանման խմբի անբաժան անդամները հիշեցնում են հատուկ ջոկատայիններ կամ պարտիզաններ։ Ցավալի է միայն, որ չկա համապատասխան ուսումնական հաստատություն, որը կզբաղվեր այս մարդկանց նախապատրաստմամբ։ Կարծում եմ՝ կա լավ նկարահանող խումբ հավաքելու երեք եղանակ։ 

1․Նկարահանող խումբը կարելի է ժառանգել որևէ հրաշալի ռեժիսորից, ով այդ պահին զբաղված չէ նկարահանումներով։ Բայց այդ դեպքում խմբի անդամները ձեր յուրաքանչյուր քայլն ու յուրաքանչյուր որոշումը համեմատելու են այն մեթոդների հետ, որոնցով աշխատում է իրենց վարպետը, ում հավատարիմ ծառայում են։ Եթե նրան ընդօրինակեք, կկորցնեք ձեր անհատականությունը։ Իսկ եթե սկսեք հաճոյանալ խմբին, ամեն ինչ կքանդվի։ Դեբյուտանտի համար այսօրինակ հնարավորությունը վատթարագույնն է։


Ջեյն Ֆոնդան և Անջեյ Վայդան
2․Իմ առաջին ֆիլմի՝ «Սերնդի» նկարահանումները սկսելիս ես դեռևս սցենարական աշխատանքների փուլում հավաքեցի ընկերների խումբ։ Դրանք այն մարդիկ էին, ովքեր իրենց պրոֆեսիոնալ մեկնարկը, իրենց բոլոր հույսերը կապում էին այս ֆիլմի և ինձ հետ։ Եթե ձեր մտահղացումն ինքնատիպ է, և եթե ցանկանում եք այդ ինքնատիպությունը պահպանել նաև ֆիլմում, ապա ձեզ պետք կգան «նոր» կինեմատոգրաֆիստներ՝ նոր, այդ թվում՝ տեխնիկական, լուծումներ փնտրող օպերատոր, ինստիտուտում իր սովորածը ձեր պահանջներին համապատասխանեցնող հնչյունային օպերատոր։ Կարծում եմ՝ հայտնագործությունների մեծ մասի համար, որ այսօր օգտագործում ենք, մենք պարտական ենք հենց այդ «թերուս» խենթերին՝ առանց պրակտիկայի, բայց նաև առանց պրոֆեսիոնալիզմի ծանրության։ Ինձ երջանկություն բաժին հասավ՝ իմ առաջին փորձն իրականացնելու հենց այդպիսի մի խմբի հետ միասին։ 

3․Կա նաև երրորդ եղանակը՝ ամենապարզը․ մեծ գումարով վարձել իսկական պրոֆեսիոնալների, ում համար, ինչպես Համլետն է ասում Էլսինոր ժամանած դերասանների մասին, «Պլատոնն այնքան էլ թեթև չէ, Սենեկան այնքան էլ ծանր չէ»։ Ես լսել եմ, որ այդպիսիք կան։ Ռոման Պոլանսկին մի անգամ ինձ խոստովանեց, թե Հոլիվուդ է գնացել լոկ այն պատճառով, որ աշխատի այդպիսի մարդկանց հետ։ Իսկ ինձ առավել ոգեշնչում է բանկի թալանումը դիլետանտների և ոչ թե պրոֆեսիոնալ գանգստերների հետ։


կադր «Սերունդ» ֆիլմից, 1954թ
Այսպիսով, ցանկանաք թե չցանկանաք, բայց պետք է ընկերանաք նկարահանման հրապարակում աշխատող խմբի հետ։ Ոչ միայն օպերատորի ու ձևավորող նկարչի, այլև պան Ֆրանեկի՝ ռեկվիզիտորի, և պան Կազյուի՝ միկրոֆոնների մասնագետի հետ։ Դուք պետք է դա անեք նախապես, երբ աշխատում եք այլ ֆիլմերի նկարահանման հրապարակներում՝ որպես ասիստենտ։ Ուշադիր ուսումնասիրեք նրանցից յուրաքանչյուրին, փորձեք նվաճել նրանց վստահությունը, բարեհաճությունը։ Այդ ամենը ձեզ պետք կգա, երբ սկսեք ինքնուրույն աշխատել։ 

Ընկերներից բաղկացած կինոխումբը հիանալի երևույթ է։ Ճիշտ է, օգտվելով ընկերության իրավունքից՝ աշխատակիցները բավականին արագ սկսում են ձեզ խորհուրդներ տալ, թե ինչպես պիտի վարվեք և ինչպիսի ֆիլմ պիտի նկարեք։ Կան ռեժիսորներ, ովքեր սկզբունքորեն մերժում են բոլոր խորհուրդները՝ մտավախություն ունենալով, թե հետո ստիպված կլինեն իրենց փառքը (գուցեև՝ նաև գումարը) կիսել մյուսների հետ։ Նրանց, ովքեր այդպես են մտածում, արժե ասել՝ եթե դուք օժտված եք իսկական անհատականությամբ, ապա մի՞թե որևէ մեկը կարող է ձեզ համոզել այն, ինչը հակասում է ձեր հայացքներին։ Իսկ եթե դուք ինչ-որ հարցում վստահ չեք, ապա ինչո՞ւ չօգտվել ուրիշի խելամիտ խորհրդից։ Ֆիլմը դրանից միայն կշահի։


Վայդան իր վերջին՝ «Մտապատկերներ» ֆիլմը նկարահանելիս
Նապոլեոնը համարում էր, որ մարտական գործողությունների պլանի մշակման աշխատանքում պետք է մասնակցություն ունենա մի ամբողջ կոլեկտիվ, և կարևոր է լոկ այն, թե ով է տալիս այդ պլանն իրականացնելու հրամանը, քանզի հենց նա է կրում ողջ պատասխանատվությունը։ Մեր պարագայում պատասխանատվությունը միշտ կրում է ռեժիսորը։ 

Ֆիլմի նկարահանման աշխատանքը սկսելիս սցենարն ընթերցելու համար տվեք ձեր որոշ ընկերներին։ Վախենալով նկարահանումների մոտալուտ մեկնարկից՝ դուք ինքներդ էլ մեծ սպասելիքներ ունեք այդ խորհուրդներից։ Այնինչ դեռևս չծնված ֆիլմի գաղտնիքը հենց ձեր ներսում է, իսկ սցենարը լոկ սառցալեռան գագաթն է՝ ձեր երևակայության ծովում խորասուզված։ Եթե դուք հավատարիմ մնաք ձեր ֆիլմի տեսլականին, ապա կարող եք առանց մտավախության օգտվել ձեզ շրջապատող բոլոր ընկերների գաղափարներից։ Մեծ էկրանի վրա այդ գաղափարները կդառնան ձերը։ 

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Անջեյ Վայդա. «Կինոն իմ կոչումն է»: Մաս երկրորդ
Անջեյ Վայդա. «Կինոն իմ կոչումն է»: Մաս երկրորդ
«Իմ գիրքն այն մասին է, թե ինչ եմ մտածում, ինչ եմ ուզում անել, ինչ չեմ արել։ Գիրքը կարող է ստացվել նույնիսկ լավատեսական։ Ամենակարևորը անկեղծության չափն է․․․»։ Անջեյ Վայդա, հատված «Կինոն իմ կոչումն է» գրքից, 1986թ
https://3.bp.blogspot.com/-1y0ytC3IhqM/WL2U1fRtugI/AAAAAAAAOZQ/QAt6ZBm073ozXZIXPx5rpLzBwDj_LabSgCLcB/s640/wajda%2Bcopy.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-1y0ytC3IhqM/WL2U1fRtugI/AAAAAAAAOZQ/QAt6ZBm073ozXZIXPx5rpLzBwDj_LabSgCLcB/s72-c/wajda%2Bcopy.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2017/03/andrzej-wajda.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2017/03/andrzej-wajda.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy