$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Տոնինո Գուերա. ճշմարիտ մեծությունը

«Կյանքը լի է չգրված օրենքներով, և յուրաքանչյուրը փորձում է դրանք հասկանալ։ Պայծառացումները կարող են «այցելել» նույնիսկ ամենավերջին մարդուն։ Ես գիտեմ, որ կյանքում շատ դժվար է հասնել այն վիճակին, որն իրական ուրախություն է բերում։ Դրա համար պահանջվում է քրտնաջան աշխատանք»։ Տոնինո Գուերա


Բանաստեղծ Ռոբերտո Ռիվերսին Տոնինո Գուերային անվանել է միակ իտալացի գրողը, ով կարողանում էր լսելի դարձնել ընկնող տերևների շրշյունը։ Գուերան ներկայացման կարիք չունի։ 1950-ականներից նա իր կինոսցենարներով համագործակցում էր 20-րդ դարի մեծագույն ռեժիսորների հետ, այդ թվում՝ Ֆեդերիկո Ֆելինիի, Ֆրանչեսկո Ռոզիի, Անդրեյ Տարկովսկու և Միքելանջելո Անտոնիոնիի։ Սակայն բոլորը, ովքեր ճանաչում են Գուերային, նրան հիշում են ոչ միայն իր կինոսցենարների, այլև իր պոեզիայի շնորհիվ՝ նրան սիրելով ու գնահատելով որպես բանաստեղծի, պատմություններ հյուսողի և այլաբանություններ ստեղծողի։ «Պոեզիան նրա աշխարհայացքն է, նրա ապրելու միջոցը»,- Գուերայի մասին գրել է Տարկովսկին։ Այս խոսքերն իսկույն գծագրում են հրաշալի բանաստեղծի բացառիկ կերպարը, որը դեռ պիտի նորովի բացահայտենք։

Տոնինո Գուերայի հորինած աշխարհը տեղավորվում է Պենաբիլի իտալական փոքրիկ գյուղակի հարևանությամբ գտնվող սարի վրա տեղակայված նրա ոչ մեծ տան պստլիկ աշխատասենյակում։ Պատուհանը բացվում է դեպի լայն հորիզոնը՝ դեպի Մոնտեֆելտրոյի ողջ շրջանը, ողջ Ռոմանիան, ողջ Իտալիան, ողջ օյկումենան։ Նա իր բանականությամբ, մտքերով, երևակայությամբ ընդգրկում է ամբողջ աշխարհը՝ ժամանակի և տարածության մեջ։ Նրա կենցաղը նման է Վերածննդի դարաշրջանի գավառական իտալացու առօրյային․ նա, ինչպես այն ժամանակ ընդունված էր, գրում է իր փոքրիկ ծննդավայրի բարբառով, նրա դատողությունները պարզ են և վերածննդյան պարադոքսալությամբ լի, ինչի շնորհիվ էլ նա իրեն է ենթարկեցնում ողջ աշխարհը։ Գիտակցությունն ընդլայնվում է, իր անկեղծությամբ ու թափանցիկությամբ դառնում համապարփակ, և ահա՝ 

Իմ տունը կանգնած է այնքան բարձր,

որ ինձ լսելի է Աստծո հազը։

Ընդլայնվում է նաև ժամանակը։ Նրա պոեզիան՝ հին թեմաների վերադարձներով և կրկնողություններով, ներառում է շատ տասնամյակներ՝ սկսած գերմանական համակենտրոնացման ճամբարում գրված և 1946թ-ին լույս ընծայված առաջին բանաստեղծություններից և ավարտած այսօր համաշխարհային ճանաչում ունեցող, գրական բազմաթիվ հեղինակավոր մրցանակների արժանացած ու աշխարհի գրեթե բոլոր լեզուներով թարգմանված չափածո ստեղծագործություններով։ Տոնինո Գուերան երբեք չի գրել և չի ցանկացել պատմել համակենտրոնացման ճամբարի մասին, որը դարձավ նրա կյանքի ամենաուժեղ հուզական ապրումներից մեկը։ Նա համարում էր, որ ամեն ինչ ասել է մեն-միակ բանաստեղծությամբ՝ «Թիթեռնիկը» վերնագրով․


Գոհ, երջանիկ, ուրախ 
բազմաթիվ անգամ եմ եղել։ Բայց առավել՝ 
երբ ինձ ճամբարից են ազատել,
ու կարող էի թիթեռնիկին նայել՝
առանց նրան ուտելու ցանկության։ 

Գուերային ոչինչ չէր կարող կոտրել։ Ի ծնե լինելով բարի՝ նա այդ հազվագյուտ հատկությունն իր մեջ խնամքով պահպանեց մինչև վերջին օրերը։ Նա երբեք չի զգում կերպարների պակաս․ մենք ենք նրա կերպարները, մենք նրա պատմություններում ենք։ Կենցաղի պարզ առարկաները, որոնք նրան շրջապատում են, նրա համար վերածվում են լինելիության առարկաների, գոյության ճշմարտացիության աղոտ վկայությունների։ Այդ նշանները երևում են սավառնող թիթեռնիկի մեջ, թևածող թռչունի մեջ, իր ցանցը հյուսող սարդի մեջ, ֆիգուրների և սիրո վիճակների մեջ։ Իրեն շրջապատող աշխարհին Գուերան արձագանքում է բառով, խոսքերով, դրանց արտասանությամբ։ Ի՞նչ եմ ես անում, ի՞նչ եմ զգում, ինչպե՞ս եմ ապրում։ Հենց սա է իրականության անմիջականությունն ու պարզությունը՝ առանց զարդարանքների ու ձևամոլության, առանց գոռոզության ու գլամուրի։ Ինքդ քո հանդեպ ազնիվ։ Նրա ստեղծած պարզ այլաբանություններում չկա խրթին ճոռոմություն, շինծու փոխաբերություն։ Հստակ ու հասկանալի բառերով նա գրում է այն մասին, թե ինչն է ճշմարիտ, և ինչը ճշմարիտ չէ, ու հանկարծ, հայտնի չէ, թե որտեղից, ծնվում է խորունկ իմաստը՝ բացահայտելով, որ ասված է շատ ավելին, քան կարելի էր սպասել այդ պարզ բառերից։ Դա է Գուերայի իսկական տաղանդի վկայությունը․ 


Վաղ առավոտյան

բրդյա գլխարկով՝ ականջների վրա քաշած,
նայում եմ պատուհանից
դեպի մառախուղի ամենախորքը,
որտեղ արտասվում է թռչունը,
քանզի ամեն ինչ անհետացել է։

Նրա տեքստերը կարդալիս ուզում ես ծիծաղել, արտասվել, ապրել, զգալ տարբերությունը vita activa-ի (ակտիվ կյանք) և vita contemplativa-ի (հայեցողական կյանք) միջև, ինչն էլ, ըստ էության, հանդիսանում է կյանքի տարբեր վիճակների վերապրումը, որը մեզ տանում է հեռու՝ դանթեական աստղերի մոտ։

Տոնինո Գուերայի «Կյանքի յոթ տետրերը» գրքի մասին խոսելիս ուզում ես նախևառաջ շեշտել դրա անկրկնելիությունը։ Ու նաև հիշել ավստրալիացի աբորիգեններին։ Այդ, այսպես կոչված, պարզունակ ժողովուրդների պատկերացմամբ՝ տարածությունը բաժանվում է աշխարհի ոչ թե չորս կողմի, այլ յոթ՝ հյուսիս, հարավ, արևմուտք, արևելք, վերև, ներքև ու սեփական ներսը։ Թերևս, դժվար է ավելի լավ փոխաբերություն գտնել այս գրքի նկարագրության համար։ Այստեղ կան և՛ օրագրեր, և՛ պատմվածքներ, և՛ բանաստեղծություններ՝ Տոնինոյի կողմից գրված, ինչպես նաև նրա ընկերների հուշերը։ Անդրեյ Տարկովսկին Տոնինո Գուերայի մասին գրել է․ «Նա օժտված է բնական արարածի անկրկնելի բնավորությամբ։ Երբեմն տարօրինակ տպավորություն է առաջանում, թե նա մինչ այժմ երբևէ չի շփվել մարդկանց հետ»։ Բայց այդ միամտությունը, անվստահությունը և անտեղյակությունը Տոնինոյի համար արժանիքներ էին։ Սրանք հենց այն հատկանիշներն են, որոնք երբեք չեն ծերացնում։ «Կյանքի յոթ տետրերն» ընթերցելիս ինքդ էլ սկսում ես ուշադրություն դարձնել պարզ իրերի գեղեցկությանը և նորովի բացահայտել ծանոթ մարդկանց։


«Մինչև յոթանասուն տարեկան դառնալը ես խոնարհվում էի արվեստի մեծագույն ստեղծագործությունների և գլուխգործոցների առջև, որոնք ստեղծել է մարդկությունը։ Ես պաշտամունքի մեծ ուժ ունեի։ Հիմա ինձ գրավում են լոկ բնական երևույթները, լոկ այն, ինչը ստեղծել է բնությունը։ Անձրևը կամ ձյունը միշտ էլ նման են ներկայացման։ Եվ դու արդեն հանդիսատես չես, երկրպագու չես։ Դու տիեզերքի մի մասնիկն ես։ Ես իմացա, որ ծերության տարիքում կարելի է մեծ հաճույք ստանալ պարզապես այն գիտակցումից, որ դու շոշափում ես քո տեսածի ամենախոր խորքերը։ Մի անգամ ես բացատրում էի տարբերությունը «նայել» և «տեսնել» բառերի միջև։ Երիտասարդությունը նայում է, իսկ ծերությունը տեսնում է։ Երբ դու երիտասարդ ես, դու շլացած ես աշխարհով, դու տեսնում ես գույն, նյութ։ Դու հաճախ ես նայում, բայց չես տեսնում»։

«Վերջերս Իտալիայում ես երթևեկում էի մեքենայով և տեսա մի պատկեր, որն ինձ ապշեցրեց։ Ես խնդրեցի կանգնեցնել մեքենան և դուրս եկա։ Դա մի հասարակ չուգունե նստարան էր՝ լքված և մամուռով պատված։ Այնքան հին էր, որ արդեն ոչ ոք չէր նստում։ Ես տեսա այդ նստարանի միայնությունը, տեսա ծերուկներին, ովքեր առաջ նստում էին այստեղ և նայում երթևեկող մեքենաներին։ Այդ ծերուկներն արդեն վաղուց մահացել էին, և նստարանը մնացել էր միայնակ։ Ես նստեցի այդ նստարանին, որպեսզի նրա հետ կիսեմ միայնությունը: Սա է ծերության հաճույքներից մեկը՝ տեսնել․․․ Միայնությունը նույնպես ընկերակցություն է»։

«Երբ աշնանն ընկնում է առաջին տերևը, այն առաջացնում է խլացուցիչ աղմուկ, որովհետև այդ տերևի հետ միասին ընկնում է մի ամբողջ տարի։ Պետք է ապրել այնտեղ, որտեղ բառերն ընդունակ են վերածվելու տերևների, օրորվել քամուց կամ գողանալ ամպերի գույները։ Մեր զրույցների ետևում պիտի կանգնած լինեն տարվա եղանակների փոփոխական տրամադրությունները, արձագանքները այն բնապատկերների, որտեղ այդ ամենը տեղի է ունենում։ Ճիշտ չէ, որ խոսքերը ենթակա չեն ազդեցությանը աղմուկների ու լռության, որոնք տեսել են դրանց ծնունդը։ Մենք այլ կերպ ենք խոսում, երբ անձրև է գալիս, կամ երբ արև է՝ լեզվի վրա ծորացող․․․»։


«․․․ Ձյուն է գալիս, և ճերմակում են մտքերս։ Կուզենայի այլևս ոչինչ չանել։ Ուր որ է կներխուժեն հոգնեցուցիչ ամանորյա տոները։ Լավ կլիներ դրանք անցկացնել պարզ մարդկանց հետ, ովքեր իրենց հայացքում պահպանել են համեստությունը։ Նրանց հետ, ում հացը թաթախված է արցունքով, և ովքեր կարողանում են խոսել կենդանիների հետ։ Հոգեկան հարմարավետությունը և որոշակի պարզությունը պատահաբար են այցելում ինձ՝ անբացատրելի առարկաներից և կանխազգացումներից։ Պայծառացումներից՝ գաղտնիքով լի։ Դրանք հեռու են մեր մեծամիտ ռացիոնալիզմից։ Կարևոր է կռանալը, որպեսզի լսես ծառերին կամ անփորձ մարդկանց հիշողության խոստովանանքը։ Ավելի հաճախ ես լող եմ տալիս «մեր գոյության գիշերային հավասարակշռության» ներսում, ինչպես մի անգամ հրաշալի է ասել ոմն մեկը․․․ Նշանակում է՝ պետք է հավատալ լոկ այն ամենին, ինչը տրամաբանության կանոններից դուրս է։ Ես ինձ լավ եմ զգում մայրամուտի ժամանակ, հեռացող արևի վերջին ճառագայթների հետ։ Թվում է՝ ես էլ եմ այդ լույսի մի մասնիկը։ Այնտեղ ընդարձակ է, ինչպես ընդարձակ կլիներ կտավի վրա թափված ներկաձեթի կամ նկարչի ներկապնակի գույնի համար։ Դառնում ես թեթև, ինչպես խոտի բույրը, գրեթե նախկին ժամանակների պես, երբ արևի մայրամուտի ժամին ես երիտասարդ էի և ուժեղ․․․»։ 

«․․․ Ինձ մխիթարեց փայտե մոխրագույն պատուհանը՝ թերաթափ սպիտակ ներկի հազիվ նկատելի մնացորդներով ծածկված։ Ապակու ետևում փոքրիկ ծաղկամանն է, որի թիկունքում էլ՝ կարկատած ժանյակներով վարագույրները։ Սա նման է մի գունավոր նվերի՝ նրանց համար, ովքեր անցնում են մերձակա փողոցով, նվեր այն մարդկանցից, ովքեր ապրում են այդ տանը, ովքեր գնահատում են կյանքի քնքշությունը և այն նվիրաբերում են մյուսներին»։


«Մահվանից երկու օր առաջ Ֆեդերիկո Ֆելինին ասաց․ «Ինչպես կուզենայի ևս մեկ անգամ սիրահարվել»։ Ես ցնցված էի։ Ավարտին հասած մարդն ուզում է կրկին վերապրել սերը, թևածել երկրի վրա, հնազանդվել նրան, ում ցանկանում է հնազանդվել, ունկնդրել նվագախմբի երաժշտությունը հոգում․․․ Նա չէր խոսում կնոջ մասին, նա ուզում էր ասել, որ սերը կյանքի կախարդական պահերից մեկն է։ Երբ սիրում ես, դադարում ես լինել պարզապես մարդ՝ վերածվելով բույրի։ Դու չես քայլում հողի վրա, այլ ճախրում ես երկրի վերևում։ Սիրահարվածության հենց այդ զգացումն էլ կյանքում ամենագլխավորն է։ Եվ կարևոր չէ, թե ում կամ ինչին ես սիրահարված՝ կնոջը, աշխատանքին, աշխարհին, թե կյանքին․․․ Սերն ուրախություն կամ տխրություն չէ, պարգև կամ փորձություն չէ, այլ, միասին վերցրած, մի ճանապարհորդություն է դեպի հեքիաթային ու կախարդական աշխարհ, դեպի գաղտնիքը տանող արահետ, որ դեռ պետք է բացահայտել։ Սերը միշտ հեռանում է, ամեն ինչ ունի իր ավարտը։ Բայց մի վիճակը միշտ փոխակերպվում է մեկ այլ վիճակի, և այդ մյուսը կարող է լինել ավելի ուժեղ զգացմունք, քան սիրահարվածությունն է»։

«Չկա ավելի սխալ երևույթ, քան կատարելությունն է, և չկա ավելի քաղցր երևույթ, քան օդն է՝ այդ, ընդհանուր առմամբ, թեթև հասկացությունը մեր գլխի շուրջը, հասկացություն, որը դառնում է ավելի լուսավոր, երբ քեզ լայն ժպտում է կինը»։

Եթե հայտնվեիք Պենաբիլի բնակավայրում, որի մերձակայքում կնոջ հետ բնակվում էր նշանավոր իտալացին, ապա յուրաքանչյուր փողոցում կտեսնեիք Գուերայի ներկայությունը։ Տների ճակատային կողմը զարդարում են արևի ժամացույցները, որոնք նա պատրաստում և նվիրում էր բնակիչներին։ Նրա նկարներն ու գորգերը կարելի է տեսնել մտերիմ ընկերների տներում։ Ահա և նրա տունը, որի դարպասները սովորաբար բաց էին։ Այգում վազվզում էին բազմաթիվ կատուներ և Անտոնիոնիի նվիրած Բաբա անունով շունը։ Քիչ հեռվում Մոռացված մրգերի այգին է։ Այն բաղկացած է մրգատու ծառերի անհետացող տեսակներից, որոնց կողքին Տոնինոն հավերժացնում էր իրեն հարազատ մարդկանց։ Այստեղ կա Տարկովսկուն նվիրված մատուռ, նաև՝ Ֆեդերիկո Ֆելինիի և նրա սիրելի Ջուլյետա Մազինայի զարմանալի հուշարձանը։ Իր կյանքում այդ մարդկանց նշանակության մասին Տոնինոն գրում է «Կյանքի յոթ տետրերի» վերջին՝ յոթերորդ տետրում։ Սա չափազանց խորհրդանշական ավարտ է․ չէ՞ որ հենց Մոռացված մրգերի այգու ամենաբարձր կետում է 2012թ-ի մարտին որմնաշարվել Տոնինո Գուերայի աճյունասափորը։

Այս լուսավոր մարդու վախճանին դժվարությամբ էին հավատում և՛ ընկերները, և՛ նրա արվեստի երկրպագուները։ Թվում էր՝ նա դեռ շարունակելու է արարել, զրուցել հանդիսատեսի հետ, նկարել և սցենարներ գրել։ Ժամանակի հոսքի հետ հեռանում են լավագույնները, սակայն Տոնինոն ողջ աշխարհում մարդկանց հետ շարունակում է խոսել իր ֆիլմերի միջոցով, Իտալիայում շարունակում են մինչև երկինք բարձրանալ նրա սիրելի շատրվանները, իսկ նրա ստեղծած արևի ժամացույցները կանգ կառնեն լոկ այն ժամանակ, երբ լուսաբացին այլևս դուրս չի գա արևը։ Անմահությունը պարզ մանրուքների մեջ է, բայց չէ՞ որ նա ամենաշատը հենց դա էր գնահատում։ 

«Ես ընդամենը նրանցից մեկն եմ, ով մյուսներին օգնում է գունավորել միայնությունը՝ նշելով դեպի կյանքի պոեզիան տանող ուղին։ Սիրում եմ օրագրերը, խոստովանությունները և բառերը, որոնք հնչեցնում են լուսատտիկները՝ հայտնվելով մեր գոյության երկնքում»։ 


նկարները՝ Տոնինո Գուերայի

սկզբնաղբյուրը՝ LiveInternet պորտալ

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Աշուղ Ղարիբ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,3,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Սուրամի ամրոցի լեգենդը»,1,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,3,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,105,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,16,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Տոնինո Գուերա. ճշմարիտ մեծությունը
Տոնինո Գուերա. ճշմարիտ մեծությունը
«Կյանքը լի է չգրված օրենքներով, և յուրաքանչյուրը փորձում է դրանք հասկանալ։ Պայծառացումները կարող են «այցելել» նույնիսկ ամենավերջին մարդուն։ Ես գիտեմ, որ կյանքում շատ դժվար է հասնել այն վիճակին, որն իրական ուրախություն է բերում։ Դրա համար պահանջվում է քրտնաջան աշխատանք»։ Տոնինո Գուերա
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhAHVBE2v2YVYBpvk0iDsv7d7BIFAg98OlabWWXzxhyphenhyphen5QiFF0DnSYrFMz_iGgvnSpmHIfyfFgA72My-j0s_uEuPI5Knl0pQjPqAtdiemNNor-duiT7wlTTcwk2ALAG4CdTv4U7lX0CEmy18/s640/guerra1.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhAHVBE2v2YVYBpvk0iDsv7d7BIFAg98OlabWWXzxhyphenhyphen5QiFF0DnSYrFMz_iGgvnSpmHIfyfFgA72My-j0s_uEuPI5Knl0pQjPqAtdiemNNor-duiT7wlTTcwk2ALAG4CdTv4U7lX0CEmy18/s72-c/guerra1.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2017/03/tonino.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2017/03/tonino.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content