$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Համո Բեկնազարյան. կես դար կինոապարատի հետ

«Եթե ինձ անցյալում ասեին, թե կանցնի մի քանի տարի, և իմ հայրենիքում կինոարտադրություն կստեղծվի, ես դա անկեղծորեն պատրանք կհամարեի։ Մինչդեռ անձամբ ինձ վիճակվեց ակտիվ մասնակցություն ունենալ ազգային կինոարվեստի ստեղծմանը Հայաստանում»։ Համո Բեկնազարյան


1

Հիրավի, այժմ դժվար թե գտնվի էկրանի մի այլ աշխատող, ով կինեմատոգրաֆն իմանա այնքան խորն ու հիմնավոր, ինչպես գիտեր Համո Բեկնազարյանը։ Ամբողջ կես դար նվիրվելով սիրած գործին՝ Բեկնազարյանը կարողացավ հասու լինել դրա նրբություններին առօրյա քրտնաջան աշխատանքում և ամենատարբեր առումներով, սկզբում՝ որպես դերասան, այնուհետև որպես արտադրության կազմակերպիչ և, վերջապես, որպես ռեժիսոր։ Տրյուկային դերասանի քիչ հրապուրիչ և վտանգավոր մասնագիտություն՝ ահա թե ինչից սկսվեց նրա ստեղծագործական ուղին կինոյում։ Հետագայում Բեկնազարյանը փոխում է իր «ամպլուան»։ Նա դառնում է «սալոնային սիրահար»․ խաղալով «էկրանի թագուհի» Վերա Խոլոդնայայի և «էկրանի թագավոր» Վիտոլդ Պոլոնսկու հետ միևնույն ֆիլմերում՝ Բեկնազարյանը շատ շուտով ինքը ևս դառնում է հռչակավոր դերասան։ Ավելի քան յոթանասուն անգամ նոր ֆիլմ ազդարարող աֆիշների վրա երևում է Համո Բեկի անունը․․․

Հեղափոխությանը հաջորդած առաջին տարվա ընթացքում փոխելով շուրջ տասը տարբեր մասնագիտություն (լրագրող, կոշկակար, մարմնամարզության դասատու և այլն)՝ Բեկնազարյանը կինո է վերադառնում կյանքի ճանաչողությամբ և ստեղծագործական նոր սկզբունքներով հարստացած։ Մտնում է այն ժամանակ կինոյի ամենաբարդ՝ կազմակերպչական ասպարեզ։ Վարչական եռանդուն գործունեությունը չխանգարեց Բեկնազարյանին՝ իր ուժերը փորձելու ռեժիսուրայի ասպարեզում։ Առաջին բեմադրած ֆիլմը բերեց առաջին հաջողությունը։ Թվում էր, թե օգնել էր դիպվածը, հաջողվել էր ընտրել հետաքրքիր սյուժե և գտնել մինչ այդ բոլորին անծանոթ, բայց միանգամից հանդիսատեսի սիրտը նվաճած Նաթա Վաչնաձեին։ Իրականում հաջողությունները նոր ասպարեզում կանխորոշված էին, անտարակույս, կինոարվեստի փայլուն իմացությամբ, իր արվեստով հանդիսատեսին ծառայելու ցանկությամբ և, ամենագլխավորը, Բեկնազարյանի մեջ արթնացած ռեժիսորական արտասովոր տաղանդով։

«Հայրասպանը» (1923), «Կորսված գանձեր» (1924), «Նաթելա» (1925) առաջին նկարներից հետո նա բեմադրում է «Նամուսը» (1925) և արժանանում հասուն արվեստագետի, ինքնատիպ վարպետի փառքի, մի վարպետ, ով ունի իր թեման, իր անկրկնելի ձեռագիրը։ Հետագա գործերը՝ «Զարեն» (1926), «Շորն ու Շորշորը» (1926) և հատկապես «Խաս-փուշն» (1927) ու «Տանը հրաբխի վրա»-ն (1928) վերջնականապես ապացուցում են, որ հանձին Բեկնազարյանի կինեմատոգրաֆը ձեռք է բերել մի խոշոր ռեալիստ-արվեստագետի, ով էկրանի վրա ճշմարտացի ու պատկերավոր վերակերտում է ճնշված և նոր կյանքի համար արթնացող Արևելքի աշխարհը։ Արևելքը նրա գործերում չի հիշեցնում ամերիկյան և գերմանական ֆիլմերի քաղցր-մեղցր Արևելքը, որտեղ գայթակղիչ հարճերը գգվում էին հարեմի լռության մեջ շշնջացող շատրվանների մոտ, իսկ խիզախ հերոսները արաբական նժույգների վրա նստած սուրում էին կիզիչ անապատներում, Բեկնազարյանի Արևելքը «Ալի-Բաբան և քառասուն ավազակները» հեքիաթի գունազարդված ձևավորումներից չէ, որ գիտեր։ Մանկական տպավորությունները, պատանեկության և երիտասարդության հիշողությունները նրա մոտ զուգակցվում են քրդերի և պարսիկների կյանքի մանրազնին ուսումնասիրությամբ (և՛ գրական աղբյուրներից, և՛ հատուկ կազմակերպված արշավախմբերի ժամանակ)։ Այդ է պատճառը, որ ռեժիսորի ստեղծագործական երևակայությունը չի վերանում ռեալ իրականությունից։ Նա ձգտում է պատկերել իր հերոսներին իրենց ամենօրյա աշխատանքում, իրենց առօրյա հոգսերի մեջ։

Թվում էր, որ համր կինոյի վերջին շրջանում Համո Բեկնազարյանը որպես արվեստագետ արդեն հասել էր իր «ստեղծագործական առաստաղին» և սկսել էր կրկնել իրեն (նկատի ունենք «Սևիլ», «Իգդենբու», «Շքանշանով մարդը» կինոնկարները)։ Բայց հնչյունի մուտքն էկրան ռեժիսորին հնարավորություն տվեց ավելի կատարյալ ձևով դրսևորելու իր տաղանդը։
«Պեպոն» (1935)՝ Գ. Սունդուկյանի դրամայի էկրանավորումը, Բեկնազարյանի առաջին հնչյունային բեմադրությունը, այժմ էլ Հայաստանի կինոարվեստի լավագույն ստեղծագործություններից է, արվեստագետի ստեղծագործության գագաթնակետը։ «Պեպոյին» հաջորդում են «Զանգեզուր» պատմական ֆիլմը (1938), «Դավիթ Բեկը» (1944), որն այդ տարիներին, թերևս, ամենամեծ տառապանքով ստեղծված գործն էր։ Նույնիսկ այսպես կոչված «ֆիլմերի սակավության» շրջանում Բեկնազարյանը չի թողնում նկարահանման հրապարակը, նա ստեղծում է «Անահիտ» կինոլեգենդը (1947), «Արարատյան դաշտի աղջիկը» կատակերգությունը (1950)։ Տողերիս հեղինակը «Դավիթ Բեկ» ֆիլմում խմբագիր եղած ժամանակ անձամբ համոզվեց, թե ինչպես բեմադրող ռեժիսորի գիտակցության մեջ հեռավոր անցյալի նշանները  յուրահատուկ ձևով ներդաշնակվում են այժմյան կյանքի իրադարձություններին։ Ֆիլմի սցենարը թեպետ իր հիմքում լիարժեք էր, բայց բավականաչափ խորությամբ չէր բացահայտում Դավիթ Բեկի կերպարը, նրա ներաշխարհը, այդ արտասովոր բնավորության հուզական կողմը։ Ամենակարևոր դրվագներից մեկի նկարահանումը՝ Տաթևի վանքում մելիքների խորհրդի նիստը, Բեկնազարյանն իրականացրեց մեծ ոգևորությամբ։

 «Շորն ու Շորշորը»
Նկարահանված նյութը լիակատար չափով բավարարում էր բոլորիս։ Արդեն պետք էր քանդել վանքի դեկորները, որպեսզի դրանց փոխարեն կառուցվեին նորերը, բայց Բեկնազարյանին ինչ-որ բան կարծես դուր չէր գալիս։ Նա մեր հավանությունն ընդունեց դեմքի տարօրինակ մտածկոտ արտահայտությամբ։ Նույն երեկոյան մենք նրա հետ վերադառնում էինք ստուդիայից։ Ամբողջ ճանապարհին նա խորասուզված էր իր մտքերի մեջ և միայն վերջում, մի քիչ աշխուժացած, ինձ պատմեց մի դեպք, որ նա վերջերս լսել էր ականատեսներից։ Մի գեներալ, ում ազգանունն այժմ չեմ հիշում, հակառակորդի կատաղի գրոհի ժամանակ հայտնվել է առաջավոր դիրքերում և, թաքստոցից հետևելով մարտի ընթացքին, տեսել է, թե ինչպես մի երիտասարդ լեյտենանտ, խփելով ֆաշիստական տանկը, վայր է ընկել՝ հայտնի չէ՝ մեռա՞ծ, թե՞ վիրավոր։ Իսկ գեներալն այնպիսի տոկունություն է ցուցաբերել, որ շրջապատի մարդիկ միայն բավականին ժամանակ անց իմացել են, որ երիտասարդ լեյտենանտը նրա որդին է։ Հետո ինչ-որ ասոցիացիայով Բեկնազարյանը հիշեց հերոս Նելսոն Ստեփանյանին։

«Նամուս»
Եվ հանկարծ հաջորդ օրը, վաղ առավոտյան, ինձ կանչեցին ստուդիա։ Նկարահանող խումբն արդեն լրիվ հավաքվել էր։ Բեկնազարյանը կարգադրություններ էր անում։ Ես զարմանքով տեսա, որ նկարահանման համար պատրաստվում էին նույն վանքի դեկորները։
- Դուք ուզում եք դրվագը նորի՞ց նկարել։
Նա ծիծաղեց։
- Ոչ, ոչ։ Ես ուզում եմ նկարել նորը։
Պարզվեց, որ երեկ նա երկար ժամանակ չէր կարողացել քնել, անընդհատ մտածել էր Նելսոն Ստեփանյանի և այն գեներալի մասին, ում աչքի առաջ իր տղան մենամարտի էր դուրս եկել թշնամու տանկի դեմ։
- Եվ, գիտեք, հանկարծ գլխումս մի միտք ծագեց։ Ես հասկացա Դավիթ Բեկի վիճակը մարտին նախորդած գիշերը։ Ես պատկերացրի ամբողջ տեսարանը՝ ամենափոքր մանրամասնություններով։ Վախենալով, որ բանվորները կսկսեն քանդել դեկորները, որոնք արդեն քանդման ենթակա էին, գիշերը վազեցի ստուդիա։ Պարեկն ինձ կանգնեցրեց։ Ստիպված եղա ամեն ինչ բացատրել։ Այժմ հանգիստ եմ։ Կարծում եմ, որ տեսարանը հաջող կստացվի։

Ես տեսնում էի, որ ռեժիսորը գտնվում է ստեղծագործական ուրախ հուզմունքի մեջ, բայց, խոստովանում եմ, կասկածում էի։ Կարո՞ղ էր, արդյոք, հաջող լինել ստատիկ գործողությունից զուրկ տեսարանը՝ միակ մեկ դերասանի մասնակցությամբ։ Եվ ի՞նչ. այդ տեսարանը ֆիլմում իսկապես եղավ ամենալավը։ Ռեժիսորն իր հղացման մեջ չէր սխալվել։ Հիանալի դերասան Հրաչյա Ներսիսյանին հաջողվել էր առանց մի բառ արտասանելու հանդիսատեսին հաղորդել Դավիթ Բեկի ապրումների բոլոր ելևէջները ճակատամարտին նախորդած գիշերը․․․

2

«Անահիտ»
Բեկնազարյանի ռեժիսորական վարպետության ծաղկումն ընդգրկում է 20-ական թվականների երկրորդ կեսը և 30-ական թվականների սկիզբը։ Այդ շրջանում կինեմատոգրաֆիական սեփական արտահայտչամիջոցների կազմավորման պրոցեսը տեղի էր ունենում աննախընթաց ինտենսիվությամբ։ Ռեժիսորները համր կինոյում հասան չգերազանցված բարձունքների։ Հիշեցնենք, որ հենց այդ ժամանակ երևան եկան Էյզենշտեյնի «Պոտյոմկին զրահանավը», «Հոկտեմբերը», «Հինը և նորը», Պուդովկինի «Մայրը», Դովժենկոյի «Արսենալը», «Հողը», Շենգելայայի «Էլիսոն», Էրմլերի «Կայսրության բեկորը» և մի շարք այլ հիանալի ֆիլմեր։ Բեկնազարյանի ստեղծագործության մեջ առաջին կտրուկ շրջադարձը կապված էր «Նամուս» ֆիլմի հետ։ Շիրվանզադեի արձակի ռեալիստական սկզբունքները գերեցին երիտասարդ ռեժիսորին և ստիպեցին նրան փնտրել նոր, յուրատեսակ, ստանդարտից դուրս ստեղծագործական ուղիներ, որոնք թույլ են տալիս պահպանել «Նամուսի» կերպարային կառուցվածքը։

«Տունը հրաբխի վրա»
Սակայն գրական կերպարը տարբերվում է էկրանային կերպարից։ Անցյալում դերասան Բեկնազարյանը հասկանում էր, որ մարդու կերպարը կինոյում արտահայտվում է նախևառաջ պլաստիկ միջոցներով, և դրա բնույթը ավելի մոտ է թատերային, քան գրական պատկերավորությանը։ Ռեժիսորը դիմեց հայ բեմի ռեալիստական ավանդույթներին։ Բայց նա ստեղծագործաբար վերաիմաստավորեց դրանք, դրանց արտահայտչական միջոցների լեզուն մոտեցրեց էկրանի պահանջներին, ինչի հետևանքով, կիսով չափ գիտակցաբար, կիսով չափ ինտուիտիվ, նա կանգնեց այն ուղու վրա, որով ընթացավ Պրոտազանովը «Նրա կանչը» ֆիլմի վրա աշխատելիս, և որով ընթացավ Պուդովկինն իր լավագույն համր ֆիլմերի վրա կատարած աշխատանքում։ Զուգադիպություններն այստեղ ապշեցուցիչ են։ Հայ հռչակավոր դերասանուհի Հասմիկի հուշերի համաձայն՝ ինքն ապշել էր, երբ Բեկնազարյանն իրեն առաջարկել էր «Նամուսում» խաղալ ոչ թե ճարպիկ խնամախոսուհի Շպանիկին, ում դերը դերասանուհին անփոփոխ հաջողությամբ բազմիցս խաղացել էր բեմում, այլ դժբախտ մոր՝ Մարիամի դերը։ Ռեժիսորը ելնում էր, ինչպես կասեր Պուդովկինը, Հասմիկի «մարդկային տրվածքից», ով անձնական կյանքում շատ վիշտ էր ապրել և ըստ այդմ էլ կազմել իր նկարագիրը։

«Դավիթ Բեկ»
Սկզբում թվում է, թե, սկսած «Նամուս» ֆիլմից մինչև համր կինոյում իր վերջին նշանակալի կինոնկարը՝ «Տունը հրաբխի վրա», Բեկնազարյանը անփոփոխ կերպով հավատարիմ է մնացել մոնտաժային-հոգեբանական կինեմատոգրաֆի սկզբունքներին։ Նրա յուրաքանչյուր ֆիլմի սյուժեն լավ կազմակերպված է, կառուցված է դրամատուրգիական ամուր հիմքի վրա։ Նրա յուրաքանչյուր ֆիլմում առկա է հիանալի դերասանական անսամբլ՝ գերազանցապես Սունդուկյանի անվան թատրոնի դերասանական կազմից։ Նրա ֆիլմերի գործող անձինք և՛ արտաքնապես ապշեցուցիչ են, և՛ աչքի են ընկնում մանրազնին մշակված հոգեբանությամբ։ Բայց, միաժամանակ, Բեկնազարյանի գեղարվեստական ներկապնակը հարստանում է այնպիսի արտահայտչամիջոցներով, որոնք նրա ֆիլմերը մոտեցնում են մոնտաժային-պատկերային կինեմատոգրաֆին։

«Զանգեզուր»
Արդեն «Զարեում» նա նկարահանումներում օգտագործում է ոչ պրոֆեսիոնալ կատարողների։ Դա պատահական չէ։ Զվարճալի ֆաբուլային կոլիզիաներից արվեստագետը գնամ է դեպի իրադարձությունների սոցիալական լայն ընդգրկումը։ Իսկ դա պահանջում է մասսայական տեսարանների բեմադրում, որոնց արտահայտչականությունը մեծապես կախված է տիպաժի ջանադիր ընտրությունից։ Բեկնազարյանր դառնում է մասսայական տեսարանի վարպետ։ Այդ տեսակետից հատկանշական է, որ «Նամուս» ֆիլմում (որը նկարահանվել է «Պոտյոմկին զրահանավի» հետ միաժամանակ և թողարկվել է նույնիսկ մի քիչ ավելի շուտ) կա նույնպիսի արտահայտիչ մանրամասն, ինչպես նավային բժշկի ակնոցը Էյզենշտեյնի գլուխգործոցում։ Այդ մանրամասնը՝ զմռսակնիքը, որը քննիչը դնում է մահաբեր դաշույնին թելով ամրացված հաշվեփայտիկի վրա, ոչ միայն լրացնում է չպատկերված քննիչի կերպարը, այլև միաժամանակ ինչ-որ խորհրդանիշ է, արյունալի դրամայի նշան, պաշտոնական քննության սկզբի ազդարարում, մի քննություն, որն ի վիճակի չէ ո՛չ բացահայտելու նոր տեղի ունեցած ողբերգության իսկական պատճառները, ո՛չ էլ կանխելու նման դեպքերը ապագայում (նշենք, որ Շիրվանզադեի վեպում այդ մանրամասնը չկա)։

«Պեպո»
Բեկնազարյանի՝ Հայաստանում բեմադրած առաջին ֆիլմերի ազգային յուրահատկությունը («Նամուս», «Զարե», «Շոր և Շորշոր») ինչ-որ չափով պայմանավորված էր ժողովրդի համար բնորոշ կենցաղային ազգագրական մանրամասներով, իսկ ժողովրդի երիտասարդ արվեստի և գեղարվեստական ավանդության համար միացնող օղակ էին ինչպես էկրանավորման ենթարկվող գրական երկը, այնպես էլ կերպարի մարմնավորման այն յուրահատկությունը, որը կինո էին բերում թատերական դերասանները՝ խաղալով հաճախ նույն դերերը, ինչ խաղում էին բեմում։ Այդ ֆիլմերը հայ հասարակայնությունն ուրախությամբ ընդունեց՝ որպես արվեստի իսկական ազգային երևույթներ։ «Պեպոյում» Բեկնազարյանի տաղանդի յուրահատկությունը հատկապես լրիվ է բացահայտվել։ Հայկական առաջին հնչյունային ֆիլմի բեմադրության շրջանը բավականաչափ ուշագրավ է։ Այդ ժամանակ մեծ փոփոխություններ էին տեղի ունենում «Հայկինո» ստուդիայում։ Կառուցվել էր ընդարձակ ատելիե, որտեղ կարելի էր միաժամանակ դնել մի քանի մեծ դեկոր, որոնց լուսավորելն այժմ դժվարություն չէր ներկայացնում, էլեկտրաէներգիան միանգամայն բավականացնում էր։ Ստուդիան իր տրամադրության տակ ուներ անհրաժեշտ տեխնիկա և ֆինանսական հնարավորություններ։ Չպետք է թերագնահատել նաև այն հանգամանքը, որ «Հայկինոյի» գոյության տասնամյակի ընթացքում գեղարվեստական մեծ փորձ էր կուտակվել։

 «Զարե»
Սկսելով «Պեպոյի» նկարահանումները՝ նա կարող էր արդեն ստուգել իր աշխատանքը հնչյունային այն ֆիլմերի դրական ու բացասական օրինակներով, որոնք իրենից առաջ բեմադրել էին Մոսկվայում ու Պետերբուրգում։ Ե՛վ Սունդուկյանի պիեսի սյուժեն մշակելիս, և՛ դերասանների հետ շփվելիս, և՛ ֆիլմի պատկերային կողմի մասին մտորելիս, և՛, վերջապես, երաժշտական ձևավորման սկզբունքներն իմաստավորելիս Բեկնազարյանը առավելագույն չափով օգտագործում է հայ գրականության և արվեստի առաջադիմական գեղարվեստական ավանդույթները։ Էկրանի հնարավորություններին համապատասխան լայնացնելով պիեսի բովանդակությունը ժամանակի ու տարածության մեջ՝ սցենարի հեղինակն ու բեմադրողը ձգտում է կինոյի միջոցով հնարավորինս լրիվ արտահայտել Սունդուկյանի գեղարվեստական աշխարհը, պիեսի հերոսներին փոխադրել այն ժամանակաշրջանը, որը դրամատուրգը չէր կարող բավականաչափ լրիվ արտահայտել բեմում։ Դերասանների հետ աշխատելիս ռեժիսորը հետևում է հայկական թատրոնի ավանդույթներին։ Նույնիսկ կենցաղային տեսարաններում նա ձգտում է չմանրացնել խաղը, այլ «խոշոր վրձնախազերը» զուգակցել դերի հոգեբանական մանրամասն մշակման հետ։ Հայկական մեղեդիի անսպառ հարստությունները առաջին անգամ էկրանին հնչեցին այն երաժշտության մեջ, որ «Պեպոյի» համար գրել էր Արամ Խաչատրյանը։

«Պեպոյի» երևան գալուց հետո արդեն կարելի էր խոսել Հայաստանի կինոարվեստի ազգային ոճի մասին։ Սակայն «Պեպոյի» ազգային յուրահատկությունը, իհարկե, չի սահմանափակվում գործող անձանց բնորոշությամբ։ Ինչպես այդ, այնպես էլ 30-ական, 40-ական թթ-ներին Բեկնազարյանի բեմադրած ֆիլմերում («Զանգեզուր», «Դավիթ Բեկ») մթնոլորտը, որտեղ ծավալվում է գործողությունը, արտակարգ գունեղ է։ Այն ամենը, ինչ ձեռք բերվեց համր կինոյում, այդ կինոյի ծաղկման շրջանում, Բեկնազարյանի մոտ հասավ իր գեղարվեստական ամփոփմանը։ Բեկնազարյանն իր ֆիլմերը միայնակ չի ստեղծել։ Նա կարողացավ իր շուրջը համախմբել տաղանդավոր դերասանների մի ամբողջ համաստեղություն, դերասաններ, ովքեր էկրանի վրա թողեցին վառ կերպարների մի ամբողջ շարան։ Հրաչյա Ներսիսյանի, Ավետ Ավետիսյանի, Համբարձում Խաչանյանի, Հասմիկի, Նինա Մանուչարյանի, Դավիթ Մալյանի և այլոց անունները ամուր մտել են կինոարվեստի պատմության մեջ, պատմություն, որ նրանք ստեղծել են իրենց բարեկամ Համո Բեկնազարյանի ղեկավարությամբ։

Գրիգոր Չախիրյան
շապիկի լուսանկարը՝ Տիրան Մուրադյան-Կուբելյանի

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Աշուղ Ղարիբ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,3,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Սուրամի ամրոցի լեգենդը»,1,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,3,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,105,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,16,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Համո Բեկնազարյան. կես դար կինոապարատի հետ
Համո Բեկնազարյան. կես դար կինոապարատի հետ
«Եթե ինձ անցյալում ասեին, թե կանցնի մի քանի տարի, և իմ հայրենիքում կինոարտադրություն կստեղծվի, ես դա անկեղծորեն պատրանք կհամարեի։ Մինչդեռ անձամբ ինձ վիճակվեց ակտիվ մասնակցություն ունենալ ազգային կինոարվեստի ստեղծմանը Հայաստանում»։ Համո Բեկնազարյան
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkKXirgYXigp_S6kMBrGQhvFk5nP4USwWQofDvoascDqSNJ3DnxnjblyE3mNlXn9dZvkzccxLY2ptoblozj0AHm7pV37yIVM8mcSy_uUEjwc6mnCSnaPIJVB4Fbhs7gSu_U2VSG2Vl76UF/s640/18600513_2356150294609304_1768372633_n.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkKXirgYXigp_S6kMBrGQhvFk5nP4USwWQofDvoascDqSNJ3DnxnjblyE3mNlXn9dZvkzccxLY2ptoblozj0AHm7pV37yIVM8mcSy_uUEjwc6mnCSnaPIJVB4Fbhs7gSu_U2VSG2Vl76UF/s72-c/18600513_2356150294609304_1768372633_n.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2017/05/hamo-beknazaryan.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2017/05/hamo-beknazaryan.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content