Կինոն և երաժշտությունը. ինչպե՞ս ընտրել սաունդթրեք ֆիլմի համար


«Կինոն առանց երաժշտության՝ ինչպես ինքնաթիռն առանց վառելիքի»։ Օդրի Հեփբերն


Ռեժիսորների հիմնական խնդիրը՝ սեփական ֆիլմի համար սաունդթրեք ընտրելիս, առաջին հերթին հանդիսանում է այս կամ այն ընկերությունից օրինական ճանապարհով երաժշտություն ձեռք բերելը։ Հեղինակային իրավունքների հարցն առնչվում է կինոարտադրության իրավական կողմին, օրենքների պահպանությանը և այն վստահությանը, որ կինոնախագծին հետագայում չեն ներկայացվի հայցեր։ 


Անշուշտ, բոլորս էլ արձանագրել ենք YouTube-ում տեսանյութերի արգելափակման օրինակներ՝ աուդիոձայնագրությունների անօրինական օգտագործման պատճառով։ Google կորպորացիան, որը հանդիսանում է այդ վիդեոպորտալի սեփականատերը, իր որոնողական համակարգն օգտագործում է երաժշտության ոչ օրինական գործածման դեպքերի հայտնաբերման համար։ Փակվում են կայքեր, խախտվում են հեղինակային իրավունքներ, ի հայտ են գալիս նոր օրենքներ, և այս ամենը մեզ ստիպում է ավելի ուշադիր վերաբերվել ֆիլմի երաժշտական ուղեկցությանը։ 


Հեղինակային իրավունքների գործողության ժամկետը


«Վեսթսայդյան պատմություն», 1961թ
Ցանկացած երաժշտություն ունի հեղինակ, ով իրավասու է որոշել, թե երբ և որտեղ պիտի օգտագործվի իր ստեղծագործությունը։ Ընդ որում՝ ամենաճանաչված կատարողները պահանջում են առասպելական հոնորարներ, որոնք ի վիճակի են վճարելու միայն առավել խոշոր կինոընկերությունները։ Ոչ վաղ անցյալում Եվրամիությունը փոխեց երաժշտական ստեղծագործությունները հանրային սեփականության վերածելու կանոնները։ Ըստ այդմ՝ Եվրամիությունը համաձայնել է փոխել հեղինակային իրավունքների գործողության ժամկետը՝ 50 տարին փոխարինելով 70-ով։ Այդ նորամուծության նախաձեռնողները The Beatles-ի և 60-ականների այլ ռոք-խմբերի պաշտոնական ներկայացուցիչներն էին, ովքեր հիմնավորում էին, թե տվյալ խմբերի հեղինակ-կատարողները դեռևս կյանքի օրոք կարող են կորցնել իրենց սեփական երաժշտության հեղինակային իրավունքը։ 

ԱՄՆ-ում երաժշտական ստեղծագործությունների հեղինակներն իրավունք ունեն իրենց ողջ կյանքի ընթացքում ստանալու ֆինանսական հատկացումներ, իսկ նրանց ժառանգներն իրավունք ունեն այդ գումարը ստանալու հեղինակի մահվանից հետո 70 տարվա ընթացքում։ Ձայնագրման ընկերությունների պարագայում հեղինակային իրավունքի գործողության ժամկետը կազմում է 125 տարի՝ ստեղծագործության գրվելու պահից սկսած, կամ 95 տարի՝ այդ ստեղծագործության հրապարակումից հետո՝ պայմանավորված այն հանգամանքով, թե ո՛ր ժամկետն է լրանում ավելի վաղ։



Ավելին՝ եթե նույնիսկ ցանկանաք օգտագործել Բախի, Մոցարտի կամ Չայկովսկու դասական երաժշտությունը, որը ստեղծվել է հարյուր և ավելի տարի առաջ՝ ենթակա չլինելով copyright-ի օրենքներին, ապա, միևնույն է, բախվելու եք մեկ այլ բարդության, այն է՝ տվյալ ստեղծագործությունները կատարում են երաժիշտներ, ում հետ պետք է պարզել իրավական հարցեր։ Այսինքն՝ ձեզ անհրաժեշտ է ինչ-որ մեկը, ով կկատարի դասական երաժշտություն և կհրաժարվի ձայնագրության իր բացառիկ իրավունքներից։ Այդուհանդերձ, գոյություն ունի Musopen կայքը, որը մասնակիցների նվիրատվությունների շնորհիվ աշխատում էր այդ ուղղությամբ և այժմ բոլոր ցանկացողներին տրամադրում է որակյալ դասական երաժշտություն։

Creative Commons


«Երաժշտության հնչյունները», 1965թ
Creative Commons-ը լիցենզավորման կազմակերպություն է, որի շնորհիվ հեղինակներն ու իրավատերերը հնարավորություն ունեն ավելի ազատ և ընդարձակ հիմունքներով տարածել իրենց ստեղծագործությունները, իսկ քոնթենթի սպառողները հնարավորություն ունեն ավելի պարզորեն ու թեթևությամբ օգտվել այդ ստեղծագործություններից։ Քանի որ, հեղինակային իրավունքների օրենքի համաձայն, աշխարհի երկրների գերակշիռ մասում բոլոր իրավունքներն ինքնաբերաբար պատկանում են հեղինակներին, Creative Commons-ը հնարավոր է դարձնում որոշ իրավունքների փոխանցումը հանրությանը՝ ընտանեկան պատրաստի լիցենզիաների միջոցով, որոնք ճանաչված են բազմաթիվ երկրների իրավական օրենսդրությամբ։ Ի դեպ, Google-ի ընդարձակ որոնողական գործառույթն աշխատում է հենց այս լիցենզավորված քոնթենթի շնորհիվ։ 

Գոյություն ունի Creative Commons-ի մի քանի լիցենզիա, բայց ամենաճանաչվածներն են CC Attribution-ShareAlike-ը և CC Attribution Non-commercial Share Alike-ը։ Creative Commons-ի շնորհիվ սկսնակ կինեմատոգրաֆիստներին լայն հնարավորություն է ընձեռվել օգտագործելու բազմազան երաժշտություն՝ ուսումնական և ոչ կոմերցիոն նպատակներով։ Բավականին ճանաչված է Jamendo (jamendo.com) մասնագիտացված կայքը, որտեղ բոլոր ցանկացողները կարող են տեղադրել սեփական արտադրության կոմպոզիցիաներ և նշել լիցենզիայի անհրաժեշտ տեսակը, իսկ մյուս բոլորն իրավունք ունեն օգտագործել այդ երաժշտությունը՝ լիցենզիային համապատասխան և ըստ իրենց կարիքների։ Կայքում կա Pro բաժինը, որտեղ առաջարկվում է շոշափելի գումար վճարել, եթե ձեզ անհրաժեշտ է կոմերցիոն նպատակներով կամ այլ պատճառներով օգտագործվելիք թրեք։ 



Անվճար երաժշտության կայքերից մեկն էլ Freesound-ն է։ Այստեղ առկա է հնչյունային էֆեկտների և սեմփլների հավաքածու։ Ի տարբերություն Jamendo-ի՝ Freesound-ը չի առաջարկում վճարովի լիցենզիա։ Որոշ հանրահայտ երաժիշտներ ընդառաջ են գնում կինոգործիչներին։ Օրինակ՝ Moby-ն իր mobygratis.com կայքում անկախ ֆիլմարտադրողներին և կինոսերներին առաջարկում է ոչ կոմերցիոն և ոչ պրոֆեսիոնալ ֆիլմերում անվճար օգտագործել իր երաժշտության որոշակի մասը։ Կոմերցիոն նպատակով օգտագործման համար առկա է «թեթև» լիցենզիա, իսկ շահույթը հատկացվում է բարեգործությանը։ 

Փրոդաքշն-գրադարանները


«Օլիվեր», 1968թ
Ֆիլմի երաժշտությունը կարող է լինել օրիգինալ (հատուկ հրավիրված կոմպոզիտոր, պատկերի հետ հստակ համադրության առումով առավել հարմար տարբերակ), կոմպիլյատիվ (տարբեր կատարողների կողմից ավելի վաղ ձայնագրված տարատեսակ սեմփլների հիման վրա) կամ փրոդաքշն-գրադարաններից ընտրված։ Փրոդաքշն-գրադարանները երաժշտական ստեղծագործությունների ռեսուրսներ են, որոնք ստեղծվում են հատուկ կինոարտադրանքի և մեդիաարտադրանքի համար։ Օրիգինալ երաժշտական հնչողություն ստանալու համար ստիպված չես լինում ամեն անգամ ներգրավել անհրաժեշտ մասնագետների, քանի որ փրոդաքշն-երաժշտությունը արդեն իսկ հորինված և ձայնագրված է իրենց բնույթով նման ստեղծագործություններում օգտագործվելու համար։ 

Որպես կանոն՝ գրադարանային ստեղծագործությունների հնչողությունը միասնականացված է, այսինքն՝ ունի կոմերցիոն մատուցման առումով ստուգված ձև ու ոճ՝ որոշակի արտադրությունում օգտագործվելու նպատակով (օրինակ՝ լարված պահերը թրիլերում, ռոմանտիկ մեղեդին մելոդրամում, ագրեսիվ թրեքը մարտաֆիլմում, պաթոսային թեմաները էպիկական ժանրերում)։ Բացի այդ՝ փրոդաքշն-գրադարաններ արտադրող ընկերությանն ի սկզբանե պատկանում են ստեղծագործության հեղինակային և կից իրավունքները, ինչը զգալիորեն դյուրացնում է փրոդաքշն-գրադարանում ընդգրկված ստեղծագործությունների՝ վերջնական արտադրանքում օրինական օգտագործման գործընթացը։ 



Այդ երաժշտության որակը չի զիջում, հաճախ նույնիսկ գերազանցում է մեծաբյուջե նախագծերի երաժշտությանը, քանի որ փրոդաքշն-գրադարանների արտադրողները սահմանափակված չեն ժամանակային կաղապարներով և ինչ-որ առումով նաև ֆինանսական կաղապարներով, բացի այդ՝ կարող են ներգրավել, առանց բացառության, ցանկացած միջոց (կոմպոզիտորներ, կատարողներ, նվագախմբեր և այլն)՝ ճշգրիտ երաժշտական կերպարի կառուցման համար։ Ավելին՝ այն ռեժիսորը, ով ի սկզբանե ունի փրոդաքշն-երաժշտության բնորոշ օրինակներ, նկարահանման պրոցեսը և դրան հաջորդող մոնտաժային պրոցեսը կառուցում է նախապես որոշված տեմպի և ռիթմի սահմաններում, ինչը թույլ է տալիս հասնել վիդեոյի և ձայնի բաղադրիչների ներդաշնակ համադրության։ 

Փրոդաքշն-գրադարանները ներառում են երաժշտություն, որն ունի օգտագործման ընդհանուր թեմատիկա, ոճ, կատարում, ինչպես նաև գործիքավորման, կատարման, համադրման, «կոմերցիոն» քրոնոմետրաժի վարիացիաներ (60, 30, 15 վայրկյան)։ Գոյություն ունի փրոդաքշն-գրադարանների հսկայական քանակություն՝ ցանկացած ճաշակի տեր անձանց երաժշտական ստեղծագործություններ առաջարկող։ Գործում է նույնիսկ Երաժշտական գրադարանների ասոցիացիա։ Մեկ թրեքի գինը տատանվում է 10-ից մինչև մի քանի հազար դոլարի սահմաններում՝ պայմանավորված այն հանգամանքով, թե որտեղ և ինչպես է տվյալ թրեքն օօգտագործվելու։ Օրինակները՝ sounddogs, gettyimages, audionetwork, freeplaymusic, ռուսաստանյան BMRU։ Հոլիվուդյան ստուդիաները նույնիսկ ունեն իրենց սեփական փրոդաքշն-գրադարանները (Universal)։ 


Պրոֆեսիոնալ երաժիշտները


«Անձրևի տակ երգողները», 1952թ
Եթե ձեզ անհրաժեշտ է սաունդթրեքի ստեղծման ուղղությամբ տարվող ավելի նուրբ ու լուրջ աշխատանք, ապա հարկ է դիմել անմիջականորեն պրոֆեսիոնալներին։ Անշուշտ, բոլոր քիչ թե շատ խոշոր քաղաքներում էլ կան ձայնագրման պրոֆեսիոնալ ստուդիաներ, որոնք կարող են օգնել այդ հարցում։ Բայց պետք է նկատի ունենալ, որ ստուդիաների աշխատանքի արժեքն ուղղակիորեն կախված է աշխատաժամերի քանակությունից և արդյունքում կարող է վերածվել կլորիկ գումարի։ Այդ առումով կարող են օգնության հասնել մասնագիտացված կայքերը և սոցիալական ցանցերը, որտեղ կարելի է գտնել ֆրիլանսերների, ովքեր պատրաստ են պատվերով գրել երաժշտություն, սակայն ում հետ ստիպված եք շփվել միայն համացանցի օգնությամբ։ Քիչ չեն նաև այնպիսիք, ովքեր ցանկություն ունեն հետաքրքիր նախագծի շուրջ աշխատելու միայն հանուն սեփական պորտֆոլիոյի կամ խորհրդանշական գումարով։ 


Շատերը նման դեպքերում դիմում են իրենց երաժիշտ ընկերների օգնությանը՝ ակնկալելով, որ վերջիններս անշահախնդիր կմասնակցեն ֆիլմի երաժշտության ստեղծման, ընդհանուր մտահղացման քննարկման ու կատարելագործման աշխատանքներին։ Երբեմն այսօրինակ գործընկերության արդյունքը գոհացուցիչ է, երբեմն՝ ոչ, սակայն, անկասկած, սա մի տարբերակ է, որից չպետք է խուսափել։ 

Գրիր ինքդ 


«Իմ սքանչելի լեդի», 1964թ
Եթե ունեք բավականաչափ ներուժ և ստեղծագործելու ցանկություն, ապա փորձեք ֆիլմի երաժշտությունը գրել ինքներդ։ Գոյություն ունեն շատ ծրագրեր (FruityLoops, MixCraft, Acid Music Studio), որոնց օգնությամբ կարելի է ընտրել համապատասխան սեմփլներ և կազմել անհրաժեշտ մեղեդին, առավել ևս՝ եթե խոսքը մատչելի, չպարտադրող ֆոնային երաժշտության մասին է։ Այստեղ ձեր գլխավոր առավելությունն այն է, որ դուք սահմանափակված չեք ժամանակային կաղապարներով և ձեզնից ոչ ոք գումար չի պահանջում։ Միաժամանակ պետք է հաշվի առնել նաև այն հանգամանքը, թե վստա՞հ եք, արդյոք, ձեր սեփական ուժերին, պատրա՞ստ եք այդքան ժամանակ տրամադրել անորոշ արդյունքով մի զբաղմունքի, թե՞ ավելի նպատակահարմար է այդ գործը վստահել պրոֆեսիոնալի՝ այն սկզբունքով, որ ամեն մեկը պիտի զբաղվի իր մասնագիտական աշխատանքով։   

Բարեբախտաբար, այս հարցի լուծման տարբերակները մեծաթիվ են, հնարավորությունները՝ նույնպես։ Կարևորն այն է, որ կարողանաք գտնել հենց ձեզ համապատասխան ճիշտ տարբերակը։


ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Կինոն և երաժշտությունը. ինչպե՞ս ընտրել սաունդթրեք ֆիլմի համար
Կինոն և երաժշտությունը. ինչպե՞ս ընտրել սաունդթրեք ֆիլմի համար
«Կինոն առանց երաժշտության՝ ինչպես ինքնաթիռն առանց վառելիքի»։ Օդրի Հեփբերն
https://1.bp.blogspot.com/-_Dv_QxVuaFQ/WT738mYqLjI/AAAAAAAAFjs/Jf0c-a1e7nssdVxD1jzoLLeddAXRo97tgCLcB/s640/0.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-_Dv_QxVuaFQ/WT738mYqLjI/AAAAAAAAFjs/Jf0c-a1e7nssdVxD1jzoLLeddAXRo97tgCLcB/s72-c/0.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2017/06/music-for-movies.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2017/06/music-for-movies.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy