Ֆրանսիս Վեբեր. կատակերգության վարպետը


«Ես ի բնե մելամաղձոտ եմ՝ գուցե այն պատճառով, որ մայրս հայ է...»։ Ֆրանսիս Վեբեր



Մեր օրերում հազվագյուտ սցենարիստներ ու ռեժիսորներ են կարողանում ստեղծել այնպիսի ֆիլմեր, որոնք հանդիսատեսին կստիպեին միաժամանակ ծիծաղել ու տխրել, զվարճանալ ու մտորել լուրջ խնդիրների մասին։ Ֆրանսիս Վեբերն այդ հազվագյուտներից մեկն է։ Սցենարիստի և ռեժիսորի իր կարիերայի ամենասկզբում նրան հաջողվեց հորինել ու պատկերել անճարակ և դյուրահավատ կիսածաղրածուի մի կերպար, մի հավերժական քավության նոխազ, ում տվեց «Ֆրանսուա Պինյոն» մականունը (մի անուն, որը չափազանց բնորոշ է ֆրանսիական ֆոլկլորին)։ Վեբերը սցենար գրեց «Սև կոշիկով բարձրահասակ շիկահերը» հանրահայտ կատակերգության համար։ Այնուհետև հաջորդեցին «Հրաշալին», «Տաղտկամիտը», «Բարձրահասակ շիկահերի վերադարձը», և, վերջապես, նա սեփական սցենարի հիման վրա նկարահանեց իր առաջին ռեժիսորական աշխատանքը՝ կուռքային դարձած «Խաղալիք» կատակերգությունը։ Ֆրանսիս Վեբերի հեղինակած սցենարների թիվը գերազանցում է երկու տասնյակը, որոնց հիման վրա նկարահանվել են հաջողված ֆիլմեր, իսկ որպես ռեժիսոր նա հանդիսանում է 12 ֆիլմի հեղինակ։

Վեբերը ծնվել է 1937թ-ի հուլիսի 28-ին Նյոյի սյուր Սեն ֆրանսիական ոչ մեծ քաղաքում։ Նրա հայրը՝ Պիեռ-Ժիլ Վեբերը, ազգությամբ հրեա էր և գրող, նա հեղինակն էր «Ֆանֆան-Կակաչը» վեպի, որի հիման վրա հետագայում նկարահանել էին հայտնի ֆիլմը։ Վեբերի մայրը՝ հայուհի Եկատերինա Աղաջանյանը, ծնվել էր Արմավիրում, և, ինչպես վերհիշում էր Ֆրանսիսը, «նա ինձ համար պատրաստում էր բորշչ ու կարկանդակներ, չափազանց սնահավատ էր, սիրում էր խաղաթղթերով գուշակություններ անել»։ Եկատերինան ընտանիքի հետ Արմավիրից տեղափոխվել էր Սանկտ Պետերբուրգ, իսկ հեղափոխությունից հետո արտագաղթել էր Ֆրանսիա։ Տարբեր հարցազրույցներում Վեբերը նշում է, որ իր մայրը հայուհի է, իսկ ավելի հաճախ ասում է՝ «ռուսաստանյան հայուհի»։ Ֆրանսիսին մեծացրել էին իր ռուսախոս տատիկն ու պապիկը։ Իսկ մայրը, ով հիանալի տիրապետում էր ֆրանսերենին, բուլվարային գրքեր էր գրում Ժորժետ Պոլ կեղծանունով։ Եկատերինան որդու ծնվելուց անմիջապես հետո մկրտել էր նրան, և հենց դա էլ Ֆրանսիսին փրկել էր այն սարսափից, որը սպասում էր փարիզյան հրեաներին, երբ նացիստները մուտք գործեցին Ֆրանսիայի մայրաքաղաք։ 

Առհասարակ՝ Վեբերի տոհմում մեծ թիվ էին կազմում գրողները․ նրա պապի եղբայրը՝ Տրիստան Բեռնարը, ժամանակին եղել էր Ֆրանսիայի ամենահանրաճանաչ հումորիստներից մեկը, փարիզյան թատրոններից մեկի հիմնադիրը, ում անունով հետագայում սկսեց կոչվել մայրաքաղաքի փողոցներից մեկը։ Իսկ նրա որդի Ռայմոն Բեռնարը ռեժիսոր էր, ով փառքի էր արժանացել Վիկտոր Հյուգոյի «Թշվառները» վեպի հիասքանչ էկրանավորումից հետո։ Ի դեպ, Ֆրանսիս Վեբերի՝ մայրական կողմից զարմուհու անունը՝ Սոֆի Օդուին-Մամիկոնյան, լայնորեն ճանաչված էր ամբողջ Ֆրանսիայում, նա ամենահայտնի մանկագիրներից մեկն էր, Տարա Դունկանի մասին պատմող ֆանտաստիկական դյուցազներգության հեղինակը։


«Փախստականները»
«Իմ հոգում գոյակցում են երկու դառնություն՝ հայերի ցեղասպանությունը և հրեաների ցեղասպանությունը։ Ես լավ եմ հիշում, թե ինչպես էր իմ հայրը պատերազմի ամբողջ ընթացքում թաքնվում մեր տան ետնաբակում։ Եթե նրան գտնեին, մորս կուղարկեին համակենտրոնացման ճամբար, իսկ թե ինչ կանեին հորս հետ՝ դժվար չէ գուշակել։ Դա մի մղձավանջ էր, որը հետապնդում է ինձ ողջ կյանքիս ընթացքում»,- պատմել է ռեժիսորը Ավստրալիայի հրեական համայնքի The Australian Jewish News թերթի հետ ունեցած հարցազրույցում։ Ֆրանսիսի հորեղբայրը պակաս հաջողակ էր։ Նրան այլ հրեաների հետ ուղարկեցին Փարիզի մերձակայքում գտնվող առաքակետ-ճամբար, որտեղ նա սպասում էր հաջորդ տեղահանությանը, և լոկ ֆրանսիական մտավորականության, այդ թվում՝ Ժան Կոկտոյի, միջամտության շնորհիվ հաջողվեց նրան փրկել մահից։ «Նա վերապրեց, բայց մեր գերդաստանի անդամների մեծ մասին մենք այն ժամանակ կորցրեցինք։ Մեր ընտանիքի համար դա իսկական աղետ էր, թեպետև մենք հարաբերական անվտանգության մեջ էինք»,- պատմում է Վեբերը։ Թերևս, հենց այդ ժամանակվանից էլ հումորը Վեբերի համար դարձավ ոգու ամրությունը պահպանելու և ճակատագրի ծանրությանը այդչափ սուր չարձագանքելու մի միջոց։ «Հրեական հումորը բավականին փիլիսոփայական և խորն է։ Դա, ակներևաբար, մի յուրատեսակ ռեֆլեքս է՝ ծիծաղել շատ լուրջ խնդիրների վրա։ Կան որոշակի տխուր զգացումներ, որոնք բնակվում են մեր ներսում և կատակերգակին օգնում են ավելի լավ գրել»։

«Հայրիկները»
1980-ականների վերջին Ուոլթ Դիսնեյի հանրահայտ ստուդիայի ղեկավարությունը Ֆրանսիս Վեբերին հրավիրում է բնակություն հաստատելու ԱՄՆ-ում և այնտեղ շարունակելու աշխատանքը։ Նա զբաղեցնում է գլխավոր խմբագիր-խորհրդատուի պաշտոնը, կարդում է սցենարներ, առաջարկում է նոր գաղափարներ սցենարներն առավել զավեշտալի դարձնելու վերաբերյալ։ Ամերիկյան ստուդիայում Վեբերը հանդես է գալիս որպես երկու ֆիլմի ռեժիսոր՝ «Երեք փախստական» և «Վտանգավոր դիրքում»։ «Երեք փախստականը» նրա՝ Ֆրանսիայում Պիեռ Ռիշարի և Ժերար Դեպարդիեի գլխավոր դերակատարմամբ նկարահանած «Փախստականները» ֆիլմի ռիմեյքն էր։ Իսկ ամերիկյան տարբերակում աստղերը Նիք Նոլթին ու Մարտին Շորթն էին։ Ֆիլմը շլացուցիչ հաջողություն և տպավորիչ շահույթ ունեցավ։ Նույնը չես ասի նրա «Վտանգավոր դիրքում» ֆիլմի մասին՝ Մեթյու Բրոդերիկի մասնակցությամբ։ Ֆիլմը տապալվեց կինովարձույթում, և արևմտյան պրոդյուսերները Վեբերին այլևս չէին դիմում նկարահանելու առաջարկներով։

«Անհաջողակները»
Այսօր ռեժիսորն ունի կրկնակի քաղաքացիություն, նա իր կնոջ՝ Ֆրանսուազի հետ (նրանք միասին են արդեն ավելի քան 40 տարի) բնակվում է Լոս Անջելեսում։ Նրանք ունեն երկու որդի, ովքեր հավատարիմ են մնացել ընտանեկան ավանդույթին՝ նրանցից մեկը գրող է, մյուսը սցենարիստ․ որդիները բնակվում են հիմնականում Եվրոպայում։ Ֆրանսիս Վեբերն ասում է, որ Ամերիկայում ապրելն ու աշխատելը ավելի հեշտ է, քան Ֆրանսիայում։ Այդուհանդերձ, նա Ֆրանսիայում առաջվա պես նկարահանում է ֆիլմեր, որոնք այնտեղ ունենում են ահռելի հաջողություն․ «Դուբլյորը», «Անհաջողակները», նրա իսկ սցենարով նկարահանված՝ Լինո Վենտուրայի և ձախողակ հիմար Ֆրանսուա Պինյոնի դերը կատարող Ժակ Բրելի մասնակցությամբ «Տաղտկամիտը» 1973թ-ի հին ֆիլմի ռիմեյքը։ Այս վերջին ֆիլմի ամերիկյան տարբերակը մեծ էկրան բարձրացավ 1981թ-ին՝ Պատրիկ Տիմսիի և Ռիշար Բերիի գլխավոր դերակատարմամբ։

«Խաղալիք»
Վեբերին լավ ճանաչողները պնդում են, որ ծիծաղելի, բարի ու տարօրինակ Ֆրանսուա Պինյոնի (կամ Ֆրանսուա Պերենի) կերպարը նա ստեղծել է իր սեփական կերպարի հիման վրա։ «Ես միշտ եղել եմ սարսափելիորեն անդյուրաշարժ։ Բանակում չէի կարողանում հարդարել անկողինս, և դա իմ փոխարեն անում էին մյուս զինվորները, որպեսզի ես չխայտառակեմ ողջ դասակը»,- վերհիշում է Վեբերը։ Ի դեպ, պիեսներ նա սկսեց գրել հենց բանակից վերադառնալուց հետո, որտեղ ծառայեց երկու տարի։ Գրում էր սցենարներ, թատերական բեմադրությունների և Անրի Վերնոյի, Ժորժ Լոտների, Իվ Ռոբերի, Էդուար Մոլինարոյի և այլ ռեժիսորների ֆիլմերի համար երկխոսություններ։ 

«Ես կարող եմ լինել զվարճասեր։ Եթե ինձ ճաշի են հրավիրում, ստիպված եմ լինում դրա համար վճարել կատակներով։ Բայց ի բնե մելամաղձոտ եմ։ Իմ պարագայում նկատվում է այն, ինչը հոգեբույժներն անվանում են «հանդարտ ընկճախտ»։ Ես միայնության, խաղաղ, կանոնակարգված կյանքի սիրահար եմ։ Մինչդեռ մարդիկ ծիծաղ, խնդություն, ուրախություն են ուզում, և ես պետք է վարվեմ այնպես, որ իմ աշխատանքը նրանց պարգևի այն, ինչ ցանկանում են։ Իսկ որպեսզի ստեղծես լավ և իսկապես ծիծաղելի կատակերգություն, դու պիտի կենտրոնացած ու հակիրճ լինես, միշտ հարվածես նշանակետին և հիշես կյանքի ճշմարտության մասին։ Բացի այդ, երբեք նախապես չգիտես՝ կհաջողվի՞, արդյոք, ծիծաղեցնել հանդիսատեսին։ Այդ մասին իմանում ես լոկ առաջին կինոդիտումից հետո։ Սրան գումարենք այն, որ քեզ երբեք չեն գովաբանում թերթերում, չեն հրավիրում կինոփառատոներ։ Քեզ չեն գնահատում։ Այնքան ժամանակ, քանի դեռ ողջ ես։ Եվ այս իրավիճակում հանդիսատեսի ծիծաղը քո միակ պարգևն է։ Իհարկե՝ չհաշված ֆիլմերից ստացված շահույթը։ Երբ ֆիլմը հայտնվում է փարիզյան կինովարձույթում, ես գաղտնի սողոսկում եմ դահլիճ՝ հանդիսատեսի ծիծաղը լսելու հույսով։ Եվ եթե նրանք չեն ծիծաղում, ես ինձ շատ դժբախտ եմ զգում։ Ցավոք, այդպես էլ է պատահում»,- ինքն իրեն բնութագրում է Ֆրանսիս Վեբերը։


Այնուամենայնիվ, Վեբերի լավագույն ֆիլմը լեգենդար «Խաղալիքն» է, որը ծնունդ է առել բառացիորեն փողոցում։ 1960-ականների սկզբին, խաղալիքների հսկայական խանութի կողքով անցնելիս, այն տարիներին փարիզյան փոքրիկ թերթերից մեկում որպես լրագրող աշխատող Վեբերը մի ուշագրավ տեսարանի ականատեսն է դառնում։ Խանութի ցուցափեղկի մոտ թռչկոտում, գոռում և ոտքերով գետնին էր հարվածում մի երեխա, իսկ նրա շուրջ կանգնած էին դայակներն ու թիկնապահները՝ հենց նոր գնված խաղալիքների փաթեթներով, և փորձում էին հանգստացնել տղային։ Նրանց բոլոր հորդորներին ի պատասխան այդ փոքրիկ բուրժուան ասում էր․ «Ես ամեն ինչի մասին կպատմեմ հայրիկին։ Եվ նա բոլորիդ կվռնդի»։ Հենց նույն երեկո Ֆրանսիս Վեբերը գրեց մի ոչ մեծ պատմվածք։ Անցավ 15 տարի։ Մի անգամ նա ճաշում էր Պիեռ Ռիշարի հետ, և խոսք բացվեց այդ պատմվածքի մասին։ Ռիշարն այնքան ոգևորվեց սյուժեով, որ Վեբերին բառացիորեն ստիպեց պատմվածքը վերածել սցենարի և էկրանավորել այն։ Նա նույնիսկ որոշեց հանդես գալ որպես այդ ֆիլմի պրոդյուսեր։ 1976թ-ին ֆիլմը բարձրացավ մեծ էկրան և հույզերի իսկական փոթորիկ առաջացրեց քննադատների ու հանդիսատեսի շրջանում։ Այդ ժամանակվանից ի վեր Վեբերը սկսեց ինքը նկարահանել ֆիլմեր։ 

Արմեն Մանուկյան, «Голос Армении»

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Ֆրանսիս Վեբեր. կատակերգության վարպետը
Ֆրանսիս Վեբեր. կատակերգության վարպետը
«Ես ի բնե մելամաղձոտ եմ՝ գուցե այն պատճառով, որ մայրս հայ է...»։ Ֆրանսիս Վեբեր
https://1.bp.blogspot.com/-jpFcIId4oOw/WXrufSX1iGI/AAAAAAAAF84/QCBF8Ult5Y4y0vxHPce2h9XhfaP1Rni0QCLcBGAs/s640/cover.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-jpFcIId4oOw/WXrufSX1iGI/AAAAAAAAF84/QCBF8Ult5Y4y0vxHPce2h9XhfaP1Rni0QCLcBGAs/s72-c/cover.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2017/07/francis-veber.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2017/07/francis-veber.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy