$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Տարկովսկու ֆենոմենը. երկու էսսե

ռուս ժամանակակից ճանաչված կինոքննադատներ Անտոն Դոլինի և Անդրեյ Պլախովի անդրադարձը


«Տարկովսկին՝ Թրիերի հայելիում» 
Անտոն Դոլին

Երբ Լարս ֆոն Թրիերի «Հակաքրիստոս» դրամայի վերջում երևաց ֆիլմի ընծայումը Անդրեյ Տարկովսկուն, Կաննում պրեմիերային ներկա գտնվող հանդիսատեսն արձագանքեց ծաղրական քրքիջով ու սուլոցով։ Սրախոս, նիհիլիստ, սադրիչ, մոլի պոստմոդեռնիստ Թրիերից անուղղելիորեն լրջախոհ Տարկովսկու ի՞նչ ժառանգ։ Կինեմատոգրաֆի, փիլիսոփայության և նույնիսկ գրականության մուտացիաները 20-րդ դարի երկրորդ կեսից մինչև 21-րդ դարի սկիզբ հանգեցրին այն իրողությանը, որ մեր օրերի, թերևս, միակ Տարկովսկին հենց Թրիերն է՝ իր ռադիկալիզմով և անհանդուրժողականությամբ, իր ծածուկ ցավով և մետաֆիզիկական որոնումներով։ Ըստ իս՝ Տարկովսկին եթե նույնիսկ դասական մոդեռնիստ չէ (դասական մոդեռնիզմը մենք առավել հաճախ կապում ենք 20-րդ դարասկզբի հետ), ապա, համենայնդեպս, մոդեռնիզմի ավանդույթների հավատարիմ ժառանգն է՝ ուղղահայացի կառուցման և տոտալիտար աշխարհի ստեղծման այն լրջությամբ, որը կառավարում է արվեստագետը, աշխարհ, որն ունի արժեքների իր հիերարխիան։ Պոստմոդեռնիզմի աշխարհը, որը հիմնված է հեգնանքի, ժանրերի միախառնման, երազների տապալման վրա, բոլորովին այլ է։ Այդուհանդերձ, այն ևս սնվում է նույն աղբյուրից, որն ինչ-որ ժամանակ հորինել և մեզ առաջարկել է Տարկովսկին։ 

Իվանովոյում տեղի ունեցավ ողբերգական հակամարտություն, կամ՝ կատակերգական, ով ինչպես ուզում է, կարող է այդպես էլ ընկալել․ դա տեղի ունեցավ մի քանի տարի առաջ, երբ վաճառքի դրեցին Տարկովսկու արխիվը։ Այդ արխիվը ձեռք բերելու համար պայքարում էին երկու գնորդ՝ Իվանովոյի մարզի ղեկավարության ներկայացուցիչը և Լարս ֆոն Թրիերը։ Իվանովոյի մարզը հաղթեց։ Սա շատ բնորոշիչ պահ է։ Եվ այն, որ Թրիերը հասել էր մինչև այդ աճուրդի վերջին փուլ ու ցանկանում էր ամեն գնով տիրանալ արխիվին, և այն, որ դա նրան չհաջողվեց։ Նա կինեմատոգրաֆին սիրահարվել էր այն պահից, երբ դանիական կինոդպրոցում տեսել էր Տարկովսկուն։ Ըստ իս՝ բնութագրիչ է այն, որ Թրիերը այդքան ուզում էր գնահատված ու սիրված լինել Տարկովսկու կողմից։ Անպատասխան սիրո այդ պատմությունն էլ մեկնարկ հանդիսացավ Թրիերի՝ Տարկովսկու հետ ունեցած փոքրիկ երկխոսությունների հսկայական քանակության համար, և այդ երկխոսությունները, իմ կարծիքով, վկայում են ոչ միայն Թրիերի՝ որպես հետաքրքիր ու ինքնուրույն արվեստագետի, մասին, այլ առհասարակ ողջ ժամանակակից կինեմատոգրաֆի մասին, որի կենտրոնական գործիչներից մեկը, անվիճելիորեն, հանդիսանում է Թրիերը։    

Թրիերի առաջին ֆիլմը, որը ոչ բոլորն են դիտել, նրա դիպլոմային աշխատանքն է՝ «Ազատագրման պատկերները», որը պատմություն է պարտիզանների և ֆաշիստի մասին, ում նրանք կուրացնում են։ Այնտեղ կան ուղիղ վիզուալ հղումներ «Իվանի մանկությանը», հատկապես՝ անտառային տեսարաններում։ Եթե մենք անցում կատարենք ուշ շրջանի Թրիերին, ապա կհիշենք, որ «Նիմֆոմանուհու»՝ սադոմազոխիզմին նվիրված հիասքանչ մասը, որը կոչվում է «Արևմտյան ու Արևելյան եկեղեցի», սկսվում է Անդրեյ Ռուբլյովին վերագրվող սրբապատկերով՝ պատին կախված։ Նույն կերպ, իհարկե, չի կարելի չհամեմատել «Զոհաբերություն» և «Մելամաղձություն» ֆիլմերը, քանզի այդ երկու կինոնկարները ապոկալիպսիսի մասին են, և դրանցից յուրաքանչյուրն, ըստ էության, հանդիսանում է կամերային դրամա և պատմում է ավելի շուտ հերոսի ապոկալիպտիկ ապրումների, քան հոլիվուդյան շոու հիշեցնող ապոկալիպսիսի մասին։ 

Պատմեմ մի նախագծի մասին, որը ոչ բոլորին է հայտնի։ Դա «Չափումն» է՝ Լարս ֆոն Թրիերի ֆիլմը, որը նա չնկարահանեց, թեպետ պատրաստվում էր։ Նա մտադիր էր այդ ֆիլմը նկարահանել 30 տարի, ամեն տարի՝ 3-ական րոպե։ Յոթ տարի անց նրա ոգևորությունը սառեց, և նա հոգնեց, բայց նրա նպատակն էր՝ ցույց տալ Տարկովսկու «դրոշմված ժամանակը»։ Նա, իր իսկ խոստովանությամբ, այնքան էլ լավ չէր հասկանում, թե դա ինչ է նշանակում, և որոշել էր դրոշմել ժամանակի անմիջական ընթացքը՝ ամեն տարի նկարահանելով մի նոր դրվագ՝ միևնույն դերասանների մասնակցությամբ։ Հետո դերասաններից ոմանք մահացան, ոմանք այլևս չցանկացան նկարահանվել, ինքը՝ Թրիերն էլ փոխեց ոճը, բայց դրվագը, այդուհանդերձ, գոյություն ունի։ 

«Պոստմոդեռնիզմի ավա՞րտը։ Մոդեռնիզմի վերադա՞րձը»  
Անդրեյ Պլախով

Հեղինակային կինոյի գաղափարը փորձել են թաղել նույնքան համառորեն և նույնքան ապարդյուն, որքան՝ պատմական զարգացման գաղափարը։ Պոստմոդեռնիզմը, որը հաստատուն տեղ գրավեց 20-րդ դարավերջի մշակույթում, հեշտությամբ օգտագործում էր «հեղինակի մահը» և «պատմության ավարտը» հասկացությունները։ Մշակույթն ու արվեստը դարձան ապագաղափարականացված, բայց պարզվեց, որ տոտալ ազատության այդ շքահանդեսում տեղ չկար հեղինակի անհատականության համար։ Կամ էլ՝ այն պիտի դեֆորմացվեր գլխավորապես դեռահասներից բաղկացած և պատմական փորձից անտեղյակ զանգվածային լսարանի պահանջներին համահունչ։ Եվ Տարկովսկին այդ համատեքստում դիտվում էր որպես դինոզավր, անցյալի և ոչ թե ապագայի մշակույթի ներկայացուցիչ։ Այսօր ճիշտ ժամանակն է պատմության վերադարձի մասին խոսելու համար, ինչը ամենևին էլ չի հանդիսանում բանականության, բարու և արդարության հաղթանակ։ Պատմությունն արյունոտ է, դաժան, իր հետ միասին վերադառնում են պատերազմները (տաք և սառը), տոտալիտար վարչակարգերը, գրաքննությունը։ Սակայն կա մի յուրատեսակ օրինաչափություն․ այդ ամենով հանդերձ՝ մեծանում են նաև անհատի դերն ու պատասխանատվությունը։ Վերադառնում է հեղինակը։ Ի՞նչ է սա՝ նոր մոդեռնի՞զմ։ 

Կինեմատոգրաֆը անցել է սկզբում մոդեռնիզմի դարաշրջանը, որը դեռևս հիշում ենք, համենայնդեպս՝ ավագ սերունդը, և ահա մեր աչքի առաջ արդեն անցել է նաև պոստմոդեռնիզմի դարաշրջանը, որը, կարծես, դեռ ավարտված չէ, իսկ գուցեև ավարտված է։ Ամեն դեպքում՝ այսօր արդեն կարելի է ամփոփել դրա որոշակի արդյունքները։ 
Անցյալում է մնացել այն ժամանակը, երբ լայն հանդիսատեսը նույնացվում էր այդ նեղ շրջանակի հետ․ զանգվածը ցանկանում էր դառնալ էլիտա։ Ռուսաստանում այդ միտումը տևեց ավելի երկար և նույնիսկ Վերակառուցումից հետո անմիջապես չհանգեց։ Երբ 1980-ականների վերջին ցուցադրում էին Ալեքսանդր Սոկուրովի առաջին ֆիլմերը (ես հենց այդ ժամանակ զբաղված էի դրանք գրաքննության դարակներից դուրս բերելով), երբ էկրաններին հայտնվեցին «Սգավոր անզգայությունը», «Մարդու միայնակ ձայնը», ազդագրերում կարելի էր կարդալ․ «Սա ֆիլմ է ընտրյալների համար», բառացիորեն։ Մարդիկ կուտակվում էին դրամարկղերի մոտ, որովհետև երազում էին հայտնվել ընտրյալների շրջանակում։ Բայց հետո ամեն ինչ սկսեց կտրուկ փոխվել։ Այն աստվածները, ում անունով աղոթում էինք՝ նույն Բերգմանն ու Տարկովսկին, շատերի ընկալման մեջ խամրեցին։ Որովհետև ի հայտ եկան նոր արժեքներ՝ ավելի պրագմատիկ, ավելի շատ նյութական, քան հոգևոր աշխարհի հետ կապված։

Այդ նոր խոսքը նշանակում էր, որ պատվաբեր է հարուստ լինելը, պատվաբեր է հաջողակ լինելը։ Ձևավորվեց այլ արժեհամակարգ։ Բերգմանն ու Տարկովսկին այնտեղ այլևս դեր չունեին։ Եվ դա համընկավ պոստմոդեռնիզմի գալստյան հետ մշակույթ, այդ թվում՝ կինո։ Հայտնվեց Ալմոդովարը, հայտնվեցին Քոեն եղբայրները, Դևիդ Լինչը, Տարանտինոն, ի վերջո՝ մենք էլ հայտնվեցինք մի բոլորովին ուրիշ մշակութային դաշտում։ Տարկովսկին այդ դաշտի հետ չէր ներդաշնակվում, և, ըստ ամենայնի, նա պիտի մնար կինոյի արխիվային պատմության ինչ-որ մի հեռու կետում։ Բացի այդ, ինչպես հաճախ է պատահում մեծ ստեղծագործողների պարագայում, հայտնվեցին Տարկովսկու մեծաթիվ հետևորդներ, ովքեր սկսեցին նյարդայնացնել։ Դա առաջացնում և ամրապնդում էր հակակրանքի զգացումը հեղինակային կինո կոչվածի հանդեպ։ Ասես այն գրեթե ուժով պարտադրել էին մեզ․․․ Հիշում եմ, թե ինչպես մեր «ժողովրդական» կին ռեժիսորներից մեկն ասաց, որ տեղի է ունեցել համատարած «սոկուրովացում»։ Ստիպում են դիտել Սոկուրովի ֆիլմերը, դրանք պարտադրում են հանդիսատեսին, որը բացարձակապես չունի նման ցանկություն։ Նոր դարաշրջանի հանդիսատեսն ինքն է ուզում ընտրել, բայց նրա համար չկա սկզբունքային ոչ մի տարբերություն «ճտքակոշիկի և Շեքսպիրի միջև», նա չունի արժեքների հիերարխիա, չունի կուռքեր ու պաշտելիներ։ Իսկ եթե հարկ լինի, նա ինքը նորից կուռքեր կստեղծի ըստ իր հայեցողության։  

Ընդհանուր առմամբ՝ հենց սա է պոստմոդեռնիզմի դարաշրջանը, որը մենք ապրեցինք, և որը, թերևս, այժմ մոտենում է իր պատմական ավարտին։ Իսկ հետո սկսվեց 21-րդ դարը, և մթնոլորտում կրկին ինչ-որ բան փոխվեց։ 2001թ-ի սեպտեմբերի 11-ի իրադարձություններից հետո պարզ դարձավ, որ սկսվել է իսկական 21-րդ դարը, և որ իրականում պատմության ոչ մի ավարտ էլ չի լինի։ Այսօր մենք վերապրում ենք այն, ինչը կարելի է անվանել մոդեռնիզմի վերադարձ։ Դա, կարող ենք ասել, մոդեռնիզմ է՝ առանց այն խոշոր անհատների, ովքեր թագավորում էին նախկինում։ Նոր անհատներն ուրիշ են, նրանք ավելի ճկուն են, նրանք, գուցեև, ավելի բազմակողմանի ու բազմաբնույթ են։ Նրանք կենտրոնացած չեն այն կատարյալ կառուցվածքի ուղղությամբ, որով մենք սովոր ենք ընկալել այնպիսի անձնազոհ մաքսիմալիստների, ինչպիսիներից էր Անդրեյ Տարկովսկին։ Խնդիրը, որը դարանակալում է նոր հեղինակներին, այն է, որ նրանք մնում են առանց հանդիսատեսի։ Այսօր հանրաճանաչություն ձեռք բերելու համար լայն շրջանակներում նպաստավոր պայմաններ ստեղծելը և հանրությանը կողմնորոշելը, երբ այդ հանրությունն արդեն վաղուց կողմնորոշված է դեռահասներին համահունչ զանգվածային շոուների ուղղությամբ, ոչ ոքի ուժի հաղթահարելիքը չէ։ Այդ իսկ պատճառով մենք ունենք հեղինակներ, բայց՝ առանց հանդիսատեսի։ Դա մոդեռնիզմի ինկարնացիան է, բայց՝ առանց անհատի սահմանած այն դասակարգման և այն հավակնությունների, որոնք մենք սովոր ենք կապակցել այդ հասկացության հետ։  

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,2,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,2,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,103,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,15,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Տարկովսկու ֆենոմենը. երկու էսսե
Տարկովսկու ֆենոմենը. երկու էսսե
ռուս ժամանակակից ճանաչված կինոքննադատներ Անտոն Դոլինի և Անդրեյ Պլախովի անդրադարձը
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHuid_WTzldCblk7DTsfBFpqTFBHztMjGFbmgsQOBksDIvdqfwPeDkkZ7f3ekF78b9t_dPleg8aSnlN_GDBQs9aLe3FkFxThvuyixFLWlQfNFQ4gkFRoQTUPXfSFQrkHPEaevybkqIe6H4/s640/0.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHuid_WTzldCblk7DTsfBFpqTFBHztMjGFbmgsQOBksDIvdqfwPeDkkZ7f3ekF78b9t_dPleg8aSnlN_GDBQs9aLe3FkFxThvuyixFLWlQfNFQ4gkFRoQTUPXfSFQrkHPEaevybkqIe6H4/s72-c/0.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2017/09/andrei-tarkovski-anton-dolin-andrei-plakhov.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2017/09/andrei-tarkovski-anton-dolin-andrei-plakhov.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content