Աննի Ժիրարդո. Պատառիկներ օրագրից


հատված Աննի Ժիրարդոյի «Հեռանալ, վերադառնալ. Կրքերի ուժը» գրքից


«․․․ Կուտակվում են հուշերը, հիշողությունից ջնջված կերպարները վերստին ծնունդ են առնում, անցած-գնացած հանդիպումները, հուզումները, կրքերը՝ այդ ամենը չէր անհետացել և հայտնվում է առաջին իսկ կանչով։ Ես հետ եմ պտտում կյանքիս ժապավենը։ Եվ երբ շարժվում եմ այսպես՝ հետընթաց, մոռացությունից ջրի երես է դուրս գալիս ամենահիասքանչը։ Ես միշտ պահանջ եմ ունեցել մարդկանց հետ խոսելու։ Դեռևս «Մադամ Մարգերիտ» պիեսում խաղալուց շատ ժամանակ առաջ ես որոշել էի ելույթ ունենալ ռադիոյով, պատմել տարբեր պատմություններ։ Ես հանդես էի գալիս «RTL»-ի և «Եվրոպա 1»-ի ռադիոեթերում։ «Սիրավեպ», «Կանացի զրույցներ»․ ես սիրում եմ ռադիոն, սիրում եմ, երբ ռադիոընդունիչից հնչում է հրապուրիչ ձայնը՝ հուզմունքով և չարտահայտված զգացմունքներով լի։ Ռադիոլսողը գիտի, թե ով եմ ես, նրանց ծանոթ է իմ դեմքը։ Իսկ ես նկարում եմ նրանց իմ երևակայության մեջ։ Ինքս գիշերները ռադիոյով լսում եմ իմ ընկերուհի Մաշա Բերանժեին և, ինչպես մյուսները, որսում եմ այդ թավշյա ձայնի հնչյունները, որ հորդում են մեզ վրա թանկարժեք նեկտարի պես, իսկ շատերի համար՝ բուժիչ բալասանի պես»։

ամուսնու՝ Ռենատո Սալվատորիի հետ
«Եթե ես ցանկանում եմ շարժվել առաջ, ապա պետք է դադարեմ մտածել այն ամենի մասին, ինչը մաշում է ինձ, և ստիպեմ, որ լռեն բոլոր «ինչուները», որոնք մինչ օրս զրնգում են իմ գլխում․․․ Այդ հազարավոր «ինչուները»։ Ինչո՞ւ ես այդպես էլ չասացի Ռենատոյին (իտալացի դերասան Ռենատո Սալվատորին Աննիի առաջին ամուսինն էր․- խմբ․), ինչո՞ւ ևս մեկ՝ վերջին անգամ չասացի Վիսկոնտիին՝ «սիրում եմ քեզ», իսկ հիմա ամեն երեկո սովորեցնում եմ երիտասարդներին, որ չվախենան խոսել իրենց սիրո մասին։ Ինչո՞ւ չմնացի մորս հետ, երբ նա դանդաղ հանգչում էր։ Ինչո՞ւ չհասկացա, որ նա հեռանում է։ Ինչո՞ւ իմ շնիկին տվեցի անասնաբույժին, ով քնեցրեց նրան։ Սարսափելի է հիշել, թե նա ինչպես էր դողում ամբողջ մարմնով և աղերսանքով նայում էր ինձ։ Ո՞վ կարող է դա բացատրել։ Այդ բոլոր «ինչուներն» ինձ հանգիստ չեն տալիս։ Երբեմն ես պարզապես շպրտում եմ դրանք։ Ես միշտ վախեցել եմ, թե ինչ-որ մեկին ցավ եմ պատճառել, հարգանք չեմ ցուցաբերել, որևէ մեկի հույսերը չեմ արդարացրել, ինչ-որ բան չեմ հասկացել․․․ Այդ կասկածները հետապնդում են ինձ, ես ցավ եմ զգում։ Ես նրան ասացի՞ այդ մասին։ Ամեն ի՞նչ ասացի, արդյոք։ Հասկացա՞վ նա ինձ։ Մեկին հաջորդում է մյուսը, և նյարդերս լարվում են։ Բավակա՛ն է։ Գրո՛ղը տանի, նրանք գիտեն, որ իրենց սիրել եմ, որովհետև հիմա էլ շարունակում եմ սիրել։ Եվ սգալ․․․»։ 

դստեր՝ Ջուլյայի հետ
«Երբ ես բնակություն հաստատեցի Հռոմում, ինձ հետ բերեցի մեկ թութակ և մի զույգ տատրակ։ Խոսող թռչունն արդեն վաղուց մահացել է, իսկ տատրակներն ունեցան ձագեր, որոնք էլ հետագայում խաչասերվեցին տեղի աղավնիների հետ։ Այդպիսով, մենք այդ թաղամասում աճեցրինք թռչուններ, որոնք ավելի ու ավելի են բազմանում։ Հաճելի է մտածել, որ այդպես է։ Ինձնից հետո թողել եմ դայլայլ և ճերմակ թևերի թափահարում․․․ Ռենատոյի մահից հետո տունը ստիպված էի վաճառել, որպեսզի մարեմ նրա պարտքերը։ Ամեն անգամ, երբ անցնում եմ մեր նախկին տան կողքով կամ պարզապես հայտնվում եմ այդ հրաշալի թաղամասում, սիրտս կուչ է գալիս։ Հռոմ և Փարիզ․ ինձ անհրաժեշտ են այդ երկու քաղաքները, ինչպես ռելսեր, որոնցով կարող եմ վստահ գլորվել առաջ։ Ասացվածքը փաստում է՝ «Ով ունի երկու տուն, նա կորցնում է գլուխը»։ Ես ունեցել եմ երեք, չորս, հինգ տուն, անկայունությունն ինձ համար փոխարինել է հավասարակշռությանը։ Իմ կյանքն ընթացել է Ալպերի վրա թռիչքներով։ Եվ ես հավասարապես երջանիկ էի՝ դրանք հաղթահարելով թե՛ մեկ, թե՛ մյուս ուղղությամբ։ Հեռանալ, վերադառնալ»։  

Ժան Կոկտոյի հետ
«Երբեմն զգում եմ, թե ինչպես է անտեսանելի թելն ինձ ձգում դեպի Իտալիա, և ինձ սկսում են համակել հուշերը։ Ես կարոտում եմ այդ երկիրը։ Ես դարձել եմ կաղ ու ծուռ, ինձ մնացել է միայն մեկ ռելս, միայն մեկ աչք․․․ Ես ուզում եմ Հռոմում գնել փոքրիկ տուն իմ դստեր համար, ով իտալացի է, և նրա երեխաների համար։ Չի կարելի հեռանալ առանց երեխաների համար բույն ստեղծելու։ Քանի որ հիմա ապրում եմ իմ կյանքի օրհնյալ ժամանակները, երբ բարիքը առատության եղջյուրից հորդում է ինձ վրա, ես բարձրյալին խնդրում եմ կատարել իմ ցանկությունը։ Առանց դրա անհնարին է իմ վերածնունդը։ Մենք համերաշխ ենք ապրում, մենք միմյանց հավատում ենք, չէ՞, Ջուլյա, իմ սիրելի դուստր, իմ Ռենատոյի կենդանի պատկեր, այն ամենը, ինչ մնացել է իմ ընտանիքից։ (Մինչ գրում եմ այս գիրքը, հայտնվում են իմ երկու խորթ եղբայրները՝ Ժորժը և Էմիլը։ Տարօրինակ է․ ես չեմ ճանաչել իմ հորը, բայց տարիների ընթացքում շրջապատվել եմ հայրական կողմից ազգականներով կամ խորթ եղբայրներով ու քույրերով, զարմիկներն ու զարմուհիները լուրեր են հաղորդում իրենց մասին։ Ո՞վ գիտե, գուցեև ժամանակի ընթացքում իմ շուրջը հավաքվեն ծնողներիս բոլոր սերունդները)։ Դու, Ջուլյա, ինչ-որ ժամանակ ունեիր դժվարություններ, դու բուռն երիտասարդություն ես ապրել։ Դու փնտրում էիր քո ճանապարհը՝ անցնելով պատերի միջով, հնազանդվելով միայն սրտիդ կանչին․ և դու այդ ճանապարհը գտար։ Ծանր տարիներից հետո, երբ ապստամբում էիր, այդ թվում՝ նաև իմ դեմ, քո կյանք մուտք գործեց քնքշությունը։ Եվ դու վերադարձար ինձ մոտ՝ ձեռքերդ իմ կողմը պարզած։ Դու այնպես ես հոգ տանում իմ մասին, ինչպես գրեթե ոչ ոք չէր կարողանա, դու ուզում ես ձևանալ խիստ, կյանքում ամեն ինչ տեսած կին, բայց այդ պատյանի տակ՝ ասես զրահի մեջ, թաքնված է շռայլ սերը, որը ես ամբողջությամբ զգում եմ, երբ դու գրկում ես ինձ։ Ջուլյան՝ ամենահավատարիմը, ուղղամիտը, ինքնաբավը, միշտ ասում է ինձ այն, ինչ մտածում է, երկար ժամանակ նրա փոքրիկ ոտքերը հազիվ էին հասցնում իմ ետևից, իսկ հիմա մենք քայլում ենք միասին։ Ջուլյան շրջապատում է ինձ ուշադրությամբ, պահպանում է։ Նա ինքն էլ դեռ երիտասարդ է, բայց արդեն մայր է և ընտանիքի ղեկավար։ Ջուլյա։ Դու կրում ես նրա ազգանունը՝ Սալվատորի»։ 

Լուկինո Վիսկոնտիի և Ալեն Դելոնի հետ՝
«Ռոկկոն և իր եղբայրները» ֆիլմում նկարահանվելիս
«Ես խաղացել եմ ավելի քան հարյուր ֆիլմերում, և դրանք բոլորը չէ, որ գլուխգործոցներ էին։ Որոշները Ֆրանսիայում նույնիսկ չեն բարձրացել մեծ էկրան, որոշների մասին էլ ես կգերադասեի մոռանալ։ Հաճախ ես նկարահանվել եմ՝ համաձայնելով ցանկացած պայմանի։ Ես ոչնչի համար չեմ զղջում։ Ես չէի կարող չաշխատել։ Աշխատանքն ինձ համար ապաստան էր, ինչպես ուրիշների համար՝ թմրանյութը։ Կամ՝ սիրային կիրքը։ Այստեղ արդեն քմահաճություն չես անի։ Հավանաբար, պետք է սովորել ասել՝ «ոչ»։ Բայց ես այդպես էլ չսովորեցի։ Ինչպես շատ շատերը, ես թույլ տվեցի սպառել ինձ և իզուր այդքան ուժ վատնեցի։ Ես դիմում էի փոխզիջումների՝ ամեն անգամ հույս ունենալով, որ կստացվի թարմ, ինքնատիպ, տաղանդավոր ֆիլմ։ Եվ հաճախ ինձ սպասում էր հիասթափություն։ Ես խաղացել եմ շուրջ քառասուն թատերական ներկայացումներում, ես երգել եմ, պարել եմ․․․ Բոլոր ռեժիսորները քանդակել ու ձևավորել են ինձ ըստ իրենց քմահաճույքի, Վիսկոնտիի ու Ֆեռերիի առաջ ես կեցվածք եմ ընդունել մերկ, ես ասես կավ էի վարպետի ձեռքերում։ Կամ՝ գործվածք, որի վրա խնամքով նկարում էին զարդեր, ինչպես Լելուշի պարագայում էր։ 1970-80-ականներին ֆիլմերը հաճախ ստեղծվում էին ի սկզբանե հենց ինձ նկատի ունենալով, հետո առաջարկները պակասեցին, ինչ-որ մեկն ասաց, որ ես անհաջողություն եմ բերում։ «Նրա կարիերան ծուռումուռ է ընթանում»,- գրեց մի ժիր լրագրող։ Իհարկե, եղել են դերեր, որոնք ես հաճույքով կխաղայի, բայց ինձ չեն առաջարկել, քանի որ այդ պահին զբաղված եմ եղել։ Իսկ երբեմն ես ցանկացել եմ խառնել խաղաքարտերը, ապշեցնել, հետաքրքրել հանդիսատեսին․․․ Ես արդարանալու կարիք չունեի։ Եվ ափսոսանքի առիթ էլ չկա։ Հաջողությունը երբեք չի պտտեցրել իմ գլուխը, պարտություններն ինձ երբեք չեն խոնարհեցրել գետնին։ Հիչքոկ կատուն ինձ շատ բան է սովորեցրել, ամենակարևորը՝ թաթերի վրա վայրէջք կատարելու ունակություն»։ 

Միշել Օդիարի հետ
«Դերերի այդ գեղադիտակում ինձ համար ամենահոգեհարազատը կանացի երկու կերպարներ էին, իմ երկու դեմքերը՝ կինեմատոգրաֆիական և թատերական․ «Մեռնել սիրուց» ֆիլմի հերոսուհին և մադամ Մարգերիտը։ Երկու կին, ում հետ ինձ նույնացնում եմ ամբողջությամբ, ում մարմնավորելով՝ դարձրել եմ իրականության մի մասը։ Երկուսն էլ հայտնվել են այն պահերին, երբ իմ կարիերան տեղապտույտ էր տալիս։ Այդ դերերն ինձ օգնության ձեռք մեկնեցին, ցույց տվեցին ճանապարհը և ինձ հետ դարձան մեկ ամբողջություն։ Սա նվազագույնն է, որ կարող եմ անել՝ վարձահատույց լինելու համար։ Երկու ուսուցիչ։ Այդ մասնագիտությունն իմ սրտով կլիներ։ Կար ժամանակ, երբ կինոն երես էր թեքել ինձնից։ Ես այդ մասին ասացի բարձրաձայն, և ինձ լսեցին։ Ես տառապում էի չպահանջվածությունից, բայց ինձ երբեք մոռացված չէի զգում։ Որովհետև հանդիսատեսի հետ իմ հին սիրավեպում չէին պատահում ո՛չ վեճեր, ո՛չ դավաճանություններ։ Հանդիսատեսն ինձ հետ էր, ինձ երբեք չէր թողնում առանց օժանդակության։ Ես նրանց ընտանիքի մի մասն էի։ Յուրաքանչյուր ֆրանսիացի ինձ կրում է իր սրտում։ Ծանր տարիներին, դուրս գալով փողոց, ես շուրջս լսում էի․ «Ինչպե՞ս եք, տիկին Ժիրարդո։ Ե՞րբ Ձեզ կտեսնենք էկրանին»։ Ես ուզում էի հնարավորինս արագ ապացուցել նրանց և ինքս ինձ, որ վերածնվում եմ, որ ուզում եմ և կարող եմ աշխատել։ Եվ ես նկարահանվում էի հեռուստատեսությունում․․․ Կինոն հիմա առաջվանը չէ։ Գաբենը, Վենտուրան, Բլիեն, Օդիարը հեռացել են դեպի այլ ափեր։ Անկասկած, նրանք իրենց այնտեղ ավելի լավ են զգում, քան այստեղ, ուր ամեն ինչ դարձել է այսքան սառը, դաժան, այսքան անգութ․․․»։    

«Ես միշտ և ամեն ինչ շռայլորեն կիսել եմ ուրիշների հետ։ Ինձ հազվադեպ են փոխհատուցել բարությամբ, հաճախ կողոպտել են։ Տնից հետզհետե չքանում էին իրերը։ Կտավները, բազկաթոռները, գորգերը․ ինչո՞ւ ոչ, կարող են և պետք գալ։ Մի անգամ նույնիսկ հաջողեցրին տանել լոգարանը։ Ես երբեք ուրիշինը չեմ վերցրել և անընդհատ զրկվել եմ իմ սեփականից։ Եվ լուռ կուլ եմ տվել վիրավորանքի ու զայրույթի արցունքներս։ Հետո ես հասկացա, որ կիսելն իմ ճակատագիրն է, կիսել հաճույքը, զգացմունքների ավելցուկը։ Միշտ և բոլորի հետ, փոխարենը ոչինչ չակնկալելով։ Ամեն ինչի համար ինձ վատնել եմ՝ մարդկանց, բառերի, դերերի։ «Այն ամենը, ինչը համարել եմ կորսված, կրկին վերադարձել է ինձ մոտ»,- երգում է Ժան Ֆերեն․․․ Ես երջանիկ եմ, ես խաղաղ եմ ինքս ինձ հետ։ Իմ ներսում զգում եմ 50-ամյա կնոջ էներգիան։ Ինձ հաճախ հանդիմանել են, թե հեշտությամբ եմ տրվում պատրանքներին։ Այդպես չէ։ Ես ունեցել եմ երազանքներ, որոնք փորձել եմ կյանքի կոչել։ Եվ ցանկացել եմ, որ մյուսներն էլ օգուտ քաղեն դրանից։ Իմ անձնական կյանքը, ինձ պատահող տղամարդկանց բնավորությամբ պայմանավորված, եղել է հիասքանչ և սարսափելի, բայց հավասարապես բուռն սիրային պատմությունների հաջորդականություն։ Չափից դուրս պարզ, հարմար տարբերակներն ինձ չէին գոհացնում։ Կիրքն ինձ վրա այրվածք է թողել։ Բայց ես ոչնչի համար չեմ զղջում, ինչպես և փոքրիկ Պիաֆը։ Ոչ վիրավորանքներ, ոչ խղճի խայթեր։ Շատերն են փորձել ինձնից հաշիվ պահանջել։ Նրանք հրամայում էին ինձ, կշտամբում էին, դատապարտում էին։ Ի՞նչ իրավունքով։ Իսկ հիմա ես հանգիստ եմ ապրում, այլևս ոչ ոք չի կողոպտի ինձ, չի ծածկի ապտակներով։ Ես այլևս ստիպված չեմ լինի ապրել տղամարդու հետ, ինչ-որ մեկի հետ անկողին մտնել։ Ես այլևս սիրով չեմ զբաղվի։ Չեմ ուզում։ Նույնիսկ մարդկանց չեմ ուզում տեսնել։ Ես դարձել եմ անմարմին․․․ Ուզում եմ վայելել ամեն մի րոպեն, ամեն մի ակնթարթը։ Ուսումնասիրել տղամարդկանց հայացքները, նրանց աչքերում որսալ այն կրակը, որն ինքս եմ վառել երիտասարդության տարիներին։ Դեմքս այնպիսին է, ինչպիսին կա։ Ես այն չեմ շտկում, բայց մնացել է իմ ժպիտը՝ նրանց համար, ում սիրում եմ։ Եվ քանի դեռ ցանկությունն ապրում է իմ մեջ, հայացքը չի հանգչի»։ 

Լինո Վենտուրայի հետ
«Հիմա ինձ համար նշանակություն ունեն միայն այս օրը, այս րոպեն։ Ո՛չ վաղը, ո՛չ հաջորդ օրը արդեն գոյություն չունեն ինձ համար։ «Վաղը» անհուսալի հասկացություն է։ Ներկա րոպեն միակն է, որ դեռևս պատկանում է ինձ։ Ես ուզում եմ, որ իմ կյանքի մնացորդը բաղկացած լինի ներկա րոպեներից։ Ես միայնակ եմ, ես ազատ եմ, դեռևս կարող եմ խաղալ թատրոնում, կարող եմ կրկին նկարահանվել կինոյում, չէ՞ որ ես ստեղծված եմ դրա համար։ Ես դեռևս ընդունակ եմ դրան։ Դեռևս պահպանվում են իմ հավատը, համոզմունքը։ Բեմում և էկրանին ես հաճախ հանդես եմ եկել ի պաշտպանություն վեհ գաղափարների։ Բայց ես չեմ ուզում առաջարկել ինքս ինձ, չեմ ուզում, որ ինձ խնդրեն, ինչպես աղջկան են խնդրում ընդունել ամուսնության առաջարկությունը»։ 

Ժան-Պոլ Բելմոնդոյի հետ
«Կտեսնես, մենք մի օր կվերադառնանք հարազատ վայրեր․․․»։ Որքան հրաշալի էին հնչում այս խոսքերը, Լուկինո, երբ դրանք արտասանում էր եղբայրներից կրտսերը։ Բոլորը հասկանում են, որ հարազատ վայրեր նրանք երբեք չեն վերադառնա։ Եվ ո՞վ կարող էր դա իմանալ քեզնից ավելի լավ։ Բայց որքան լավ է, որ ֆիլմի ավարտին դու թույլ տվեցիր հնչեցնել այդ ֆրազը, չէ՞ որ և՛ կինոյում, և՛ կյանքում ամենակարևորը հույսն է։ Բոլոր երազանքները չէ, որ կատարվում են, դա անհնարին է, ինչպես և անհնարին է վերադառնալ քո մանկության վայրերը․ դա է կյանքի օրենքը։ Բայց յուրաքանչյուր մարդ, յուրաքանչյուր հանդիսատես կարող է լսել այս խոսքերը, արտասվել և մտորել դրանց մասին․ դու նրանց հիանալի նվեր մատուցեցիր, Լուկինո։ Սա լավագույն ֆինալն է, որ միայն կարող է ունենալ ֆիլմը։ Ես սիրում եմ կյանքը, թեկուզև այն միշտ չէ, որ ինձ նույն կերպ է վարձահատույց եղել։ «Մնացեք այնպիսին, ինչպիսին կաք»,- հաճախ ասում են ինձ։ Մի՛ անհանգստացեք, թանկագիննե՛րս, իմ տարիքում մարդն այլևս չի փոխվում։ Ես չեմ զգում ո՛չ դառնություն, ո՛չ դաժանություն, ո՛չ կարոտ, թեպետ անցյալը դեռևս ողջ է, իմ մեջ արձագանքում է ցավով, ուրախությամբ, վիրավորանքով։ Միայն ցասումը կարող է ընդամենը մի ակնթարթ բոցավառել ինձ։ Ես չեմ կարող չպաշտպանել այն, ինչն անհնար է պաշտպանել, չեմ կարող չդառնալ անհույս գործերի դատապաշտպան․․․»։ 

«Միշել Օդիարը՝ կյանքից այդքան վաղ հեռացած, Լուի դը Ֆյունեսը, Սիմոնա Սինյորեն, Ժան Գաբենը, Լինո Վենտուրան, Մարսել Կառնեն, Վիսկոնտին, Ռոմի Շնայդերը, Իվ Մոնտանը, Ժան Կարմեն։ Նրանք անհետացան, և դա անվերջանալիորեն տրտմեցնում է ինձ։ Նրանց մահը կրճատում է իմ կյանքը։ «Բայց ես դեռևս չեմ մահացել»,- արցունքների միջից ասում եմ ինքս ինձ։ Հիմա ես բայերը չեմ օգտագործում անցյալ ժամանակով։ Միայն ներկա։ Երեկվա օրն ավարտվել է, կգա՞, արդյոք, վաղվա օրը, առայժմ հայտնի չէ, կտեսնենք։ Ես ազատ եմ և պատրաստ եմ ամեն ինչին․ կամ՝ ոչնչին։ Ես անվրդով նայում եմ առաջ․ այնտեղ երևում է ինչ-որ մի լույս։ Երևում է՝ ես հանգստացել եմ, հավաքել եմ իրերս և սպասում եմ ճանապարհ ընկնելու ազդանշանին։ Հնչում է թրխկոցը, ծածանվում է վարագույրը։ Իմ թոռնիկ Լոլան նույնպես թափառական կոմեդիանտների թատերախմբում է, նա ինձնից ընդունում է էստաֆետը։ Ամեն ինչ կարգին է, կամ՝ գրեթե ամեն ինչ։ Vedrai, un giorno torneremo al paese․ «Կտեսնես, մենք մի օր կվերադառնանք հարազատ վայրեր․․․»։ 

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Աննի Ժիրարդո. Պատառիկներ օրագրից
Աննի Ժիրարդո. Պատառիկներ օրագրից
հատված Աննի Ժիրարդոյի «Հեռանալ, վերադառնալ. Կրքերի ուժը» գրքից
https://1.bp.blogspot.com/-S3JvNOxrkDY/WdUXfA7_m_I/AAAAAAAAGds/_TxZ_zHdEhE9ysSyV7eOXQ0VUFtYmTw0wCLcBGAs/s640/99999999999999999999.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-S3JvNOxrkDY/WdUXfA7_m_I/AAAAAAAAGds/_TxZ_zHdEhE9ysSyV7eOXQ0VUFtYmTw0wCLcBGAs/s72-c/99999999999999999999.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2017/10/annie-girardot.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2017/10/annie-girardot.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy