$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Մարինա Վլադի. կյանքն ու սերը Վիսոցկու հետ

հատված «Վլադիմիր կամ Ընդհատված թռիչք» գրքից


Երբ երկինքը վարդագույն է դառնում, եկեղեցիների ոսկեզօծ գմբեթները երկնքում ուրվագծվում են չինական ստվերներով, իսկ թեթև մառախուղը բարձրանում է գետի վրա, դու սիրում ես թափառել քաղաքով։ Տաք հագնված՝ մենք պատրաստվում ենք շրջել պուրակներով, խոնարհվել Պուշկինին։ Մենք զբոսնում ենք ծառուղիներով, որոնք երկու կողմից երիզված են պաստելային գույների ոչ մեծ հինավուրց առանձնատներով և հիասքանչ կռածո վանդակաճաղերով։ Այստեղ աճում են Մոսկվայի վերջին մեծ ծառերը։ Զբոսնելիս մենք միշտ հայտնվում ենք միևնույն վայրերում, ասենք՝ դա գրեթե այն ամենն է, ինչ մնացել է հին քաղաքից՝ Սադովոյե կոլցոն, պուրակները, Արբատը։ Այդ փողոցները և նրբանցքները լի են հմայքով։ Արբատում մենք ինչ-որ ժամանակ փորձել ենք գտնել բնակարան, բայց ապարդյուն։ Մի անգամ մենք զբոսնում էինք Սադովոյե կոլցոյով, և ես վերջապես գտնում եմ հայրական կողմից իմ ազգականների տունը։ Հորս հին մոսկվացի բարեկամի նկարագրության օգնությամբ մեզ հաջողվում է հաշվարկել այն վայրը, որտեղ նախկինում գտնվում էր տունը․ այնտեղ, ուր կանգնեցված էր Մայակովսկու արձանը, մի քանի նոր տներ և «Սովրեմեննիկը»։ Որքան էինք զարմացել՝ իմանալով, որ թատրոնը կառուցվել է հենց առանձնատան տեղում, որտեղ էլ ծնվել էր հայրս․․․ Այժմ քանդել էին նաև թատրոնը։

Մենք հաճախ էինք նույնպիսի պուրակներով այցելում Կենտրոնական շուկա․ մեզ շատ էին դուր գալիս տեղի մթնոլորտը, աղմուկներն ու սուր հոտերը։ Այստեղ կարելի է կարմրաթուշ կանանցից գնել գույնզգույն սնկեր, թարմ կաթնաշոռ, հավկիթներ, երբեմն նույնիսկ տնական կարագ, մեղր և տարբեր գունավորմամբ փայտե խաղալիքներ։ Ձմռանը՝ խնձորներ՝ դրանք վաճառող պառավների պես կնճռոտված, բայց այնքան համեղ, որ դրանք կարելի էր ջեռոցում տապակել խոզամսի կտորի կամ բադի հետ։ Քաղաքի այդ մասում կան նաև լավ ռեստորաններ՝ «Արմենիան», «Ուզբեկստանը», «Արագվին», «Պեկինը», որտեղ մենք կազմակերպում ենք մեծ խնջույքներ, իսկ հետո ոտքով վերադառնում ենք տուն՝ կուշտ ու գոհ։ Երբեմն մենք գնում ենք Կարմիր հրապարակ, հատկապես՝ ձմռան թեժ պահին, երբ ձյան ֆոնի վրա երևում է Վասիլի Երանելիի տաճարը, որի գմբեթները նման են մեծ գույնզգույն սառնաշաքարների։ 1889թ-ին այստեղ մկրտել են իմ հորը։ Մենք սիրում ենք այցելել գազանանոց։ Այն ինձ թվում է աշխարհի ամենագեղեցիկ վայրը, որովհետև ես այն լավ գիտեմ՝ մենք ապրում ենք ոչ հեռու։ Երբ մենք ունենում ենք մի քիչ ժամանակ, և մատղաշ կենդանիների հրապարակը բաց է լինում, մենք չենք կարողանում կտրվել այդ գազաններից՝ միմյանց հետ անմեղորեն խաղացող, այստեղ կան և՛ գայլի ձագեր, և՛ գառնուկներ, և՛ վագրիկներ, և՛ արջուկներ։ Դրանց նայելով՝ կարելի է պատկերացնել, թե ինչպիսին կլիներ դրախտը, եթե այն գոյություն ունենար։

Բայց մեր ամենասիրելի, տարիների ընթացքում չփոխվող երթուղին անցնում է քաղաքից դուրս գտնվող մի քանի տան կողքով։ Մենք գնում ենք ողջունելու ծեր ֆիզիկոսին, արվեստների հովանավորին՝ ակադեմիկոս Կապիցային։ Նրա շնորհիվ բազմիցս հաջողվել է ամենածայրահեղ իրավիճակում փրկել ներկայացումը։ Նրա հայացքը մնում է իմ հիշողության մեջ՝ զարմանալիորեն քնքուշ ու շողարձակող։ Երբեմն մենք այցելում ենք Պաստեռնակի ամառանոց։ Այստեղ մեզ դիմավորում է Բրիջիտ Անժերերը՝ երիտասարդ ֆրանսիացի դաշնակահարուհին, տանտիրոջ՝ Ստանիսլավ Նեյհաուզի աշակերտուհին, Նեյհաուզի, ով ինքնաոչնչացման առումով քո եղբայրակիցն էր։ Այս տունն իր մեջ պահպանում է 1920-30-ականների շլացուցիչ ու ողբերգական դարաշրջանի գանձերը։ Մենք միասին գնում ենք Պերեդելկինոյի գերեզմանոց՝ Պաստեռնակի գերեզմանին խոնարհվելու։ Նա այդպես էլ չհանձնվեց, հարթաքանդակի վրա պատկերված նրա կիսադեմն արտահայտում է հպարտություն ու վճռականություն, որ նրան բնորոշ էին ողջ կյանքում։ Հետո մենք շրջանցում ենք կատարում դեպի Բելլա Ախմադուլինայի՝ ամեն տեսակ հնոտիով լի, բայց հարմարավետ ամառանոցը։ Եթե Բելլան տանն է, ամեն ինչ լռում է և միայն լսում է։ Հնչում է նրա անկրկնելի ձայնը, գունատ ողբերգական դեմքը բարձրացած է դեպի երկինք, պարանոցը ձգված է, կոպերն ասես պատրաստ են պայթելու՝ դա և՛ ցավ է, և՛ ցասում, և՛ սեր։

Մենք հրաժեշտ ենք տալիս և իջնում գետի մոտ։ Դու գրկում ես իմ ուսերը, և մենք երկար նստում ենք՝ դեմքով դեպի մայրամուտը։ Գետի վարսերում արտացոլվում է վարդագույն երկինքը, երեկոյան հնչյունները տարածվում են մաքուր օդում, դու փնտրում ես իմ ձեռքը։ Դա հանգստություն է։ Երկար հարթավայրի վերջնագծում՝ հենց հորիզոնի մոտ, ուղիղ մեր աչքի առաջ երևում է սահմանը։ Ես թաքուն հետևում եմ քեզ, դու նստած ես շատ զգաստ՝ նստատեղի թիկնակին չհենված, և անթարթ հայացքով նայում ես առաջ։ Իմ գլխում պտտվում են բոլոր հնարավոր սցենարները․ քեզ դուրս չեն թողնում, կալանավորում են կամ նույնիսկ փակի տակ են առնում հենց սահմանի վրա, իսկ ես արդեն պատկերացնում եմ իմ գործողությունները․ ես վերադառնում եմ Մոսկվա, ո՛չ, Ֆրանսիա, ո՛չ, ես մնում եմ բանտի մոտ և հայտարարում եմ հացադուլ․ ինչ ասես չեմ հորինում։ Մենք ծխում ենք մի սիգարետը մյուսի ետևից, մեքենայի մեջ շնչելու օդ չկա։ Ես նվազեցնում եմ արագությունը, մենք հասել ենք։ Ես պայուսակից հանում եմ անձնագիրը, ապահովագրական թուղթը, մեքենայի փաստաթղթերը, և այդ ամենը տալիս եմ քեզ։ Դու ամուր սեղմում ես իմ ձեռքը, և ահա մենք կանգ ենք առնում սահմանապահի մոտ։ Այդ շատ երիտասարդ տղամարդը մեզ սպասելու նշան է անում և անհետանում է ինչ-որ մի շինությունում։ Մենք նայում ենք միմյանց, ես փորձում եմ ժպտալ, բայց ինչ-որ բան խանգարում է։ Մի քանի րոպե անց մենք հայտնվում ենք շինության ներսում, մեզ թեյ են հյուրասիրում, բոլորը խոսում են առանց միմյանց հերթ տալու։ Հետո բոլորը մեզ հետ հաջորդաբար լուսանկարվում են մեքենայի առաջ։ Դա նման է մի մեծ ընտանեկան հավաքույթի։ Ուրախությամբ լցված՝ մենք շարունակում ենք ճանապարհը։ Մենք գրկախառնվում ու ծիծաղում ենք՝ հատելով չեզոք գոտին։ Հենց այն չեզոք գոտին․․․

Ճանաչված լեհ դերասան Դանիել Օլբրիխսկին մի անգամ լուսամուտից ներս է թափանցում Տագանկայի թատրոն, որպեսզի տեսնի քեզ «Համլետում»։ Նա, իհարկե, տոմս չուներ, իսկ ներկայացումն արդեն սկսվել էր, և դռները փակել էին։ Նա այն ժամանակ ապշած էր քո վարպետությամբ, իսկ հետո քո երգերը թարգմանեց և կատարում էր լեհ ունկնդրի համար։ Քո բոլոր լեհ ընկերները եկել էին քեզ գրկելու՝ Վայդան, Հոֆմանը, Զանուսին և շատ ուրիշները, ովքեր առաջվա պես գիտեին և սիրում էին քեզ։ Երեկույթը շատ ուշ է վերջանում։ Մենք էլի մի քանի անգամ կլինենք Վարշավայում, և յուրաքանչյուր այցելությունն էլ կլինի զարմանալի, ինչպես և բոլոր այս մարդիկ՝ իրենց արժանապատվությունը վերագտնել փորձող․․․ Ինչ վերաբերում է Լեհաստանում տեղի ունեցած իրադարձություններին, ինչպես մինչ այդ Հունգարիայում էր և Չեխոսլովակիայում, ապա այստեղ կային և՛ վեճեր, և՛ դառը քննադատություն, և՛ դատապարտություն։ Բայց Աֆղանստանի իրադարձությունները քո մեջ նողկանք էին առաջացնում։ Եվ այնպիսի ցավ, ասես դու վերջապես գիտակցել էիր բաժին հասած սարսափի սահմանը։ Ո՛չ, 1980թ-ին կեղտոտ պատերազմն այլևս չուներ մարդկային դեմք։ Դա քո վերջին դառնությունն էր։

Մեծ բարձերի վրա հատակին նստած՝ մենք դիտում ենք «Թիմոն Աթենացին» Փիթեր Բրուքի դերասանների վարպետ կատարմամբ։ Քեզ ակնթարթորեն գրավում է ողբերգական գեղեցկությունն այն շինության, որտեղ ընթանում է ներկայացումը։ Մի քանի տարի առաջ թատրոնն այրվել էր, և հրդեհից հետո մնացել էին միայն մերկ պատերը։ Շինությունը չէին վերականգնել, միայն հատակն էին վերանորոգել, և ամբողջ տարածությունը վերածվել էր մի հսկայական բեմի, որտեղ դերասաններն ասես խառնված էին հանդիսատեսի հետ, ինչի պատճառով հանդիսականները հիշեցնում էին երեխաների, որ շրջան էին կազմել, որպեսզի հեքիաթ լսեն։ Այդպիսի դասավորությունն ավելի քան համապատասխան է շեքսպիրյան պիեսները ներկայացնելու համար։ Դու հիացմունքի մեջ ես, դու գոռում ես՝ «բռավո՛», և երբ դահլիճը դատարկվում է, մի ոչ բարձրահասակ մարդ՝ կապույտ աչքերով և գզգզված ալեհեր մազերով, բեմով ուղղվում է մեր կողմը, դու նետվում ես նրան գրկելու։ Փիթեր Բրուքն իսկական անգլիացի է՝ չնայած իր ռուսական ծագմանը, և քո պոռթկումը նրան լրջորեն վախեցնում է։ Ապշանքը հաղթահարելով՝ նա ներկայացնում է իր դերասաններին, որոնց դու նույնպես երկար շնորհավորում ես։ Հետո Փիթերը քեզ խնդրում է երգել։ Դու վազում ես դեպի մեքենան՝ կիթառը բերելու, բոլոր դերասանները տեղավորվում են պատերի երկայնքով դրված նստարանների վրա և հատակին։ Դատարկված թատրոնում, որտեղ թևածում է փոշու ոսկեգույն ամպիկը, քո ձայնն ավելի բարձր է հնչում՝ տարածությունը լցնելով ռուսերեն բառերի խուլ դղրդյունով։ Դերասանները մեկ մարդու պես քարացել են, լարված դիրքով, առաջ են եկել՝ ձգտելով բաց չթողնել երգի ոչ մի բառը, ոչ մի հնչյունը։ Բայց եթե ինչ-որ մեկն ինձ բառացիորեն ցնցում է, ապա դա Փիթերն է․ համերգի ընթացքում նա անթարթ նայում է քեզ արցունքով լի աչքերով և հիացած ժպտում է։ Եվ երբ մեկ ժամ անց մենք դուրս ենք գալիս թատրոնից, դու ինձ ասում ես․
- Ես առաջին անգամ երգեցի Արևմուտքում։ Տեսնո՞ւմ ես, դա լիովին հնարավոր է։ Ինձ սիրով էին ունկնդրում։

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Աշուղ Ղարիբ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,3,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Սուրամի ամրոցի լեգենդը»,1,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,3,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,105,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,16,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Մարինա Վլադի. կյանքն ու սերը Վիսոցկու հետ
Մարինա Վլադի. կյանքն ու սերը Վիսոցկու հետ
հատված «Վլադիմիր կամ Ընդհատված թռիչք» գրքից
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPc0AGNsHiORd_P-aN-BQCT3vxDpU8OyyEn4vGsonJ4zv35bQ7eAzGtHdbZIWTrd5Gd-bSmijBBqiIFq2mkk-gxiKftwdL62Mxr47Xj3qwzln-s6EOstAN-HtCisxOr9yzGQ8gsoxKjfbq/s640/27329384_2584520588438939_757399646_o.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPc0AGNsHiORd_P-aN-BQCT3vxDpU8OyyEn4vGsonJ4zv35bQ7eAzGtHdbZIWTrd5Gd-bSmijBBqiIFq2mkk-gxiKftwdL62Mxr47Xj3qwzln-s6EOstAN-HtCisxOr9yzGQ8gsoxKjfbq/s72-c/27329384_2584520588438939_757399646_o.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2018/01/vladimir-visocki-marina-vladi.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2018/01/vladimir-visocki-marina-vladi.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content