Կաձուո Իսիգուրո. «Ինձ երբեք բաց չթողնես»


2017թ-ին Գրականության նոբելյան մրցանակը հանձնվեց բրիտանաբնակ ճապոնացի գրող Կաձուո Իսիգուրոյին։


2017թ-ին գրականության ոլորտում Նոբելյան մրցանակի արժանացած ճապոնացի գրող Կաձուո Իսիգուրոն հայտնի է ոչ միայն գրականասերների, այլև կինոսերների շրջանում: Նրա ստեղծագործություններն արժանանում են լայն արձագանքի և հեղինակավոր գրական մրցանակների (օրինակ՝ Բուքերյան մրցանակ), դրանց հիման վրա նկարահանվում են ֆիլմեր...

Կաձուոյի ստեղծագործությունների հիմնական առանձնահատկությունը, թերևս, այն է, որ անկախ այն փաստից, թե երբ կամ որտեղ են տեղի ունենում վեպի իրադարձությունները (ընդ որում՝ դրանք կարող են լինել տարբեր ժանրերի գործեր՝ դիստոպիաներ, գիտաֆանտաստիկ վեպեր, միջնադարյան լեգենդներ, բրիտանական դասական վեպի վառ օրինակներ), հիմքում դրանք բոլորը համամարդկային են և շո-շափում են այնպիսի խնդիրներ, որոնք ժամանակի քննությանը չեն ենթարկվում: Օրինակ՝ նրա «Օրվա մնացորդը», որն անվանում են երբևէ գրված ամենաբրիտանական վեպերից մեկը, իսկ գործողությունները տեղի են ունենում 20-րդ դարի կեսերին, պատմում է չարտահայտված զգացմունքի և կորսված հնարավորության մասին։ Նրա վերջին գործը՝ «Թաղված հսկան», որը դրական գնահատականներ է ստացել The New York Times, Mail of Sunday պարբերականների էջերում, իսկ Նիլ Գեյմանն ու Դևիդ Միթչելը, խոսելով վեպի բացառիկության մասին, այն դասել են Իսիգուրոյի՝ իրենց ամենասիրելի ստեղծագործությունների շարքը, ներելու կարևորության մասին է, մինչդեռ իրադարձությունների թատերաբեմ է հանդիսանում վաղ միջնադարյան Բրիտանիան, երբ դեռևս պատերազմում էին բրիտերն ու սաքսերը: 

Բացառություն չէ նաև «Ինձ երբեք բաց չթողնես» վեպը, որի էկրանավորման մասին էլ խոսելու ենք ստորև: Առաջին հայացքից գիտաֆանտաստիկ դիստոպիա թվացող այս ստեղծագործության իրադարձությունները տեղի են ունենում 1970-80-ականների Բրիտանիայում, երբ գիտությունն այնքան էր զարգացել, որ կարողանում էր բուժել մինչ այդ անբուժելի համարվող հիվանդությունները: Հերոսները երեքն են՝ Քեթին, Ռութն ու Թոմին, ովքեր Հեյլշեմ գիշերօթիկի դպրոցի սաներ են: Իրեն բնորոշ գաղտնապահությանը հավատարիմ մնալով՝ հեղինակը հետաքրքրություն բորբոքող երկխոսություններով ու նկարագրություններով է պարուրում գրքի առաջին էջերը, սակայն չի բացում գլխավոր գաղտնիքը: Գիշերօթիկի ուսուցիչները հիվանդագին ուշադրությամբ հետևում են երեխաների առողջությանը՝ ծխախոտ ծխելը համարելով մահացու մեղքին հավասարազոր մի երևույթ, և կավաֆիսյան բարբարոսներով վախեցնում նրանց, որպեսզի չհամարձակվեն անցնել գծված սահմանն ու լքել դպրոցի տարածքը: Իսկ երեխաների ձեռքերին ամրացված էլեկտրոնային ժամացույցներն օգնում են վերահսկել նրանց քայլերն ու գործողությունները: Հատուկ ուշադրություն է դարձվում նաև աշակերտների ստեղծագործական աշխատանքներին, որոնք երբեմն իր հետ է տանում նրանց վերահսկող Տիկինը: Սակայն մի օր ուսուցչուհիներից մեկը երեխաների համար բացահայտում է գաղտնիքը․ նրանք կլոններ են, որ ստեղծվել են իրենց կենսական օրգանները փոխներարկելու նպատակով: Սա է այդ գիտական առաջընթացն ապահովող հայտնագործությունը: Կլոնները հիմնականում կարողանում են փոխներարկման համար տրամադրել 3-4 օրգան, հետո ավարտում են, այսինքն՝ մահանում: (Հարկ է նշել, որ ողջ ստեղծագործությունն է լի կլոնի պես այլընտրանքային բառերով ու տերմիններով): 

Կաձուոյի ստեղծագործություններն ավելի լավ ընկալելու համար հարկավոր է փոքր-ինչ պատկերացում ունենալ նրա անցյալի, հիշողությունների և փորձի մասին: Կարելի է ենթադրել, որ այդպես է կարծում նաև նա, քանի որ իր Նոբելյան ճառում պատմում է իր մանկության ու երիտասարդության մասին, ինչից էլ մենք կարող ենք կռահել, թե ինչպիսի ազդեցություն է ունեցել անցյալը նրա ստեղծագործական ճանապարհի վրա: Օրինակ՝ 1980-ական թթ-ին նա եղել է սոցիալական աշխատող և օգնել անտուններին. այս շրջանը Կաձուոն նկարագրում է որպես իր իդեալիստական գաղափարների և ցավագին հիասթափությունների շրջան: Գուցեև հենց այս փորձն է նրան օգնել կերտելու Քեթիի կերպարը, ով մի քանի տարի հոգ է տանում օրգաններ փոխներարկող դոնորների մասին: Իր ճառում գրողը խոսում է նաև հիշողության մասին՝ շեշտելով, որ առաջին անգամ հիշողության կարևորության խնդրին բախվել է այն ժամանակ, երբ այցելել է գերմանական համակենտրոնացման ճամբարներից մեկը: Այնտեղ բանավեճ է սկսվել, թե, արդյոք, ճի՞շտ է մարդկային ամոթի այս կոթողները վերացնելը, թե՞ դրանք պետք է մնան և հիշեցնեն դժոխային ոճրագործությունների մասին: Եթե Գյունտեր Գրասի «Ծովախեցգետնի հետագիծը» վեպում հերոսները, մոռացության մատնելով անցյալը, թույլ են տալիս երիտասարդ սերնդին կրկնել հին սխալները, ապա Կաձուոն կողմ է հիշելուն:

«Թաղված հսկան» ստեղծագործության հերոսներին պատում է մի անհասկանալի հիվանդություն, որի պատճառով վերջիններս մոռանում են անգամ ժամեր առաջ տեղի ունեցածը, սակայն նրանք գտնում են այդ խնդրի լուծումը, քանի որ անհրաժեշտ է առերեսվել հիշողություններին, մեղքերին և ներել: Կրկին փորձելով համեմատություններ անցկացնել Կաձուոյի անցյալի և այս գաղափարի միջև՝ պետք է ուշադրություն դարձնել նրա մանկական հիշողություններին: Հեղինակի ընտանիքը Բրիտանիա է տեղափոխվել, երբ Կաձուոն հինգ տարեկան է եղել, ու, զարմանալիորեն, տեղի բնակչությունը շատ գրկաբաց է ընդունել ճապոնացի գիտնականների ընտանիքին՝ անկախ այն փաստից, որ մի քանի տարի առաջ՝ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմում, Անգլիան և Ճապոնիան թշնամիներ էին: Ինչ-որ անբացատրելի բարության և ուժի շնորհիվ տեղի մարդիկ կարողացել էին ներել իրենց թշնամի երկրին և շարունակել ապրել:

Վերադառնալով «Ինձ երբեք բաց չթողնես» վեպին, որի գրական տարբերակն ու էկրանավորումը միմյանցից գրեթե չեն տարբերվում, հարկ է խոսել դրա մի քանի շերտերի մասին: Թեպետ ստեղծագործությունը շատ նման է օրուելյան կամ հաքսլիյան դիստոպիաներին, ինքը՝ հեղինակը այն մեկնաբանում է որպես համամարդկային և համաժամանակյա ստեղծագործություն: Վերլուծելիս նախևառաջ կարելի է համեմատություններ անցկացնել ներկայի և անցյալի իրադարձությունների միջև: Գրքում մարդկանց օգտագործում են, ինչպես անում էին հիտլերյան և ճապոնական իշխանությունները Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի տարիներին, տարբեր փորձեր անում, փորձարկում նոր ստեղծված դեղերը: Մարդկանց յուրովի օգտագործում են նաև մեր օրերում: Մյուս կողմից՝ Կաձուոն քննադատական հարված է հասցնում այժմյան կրթական համակարգին. հեղինակը ցույց է տալիս, թե ինչպես են դպրոցները կրթում նույնատիպ, միմյանցից չտարբերվող և նորի նկատմամբ անասելի վախ ունեցող սերունդ: Կաձուոն ասում է, որ մենք բոլորս դարձել ենք պատճեններ, որոնք ձևավորվում են՝ կրկնելով հեռուստատեսությամբ, ֆիլմերում, գովազդներում ցուցադրվող կերպարների շարժուձևն ու խոսքերը, ինչպես, օրինակ, Ռութն է անում, երբ շոշափում է Թոմիի ուսերը՝ կրկնելով այն, ինչ տեսել է հեռուստացույցով: Գրքի հերոսները փնտրում են իրենց պատմությունը, իրենց նախատիպերին, իրենք իրենց, փորձում են գտնել հարցերի պատասխանները, ինչպես մենք բոլորս ենք ջանում հաղթահարել ինքնության ճգնաժամերը: Սակայն նրանք շատ արագ են հանձնվում, երբեք չեն ընդդիմանում իրենց ճակատագրին՝ այնպես, ինչպես մենք ենք համակերպվում մեր՝ մահկանացու լինելու գաղափարին:

Հատուկ ուշադրության է արժանի այն, թե ինչ դեր է հատկացնում Կաձուոն սիրո գաղափարին։ Ստեղծագործության հերոսները տեղեկանում են, որ եթե Հեյլշեմի սաներից երկուսը սիրում են միմյանց, ապա կարող են մի քանի տարով տարկետում ստանալ՝ այդ ժամկետը միմյանց հետ անցկացնելու համար: Այսինքն՝ անգամ այդ անզգա ու սառն աշխարհում սերը կարող է փրկություն հանդիսանալ մահվան դատապարտված այս էակների համար: Նրանց բացատրում են, որ փոքրիկ արվեստի գործերը, որոնք նրանք ստեղծում էին, իսկ Տիկինը տանում էր՝ առանց բացատրելու պատճառը, իրականում ծառայելու են որպես միջոց՝ տեսնելու նրանց հոգին, հավատալու, որ, իրոք, նրանց հոգում սերն է ապրում: Սակայն Կաձուոյի հոռետեսությունը սահմաններ չի ճանաչում: Շատ շուտով պարզվում է, որ այդ ստեղծագործությունները ոչ թե սաների հոգին ուսումնասիրելու համար էին, այլ ապացուցելու, որ այս էակներն առհասարակ հոգի ունեն: Հեյլշեմը նախապես ստեղծվել էր որպես փորձ, որտեղ նախատեսվում էր սաներին դաստիարակել որպես սովորական մարդկանց և հասկանալ՝ արդյո՞ք նրանք հոգի ունեն: Այսպիսով, Կաձուոն ահազանգում է, որ մեր օրերում մարդիկ սկսում են կորցնել ոչ միայն դեմքը, այլև հոգին: Նիցշեական փիլիսոփայության ազդեցությունը կրող այս հատվածում պարզ երևում է, որ Կաձուոն վերջին փորձն է անում՝ գտնելու փրկության ուղին, սակայն այս անգամ՝ արվեստի միջոցով: Արվեստը կարող է ստիպել մոռանալ մեր՝ մահկանացու լինելու մասին, այն նման է դավանանքի, որը հուսադրում է, գուցե նաև՝ որոշ չափով ապահովում անմահություն:


Խոսելով արդեն ստեղծագործության գրական արժեքի մասին՝ պետք է շեշտել, որ չնայած առաջին հայացքից աչք զարնող պարզությանը՝ Կաձուոն վարպետորեն կարողանում է կլանել ընթերցողին, տեղափոխել նրան մեկ այլ ժամանակաշրջան, իրականություն, ստիպում է ենթարկվել իր՝ երբեմն դաժանության հասնող օրենքներին, մինչդեռ վեպի վերջին էջերն ավարտելուց հետո ընթերցողը կանգնում է բոլորովին այլ պատկերի առջև, որն ավելի քան իրական է:

Սոնա Կարապողոսյան

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Կաձուո Իսիգուրո. «Ինձ երբեք բաց չթողնես»
Կաձուո Իսիգուրո. «Ինձ երբեք բաց չթողնես»
2017թ-ին Գրականության նոբելյան մրցանակը հանձնվեց բրիտանաբնակ ճապոնացի գրող Կաձուո Իսիգուրոյին։
https://4.bp.blogspot.com/-DkfYd71Wo08/WnnSWZ6EsAI/AAAAAAAAHZc/VwhBPX8H1m4TahiHq4En-_VXgG0XbA_6wCLcBGAs/s640/INVDr9VL0N0.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-DkfYd71Wo08/WnnSWZ6EsAI/AAAAAAAAHZc/VwhBPX8H1m4TahiHq4En-_VXgG0XbA_6wCLcBGAs/s72-c/INVDr9VL0N0.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2018/02/kazuo-ishiguro.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2018/02/kazuo-ishiguro.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy