$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Ռեժիսորները՝ միմյանց մասին. կարծիքների հանրագիտարան - 1

Հանրահայտ ռեժիսորների կարծիքներն իրենց հանրահայտ գործընկերների մասին՝ ժամանակակից և ոչ միայն։


Ֆրից Լանգի մասին

Ֆրանսուա Տրյուֆոն համարում էր, որ գերմանացի հանճարեղ ռեժիսոր Ֆրից Լանգի ստեղծագործության ամերիկյան շրջանը քննադատների և կինոյի պատմաբանների կողմից բավականաչափ գնահատված չէ․ նրանք «մերժում էին Լանգի հանճարեղությունը, եթե նա նկարահանում էր լրտեսական, պատերազմական թեմաներով ֆիլմեր կամ պարզապես թրիլերներ»։ Տրյուֆոն գրել է․ «Զարգանալով՝ Ֆրից Լանգը ձևավորեց իր ոճը, ինչպես և Ռենուարը, Հիչքոկը, Հոուքսը։ Քնարականությունն ու հումորը փոխարինեցին մռայլ քննադատականությանը։ Այո՛, ես համարձակվում եմ գրել, որ այսօր Լանգն ավելի մեծ ու ավելի խորն է, նույնիսկ եթե մեզ ավելի քիչ է դուր գալիս»։ 

Լուիս Բունյուելը Լանգին միշտ համարել է իր սիրելի ռեժիսորը։ «Հոգնած մահը» ֆիլմի մասին նա ասել է․ «Ես Վիե Կոլոմբիե թատրոնից դուրս եկա լիովին կերպարանափոխված։ Կերպարներն ինձ համար դարձան արտահայտչականության հիմքը։ Ես որոշեցի ինձ նվիրել կինոյին»։ Ավելի ուշ նա կրկնել է․ «Երբ ես դիտեցի «Հոգնած մահը», հանկարծ հասկացա, որ ուզում եմ ֆիլմ նկարահանել։ Ինձ այդ քայլին դրդեցին ոչ թե ֆիլմի միանգամից բոլոր երեք պատմությունները, այլ գլխավոր էպիզոդը, երբ ֆլամանդական գյուղակ է ժամանում սև գլխարկով տղամարդը, ում կերպարում ես ճանաչեցի Մահը, ինչպես նաև գերեզմանատան էպիզոդը։ Այս ֆիլմում ինչ-որ բան խոցեց ինձ․ ես հասկացա իմ կյանքը և գտա իմ աշխարհայացքը։ Այդ զգացումը վերադառնում էր ամեն անգամ, երբ դիտում էի Լանգի ֆիլմերը, հատկապես՝ «Նիբելունգները» և «Մետրոպոլիսը»։ 


Ժան-Լյուկ Գոդարին հաջողվել է աշխատել այս ռեժիսորի հետ․ Լանգը կամեո է խաղացել Գոդարի «Արհամարհանք» ֆիլմում։ Բացի այդ՝ Գոդարը 1 ժամանոց հարցազրույց է անցկացրել Լանգի հետ․ դա կինոյի պատմության ընթացքում եղած ամենաարժեքավոր նյութերից է։ Այդ հարցազրույցում Գոդարն ասել է Լանգին, որ չնայած վերջինս պատկանում է ռեժիսորների ավագ սերնդին, բայց «մնում է ծայրահեղորեն երիտասարդ, արվեստի գործերի ստեղծմամբ և նոր երևույթներով միշտ հետաքրքրված»։ 

Ժան Ռենուարի մասին

Ֆրանսուա Տրյուֆոն Ռենուարին անվանել է «մեծագույն ռեժիսոր» և ասել է․ «Ես կարծում եմ, որ նա միակ ռեժիսորն է, ով ոչ մի անգամ չի ընկրկել, կինոյում ոչ մի սխալ չի գործել։ Որովհետև նա միշտ գտել է լուծումներ, որոնք հիմնված են եղել պարզության վրա, եղել են մարդկային լուծումներ։ Նա միակն է, ով երբեք չի կեղծել։ Երբեք չի ձգտել ոճ գտնել։ Եվ եթե դուք ծանոթ եք նրա ֆիլմերին, ապա բարդ իրավիճակներում, հատկապես՝ եթե դուք երիտասարդ ռեժիսոր եք, պատկերացրեք, թե ինչ որոշում կընդուներ Ռենուարը, և անմիջապես կհաղթահարեք ձեր խնդիրը»։  

Էրիկ Ռոմեր․ «Ռենուարը բոլորովին այլ հոսանքի ներկայացուցիչ է։ Նա այնքան էլ էքզիստենցիալիստ չէ։ Բայց ժամանակակից է։ Ավելի շուտ նա էքսպրեսիոնիստ է, քան իմպրեսիոնիստ։ Նրա արվեստում կան նաև բրեխտյան գծեր, որոշակի դիդակտիզմ, բայց ավելի խորքային բնույթի։ Ինձ կարելի էր որպես կինոքննադատի հակադրել Բրեխտին, բայց իրականում Բրեխտի գաղափարներից ոչ մեկը այդպես էլ չհասավ մինչև կինո, թերևս՝ դրանք հայտնվեցին միայն Ռենուարի արվեստում։ Պետք չէ Ռենուարի մոդեռնիզմն ընդհանրացնել այն մոդեռնիզմի հետ, որը բնորոշ է Անտոնիոնիին կամ Վենդերսին․ այն բոլորովին ուրիշ է, բացառիկ, անկրկնելի։ Ռենուարը ամենաքիչ թատերայինն է մյուս բոլոր ռեժիսորների շարքում, նա թատրոնի քննադատության հարցում բոլորից առաջ է անցել։ Միաժամանակ նա մյուսներից ավելի մոտ է թատրոնին։ Դա բացարձակ պարադոքս է։ Նրա կինոն այնպիսի կինո է, որը հանդիսանում է արվեստ՝ չլինելով արվեստ, խաղ՝ չլինելով խաղ, թատրոն՝ չլինելով թատրոն, իրականում մերժելով թատրոնը։ Այդ առումով Ռենուարն ինձ համար մեծագույնն է բոլոր ռեժիսորների շարքում։ Ես կարող եմ նրա ֆիլմերը դիտել կրկին ու կրկին և ամեն անգամ դրանցում գտնել որևէ նորություն։ Եվ այն փաստը, որ նրա նշանակությունը դեռևս ամբողջությամբ գիտակցված չէ, ինձ համար հանդիսանում է նրա մեծության ապացույցը»։ 

Սաթյաջիտ Ռայն ի դեմս Ռենուարի գտել է իր ուսուցչին․ նա եղել է Ռենուարի ասիստենտը «Գետը» ֆիլմի նկարահանումների ժամանակ Կալկաթայում։ Ռային ոգեշնչել են Ռենուարի մարդկային հատկանիշները․ «Անմիջականություն, խոր մարդասիրություն՝ խտացված երանգներով, յուրատեսակ չեխովյան հատկություններ, քնարականություն և կլիշեներից խուսափում,- Ռայը նրան նկարագրում է որպես մեծագույն անհատականության,- Ես լի էի նրա նկատմամբ հիացմունքով։ Երբեմն մենք հիասթափություն ենք զգում՝ հանդիպելով այն արվեստագետին, ով մեզ հիացմունք է պարգևել, որովհետև նա մեզ թույլ չի տվել մոտենալ իր անձին։ Բայց Ռենուարը հիասքանչ անհատականություն էր՝ խոր, նուրբ, հումորով լի»։ 

Ժան-Լյուկ Գոդարն ասում էր, որ կա ռեժիսորների երկու տեսակ՝ «մեկը նկարահանում է հանգուցանման ֆիլմեր, մյուսն՝ ուղղագիծ։ Եվ շարունակում է․ «Ռենուարն այն հազվագյուտներից է, ով անում է միաժամանակ թե՛ մեկը, թե՛ մյուսը։ Հենց դրանում է նրա հմայքը»։ 

Ռենուարի մահից հետո Օրսոն Ուելսը նրան անվանում էր «բոլոր ռեժիսորներից մեծագույնը»։ 

Ռոբերտ Օլթմենը, ում համարում են Ռենուարի ոճի հետևորդը, հիանում էր նրա ամենահայտնի՝ «Խաղի կանոնները» ֆիլմով և ասում էր․ «Այդ ֆիլմն ինձ սովորեցրեց խաղի կանոնները»։ 

Մարտին Սկորսեզեն ասում էր․ «Ես հիշում եմ, թե ինչպես էի մանուկ հասակում դիտում Ռենուարի ֆիլմերը։ Հենց այդ ժամանակ էլ զգացել եմ իմ կապը Ռենուարի հերոսների հետ՝ նրա՝ իր հերոսների հանդեպ տածած սիրո շնորհիվ»։  

Մայք Լին, ում մասին խոսում են որպես Ռենուարին առավելագույնս մոտ կանգնած ժամանակակից ռեժիսորի, նշել է, թե նրան համարում է իր միակ ուսուցիչը։ 

Լուիս Բունյուելի մասին 

Լուկինո Վիսկոնտի․ «Կարծում եմ՝ այսօր չափազանց մեծ թիվ են կազմում այն ռեժիսորները, ովքեր իրենք իրենց շատ լուրջ են վերաբերվում։ Միակը, ով ընդունակ է հետաքրքիր ու նոր խոսք ասելու, Լուիս Բունյուելն է։ Նա մեծ ռեժիսոր է»։  

Ֆրանսուա Տրյուֆո․ «Լուիս Բունյուելը, թերևս, իր տեղն ունի Ռենուարի ու Բերգմանի միջև։ Կարելի է ենթադրել, որ Բունյուելը մարդկությունը համարում է հիմար, իսկ կյանքը՝ զավեշտալի, ինչի մասին նա արտահայտվում է չափազանց մեղմ ու անուղղակի։ Մինչդեռ նրա բոլոր ֆիլմերը հենց այդ տպավորությունն են թողնում»։  

Ուես Անդերսոնը, ով, ինչպես և Բունյուելը, չափազանց ուշադիր է դետալների նկատմամբ, նշում է․ «Մայք Նիքոլսն ասել է, որ Բունյուելի մասին մտածում է ամեն օր։ Ես նույնպես։ Կամ, առնվազն, երկու օրը մեկ անգամ»։ 

Ջեյն Քեմփիոն․ «Լուիս Բունյուելն իմ առաջին խոր սերն է կինոյում։ Նա այն ռեժիսորն է, ով փակեց մարդկային կեղծավորության թթվածինը։ Նա անողոքաբար տրորում է կեղծավորությունը, որն ապրում է մեր բուրժուական հասարակության սրտում, այն է՝ ոչ ոք սուրբ չէ, իդեալներ ու բարոյական աժեքներ չկան։ Նա գերժամանակակից է, համարձակ ու հստակ։ Նա հասկանում է մարդկային էությունը, բայց հրաժարվում է դրան սենտիմենտալ վերաբերվել»։ 

Պեդրու Կոշտա․ «Լուիս Բունյուելը միշտ հիշեցնում է մեզ, որ մենք անընդհատ կորուստներ ենք ունենում մեր փտած հասարակության մեջ»։ 

Պեդրո Ալմոդովար․ «Ես ինձ ճանաչում եմ նրա ֆիլմերում։ Ինձ համար նա իսկական վարպետ է»։ 

Ռոբեր Բրեսոնի մասին

Ժան-Լյուկ Գոդար․ «Բրեսոնը ֆրանսիական կինոյի համար նույնն է, ինչ Մոցարտը գերմանական երաժշտության և Դոստոևսկին ռուսական գրականության համար»։ 

Անդրեյ Տարկովսկի․ «Բրեսոնը հանճար է։ Արձանագրում եմ՝ նա հանճար է։ Եթե նրան դասենք առաջին տեղում, ապա նրան հաջորդող ռեժիսորը կլինի արդեն տասներորդ տեղում։ Այդ տարածությունն ինձ շատ է վշտացնում։ Երբ ես աշխատում եմ, ես միշտ մտածում եմ Բրեսոնի մասին։ Միայն նրա մասին եմ մտածում։ Որոշակի չեմ հիշում նրա ֆիլմերը, հիշում եմ միայն նրա վերին աստիճանի ասկետական ոճը։ Նրա պարզությունը։ Բրեսոնի մասին մտքերն ինձ օգնում են կենտրոնանալ ֆիլմի կենտրոնական գաղափարի վրա։ Նա ինձ համար հանդիսանում է իսկական, ճշմարիտ ռեժիսորի նմուշ։ Նա ենթարկվում է միայն Արվեստի բարձրագույն օրենքներին»։ 

Լուի Մալ․ «Այն աշխատաոճը, որով ստեղծագործում է Բրեսոնը, ինձ հիշեցնում է Ռասինից մեզ հասած ավանդույթը։ Չեմ կարծում, թե Բրեսոնն ինձ վրա ազդել է, բայց կցանկանայի, որ այդպես լիներ»։ 

Ռոբերտո Ռոսելինիի մասին

Ժան-Լյուկ Գոդար․ «Ռոսելինին Սոկրատեսն է, ով ստեղծել է փիլիսոփայությունը։ Ռոսելինին ոչ մեկին նման չէ։ Միայն նա է կարողանում հստակ տեսնել երևույթների ամբողջականությունը»։ 

Մարտին Սկորսեզե․ «Ռոսելինին կինոն հեղափոխել է երեք անգամ։ Առաջին անգամ՝ երբ նա և Վիտորիո դե Սիկան ստեղծեցին այն, ինչն անվանվեց «նեոռեալիզմ»։ Երկրորդ անգամ՝ երբ նա իր կնոջ՝ Ինգրիդ Բերգմանի հետ միասին ստեղծեց անձնական, գրեթե միստիկական պատմությունների մի ամբողջ շարք, այդ թվում՝ «Ստրոմբոլի, Աստծո երկիրը» և «Եվրոպա 51»-ը։ Երկրորդի շնորհիվ 1960-ականներին ծնունդ առավ «Նոր ալիքը»։ Երրորդ անգամ՝ երբ նա իր կարիերայի ավարտին նկարահանեց դիդակտիկ ֆիլմերի շարք իտալական հեռուստատեսության համար․ նա միշտ իր պարտքն էր համարում տեղեկատվություն հաղորդելը»։  

Ֆեդերիկո Ֆելինի․ «Ինձ դուր էր գալիս, թե ինչպես է աշխատում Ռոսելինին, նա ասես հաճելի ճանապարհորդություն կատարեր իր ընկերական շրջապատի հետ միասին»։ 

Յասուձիրո Օձուի մասին 

Ակիրա Կուրոսավա․ «Իրոք, նրա ֆիլմերից կարելի է շատ բան սովորել։ Հուսով եմ՝ երիտասարդ ճապոնացի ռեժիսորները որքան հնարավոր է շատ կդիտեն նրա ֆիլմերը»։ 

Վիմ Վենդերս․ «Եթե մեր դարաշրջանում դեռևս մնացել է որևէ սրբություն, եթե կինոյում կա որևէ արժեք, ապա ինձ համար դա ճապոնացի ռեժիսոր Յասուձիրո Օձուի արվեստն է։ Ըստ իս՝ թե՛ նրանից առաջ և թե՛ նրանից հետո կինոն դեռևս երբեք այդքան մոտ չի եղել իր էությանն ու նպատակին՝ ցուցադրել այս դարի մարդու կերպարը, ճշմարիտ ու իսկական կերպարը, որի միջոցով յուրաքանչյուրը ոչ միայն կճանաչի իրեն, այլև որի շնորհիվ առաջին հերթին կիմանա ինքն իր մասին»։ 

Գեթց Շպիլման․ «Օձուն ինձ համար ավագ եղբոր պես է, ով ժամանակ առ ժամանակ օգնում է վերհիշել իսկապես կարևոր ճշմարտություններ ռեժիսուրայի մասին, որն ընդհանուր ոչինչ չունի հանդիսատեսին մանիպուլյացիայի ենթարկելու կամ խելացի թվալու ձգտման հետ։ Այս ռեժիսորն աշխատում է ճշմարտության հետ»։ 

Սաթյաջիտ Ռայը, ում մարդասիրական կինոն ապշեցուցիչ նմանություն ունի Օձուի արվեստի հետ, ասել է․ «Ես բազմիցս դիտել եմ նրա ֆիլմերը և ամեն անգամ մտածել եմ՝ «Աստվա՛ծ իմ, նա չի հետևում հոլիվուդյան մոդելին ու կանոններին»։ Օձուի մոտեցումն այլ է, և դա կարելի է բնորոշել որպես հավատարմություն դերասանների գոյությանն իրենց շրջակա միջավայրում»։ 

Վիտորիո դե Սիկայի մասին 

Լուիս Բունյուելը, ով հեռու էր նեոռեալիզմից, ասում էր, որ իրեն առանձնահատուկ դուր են գալիս «Շուշա», «Ումբերտո Դ․» և «Հեծանիվներ գողացողները» ֆիլմերը, և որ այս վերջին ֆիլմում ռեժիսորին հաջողվել է մեքենան դարձնել կինոնկարի հերոս։ 

Օրսոն Ուելս․ «Կինոխցիկի հետ աշխատանքում ես հավասարը չունեմ։ Բայց դե Սիկային հաջողվել է անել այն, ինչն իմ ուժերից վեր է։ Ես վերջերս դիտեցի «Շուշա» ֆիլմը, և կինոխցիկն ասես անհետացել էր, էկրանն անհետացել էր, դա իրական կյանքն էր․․․»։ 

Ռոյ Անդերսոն․ «Երբ ես 12 տարեկան էի, դիտեցի «Հեծանիվներ գողացողները» ֆիլմը։ Կարծում եմ՝ դա ամենանուրբ, մարդկային և ինտելիգենտ ֆիլմն է ամբողջ աշխարհում։ Ես չափազանց հուզվել էի այն փաստից, որ այդքան մեծ քանակությամբ մարդիկ հանձն են առել մասնակցել այս ֆիլմի ստեղծմանը։ Պատմությունը շարադրված է մարդկության, սոցիալական առումով աննշան կերպարների հանդեպ այնպիսի՜ մեծ ջերմությամբ ու սիրով․․․ Հենց այդպիսին է ընտանիքի հայրը, ում հեծանիվը գողանում են»։ 

Կենձի Միձոգուտիի մասին

Ժան-Լյուկ Գոդարը, ով կինոքննադատությամբ զբաղվելու շրջանում եղել է Միձոգուտիի արվեստի մեծ երկրպագուն, նրա մահից հետո ասել է․ «Նա ճապոնացի ռեժիսորներից մեծագույնն է։ Ո՛չ, ավելի պարզ ասած, նա ընդհանրապես մեծագույն ռեժիսորներից է»։ Եվ ավելացրել է․ «Միձոգուտիի արվեստը ամենաբարդն է, որովհետև այն ամենապարզն է։ Կինոխցիկի շարժումները և մեկ կադրով նկարահանումները հազվադեպ են, բայց եթե անսպասելիորեն երևում են, ապա դրանք ապշեցուցիչ գեղեցկությամբ լի տեսարաններ են»։ 


Անդրեյ Տարկովսկի․ «Նա ամենավսեմ անհատականություններից է՝ երկրի վերևում թևածող․․․ Այսպիսի արվեստագետն ընդունակ է ցույց տալու կեցության բանաստեղծական մտահղացումը։ Նա ընդունակ է դուրս գալու տրամաբանության հաջորդականության սահմանափակող եզրերից և փոխանցելու անշոշափելի կապերի ու կյանքի գաղտնի երևույթների խոր բարդությունն ու ճշմարտացիությունը»։ 

Օրսոն Ուելսն ասում էր, որ «Միձոգուտիին ուղղված ոչ մի գովեստ չի կարող լինել չափազանցված»։ 

Մարտին Սկորսեզե․ «Միձոգուտին կինոյի ասպարեզում երբևէ աշխատած մեծագույն վարպետներից է։ Նա Ռենուարի, Մուրնաուի և Ֆորդի հետ կանգնած է նույն շարքում։ Պատերազմից հետո նա նկարահանեց երեք ֆիլմ՝ «Կուրտիզանուհի Օհարուի կյանքը», «Մշուշոտ լուսնի հեքիաթներն անձրևից հետո», «Կառավարիչ Սանսյոն», որոնք հանդիսանում են կինեմատոգրաֆի գագաթներ։ Նրա ողջ արվեստը ներծծված է արտասովոր պարզությամբ»։ 

Ակիրա Կուրոսավա․ «Միձոգուտիի վախճանից հետո ճապոնական կինոն կորցրեց իր ամենաճշմարիտ արվեստագետին։ Բացի նրանից՝ գրեթե ոչ ոք չի կարողացել անցյալի պատկերները ներկայացնել այդչափ հստակ ու ռեալիստորեն»։ 

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,2,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,2,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,103,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,15,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Ռեժիսորները՝ միմյանց մասին. կարծիքների հանրագիտարան - 1
Ռեժիսորները՝ միմյանց մասին. կարծիքների հանրագիտարան - 1
Հանրահայտ ռեժիսորների կարծիքներն իրենց հանրահայտ գործընկերների մասին՝ ժամանակակից և ոչ միայն։
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-TofQcdxBeXvrGK7v930g4Sc6v_c6w1lLKO6G1G7XkYgc1RbMyJ7V941I5lctFVSexAb5rpUIYTUQN_NQhYkZ-8fufIwHFOdwhTD4zY6KZk5HAaIIUjnBtL_ndbi1fVWH3t3UGFeTYrFb/s640/collazh.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-TofQcdxBeXvrGK7v930g4Sc6v_c6w1lLKO6G1G7XkYgc1RbMyJ7V941I5lctFVSexAb5rpUIYTUQN_NQhYkZ-8fufIwHFOdwhTD4zY6KZk5HAaIIUjnBtL_ndbi1fVWH3t3UGFeTYrFb/s72-c/collazh.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2018/04/rezhisornern-irar-masin.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2018/04/rezhisornern-irar-masin.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content