Միխայիլ Բուլգակովը կինոյում


Միխայիլ Բուլգակովի ստեղծագործությունների հիման վրա նկարահանված ֆիլմերից հինգի մասին։

1․ «Ճակատագրական ձվեր» (1995)

ռեժ․՝ Սերգեյ Լոմկին 
դերերում՝ Օլեգ Յանկովսկի, Նինա Ուսատովա, Սեմյոն Ֆարադա, Սերգեյ Գարմաշ, Անդրեյ Տոլուբեև

Չնայած հայտնի լեգենդին՝ անեծք է դրված ոչ թե բուլգակովյան էկրանավորումների վրա, այլ ռուսաստանյան կինոարդյունաբերության, և այդ անեծքը զուտ արտադրական է։ Բավարար է տեսնես Վլադիմիր Բորտկոյի «Վարպետը և Մարգարիտան» ֆիլմում սատանայի մոտ տեղի ունեցող ծուռ նկարված պարահանդեսը կամ «Ճակատագրական ձվեր» ֆիլմում հին Մոսկվայի դեկորացիաները։ Եթե նույնիսկ փորձես այդ դեկորացիաների մեջ խցկել դերասանական ողջ փառավոր դպրոցը՝ Յանկովսկուց մինչև Շիրվինդտ, միևնույն է՝ անհարմարության զգացումով ես հետևում գիպսաստվարաթղթի վրա խելահեղության տրված դիվային պատկերին։ Ընդ որում՝ հավակնություններն այս պարագայում ավելի լայն ու անխոհեմ են, քան պարզապես 90-ականների սկզբի Ռուսաստանում սուր սյուժեով ֆանտաստիկ ֆիլմ նկարահանելու բուն գաղափարը։ Գլխավոր հղումն ավելի սանձարձակ է, քան բնօրինակում․ աշխարհը կառավարում է չար ուժը («Վարպետը և Մարգարիտան» վեպի սյուժեից վերցված), իսկ հանճարեղ պրոֆեսորը, ով, ի դեպ, նման չէ Լենինին, այստեղ չար ուժի նույնքան անկամ ուղեկցորդ է, որքան ապստամբող ժողովրդական զանգվածները։ Չար ուժի կերպարի «պատասխանատուն» կինեմատոգրաֆում Վոլանդի՝ բոլոր ժամանակների լավագույն դերակատար Միխայիլ Կոզակովն է, և հենց նա էլ, ըստ էության, ստեղծում է «կյանքի ճառագայթը»՝ սյուժեի հիմնական շարժիչ ուժը, իսկ կատու Բեգեմոտը շրջադարձային պահին փոխում է հավի և կոկորդիլոսի հավկիթներով տուփերը։ 

Այս ամենը խաղացվել, նկարահանվել և մոնտաժվել է այնպես, որ ավելի լավ կլիներ չկարդալ Բուլգակովի համանուն վիպակը, իսկ ամենալավը կլիներ նույնիսկ չիմանալ այդ վիպակի գոյության մասին, որպեսզի ափսոսանք չառաջանար ռուս դասականի նկատմամբ՝ սույն կոնցեպտուալ խայտառակության պատճառով։ Որովհետև մեր առաջ ռուսաստանյան կինոարտադրության՝ ոճային առումով ամենահստակ ցածրակարգ խոտանն է։ Ոչ այն իմաստով, որով մենք այդ բնորոշումն օգտագործում ենք «պերեստրոյկային» հաջորդած ժամանակաշրջանում նկարահանված մարտաֆիլմերի առնչությամբ, այլ հենց որպես ժանր՝ թեկուզ միայն դերասանական խաղի ոճի առումով։ Սրան գումարենք նաև մողեսների, դեմքերի և ձվերի անվերջանալի խոշոր պլանները, ինչն, ըստ երևույթին, բացատրվում է ֆիլմի բյուջեի սղությամբ։ Գործող անձինք լուսավորված են այնպես, ասես նեոնային ցուցանակներ լինեն։ Ինտերիերը ներկված է ծիածանի բոլոր գույներով՝ վայրի, ինչպես յուրատեսակ ԼՍԴ-մոդեռն։ Օձերը, որոնք ուտում են մարդկանց ուղեղները։ Վերջիվերջո, բուն սյուժեն այն մասին է, թե ինչպես է սատանա-սիոնիստը փորձում Մոսկվան ոչնչացնել հսկայական սողունների օգնությամբ։ Ի դեպ, այս ամենը հորինված է «Սերը և աղավնիները» ֆիլմի սցենարիստի կողմից, և լավագույն պահերին իր կրքոտությամբ գերազանցում է այդ ֆիլմը։ Ինչևէ, արդեն իսկ իր անվանման շնորհիվ տվյալ էկրանավորումն անվիճելիորեն կարող է նույն շարքում դրվել «Տոքսիկ վրիժառուի», «Արյունաքաշ հրեշների» և Troma ստուդիայի թողարկած այլ աղբի հետ։ Նշենք, որ այս ստուդիայի լավագույն ֆիլմերից մեկը նույնպես հանդիսանում է վարիացիա անգլիացի մեծն դասականի պիեսի թեմայով և կրում է «Տրոմեո և Ջուլյետ» անվանումը։ 

2․ «Շան սիրտը» (1975)

ռեժ․՝ Ալբերտո Լատուադա 
դերերում՝ Մաքս ֆոն Սյուդով, Էլեոնորա Ջորջի, Մարիո Ադորֆ, Ջինա Ռովերե, Վադիմ Գլովնա

Իտալացի ռեժիսորներից քչերը կարող են պրոֆեսոր Պրեոբրաժենսկու օրինակով կրկնել․ «Այո՛, ես չեմ սիրում պրոլետարիատը»։ Ալբերտո Լատուադան, օրինակ, ակնհայտորեն և Ֆիլիպ Ֆիլիպովիչից ավելի շատ չի սիրում պրոլետարիատը, որն այստեղ ներկայացված է բնօրինակին ավելի մոտ ու համահունչ, քան «պերեստրոյկայի» շրջանում՝ 1988թ-ին Վլադիմիր Բորտկոյի կողմից նկարահանված ֆիլմում է։ Պրեոբրաժենսկու կերպարի այս՝ իտալական տարբերակը արագ բորբոքվում է, պարբերաբար ճչում է, աղախին Զինային ստիպում է լոգարանում տրորել իր մեջքը և, ընդհանրապես, հաճախ ունենում է թեպետ ներկայանալի, բայց անհեթեթ տեսք՝ թեկուզև այն պատճառով, որ իր նոր վիրահատված շանը հարկադրում է թքել թքամանի մեջ։ Արդյունքում՝ հանդիսատեսի ողջ համակրանքն ու ցավակցությունը բաժին են հասնում Շարիկին, որն այստեղ վերանվանվել է Բոբիկ։ Նրանց արտաքին տեսքում ևս նմանություն կա․ Պրեոբրաժենսկու մորուքի պես սանրված մորուսով Բոբիկը ներկայանում է որպես նրա հմայիչ ու անձայն արտացոլանք։ Իսկ վիրահատությունից հետո նա վերածվում է յուրատեսակ հաճելի ստահակի՝ ճիշտ և ճիշտ երիտասարդ Իգոր Իլյինսկու պես։ 

«Ի՞նչ են նրանք արել ինձ հետ»,- հայելուն նայելով՝ սարսափում է Բոբիկովը։ «Խե՛ղճ արարած, նա այս ամենը սովորել է մարդկանցից»,- սկզբում նրան խղճում է պրոֆեսորը։ Եվ այստեղ գոյություն չունի քրեական հանցագործ Կլիմ Չուգունկինը, ով կկարողանար հերոսին փոխանցել իր «վատ ժառանգականությունը»։ Չկա նաև բուլգակովյան ազնվական զզվողությունը (թեպետ հանդիսատեսը չի սիրում կիսել այդ զգացումը)։ Փոխարենը՝ կա զզվանք ազնվականի, վայ-գիտնականի հանդեպ, ով շանը մարդ էր դարձրել և թույլ չէր տալիս մարդ զգալ։ Թեպետ Բոբիկովն ի բնե օժտված է տաղանդներով, սակայն իր էության և խավի առումով նրան օտար է․ նա չի ընկալում առօրյա երևույթների նշանակությունը (հիանալի կատակերգական տեսարանն օծանելիքի և ածելիի հետ), կրծում է իր վրայի ոջիլներին, իսկ կնոջը չի կարողանում տարբերել պրոլետարիատի կնանման ներկայացուցչից, ինչի պատճառով Շվոնդերը նրան կասկածում է համասեռամոլության մեջ։ Հենց այս ամենը որպես հիմք ընդունելով էլ ազնվարյուն պրոֆեսորը նոր մարդուն համարում է կենդանի, և մենք, իհարկե, հասկանում ենք, որ իտալացի բեմադրիչը այդ միջոցով բնազդաբար արձագանքում է ոչ վաղ անցյալում տեղի ունեցած պատմությանը։ «Ապագա սերունդները կդատեն մեր սխալները»,- «սպանությունից» առաջ կասի ֆաշիստ բժիշկը կոմունիստ պացիենտին։ Իսկ հետպատերազմյան սերունդն՝ ի դեմս ռեժիսորի, առանց չարության կծիծաղի երկուսի վրա էլ։ 

3․ «Մորֆի» (2008) 

ռեժ․՝ Ալեքսեյ Բալաբանով
դերերում՝ Ինգեբորգա Դապկունայտե, Անդրեյ Պանին, Սերգեյ Գարմաշ, Լեոնիդ Բիչևին, Ալեքսեյ Պոլույան

Մի ռեժիսորի համար, ով էկրանավորել է Բեքեթ, Կաֆկա, Ֆոլքներ և, օրինակ, «Այլանդակների ու մարդկանց մասին» ֆիլմը, դժվար է գտնել ավելի անհամապատասխան նյութ, քան բուլգակովյան «Երիտասարդ բժշկի գրառումները» ստեղծագործությունն է՝ պատմվածքների շարք երիտասարդ բժշկի մասին, ով, հաղթահարելով հանգամանքները, դառնում է գրեթե հանճար կյանքերի փրկության ասպարեզում։ Ընդհանուր շարքից առանձնանում է միայն այդ ցանկում ավանդաբար ներառվող (բայց ոչ հեղինակի կամքով) «Մորֆին»։ Սցենարիստ Սերգեյ Բոդրով-կրտսերը հենց այդ ստեղծագործությունն էլ դարձրել է սյուժեի հիմքը, որի վրա դասավորվել են մյուս բոլոր պատմվածքները՝ այդպիսով հեշտությամբ ներմուծվելով բալաբանովյան հերմետիկ աշխարհ։ Արդյունքում՝ հանճարի պատմության փոխարեն ստացվել է հիվանդության պատմություն՝ գլուխների բաժանված։

Ծանր ծննդաբերությունը, տրախեոտոմիան, անդամահատումը բժշկի համար դառնում են հզոր անեսթետիկին վարժվելու փուլեր։ Վերջաբանից առաջ այդ տրամաբանական շղթային ավելանում է Քաղաքացիական պատերազմը։ Բալաբանովի հերոսը, լինելով մասամբ ինքնակենսագրական այս պատմության բովում, ավելի շատ նման է մյուս «Բժշկի գրառումների», Վերեսաևի գրքի հերոսին, պարզապես՝ Բուլգակովի առաջադրած հանգամանքներում․ սեփական ուժերի նկատմամբ անվստահ վունդերկինդ՝ իր կամքին հակառակ քշված դեպի այն ժամանակները, երբ բոլորը զառանցում են հեղափոխությամբ։ Ոչ մի տաղանդ չի կարող փրկել պատմության կամքից։ «Արի երեկոյան մեռնենք ուրախ, խաղանք դեկադանս»,- ահա այն վերջինը և լավագույնը, որ անուղղելի մտավորականին մնում է դարաշրջանների բեկումնային կետում։ Հենց այս գաղափարն է անողոք ճշգրտությամբ արտացոլված հզոր, առանձին կարճամետրաժ լինելու հավակնություն ունեցող ֆիլմի ֆինալում։ Փորձիր ժխտել մահը, և նա ինքն էլ քեզ կժխտի հարբած կարմիրբանակայինի պես։ 

4․  «Պիղատոսը և մյուսները․ Ֆիլմ Չարչարանաց ուրբաթի համար» (1971)

ռեժ․՝ Անջեյ Վայդա 
դերերում՝ Դանիել Օլբրիխսկի, Անջեյ Լապիցկի, Յան Կրեչմար, Վոյցեխ Պշոնյակ, Եժի Զելնիկ 

«Վարպետը և Մարգարիտան» բացարձակ ռեկորդակիր է Բուլգակովի մյուս ստեղծագործությունների էկրանավորումների շարքում։ Բայց ով էլ ստանձներ հերթական էկրանավորման աշխատանքը, արդյունքը միշտ ստացվում էր տարօրինակ, եթե չասենք՝ վատ։ «Պիղատոսը և մյուսները» առաջինն է այդօրինակ փորձերի երկար շարքում։ 1971թ-ին լեհ ռեժիսոր Անջեյ Վայդան արևմտագերմանական մի հեռուստաընկերությունից ստացավ պատվեր՝ Սուրբ Զատկի տոնի կապակցությամբ ֆիլմ նկարահանելու վերաբերյալ։ Հենց այդ պատճառով էլ ֆիլմը կոչվում է «Պիղատոսը և մյուսները․ Ֆիլմ Չարչարանաց ուրբաթի համար»։ Ռուս դասականների ստեղծագործություններին լեհ ռեժիսորն անդրադարձել է և՛ նախկինում, և՛ «Պիղատոսից» հետո․ 1961թ-ին նա զգուշորեն էկրանավորեց Լեսկովի գործը («Սիբիրյան լեդի Մակբեթը»), երկու անգամ էլ՝ 1987-ին և 1994-ին, արդեն պակաս զգուշավորությամբ և ավելի ազատ մեկնաբանությամբ, Դոստոևսկուն։ 

«Պիղատոսը և մյուսները» ֆիլմում Վայդան բավականին խնամքով է վարվել Բուլգակովի տեքստի հետ, բայց ասվածը վերաբերում է միայն աստվածաշնչյան հատվածին․ բուն ֆիլմում բացակայում են թե՛ Վարպետը, թե՛ Մարգարիտան, թե՛ կատուն, թե՛ պրիմուսը, թե՛ Աննուշկան։ 1,5 ժամվա ընթացքում Պիղատոսն ու Իեշուան հարաբերություններ են պարզում։ Փոխարենը՝ ֆիլմում կատարվող գործողությունները տեղափոխված են մեր օրեր՝ ժամանակակից դեկորացիաներով․ Ղևի Մատթեոսը վերածվել է հեռուստալրագրողի, Հուդան Իեշուային դավաճանում է տաքսոֆոնի օգնությամբ (որի միջից խոսակցության ավարտին դուրս են թռչում երեսուն արծաթները), իսկ պաղեստինյան հանցագործները դատավճռի իրականացմանը սպասում են ժամանակակից բանտային հագուստով։ Սա նոր հնարք չէր դեռևս 1971թ-ի համար, բացի այդ՝ Վայդայի կողմից իրագործվել էր ծուլորեն ու անփույթ, և զգացվում է, որ ռեժիսորը ցանկացել էր ինչ-որ բան ասել, բայց այդպես էլ չէր հասկացել, թե ինչ։ Զարմանալի չէ, որ «Պիղատոսը և մյուսները» ֆիլմը հետաքրքրություն է առաջացնում բացառապես Բուլգակովի երկրպագուների շրջանում, հիմնականում՝ ռուսների, և նույնիսկ ներառված չէ Վայդայի ֆիլմերի բազմաթիվ արտասահմանյան ցանկերում։ 

5․ «Երիտասարդ բժշկի գրառումները» (2012) 

ռեժ․՝ Ալեքս Հարդքասլ, Ռոբերտ ՄըքՔիլոփ 
դերերում՝ Դենիել Ռեդքլիֆ, Ջոն Հեմ, Ադամ Գոդլի, Ռոզի Կավալիերո, Թիմ Սթիդ

«Երիտասարդ բժշկի գրառումների» ազատ էկրանավորումներից է նաև բրիտանական մինի-սերիալը (եթե համադրենք բոլոր էպիզոդների քրոնոմետրաժը, ապա կստացվի պարզապես մեկ երկարատև ֆիլմ՝ 2,5 ժամ տևողությամբ)։ 1934թ, Մոսկվա։ Վայելչատես տղամարդը՝ Ջոն Հեմի դերակատարմամբ («Խելահեղները» սերիալի աստղը), Բուլգակովի ոճով կոկած մազերով, խուզարկության ժամանակ իր աշխատասենյակում գտնում է հնամաշ տետր, որտեղ 20-ամյա վաղեմության գրառումներ են այն մասին, թե ինչպես է մայրաքաղաքային բժշկական ուսումնարանի պատանի շրջանավարտը (Դենիել Ռեդքլիֆ) մեկնում անծայրածիր Ռուսաստանի խորքերում կորած բնակավայրերից մեկը, ծանոթանում գյուղացիների հիվանդություններին, մորֆիին և, իհարկե, բոլշևիկների հետ։ «Երիտասարդ բժշկի գրառումները» ֆիլմին բախտը ժպտաց։ Ստեղծագործության կառուցվածքն այնպիսին է, որ բեմադրիչներին հնարավորություն է տալիս կանոնավորապես և հաճույքով շեղվելու բնօրինակից։ 

Ինչպես Բալաբանովի ֆիլմի պարագայում էր, այստեղ նույնպես խառնված է «Մորֆին», նորից շատ են տեքստից շեղումներն ու տեքստին հավելումները, նորից բոլշևիկներն են, ովքեր հեղինակի ստեղծագործության մեջ բացակայում են։ Բայց եթե Բալաբանովին հետաքրքրում էր հերոսը, բրիտանացիներին հետաքրքրում էր գլխավորապես Ռուսաստանը՝ այն տեսքով, ինչպիսին այդ երկիրը պատկերացնում են դրսից։ Սա մի առողջ, հասուն լոռամրգի է․ գեղեցիկ անգլերենով խոսող հարգելի ջենթլմենները (մերթ բրիտանական, մերթ ամերիկյան առոգանությամբ) անխոնջ բալալայկայի հնչյունների ներքո արտասանում են ռուսական այդ բոլոր անուններն ու անվանումները՝ Մուրևո, Լեոպոլդ Լեոպոլդովիչ, Պելագեյա։ Շուրջբոլորը ձյուն է, մորուքավոր կառապաններ, օղի, Բլոկի բանաստեղծությունները և հեղափոխությունը։ Ծաղրանկարայնությունը սերիալում շինծու է և անթաքույց, նույնիսկ ռուսերեն բառերը ֆիլմի ենթագրերում նշված են ռուսերեն-անգլերեն տառատեսակով։ 


աղբյուրը՝ Arzamas         

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Հովհաննիսյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Իննա Սահակյան Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինդսեյ Անդերսոն Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Բերգեր Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոլան կինոփառատոն Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վահրիճ Բախչանյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վիրնա Լիզի Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Միխայիլ Բուլգակովը կինոյում
Միխայիլ Բուլգակովը կինոյում
Միխայիլ Բուլգակովի ստեղծագործությունների հիման վրա նկարահանված ֆիլմերից հինգի մասին։
https://3.bp.blogspot.com/-oSWnDevHdIw/W2CIv3zGG1I/AAAAAAAAIuQ/HPH3rlX1P4YJUCe1_fpod-wmPaZCFbGEACLcBGAs/s640/3.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-oSWnDevHdIw/W2CIv3zGG1I/AAAAAAAAIuQ/HPH3rlX1P4YJUCe1_fpod-wmPaZCFbGEACLcBGAs/s72-c/3.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2018/07/mikhayil-bulgakov.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2018/07/mikhayil-bulgakov.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy