Մարդը, ով տալիս էր բարդ հարցեր. Բերգմանը՝ Վուդի Ալենի հուշերում


«Բերգմանը գեղարվեստական կինոն հասցրել է վեպերի ու պիեսների մակարդակին»։ Վուդի Ալեն


Ինգմար Բերգմանը Վուդի Ալենի սիրելի ռեժիսորն էր, թեպետ շատերին դա տարօրինակ էր թվում․ ի՞նչ ընդհանրություն կարող է լինել շվեդ ողբերգուի ու ամերիկացի կատակերգակի միջև։ Այնուամենայնիվ, Բերգմանի մահից հետո Ալենը հայտարարել է, որ «մեծ դրամատուրգը գեղարվեստական կինոն հասցրել է վեպերի ու պիեսների մակարդակին»։ 

Բերգմանը՝ Սվեն Նյուկվիստի հետ
Բերգմանի մահվան մասին իմացա Օվիեդոյում՝ Իսպանիայի հարավում գտնվող հրաշալի մի քաղաքում, որտեղ հիմա ֆիլմ եմ նկարահանում։ Երբ մեր ընդհանուր ընկերը հեռախոսազանգով տեղեկացրեց ինձ պատահածի մասին, նկարահանման հրապարակում էի։ Մի առիթով Բերգմանն ինձ ասել էր, որ չէր ուզենա արևոտ օր մահանալ։ Այդ օրը հեռու եմ եղել նրանից, բայց հույս ունեմ, որ մահանալիս տեսել է ո՛չ շատ շոգ, ո՛չ էլ ամպամած այն եղանակը, որի մասին երազում են բոլոր ռեժիսորները։ 

Այն մարդկանց, ովքեր ռոմանտիկ հայացքներ ունեն արվեստի վերաբերյալ և այն համարում են սրբություն, միշտ ասել եմ, որ վերջում արվեստը ոչ ոքի փրկություն չի շնորհում։ Որքան էլ փառահեղ լինեն ստեղծագործություններդ (իսկ Բերգմանի ֆիլմերն այլ բառով նկարագրելը դժվար է), դրանք քեզ չեն ազատի դռան այն թակոցից, որն ընդհատեց ասպետի ու իր ընկերների զրույցը «Յոթերորդ կնիքը» ֆիլմի վերջին տեսարանում։ Եվ ահա հուլիսյան մի սովորական օր անսովոր կյանքով ապրած Ինգմար Բերգմանը չկարողացավ խուսափել անխուսափելիից։ Կյանքից հեռացավ բոլոր ժամանակների լավագույն ռեժիսորը։ 

Սվեն Նյուկվիստն ու Վուդի Ալենը
Մի օր կատակեցի, թե արվեստն ինտելեկտուալի կաթոլիկությունն է, այսինքն՝ հետմահու կյանքի գոյության նկատմամբ միամիտ հավատը։ Իմ կարծիքով՝ ավելի լավ է շարունակել ապրել սեփական բնակարանումդ, քան ընթերցողների և հանդիսատեսի սրտերում ու մտքերում։ Բերգմանի ֆիլմերն, անկասկած, կշարունակեն ապրել, ցուցադրվել ու կրկին թողարկվել, սակայն սա ընդամենը խղճուկ փոխհատուցում է։ Լավ ճանաչելով նրա բնավորությունը՝ կարող եմ վստահեցնել, որ Բերգմանը մեծ հաճույքով կփոխարիներ իր ֆիլմերից որևէ մեկը կյանքի լրացուցիչ տարվա հետ։ Այս դեպքում նա կստանար մոտավորապես 60 հավելյալ տարի, ըստ այդմ՝ նորից ու նորից նկարահանելու հնարավորություն։ Համոզված եմ, որ հենց այդպես կօգտագործեր իրեն տրված լրացուցիչ ժամանակը՝ կրկին կտրվեր այն գործին, որը սիրում էր աշխարհում ամենից շատ։ 

Վուդին՝ «Սեր և մահ» ֆիլմում
Բերգմանը հաճույք էր ստանում բուն կինոընթացքից։ Նրան քիչ էին հետաքրքրում իր ֆիլմերի մասին հնչող կարծիքները։ Իհարկե, հաճելի էր, երբ իր աշխատանքն ըստ պատշաճի գնահատվում էր, սակայն մի առիթով ինձ խոստովանեց, որ «եթե իմ ֆիլմն ինչ-որ մեկին դուր չի գալիս, դա ինձ նյարդայնացնում է․․․ մոտ 30 վայրկյան»։ Բերգմանին չէին հետաքրքրում ֆիլմերի բերած եկամուտները։ Անգամ երբ պրոդյուսերներն ու կինոքննադատները նրան հայտնում էին պրեմիերայից հետո վաճառված տոմսերի ու ստացված հասույթի մասին, բոլոր թվերը շատ արագ դուրս էին թռչում նրա գլխից։ «Շաբաթվա կեսին նրանց գերլավատեսական հեռանկարները կհավասարվեն զրոյի»,- ասում էր Բերգմանը։ Նրան դուր էր գալիս գովեստի խոսքեր լսել կինոքննադատներից, սակայն դրա կարիքն ընդհանրապես չուներ։ Բերգմանն ուզում էր, որ հանդիսատեսը հաճույք ստանար իր աշխատանքներից, բայց շատ հազվադեպ էր հանրամատչելի ու հեշտ ընկալելի կինոնկարներ ստեղծում։ 

Բերգման․ Վուդի Ալենի կուռքը
Բերգմանի ֆիլմերն ընկալվում են երկար մտածելուց հետո, սակայն վերջում երբեք չես զղջում վերլուծելու վրա վատնած ժամանակի համար։ Երբ, օրինակ, հասկանում ես, որ «Լռության» հերոսուհիները միևնույն կնոջ երկու հակադիր էություններն են, առեղծվածային այս ֆիլմն ավելի մոգական գույներով է դրոշմվում հիշողությանդ մեջ։ Իսկ   «Յոթերորդ կնիքն» ու  «Դեմքը» դիտելուց առաջ շվեդական փիլիսոփայությունն ուսումնասիրելը ձեզ միանշանակ կօգնի ավելի լավ ըմբռնել նշված ֆիլմերի իմաստը։ Այնուամենայնիվ, Բերգմանը պատմողական այնպիսի զարմանալի տաղանդ ուներ, որ կարողանում էր հանդիսատեսին էկրանի մոտ պահել նույնիսկ ընկալման առումով ամենաբարդ ֆիլմերի ժամանակ։ Մի անգամ լսեցի Բերգմանի ֆիլմերից մեկի ցուցադրության ավարտից հետո հնչող այսպիսի խոսակցություն․ «Այդքան էլ չհասկացա՝ ինչի մասին էր, բայց էկրանի առաջ գամված մնացի ողջ ընթացքում»։ 

Բերգմանը թատերականության վարպետ էր (ի դեպ, նաև թատրոնի մեծ ռեժիսոր), սակայն նրա կինեմատոգրաֆը սնվել է ոչ միայն թատրոնից, այլ նաև գեղանկարչությունից, երաժշտությունից, գրականությունից ու փիլիսոփայությունից։ Իր խորաթափանց կինոպոեմների միջոցով նա հետազոտել է մարդու գոյության ամենախոր հարցերը՝ մահը, սերը, արվեստը, Աստծո լռությունը, մարդկային փոխհարաբերությունների բարդ բնույթը, կրոնական կասկածների հարուցած տառապանքները, անհաջող ամուսնությունը, մենությունը և այլն։ 

Վուդին և աստղաբույլը՝ Կատրին Դընյով, Քրիսթոֆեր Լի,
Ռաքել Ուելչ, Ուրսուլա Անդրես, Դիրկ Բոգարդ, Ջուլի Քրիսթի, 1966թ
Եվ, միաժամանակ, Բերգմանը սրտացավ ու անկեղծ մարդ էր, ուրախ ու սրամիտ, իր անսահման տաղանդավորության հանդեպ անվստահ և կանանց հետ հարաբերություններում պարզասիրտ։ Նրա հետ ծանոթությունը բոլորովին նման չէր հպարտ ու մռայլ հանճարի ստեղծագործական գաղտնիքների աշխարհ ներթափանցելուն, մի հանճարի, ով իր տարօրինակ շվեդական արտասանությամբ վերլուծում է անգույն այս աշխարհում մարդու դաժան ճակատագիրը։ Բերգմանի հետ մտերմությունը կարող եմ նկարագրել, թերևս, այսպիսի իրավիճակներով․ «Վուդի՛, հիմար երազ եմ տեսել՝ իբր գնացել էի նկարահանման հրապարակ ու ոչ մի կերպ չէի կարողանում որոշել՝ ուր տեղադրել կինոխցիկը։ Միևնույն ժամանակ՝ լավ հասկանում էի, որ այդ գործի վարպետն եմ ու վաղուց դրանով եմ զբաղվում։ Դու նման տարօրինակ երազներ տեսնո՞ւմ ես»։ Կամ, օրինակ, նման մի դեպք․ «Ի՞նչ ես կարծում, հետաքրքիր կլինե՞ր ֆիլմ նկարահանել բոլորովին անշարժ կինոխցիկով։ Այն մնում է իր տեղում, իսկ դերասաններն ուղղակի հայտնվում են կադրում, հետո՝ անհետանում։ Թե՞ բոլորը կծաղրեն ինձ»։ 

Բերգմանը՝ Եվրիպիդեսի «Բաքոսուհիները» բեմադրելիս
Բայց ինչպե՞ս կարող ես հեռախոսով պատասխանել հանճարի այսպիսի հարցերին։ Անձամբ ինձ այդ միտքն այնքան էլ ցնցող չթվաց, սակայն հանճարի ձեռքերում այն կարող էր վերածվել յուրահատուկ մի բանի։ Վերջիվերջո, Բերգմանի ստեղծած կինոլեզուն հին սկզբունքներով ռեժիսորություն սովորած մարդկանց կարող է միանգամայն անհեթեթ թվալ։ Կինոդպրոցներում շեշտը դրվում է շարժման վրա (ինձ, իհարկե, շատ արագ դուրս թողեցին Նյու Յորքի համալսարանից, որտեղ 1950-ականներին կինեմատոգրաֆ էի սովորում)։ Կինոն կազմված է շարժվող պատկերներից․ կինոխցիկը պետք է շարժվի։ Դասախոսները, բնականաբար, ճիշտ էին, սակայն Բերգմանը կարող էր կինոխցիկն ուղղել Լիվ Ուլմանի կամ Բիբի Անդերսոնի դեմքին ու անշարժ դիրքում թողնել այն։ Ֆիլմը շարունակում էր իր ընթացքը, ինչ-որ արտառոց, բայց հիանալի բան էր կատարվում՝ բնորոշ միայն Բերգմանի արվեստին։ Հերոսուհու դեմքը կախարդում է քեզ, բոլորովին չես ձանձրանում, հակառակը՝ ավելի ու ավելի ես տարվում։ 

Իր բոլոր տարօրինակություններով ու կրոնափիլիսոփայական կպչուն մտքերով հանդերձ՝ Բերգմանն օժտված էր պատմողական բնատուր տաղանդով, նա չէր կարող հետաքրքրաշարժ չլինել նույնիսկ այն ժամանակ, երբ ամբողջովին տարված էր Նիցշեի կամ Կիերկեգորի գաղափարների դրամատիկ պատկերմամբ։ Երբեմն երկարատև հեռախոսազրույցներ էինք ունենում։ Նա ապրում էր կղզում, և երբեք չէի համարձակվում ընդունել նրա հրավերները, քանի որ օդանավեր չեմ սիրում։ Միշտ ֆիլմերից էինք խոսում։ Բնականաբար, նրան էի հանձնում խոսակցությունը վարելու իրավունքը, քանի որ ինձ համար նրան միայն լսելն արդեն իսկ աննկարագրելի հաճույք էր։ Բերգմանն ամեն օր էր ֆիլմ դիտում, երբեք չէր հոգնում դրանից։ Դիտում էր ցանկացած տեսակի կինոնկարներ՝ և՛ համր, և՛ հնչյունային։ Քնելու համար սովորաբար միտքը չլարող ու անհանգստությունը ցրող ֆիլմ էր միացնում (նույնիսկ Ջեյմս Բոնդի մասին պատմող որևէ կինոնկար)։ 

Համաշխարհային կինոյի բոլոր մեծ «ոճաբանների» պես (Ֆելինի, Անտոնիոնի, Բունյուել) Բերգմանը ևս պարբերաբար արժանանում էր քննադատների բացասական արձագանքին։ Այնուամենայնիվ, անգամ եթե վերոնշյալ վարպետները սխալվում էին, նրանց ֆիլմերը միշտ խոր ազդեցություն էին թողնում աշխարհի ցանկացած հատվածում բնակվող կինոսերների սրտերում։ Իսկ այն մարդիկ, ովքեր ներսից են ճանաչում կինեմատոգրաֆը, օրինակ՝ ռեժիսորները, սցենարիստները, դերասանները, օպերատորները և այլք, է՛լ ավելի մեծ հարգանքով են լցված Բերգմանի ստեղծագործության հանդեպ։ 

Տասնամյակներ շարունակ նրան ինքնամոռաց գովերգել եմ։ Թերևս, դա էր պատճառը, որ նրա մահից հետո բազմաթիվ ամսագրեր ու թերթեր դիմեցին ինձ՝ խնդրելով արձագանքել այդ լուրին կամ հարցազրույց տալ։ Հազիվ թե կարողանամ ինչ-որ բան ավելացնել այս տխուր նորությանը։ Միայն կարող եմ ևս մեկ անգամ շեշտել Բերգմանի մեծությունը։ «Ի՞նչ ազդեցություն է ունեցել Բերգմանը Ձեզ վրա»,- մշտապես հարցնում էին ինձ։ «Նա ոչ մի կերպ չէր կարող ազդեցություն թողնել ինձ վրա»,- պատասխանում էի ես,- «Բերգմանը հանճար էր, իսկ ես ընդհանրապես չեմ կարող ինձ հանճար համարել, հանճար չեն դառնում, հանճարեղությունն անհնար է սովորել, ինչպես անհնար է սովորել ճշմարիտ մոգություն»։ 

Երբ նյույորքյան կինոթատրոններն առաջին անգամ սկսեցին ցուցադրել Բերգմանի ֆիլմերը, ես սկսնակ հումորիստ էի, ակումբներում էի ելույթներ ունենում։ Հնարավո՞ր է, արդյոք, միաժամանակ կրել Գրաուչո Մարքսի և Ինգմար Բերգմանի ազդեցությունը։ Այդուհանդերձ, ես կարողացա որոշ բաներ քաղել Բերգմանից, քաղել այն, ինչը կապ չունի ո՛չ հանճարեղության, ո՛չ էլ տաղանդի հետ, բայց այն, ինչն իսկապես կարելի է սովորել և գիտակցաբար զարգացնել ինքդ քո մեջ։ Դա սովորաբար բնորոշում են «վերաբերմունք աշխատանքի հանդեպ» լղոզված արտահայտությամբ, իսկ իրականում դա պարզապես ինքնակարգապահությունն է։ 

Բերգմանի օրինակով սովորեցի ձգտել ցուցաբերելու այն լավագույն արդյունքը, որին ընդունակ եմ այդ որոշակի պահին, սովորեցի չտրվել հաջողակ դառնալու մասին հիմար հորդորներին և «կինոյի վարպետի» գայթակղիչ կոչմանն արժանանալու փորձությանը։ Բայց այդ ամենի փոխարեն սովորեցի նկարահանել ու միայն նկարահանել՝ մի ֆիլմը մյուսի ետևից։ Իր կյանքի ընթացքում Բերգմանը ստեղծել է շուրջ 60 ֆիլմ, ես՝ դեռևս միայն 38-ը։ Դե ինչ, եթե չեմ կարող նրա հետ մրցակցել ֆիլմերի որակով, ապա կփորձեմ նրան մոտենալ գոնե ֆիլմերի քանակով։ 

թարգմանությունը՝ Արմինե Նազարյանի 
«Նյու Յորք Թայմս»
օգոստոսի 12, 2007թ     

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Հովհաննիսյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Իննա Սահակյան Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինդսեյ Անդերսոն Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Բերգեր Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոլան կինոփառատոն Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վահրիճ Բախչանյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վիրնա Լիզի Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Մարդը, ով տալիս էր բարդ հարցեր. Բերգմանը՝ Վուդի Ալենի հուշերում
Մարդը, ով տալիս էր բարդ հարցեր. Բերգմանը՝ Վուդի Ալենի հուշերում
«Բերգմանը գեղարվեստական կինոն հասցրել է վեպերի ու պիեսների մակարդակին»։ Վուդի Ալեն
https://1.bp.blogspot.com/-tJko5MYU2IA/W0nV9SN-3SI/AAAAAAAAIqE/YxOT_fiNBPwbVgKBo8Czxp1Y12qZDjrZACLcBGAs/s640/bergman-woody.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-tJko5MYU2IA/W0nV9SN-3SI/AAAAAAAAIqE/YxOT_fiNBPwbVgKBo8Czxp1Y12qZDjrZACLcBGAs/s72-c/bergman-woody.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2018/07/woody-allen-about-ingmar-bergman.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2018/07/woody-allen-about-ingmar-bergman.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy