$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Իննա Սահակյան. կինոն՝ գրված ու չգրված օրենքների, լույսի ու ստվերի միջև

Kinoversus-ի հարցազրույցը ռեժիսոր, պրոդյուսեր, «Բարս Մեդիա» կինոստուդիայի փոխնախագահ Իննա Սահակյանի հետ


- Դուք, ի թիվս մի խումբ կինոգործիչների, ակտիվորեն մասնակցում էիք «Կինոյի մասին» օրենքի շուրջ քննարկումներին։ Ո՞ր փուլում են քննարկումներն այս պահին, և արդյունքը համարո՞ւմ եք գոհացուցիչ։

«Ավրորայի արշալույսը»
- Քննարկումներում ներգրավված եմ եղել որպես Հայաստանի անկախ կինոգործիչների ակումբի անդամ։ Ցավոք, զբաղվածությունս խանգարում էր առավել ակտիվ ներգրավվելու, քան եղել եմ, սակայն վերջին մեկ տարվա մեր՝ Հայաստանում կինոարտադրության ճակատագրով մտահոգ կինոգործիչներիս ընկերական հավաքները, որոնք ընթացքում թևակոխեցին ավելի գործնական, կառուցողական փուլ, ինձ ևս հնարավորություն տվեցին մատնանշելու օրենսդրական բացերը, որոնց բախվում ես միջազգային գործընկերների հետ աշխատելիս։ Նրանք, ովքեր, ինչպես և ես, ունեն միջազգային համագործակցության այդ փորձը, կփաստեն, որ մեր կինոարտադրության ոլորտին անհրաժեշտ են անհետաձգելի փոփոխություններ։ Օրենքի նախնական տարբերակը, որը ներկայացվեց ավելի քան մեկ տարի առաջ, անմիջապես աշխուժություն առաջացրեց կինոգործիչների շրջանում, քանի որ իրականում շատ հեռու էր «Կինոյի մասին» օրենքի՝ մեր պատկերացրած տարբերակից, և անհնար էր լռելն ու անտարբեր մնալը։ Այսօր ողջ Եվրոպան, որի օրենսդրական ու կառուցվածքային մոդելներով առաջնորդվում ենք, կինոյի ոլորտում ընթանում է համատեղ արտադրության ճանապարհով, և ունի այդ համարտադրության սկզբունքները սահմանող հստակ օրենքներ։ Հետևաբար՝ մենք չենք կարող լինել մեկուսացած տարր և նույնպես պիտի ունենանք նրանց օրենսդրությանը համահունչ օրենսդրություն՝ լիարժեք գործընկերության կարգավորման համար։ Մենք, հիմք ընդունելով եվրոպական կինոարտադրության օրենսդրությունը, սկսեցինք շտկումներ կատարել մեր օրենքի նախնական տարբերակում, սակայն այդ օրենքը, միևնույն է, այնքան հեռու էր իրականությունից, որ նախընտրեցինք պարզապես մի կողմ դնել այն և գրել սեփական տարբերակը։ Դա աշխատատար ու երկարատև գործընթաց էր, անհրաժեշտ էր լինում կառավարության հետ կետ առ կետ ճշգրտել գրվածը, սակայն, արդյունքում, խնդիրը նորից մնում էր օդում, որովհետև կա՛մ քննարկման էին դնում նույն տարբերակը, կա՛մ էլ՝ այնպիսի տարբերակ, որտեղ մեր առաջարկած փոփոխությունները թերի էին ներկայացված։ 

- Այսինքն՝ հայտնվել եք փակ շրջանում։ 

- Իրոք, այդպես է, որովհետև իրական առաջընթացի քայլեր չկան։ Ի վերջո, որքան էլ մենք քննարկենք ու առաջարկենք, որոշումն ընդունվելու է պետական ատյաններում, և մեզ պետք է, որ ընդունվի մեր աշխատանքը խթանող և ոչ թե խոչընդոտող որոշում։ Չեմ կարող չնշել ևս մի կարևոր հանգամանք։ «Կինոյի մասին» օրենքը չի կարող գործել ազգային կինոկենտրոնի գործունեության կանոնակարգից անկախ։ Խնդիրն այն է, որ սկզբում գրվել է «Կինոյի մասին» օրենքը, ինչի արդյունքում ունենք մի փաստաթուղթ, որը հստակ չէ և կենսունակ չէ։ Այդ օրենքն ընթերցելիս առաջին հերթին մտածում ես՝ սա ինչպե՞ս է գործելու։ Նախկինում մշակույթի նախարարությունը մեզ պատասխանում էր, թե օրենքում առկա բոլոր բացերը կկարգավորվեն կինոկենտրոնի կանոնակարգով։ Սակայն նոր կանոնակարգ չկար, հետևաբար՝ կինոարտադրողի անմիջական գործունեությանն առնչվող և օրենքում բացակայող կետերը ստեղծում էին մի անհասկանալի իրավիճակ։ Որպեսզի օրենքը կառավարվի գոնե այդ կանոնակարգով, մենք առժամանակ թողեցինք օրենքի մշակման աշխատանքները և սկսեցինք աշխատել կանոնակարգի մշակման ուղղությամբ։ Այս տարվա կեսերին մենք ունեինք հետևյալ պատկերը․ չկա գործող օրենք, չկա կանոնակարգ։ Երկուսի մշակումն ու հաստատումն էլ երկարատև ընթացք է պահանջում, այդ իսկ պատճառով նախարարության որոշմամբ գտնվեց միջանկյալ, փոխզիջումային լուծում, այն է՝ մշակել ժամանակավոր կանոնակարգ, որը հնարավորություն կտա քննել այս պահին ներկայացված կինոնախագծերը։ Մշակույթի նախարարությունը հաստատեց այդ ժամանակավոր կանոնակարգը, և հանձնաժողովը սկսեց կինոնախագծերի ընտրության աշխատանքները։ Իհարկե, օրենքի և կանոնակարգի մշակման հարցերը վերստին օրակարգում են և պիտի արվեն, որպեսզի փորձենք նոր ֆինանսական տարի մուտք գործել նոր փաստաթղթերով։ Ժամանակավոր լուծումը, ի վերջո, լուծում չէ, այլ ընդամենը որոշման հետաձգում։

- Ձեր կանխատեսմամբ՝ 2019-ին այս հարցը կարո՞ղ է ոչ թե ժամանակավոր, այլ վերջնական լուծում ստանալ։ 

«Հայաստանի վերջին լարախաղացը»
- Դժվարանում եմ ասել, որովհետև մենք՝ կինոգործիչներս, ինչպիսի քայլեր էլ ձեռնարկենք, խոսքն այս դեպքում մի չափազանց խճճված հանգույցի մասին է, և անհրաժեշտ է, որ պետական մարմիններն էլ, ինչպես և մենք, մեծ կամք դրսևորեն՝ հարցը փակուղուց դուրս բերելու համար։ Հիմա մոտենում ենք այս տարվա վերջին եռամսյակին, սակայն դեռևս չեն ֆինանսավորվել անցած տարվանից կուտակված կինոնախագծերը։ Այս կուտակումները «բեռի» պես կտեղափոխվեն մի տարվանից մյուսը, եթե չգտնվի խելամիտ ելք։ Անձամբ ես ունեմ դեռևս 2016թ-ից մնացած նախագիծ, որի ճակատագիրը մնում է անորոշ, սակայն այս տարի իմ նախագիծը չներկայացրի հանձնաժողովի քննարկմանը՝ որոշելով սպասել խնդիրների լուծմանը։ Իմ համոզմամբ՝ օրենքի և կանոնակարգի մշակման աշխատանքներում պիտի ակտիվորեն ներգրավված լինեն ոչ միայն մեր պրոդյուսերները, այլև արտերկրից հրավիրված մասնագետներ։ Ինքս ունեմ միջազգային համագործակցության արդյունքում արված մի շարք ֆիլմեր, ինչի շնորհիվ ձեռք բերած փորձառությունս ինձ հուշում է, թե ինչ պիտի նշվի օրենքում, ինչպես պիտի աշխատի այն։ Իհարկե, իմ բոլոր առաջարկներն ու դիտարկումները ներկայացրել եմ, և դրանք ընդգրկվել են փաստաթղթի մեր տարբերակում։ Ցավոք, ինչպես և շատերը, ես էլ մտավախություն ունեմ, թե գործընթացը անորոշ ժամանակով երկարելու է, և 2019-ին կարող ենք ունենալ նույն պատկերը, որն ունեցանք 2018-ին։ 

- «Բարս Մեդիա» կինոընկերությունը, որի փոխնախագահն եք, գործնական առնչություններ ունի՞ նախարարության, կինոկենտրոնի կամ այլ կառույցների հետ, թե՞ գործում է բոլորից առանձին։ 

«Ավրորայի արշալույսը»
- Որոշ բացառիկ դեպքերում մեր նախագծերը ստացել են մասնակի աջակցություն ազգային կինոկենտրոնի և «Հայկ» կինոստուդիայի կողմից, բայց, ընդհանուր առմամբ, մենք ի սկզբանե գործել ենք առանձին և ինքնուրույն ենք զարգացրել մեր նախագծերը։ Թերևս, ավելորդ է ասել, թե որքան դժվար է այդ ճանապարհով ընթանալը, սակայն մենք հաղթահարել ենք և այժմ էլ հաղթահարում ենք դժվարությունները։ Ի վերջո, դա այն ճանապարհն է, որով ընթանում են միջազգային ասպարեզում աշխատող կինոգործիչները, այդ ճանապարհը ենթադրում է մասնակցություն կինոշուկաներին, փիչինգներին, ենթադրում է տարատեսակ ֆոնդեր հասցեագրված դիմումներ, տարատեսակ դռներ բացելու փորձեր ու հնարավորություններ։ Պետական ֆինանսավորման վրա հույս դնելը այս իրավիճակում իրատեսական ու արդյունավետ չենք համարել, առավել ևս, որ մենք աշխատում ենք վավերագրական կինոյի բնագավառում, ինչը նշանակում է, որ ֆինանսավորման համար պիտի դիմեինք «Հայկ» կինոստուդիա, իսկ նրանց հատկացրած գումարը շատ փոքր է մեր նախագծերը կյանքի կոչելու համար։ Մինչդեռ արտերկրում ցանկացած կինոգործիչ, ով միջազգային շուկա է հասնում այն ճանապարհով, որով անցել ու հասել ենք մենք, արդեն իսկ ունենում է նաև պետական աջակցություն։ Պետական աջակցության գործոնն իրականում շատ կարևոր է մեր բնագավառում։ Երբ տարիներ առաջ ես պատրաստվում էի նկարահանել իմ «Հայաստանի վերջին լարախաղացը» ֆիլմը, ես չունեի որևէ աջակցություն և իմ ֆիլմի բյուջեն հավաքեցի փիչինգի միջոցով։ Եթե դու ունես համարտադրության ակնկալիք, ապա ստիպված ես լինում միջազգային բոլոր գործընկերներին առանձին-առանձին բացատրել, որ քո երկրում կինոյի ոլորտն այսպիսի վիճակում է, այդ իսկ պատճառով դու չես կարող համապատասխան պետական ֆինանսավորումն ապահովել։ Պարզապես այդ ժամանակ հաջողությունն ինձ ժպտաց, որովհետև «Ոսկե ծիրանի» շրջանակներում գործող «Ռեժիսորներ առանց սահմանների» ծրագրում նախատեսված էր փիչինգ՝ դրամական մրցանակով, և ես, հաղթելով այդ փիչինգում, շահած գումարը արտերկրի համարտադրողներին ներկայացրեցի որպես Հայաստանի պետական աջակցություն։ Բայց նման դեպքերը եզակի են և չեն կարող խնդրի լուծման տարբերակ հանդիսանալ։ Ինձ, այնուամենայնիվ, հաջողվեց նկարահանել ֆիլմը, այն մասնակցեց մի շարք միջազգային կինոփառատոների, ստացավ մրցանակներ։

- «Ավրորայի արշալույսը» նախագիծը համատեղ արտադրության Ձեր հաջորդ ֆիլմն է։ Այժմ նախագիծը ո՞ր փուլում է։ 

«Ճանապարհ»
- Նախագիծը մեր սկզբնական պատկերացրածից ավելի բարդ ընթացք ստացավ ու ավելի ծավալուն ստացվեց, սակայն մենք սահմանված ժամկետում անպայման ավարտին կհասցնենք այն, որովհետև 2020թ-ին ծրագրված է ֆիլմի պրեմիերան։ Սա հայ-գերմանական համատեղ նախագիծ է, որն արդեն իսկ ունի ֆրանս-գերմանական «Արտե» հեռուստաալիքի աջակցությունը՝ նախքան հեռուստատեսությամբ ցուցադրելը ֆիլմը նաև կինոթատրոններում ցուցադրելու բացառիկ առաջարկով։ Նման արտոնություն «Արտեն» տալիս է տարեկան ընդամենը 6 լիամետրաժ վավերագրական ֆիլմի, և սա մեզ համար չափազանց կարևոր ձեռքբերում է նաև այն առումով, որ ֆիլմը ցեղասպանության թեմայով է, եղեռնից մազապուրծ կնոջ պատմության հիման վրա նկարահանված։ Ես ֆիլմի ռեժիսորն եմ և սցենարի հայերեն տարբերակի հեղինակը, իսկ անգլերեն տարբերակի ուղղությամբ աշխատում է կանադաբնակ սցենարիստ և պրոդյուսեր Փիթեր Լյախովը։ Բացի այդ՝ զբաղված եմ նաև իմ այլ նախագծերով, որոնք նույնպես համատեղ արտադրության են՝ հայ-ճապոնական և հայ-հոլանդական։ 

- Ձեր հեղինակային նախագծերից բացի՝ «Բարս Մեդիան» այժմ ի՞նչ նախագծեր է իրականացնում, և համագործակցության ի՞նչ ծրագրեր ունի հեռուստաընկերությունների հետ։ 

- Մենք հեռուստատեսության հետ համագործակցությունը սկսել ենք ընդամենը 3-4 տարի առաջ, երբ ինքներս մեզ համար արձանագրեցինք, որ այն նկատելի առաջընթաց է ապրել և պատրաստ է տեղ տալ բաց, ինքնատիպ, ստեղծագործական նախագծերին։ Հանրային հեռուստատեսության հետ սկզբում իրականացրինք «Հայաստանի առեղծվածները» նախագիծը, որի շուրջ աշխատեցինք երեք տարի, աշխատեցինք լիարժեք նվիրումով՝ ունենալով իսկապես լավ արդյունք։ Այնուհետև հեռուստալսարանի համար պատրաստեցինք «Իմ բանակը» նախագիծը, որը, հեռանալով ընդունված ստանդարտներից, բանակային կյանքը, մասնագիտությունները և մարդկանց ներկայացնում էր բոլորովին այլ՝ անմիջական, թարմ, կենդանի լույսով։ Մյուս նախագիծը «Ճանապարհն» էր՝ Րոֆֆի Պետրոսյանի հետ, ով ոտքով անցավ ամբողջ Հայաստանը՝ հանդիսատեսին ներկայացնելով ոչ թե մեր երկրի տուրիստական գեղեցկությունը, այլ ջերմ մարդկանցով լի իրական Հայաստանը։ Նախագիծը մեծ հաջողություն ունեցավ և հայկական հեռուստատեսության համար աննախադեպ էր իր ձևաչափով ու որակով։ Այժմ նկարահանվում է երկրորդ եթերաշրջանը։ Նպատակ ունենք կյանքի կոչել «Ճանապարհի» միջազգային տարբերակը, այսինքն՝ Րոֆֆիի ճանապարհորդությունը նաև այլ երկրներով։ Այժմ հայաստանյան տասներկու հաղորդումները ամփոփում ենք մեկ հաղորդման մեջ, որը կդառնա միջազգային ճանապարհորդական ֆիլմաշարի պիլոտային օրինակը: Այդ ուղղությամբ փորձում ենք համագործակցության եզրեր գտնել միջազգային տարբեր հեռուստաընկերությունների հետ, ինչպիսիք են National Geographic-ը, Discovery Channel-ը և այլն։ Կարծում եմ, որ հաջողության դեպքում մենք կունենանք ուրույն հնարավորություն՝ աշխարհին նորովի ցույց տալու Հայաստանը։ 

- Ինչպե՞ս հայտնվեցիք «Բարս Մեդիայում»։ 

«Հայաստանի վերջին լարախաղացը»
- Բոլորովին պատահաբար, երբ 2000-ականների սկզբում աշխատանք էի փնտրում։ «Բարս Մեդիան» ունի մի առավելություն, որը չես կարող հպարտությամբ չնշել․ այստեղ յուրաքանչյուրին հնարավորություն է տրվում իրականացնելու ստեղծագործական նպատակներն ու ցանկությունները, եթե այդպիսիք կան, և եթե պարզապես չես կարող չստեղծագործել։ Ինձ ևս տրվեց այդ հնարավորությունը, ինչի համար երախտապարտ եմ ռեժիսոր և մեր կինոընկերության հիմնադիր Վարդան Հովհաննիսյանին։ Մենք այժմ էլ առաջնորդվում ենք այդ սկզբունքով՝ երիտասարդ կադրերի համար նոր ասպարեզ բացելով։ Ես մասնագիտությամբ արվեստաբան եմ, և որպես ռեժիսոր ու պրոդյուսեր կայացել եմ այստեղ։ 

- Ձեր սիրելի ռեժիսորները... 

- Ֆելինի, Բերգման, Ֆորման, Տարկովսկի, Վենդերս, Կոսակովսկի. տարբեր ռեժիսորների եմ սիրում և, թերևս, կարող եմ ասել, որ նրանց ընդհանրացնում է մարդակենտրոն, մարդասիրական ֆիլմերի ստեղծումը: 

- Ըստ Ձեզ՝ հայկական կինոն այսօր մրցունա՞կ է միջազգային կինոհարթակում։
 Եթե՝ ոչ, ապա ի՞նչն է խանգարում այդ մրցունակությանը։ 

«Ավրորայի արշալույսը»
- Ցավով պիտի ասեմ, որ այս պահին մենք դեռևս մրցունակ չենք միջազգային կինոոլորտում: Կան եզակի հաջողություններ, ունենք անհատ ստեղծագործողներ, ովքեր շատ մեծ ներուժ ունեն՝ միջազգային հարթակներում հաջողությունների հասնելու, բայց խանգարող հանգամանքները շատ են՝ սկսած ֆինանսական դժվարություններից, վերջացրած արհեստավարժ կադրերի սակավությամբ: Կինոն կոլեկտիվ արվեստ է, և անգամ տաղանդավոր մարդուն շատ դժվար է հասնել մրցունակ արդյունքի, երբ չունի համապատասխան թիմ ու ռեսուրսներ: Սակայն իմ անձնական կարծիքով՝ այժմ հայ կինոգործիչներն ունեն նաև մեկ այլ, ներքին խնդիր՝ ամուր ու ամբողջական, դրամատիկական պինդ առանցքով պատմություն կառուցելը: Ցավոք, հաճախ մեր կինոարվեստում ձևը, խոսքը, արտաքին էֆեկտները գերակշռում են բովանդակության հանդեպ: Այնուամենայնիվ, ես լավատես եմ ու կարծում եմ, որ անցումնային այս շրջանը մեր կինոոլորտում մոտենում է իր ավարտին, և երիտասարդ ստեղծագործողները կհաղթահարեն մեր սերնդին բաժին ընկած դժվարություններն ու պատվով կվերածնեն հայկական մրցունակ կինոն:


հարցազրույցը՝ Անուշ Բաբայանի
լուսանկարները՝ ռեժիսորի անձնական արխիվից

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,2,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,2,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,103,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,15,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Իննա Սահակյան. կինոն՝ գրված ու չգրված օրենքների, լույսի ու ստվերի միջև
Իննա Սահակյան. կինոն՝ գրված ու չգրված օրենքների, լույսի ու ստվերի միջև
Kinoversus-ի հարցազրույցը ռեժիսոր, պրոդյուսեր, «Բարս Մեդիա» կինոստուդիայի փոխնախագահ Իննա Սահակյանի հետ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJJrz5e_5EXPMWd_Zx-rL3x7I8fki36UhyyUaUXmHoNkNtT3bCadRZZkIi-cSYEeQXMoWz6QpR67sUTSORHjgjL_DvMGY79ccz2eWmK9QMhI6Dowlj80eGFlEuScs2i-78KRHybM4F69ZI/s640/IS.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJJrz5e_5EXPMWd_Zx-rL3x7I8fki36UhyyUaUXmHoNkNtT3bCadRZZkIi-cSYEeQXMoWz6QpR67sUTSORHjgjL_DvMGY79ccz2eWmK9QMhI6Dowlj80eGFlEuScs2i-78KRHybM4F69ZI/s72-c/IS.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2018/09/inna-sahakyan-bars-media.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2018/09/inna-sahakyan-bars-media.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content