Համեդ Սոլեյմանզադե․ «Իրանական կինոն գերում է իր մաքրությամբ»


«Մեր երկկողմանի կապն այնքան հին ու ամուր է, որ հայերը դարձել են Իրանի մշակույթի անբաժանելի մասը»։ Համեդ Սոլեյմանզադե


Վերջերս, «Ռոլան» միջազգային մանկապատանեկան 15-րդ՝ հոբելյանական կինոփառատոնի շրջանակներում, Երևան էր այցելել իրանցի սցենարիստ, ռեժիսոր, կինոգիտության պրոֆեսոր Համեդ Սոլեյմանզադեն։ Նրա այցն ուղեկցվեց «Ռոլան» և Սպահանի մանկապատանեկան միջազգային կինոփառատոների միջև համագործացության հուշագրի ստորագրմամբ, Թեհրանի համալսարանի ու Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի միջև համատեղ նախագծերի վերաբերյալ պայմանավորվածությունների ձեռքբերմամբ, կինոյում համարտադրությանն ուղղված այլ ծրագրերի մեկնարկով։ Համեդ Սոլեյմանզադեի հետ զրուցել ենք իրանական կինոյի, կինոարտադրության ու կինոկրթության, Հայաստանի ու հայերի մշակութային առնչությունների մասին։ 

1980-ականներին իրանական կինոն թևակոխեց մի նոր փուլ՝ ոտք դնելով շարունակական վերելքի ճանապարհ։ Ինչո՞վ էր պայմանավորված այդ վերելքը։ 

Ինչպես գիտեք, իրանական կինոյի պատմությունը սկիզբ է առել ավելի քան 120 տարի առաջ՝ ֆրանսիական կինեմատոգրաֆի ստեղծմանը գրեթե զուգընթաց, այսինքն՝ Իրանում կինոյի հանդեպ սերն ու հետաքրքրությունն առկա են եղել ի սկզբանե։ Առաջին ֆիլմերը կատակերգություններ էին, սակայն այս պահին մանրամասնորեն չեմ անդրադառնա իրանական կինոյի պատմության բոլոր էջերին, պարզապես նշեմ, որ մենք (և ոչ միայն մենք) իրանական կինեմատոգրաֆը պայմանականորեն բաժանում ենք երկու հիմնական փուլի՝ նախքան 1979թ․-ի իսլամական հեղափոխությունը և իսլամական հեղափոխությունից հետո նկարահանված կինո։ Հեղափոխությունից առաջ Իրանում կային հեղինակային կինոյին աջակցող մի քանի ընկերություններ, որոնց միջոցով էլ իրենց գործունեությունը սկսել են այնպիսի ռեժիսորներ, ինչպիսիք են Աբաս Քիարոսթամին, Դարիուշ Մեհրջուին, Բահրամ Բեյզաին, Նասեր Թահվաին, Ամիր Նադերին, Սոհրաբ Շահիդ-Սալեսը և այլք։ Իսլամական հեղափոխությանը հաջորդած իրան-իրաքյան պատերազմի տարիները մեր կինեմատոգրաֆում լռության տարիներ էին, սակայն հետո ստեղծվեց մի կառույց, որը կարողացավ միանգամից խթանել կինոյի զարգացումը մեր երկրում․ խոսքը Սեյեդ Մոհամադ Բեհեշտիի հիմնած «Ֆարաբի» կինոյի հիմնադրամի մասին է։ Այս հիմնադրամը գումարներ էր հատկացնում ճանաչված ռեժիսորներին՝ ինտելեկտուալ կինոյի զարգացմանն աջակցելու և նկարահանված ֆիլմերն աշխարհի հեղինակավոր փառատոներ ուղարկելու նպատակով։ Աշխարհը հենց այդ կինոյի միջոցով նորովի ճանաչեց Իրանը։ Այդ ժամանակաշրջանից ի վեր և մինչ օրս իրանական կինեմատոգրաֆը չի դադարեցրել կամ դանդաղեցրել իր վերելքի ընթացքը։ Ավելորդ է ասել, թե որքան կարևոր է ռեժիսորներին սատարող նմանօրինակ կառույց ունենալը։ Մեր արդյունավետ կառույցներից է նաև Իրանական երիտասարդական կինոընկերությունը (IYCS), որն ունի ավելի քան 60 գրասենյակ Իրանի 60 քաղաքներում։ Այս կազմակերպությունը ֆինանսավորում է հատկացնում երիտասարդ շնորհալի կինեմատոգրաֆիստներին՝ սկզբում կարճամետրաժ ֆիլմեր նկարահանելու համար․ մեկ տարվա ընթացքում նրանց սովորեցնելով ռեժիսուրայի հիմունքներ և ապահովելով անհրաժեշտ ամեն ինչով՝ երիտասարդական կինոընկերությունը, փաստորեն, նրանց ընձեռում է գործնական աշխատանքի հնարավորություն և հարթում նրանց ուղին դեպի պրոֆեսիոնալ կինեմատոգրաֆ։ Դա լուծում է նաև սերնդափոխության հարցը, որպեսզի իրանական կինոն հետագայում էլ լինի վստահելի, տաղանդավոր ձեռքերում։ 

Իրանական կինոյում ի սկզբանե մեծ թիվ են կազմել հայ կինոգործիչները՝ ռեժիսորներ, սցենարիստներ, դերասան-դերասանուհիներ․․․ Ի՞նչ անուններ կհիշատակեիք։ 

Իհարկե, մեծ թիվ են կազմել ու կազմում, և դա պատահական չէ, քանի որ հայկական համայնքն Իրանում միշտ էլ ունեցել է մեր երկրի համար կարևորագույն դերակատարում։ Մեր երկկողմանի կապն այնքան հին ու ամուր է, որ հայերը դարձել են Իրանի մշակույթի անբաժանելի մասը։ Իրանական առաջին լիամետրաժ ֆիլմի ստեղծող և առաջին կինոդերասանական դպրոցի հիմնադիր Հովհաննես Օհանյանը, ճանաչված կինոդերասանուհի Մահայա Պետրոսյանը, դեռևս իսլամական հեղափոխությունից առաջ մեծ ճանաչում ձեռք բերած ռեժիսոր Սամուել Խաչիկյանը, Ափիկ Մելիք-Ազատյանը, Արապիկ Բաղդասարյանը, Արբի Հովհաննիսյանը, Արամայիս Հովսեփյանը, Զավեն Ղուկասյանը, Անուշ Վարդանյանը, Շահին Սարգսյանը․․․ Սա ընդամենը մի մասն է այն անունների, որ այս պահին մտաբերեցի։ Անձամբ ինձ համար առանձնահատուկ նշանակություն ունի Սամուել Խաչիկյանի արվեստը։ 

Իրանում ի՞նչ կերպ է իրականացվում կինոկրթությունը, և ի՞նչ հնարավորություններ են տրվում երիտասարդ մասնագետներին։  

Իրանում գործում են շահույթ չհետապնդող մի քանի ինստիտուտ, մի քանի պետական ինստիտուտ և մի քանի համալսարան։ Թեհրանի համալսարանում երիտասարդ ռեժիսորները բակալավրիատն ու մագիստրատուրան ավարտելուց հետո կարող են անցնել նաև ռեժիսուրայի դասընթաց PhD աստիճանի համար։ Մի շարք համալսարաններում գործում են կինոռեժիսուրայի, սցենարական վարպետության, դերասանական արվեստի և այլ բաժիններ, պարզապես այս դեպքում նախապատվությունը տրվում է հիմնականում տեսական գիտելիքին, իսկ Իրանական երիտասարդական կինոընկերության պարագայում, որի մասին արդեն նշեցի, դասընթացները հենց գործնական ուղղվածության են և ծառայում են մասնագիտական փորձառության ձեռք բերմանը։ Իրանական երիտասարդական կինոընկերությունը պետական կառույց է, այսինքն՝ երիտասարդներին տրվող օժանդակությունն իրականացվում է պետական մակարդակով։ Նրանց տրամադրում են տեխնիկական բոլոր միջոցները և ասում են՝ «գնա ու կյանքի կոչիր քո մտահղացումը»։ Սա ամենակարևորն է, որովհետև հենց նկարահանման բուն գործընթացն է երիտասարդների լավագույն ուսուցիչը։ Համալսարաններում, որտեղ գերիշխում է տեսականը, ուսանողների մեջ ակամա առաջանում է նաև վախ գործնական աշխատանքի հանդեպ․ ունենալով զգալի գիտելիք՝ նրանք հաճախ մտածում են, թե նկարահանելուց հետո անպայման պարտավոր են ստանալ այնպիսի արդյունք, ինչպիսին կարող էր ստանալ, օրինակ, Քիարոսթամին։ Մինչդեռ կարևորը փորձառությունն է և այդ փորձառության մեջ սեփական Ես-ը, սեփական ոճը գտնելը։ Երիտասարդի մեջ ինքնատիպության առկայությունը մեզ՝ դասավանդողներիս, համար շատ ավելի կարևոր է, քան նրա պրոֆեսիոնալիզմը, որը, այսպես, թե այնպես, ձեռք է բերվում տարիների ընթացքում։ 

Իրանի երիտասարդ կինոռեժիսորներին այսօր ո՞ր թեմաներն են առավելապես հետաքրքրում, առավել հաճախ ի՞նչն են արտացոլում իրենց ֆիլմերում։

Նրանք ստեղծագործական մեծ հետաքրքրություն ունեն սոցիալական խնդիրների հանդեպ։ Հաջորդ հետաքրքրությունը ներընտանեկան հարաբերություններն են, հատկապես՝ ծնողների ու երեխաների հարաբերությունները, ընդհանրություններն ու տարաձայնությունները, առհասարակ տարբեր սերունդների միջև առկա խնդիրները։ 

Իրանն ապրում է չափազանց ակտիվ կինոփառատոնային կյանքով, ընդ որում՝ դրանցից շատերն արդեն տասնամյակների պատմություն ունեն։ Ո՞ր փառատոները կառանձնացնեիք։

Իրոք, մենք ունենք բազմաթիվ կինոփառատոներ, որոնցից կարևորագույնն ու ամենահներից մեկը, իհարկե, «Ֆաջր» կինոփառատոնն է։ Ամեն տարի այս կինոփառատոնը հյուրընկալում է ավելի քան 500 միջազգային մասնակցի, այդ թվում՝ համաշխարհային կինոյում մեծ հռչակ վայելող անձանց։ Սպահանի մանկապատանեկան փառատոնը ևս ամենահներից է ու ամեն տարի անցկացվում է մեծաքանակ հյուրերի մասնակցությամբ։ Չեմ կարող չհիշատակել նաև Թեհրանի կարճամետրաժ ֆիլմերի միջազգային կինոփառատոնը։ Ունենք ամենատարբեր ուղղվածության այլ փառատոներ ևս, որոնք շատ ենք կարևորում, որովհետև դրանք նոր կապեր ստեղծելու, համագործակցության նոր ուղիներ հարթելու հնարավորություն են տալիս։ Մենք հետաքրքրված ենք հատկապես հարևան երկրների հետ համագործակցությամբ, այն երկրների, որոնց հետ ունենք մշակութային ու պատմական ընդհանրություններ։ 

Իրանում այսօր կան մեծ թվով կին ռեժիսորներ, և նրանցից շատերը հասցրել են նաև միջազգային ճանաչման արժանանալ։ Նրանք ստեղծագործական դաշտում տղամարդ ռեժիսորների հետ հավասար պայմաններո՞վ են աշխատում։

Հիմա արդեն՝ այո՛, սակայն այսօրվա իրավահավասարությանը նախորդել է նրանց երկարամյա անզիջում պայքարը։ Այժմ կին ռեժիսորները հասել են իրենց երազած արդյունքին և ունեն պետության կայուն աջակցությունը։ Բավական է նշել մի քանիսի անունները՝ Ռախշան Բանի-Էթեմադ, Պուրան Դերախշանդե, Էնսիե Շահ-Հոսեյնի, Նարգես Աբյար․․․ Ես ամենաբարձրը գնահատում եմ Ռախշան Բանի-Էթեմադի կինոարվեստը․ նրա ուշադրության առանցքում գլխավորապես սոցիալական խնդիրներն են, և նա մեծ ճանաչում ունի ոչ միայն Իրանում, այլև արտերկրում։ Թահմինե Միլանիի ֆիլմերում, օրինակ, արտացոլված են նրա ֆեմինիստական հայացքները, Նարգես Աբյարի ֆիլմերում՝ քաղաքական ու պատերազմական թեմաները։ 

Իրանական կինոն ունի իր ուրույն ձեռագիրը, որը չես շփոթի ուրիշ ոչ մի երկրի կինոձեռագրի հետ։ Ինչո՞վ է դա պայմանավորված, ըստ Ձեզ՝ որո՞նք են իրանական կինոյի երեք գլխավոր առանձնահատկությունները։ 

Նախ կնշեի աշխարհայացքի բանաստեղծականությունը։ Մենք ունենք հնագույն մշակութային ավանդույթների հիմքի վրա ձևավորված հարուստ գրականություն, մասնավորապես՝ յուրահատուկ պոեզիա, որը միշտ ոգեշնչել է մեր կինոռեժիսորներին՝ անսպառ աղբյուր դառնալով նրանց երևակայության, նրանց աշխարհընկալման ու նրանց ֆիլմերի համար։ Աբաս Քիարոսթամին այդ բանաստեղծական աշխարհայացքն ունեցողների թվում ամենավառն է։ Նա ինձ համար և շատ այլոց համար բացառիկ է ոչ միայն իր բանաստեղծականությամբ, այլև իր խոր փիլիսոփայականությամբ։ Իմ նշած առաջին առանձնահատկությանը տրամաբանորեն հաջորդում է երկրորդը՝ սցենարական ինքնատիպ ձեռագիրը, որի հիմքում, ի վերջո, նույնպես գրականությունն է։ Եվ երրորդը, իմ կարծիքով, մեր ֆիլմերի մաքրությունն է, այսինքն՝ բռնության, սեքսի և նմանօրինակ այլ երևույթների արտացոլումից զերծ լինելը։ Գաղտնիք չէ, որ մերօրյա կինեմատոգրաֆը արդեն վաղուց պարզապես «վարակված է» այդ ամենով։ Իրանական կինոն ասես կոչված է ապացուցելու, որ նույնիսկ մեր ժամանակներում հնարավոր է զերծ մնալ այդօրինակ տեսարաններ նկարահանելուց և միաժամանակ ստեղծել դիտարժան, բարձրակարգ կինո։ 

Հայաստան կատարած Ձեր առաջին այցի ամենահիշարժան պահերը որո՞նք էին։ 

Տպավորություններս վառ են, և Հայաստանից մեկնելու եմ անմոռանալի հուշերով ու անպայման նորից ու նորից վերադառնալու տրամադրվածությամբ։ Հաջորդ տարվա հետ կապված արդեն իսկ ունեմ որոշակի ծրագրեր ու պայմանավորվածություններ՝ համատեղ արտադրության ֆիլմ նկարահանելուց սկսած մինչև դասավանդում և այլն։ Ի դեպ, նշեմ, որ Իրանը չափազանց հետաքրքրված է կինոյի ասպարեզում Հայաստանի հետ համարտադրության խթանմամբ ու զարգացմամբ։ Ինչ վերաբերում է ամենավառ տպավորությանս, ապա, իհարկե, դա այցելությունն էր իմ պաշտելի Սերգեյ Փարաջանովի տուն-թանգարան․ բացառիկ մի վայր՝ բացառիկ մթնոլորտով։ Այդուհանդերձ, չեմ կարող չասել ամենակարևորի մասին․ ճարտարապետությունը, պատմությունը, մշակույթը, որոնք Հայաստանում ինձ հիացրին, ի՛նչ խոսք, առավել քան գնահատելի են, սակայն ինձ համար՝ որպես ռեժիսորի, առաջնային կարևորություն ունեն հենց մարդիկ, իսկ այդ առումով կարող եմ վստահեցնել, որ, աշխարհի տասնյակ երկրներ այցելելով հանդերձ, որևէ այլ վայրում չեմ հանդիպել ավելի ջերմ, ավելի սրտակից մարդկանց, քան հայերն են։ 

հարցազրույցը՝ Անուշ Բաբայանի
«Մշակութային Հրապարակ» ամսաթերթ

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Դավիթ Բեկ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեխանդրո Խոդորովսկի Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալեքսանդր Կոտտ Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անտոնիո Մենեգետտի Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Հովհաննիսյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Հոփեր Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Անդրեասյան Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Իննա Սահակյան Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինդսեյ Անդերսոն Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համեդ Սոլեյմանզադե Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Բերգեր Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նունե Մանուկյան Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոլան կինոփառատոն Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վահրամ Բաբայան Վահրիճ Բախչանյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վենետիկի կինոփառատոն Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վիրնա Լիզի Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օնորե Դոմիե Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդ Քելեմեն Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Համեդ Սոլեյմանզադե․ «Իրանական կինոն գերում է իր մաքրությամբ»
Համեդ Սոլեյմանզադե․ «Իրանական կինոն գերում է իր մաքրությամբ»
«Մեր երկկողմանի կապն այնքան հին ու ամուր է, որ հայերը դարձել են Իրանի մշակույթի անբաժանելի մասը»։ Համեդ Սոլեյմանզադե
https://1.bp.blogspot.com/-5Lq3WS2vil4/Xf1pKvksScI/AAAAAAAAJ74/9fXNIZgZZBcZV2CeImQ1ZriOJE8wc_56gCNcBGAsYHQ/s640/77777.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-5Lq3WS2vil4/Xf1pKvksScI/AAAAAAAAJ74/9fXNIZgZZBcZV2CeImQ1ZriOJE8wc_56gCNcBGAsYHQ/s72-c/77777.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2019/12/hamed-soleimanzade.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2019/12/hamed-soleimanzade.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy