Բևեռային շրջանի խենթերը


«Բոլոր սիրավեպերն ավարտվում են «պատմական սիրո» մատույցների մոտ, երբ միասին լինելու բաղձանքն ի կատար է ածված»։


«Բևեռային շրջանի սիրեկանները», 1998թ․,
ռեժիսոր՝ Խուլիո Մեդեմ
Կան ստեղծագործություններ, որոնք լույս աշխարհ են եկել տեսաբանների ձեռքից մշտապես փախչելու հրամայականով և այդ հրամայականի համաձայն՝ կարգավորել իրենց ներքին ռիթմը: Չէ՞ որ վերջին ժամանակներս փիլիսոփաները տարօրինակ սովորություն են ձեռք բերել: Նրանք գիտակցության գիշատիչ ցատկով նետվում են պատահած ինչ-որ բանի վրա, մի լավ թափ են տալիս, դատարկում և դեն նետում այն ամենը, ինչը տրված և իր լիությամբ վերապրելի է անմիջական կերպով, տեղը տեղին քամում են հասկացություններ, այդ հասկացություններով մի նոր բան են հորինում, և այս ամենն անվանում են փիլիսոփայական անդրադարձ: Թվում է՝ մտքի աճպարարություն, ինչ-որ իմաստով՝ խարդախություն, բայց արի ու տես, որ աշխատո՛ւմ է: Վերածվում ես տրված և իր լիությամբ անմիջական կերպով վերապրելին վերապրողից ավելի կարևոր ու լուրջ մեկի և նույնիսկ անուն ես ստանում դրա համար՝ փիլիսոփա: Օրինակ՝ Հեգելը: Վերցրեց-կարդաց Թումանյանի «Տերն ու ծառան» և դրանից շինեց «Ոգու երևութաբանության» ինքնագիտակցության հատվածի «պարոն և ստրուկ» փոխհարաբերության փիլիսոփայական ձևակերպումը (և պետք չէ այստեղ մեջ գցել այն կանխատեսելի փաստարկը, թե «Տերն ու ծառան» ավելի ուշ է ծնվել, քան «Ոգու երևութաբանությունը»: Ակնհայտ է, որ Հեգելը կանխատեսել էր իրերի նման ընթացքը, քանզի, լինելով պատմության փիլիսոփայության մասնագետ, ուներ ապագան կանխատեսելու կարողություն): Անշուշտ, կան այնպիսիք, ովքեր չէին ցանկանում զբաղվել հասկացությունների կառուցապատմամբ և, ընդհակառակը, ապամոնտաժում էին դրանք: Նիցշեն, Կիերկեգորը... Սակայն նրանք էլ իրենց հերթին սարսափելի անողոքությամբ հայտնվում էին փիլիսոփայության լուսանցքում: Հիմա, քանզի այդ քաջարի տղաների վիճակում հայտնվելու ոչ մի ցանկություն չկա, մնում է միայն որոշել, թե ինչը կարելի է տեղը տեղին կազմաքանդել և քամել հասկացություններ: Մի բան, որը կլինի հնարավորինս անմիջական կերպով տրված և իր լիությամբ վերապրելի:

Ձևացնենք, թե պատահականորեն ընտրվել է մի բան, ասենք՝ Խուլիո Մեդեմի «Բևեռային շրջանի սիրեկանները» ֆիլմը՝ մի սքանչելի, համեղ, ախորժաբեր, երկար սպասված պատառ իսկական գիշատիչ փիլիսոփայի համար: Թեպետ, եթե հաշվի առնենք, որ փիլիսոփաների զոհ է դառնում նախևառաջ այն ամենը, ինչն իր ոգով հակահասկացութային և հակաընդհանրական է, քանզի այդ ամենն արդեն իսկ ինքնին փիլիսոփայության ընդհանրացնող կարողություններին ուղղված մարտահրավեր է, և վերջինս փորձում է հնարավորինս շուտ «լուծել դրանց հարցերը»` օգտագործելով իր ողջ հասկացութացնող ներուժը, պետք է խոստովանենք՝ պատահականության մասին խոսք լինել չի կարող, քանզի Մեդեմը՝ իր ողջ կինոարվեստով հանդերձ, հենց այդ` բոլոր ընդհանրական թեմաները հանճարեղ անմիջականությամբ ու թեթևությամբ զանցող ռեժիսորն է: Այլ կերպ` հենց այսօրինակ փիլիսոփայական անդրադարձն է, որ կարող է հնարավորություն տալ «բարի գործ անելու» փիլիսոփայության համար` կրկին միօրինակորեն կյանքի կոչելով փիլիսոփայական բազմադարյա ձանձրալի առաքելությունը, որոնելով և կյանքից զրկելով ամենայն անմիջականություն ու թեթևություն:

Հարկ է շեշտել, որ կինոարվեստն առհասարակ այս առումով «համեղ պատառ» է, քանզի անգամ այն ռեժիսորների ֆիլմերում, որտեղ կարելի է գտնել ընդհանրություն ենթադրող թեմաներ (ինչո՞ւ ոչ` նույն Հանեկեի «Սերը»), յուրաքանչյուր անդրադարձ ի զորու է ցուցադրելու իր ուժը` թեմատիկ ընդհանրացման մեջ խեղդելով ոչ միայն այն ամենը, ինչ ներհատուկ է կինոարվեստին, և թեմայի միսն ու արյունն է, առանց որի «թեմա» ասվածը կզրկվեր իր լիությունից, այլև մինչև անգամ հենց այդ թեմային վերագրելով այն ամենը, ինչը փիլիսոփա-գործընկերը ցանկացել է պարզապես ասել առանց ֆիլմի հետ որևէ առնչության, սակայն, առիթը ներկայանալուն պես, իր ընդհանրացումները փաթաթել է կինոարվեստի վզին:

Այն, որ կինոարվեստն ինքնին չի ենթարկվում հասկացութավորման, բավական չէ, մի բան էլ Մեդեմն ինքն է իր կողմից բարդացնում փիլիսոփայական անդրադարձի գործերը: Եթե շատ այլ ռեժիսորների մոտ ֆիլմերի թեմաների հետ խնդիր չկա, ապա Մեդեմի կինոարվեստում թեմաներին փոխարինում են մտադրությունները, ավելի ճիշտ` գերազանցապես մեկ մտադրություն` էսթետիկորեն յուրակերտելու մտադրությունը: Մի բան, որը ոչ մի կերպ չի հանդուրժում ոչ մի ընդհանրացում: Այդ միտումն ի հայտ է գալիս իբրև ապրիորի առանցք, իբրև ֆիլմ ստեղծելու գրեթե հրամայական: Էսթետիկականը, այսպիսով, ֆիլմից ֆիլմ վերահաստատում է իրեն՝ ամեն անգամ հաղթահարելով ու վերաիմաստավորելով այն ամենը, ինչը ֆիլմում հակառակ է էստեթիկական ոգուն: Բայց եթե Մեդեմի կինոարվեստի առանցքն էստեթիկական ոգու հաղթական ընթացքն է, ապա հարց է առաջանում, թե ինչն է վերաիմաստավորվում: Յուրաքանչուր ֆիլմում այս հարցի պատասխանը տարբեր է, և, դրանից կախված, տարբեր է էսթետիկականի և ոչ էսթետիկականի՝ յուրաքանչյուր ֆիլմում ծավալվող փոխներթափանցում-բախումը: Այսպես ասած՝ յուրաքանչյուր ֆիլմի համն ու հոտը: Ամենահետաքրքիրն այստեղ էսթետիկականի հաղթանակի կանխորոշվածությունն է, քանզի, եթե ֆիլմը հղացվում է իբրև էստեթիկորեն յուրակերտելու մտադրություն, ինքնին դրա գոյությունն արդեն իսկ վկայում է, որ այդ յուրակերտումը տեղի է ունեցել, այսինքն՝ Մեդեմի յուրաքանչյուր ֆիլմ իր գոյության զուտ արձանագրմամբ հետին հաշվարկով փաստում է էսթետիկական ոգու հաղթանակը:

Այսպես՝ յուրաքանչյուր ֆիլմ ոչ էսթետիկականի նկատմամբ էսթետիկականի հաղթանակի մի պատմություն է, իսկ այդ պատմություններից յուրաքանչյուրը՝ չհասկացութայնացվող տարօրինակ մի բան՝ փիլիսոփայական անդրադարձի դիտանկյունից: Դեռ «Քաոսային Աննա», «Կովեր», «Հող» կամ, նույնիսկ, «Սենյակ Հռոմում» ֆիլմերի հետ էլի կարելի է մի կերպ հաշտվել․ «այստեղ ռեժիսորի գործերում առկա է մետաֆիզիկական, տրանսցենդենտալ, դիալեկտիկական, իդեալիզմին հարող բլյա, բլյա բլյա»՝ ոճի հակամեդեմական ընդհանրացումներով: Իսկ ի՞նչ անել «Բևեռային շրջանի սիրեկանների» հետ (նկատի ունենք` ոչ թե հենց սիրեկանների, այլ` ֆիլմի: Սիրեկաններն իրար ինչ պետք է կանեն: Ասեմ ավելին` ֆիլմի միջնամասում լավ էլ անում են): Միջավայրը, պատումը, հերոսները... Այստեղ Ամեն ինչ զուրկ է կառչելու փիլիսոփայական հնարավորությունից: Այստեղ բուն էսթետիկականի մարտահրավերներն անելանելիության աստիճան սաստկանում են: Էսթետիկականն այլևս մնում է մեն-մենակ այն ամենի առջև, ինչը ենթակա է հաղթահարման: Այստեղ՝ էսթետիկականի կանխորոշված հաղթական առաքելության այս տարածության մեջ, չկան օգնության հասնող անդենականի հետ ձայնակցումներ, ինչպես «Հողում», այստեղ չկա «Սենյակ Հռոմում» ֆիլմի էսթետիկապես տրամադրող միջավայրը: Սա Մեդեմի համար ամենամեծ մարտահրավերն է հենց այն իմաստով, որ էսթետիկական վերաիմաստավորումը կարծես դուրս է եկել վճռական և կենաց-մահու մենամարտի:

Ինքնին պատումը՝ ծեծված ու ծամծմված. սիրահար զույգի ամենասենտիմենտալ պատմություն: Պատմություն, թե ինչպես են մանկուց իրար սիրահարվածներն, ի վերջո, գտնում միմյանց: Սակայն հենց այս ոչ էսթետիկականն է, որ վերածվում է հաղթահարման ենթակա իսկական բարձունքի, և հենց սա է էսթետիկական ոգու իսկական ընթացքը, քանզի սոսկ այսպես է այն վերահաստատում իր ներուժը:
Ամեն ինչ արված է վերին աստիճան կիերկեգորավարի: Ամեն ինչ ներփակված է մի սահմանի մեջ, որը կարելի է բնորոշել իբրև կիերկեգորյան «ոչ պատմական սեր», այսինքն` սիրո մի այնպիսի վիճակ, որը բոլոր սիրավեպերի կմախքն է. հերոսական պայքար-կռիվ-մարտնչում այն ամենայն հրեշավորի դեմ, ինչը խոչընդոտում է սիրահարների` միասին լինելու բաղձանքին: Բոլոր սիրավեպերն ավարտվում են «պատմական սիրո» մատույցների մոտ, երբ միասին լինելու բաղձանքն ի կատար է ածված: Ավարտվում են մի կետում, որից պետք էր սկսել, քանզի սիրավեպերի ավարտն է սիրո իսկական պատմության մեկնարկը, և տասնապատիկ ավելի հերոսական է՝ սիրել մեկին առօրեական ձանձրույթին միախառնված և կեղտոտ գուլպաների ու խնդիրների հոտին ձուլված ժամանակի մեջ, քան հաղթել ինչ-որ սարսափազդու հրեշի:

Այս առումով, թվում է, գուցե սա, մեդեմա-էսթետիկական վերաիմաստավորման դիտանկյունից, այնուամենայնիվ, ամենամեծ մարտահրավերը չէ: Գուցե այն իսկապես այդպիսին լիներ սոսկ այն ժամանակ, երբ Մեդեմը գծեր իր ինչ-որ նոր ֆիլմի սահման՝ «պատմական սիրո» սահմաններից ներս: Կամ գուցե այդօրինակ մտահղացում եղե՞լ է: Բայց ֆիլմը չկա… Եվ ուրեմն՝ էսթետիկականի կանխորոշված հաղթանակն իրականում պարտություն է, կամ գուցե այդ նոր ֆիլմը մի օր ծնվի…
Սակայն «Բևեռային շրջանի սիրեկանները» սիրավեպ չէ: «Սիրավեպ» ասվածն այս ֆիմում սոսկ այն է, ինչը պետք է էսթետիկորեն վերաիմաստավորվի, այսինքն՝ ոչ էսթետիկականը: Այստեղ սիրավեպ է գրեթե այն ամենը, ինչը հնարավոր է պատմել. մանկական մաքուր-թաքուն սեր, որ արմատներ է գցում մինչև ամենախորքը: Մի էության մեջ` միաձուլում: Հավերժորեն անդառնալի թվացող բաժանում-կորուստ: Որոնում` ամենուր և ամեն ինչի մեջ: Մշտապես առկա մի «ափսոս, քիչ էր մնում…»: Եվ «ամենասիրավեպային» «վերջապես, գտան իրար»-ը: Եվ այս ամենն է, որ էսթետիկորեն վերաիմաստավորվում է…

Ինչ վերաբերում է իմաստավորողին՝ բուն էսթետիկականին, ապա այն շատ դժվար է որսալ այն իմաստով, ինչ իմաստով որսալի է սիրավեպը՝ հաղթահարման ենթակա ոչ էսթետիկականը: Դա, ինչ խոսք, տրամաբանական է, քանզի եթե ֆիլմն ինքն իրեն մատուցում է իբրև լիարժեք սիրավեպ և, միաժամանակ, այդ սիրավեպի հաղթահարում, ապա պարզ է, որ այդ վերջինը պետք է հյուսված լինի ինչ-որ այլ նյութից, պետք է զբաղեցնի ինչ-որ այլ՝ սովորական չափումները զանցող տարածություն: Այն ամփոփված է այն ամենում, ինչն անորսալի է ինքնին ֆիլմից դուրս, ինչը պատկանում է զուտ կինոարվեստին և չի կարելի արտատպել կինոարվեստի անմիջական ընկալումից զատ որևէ այլ տեղ: Դա հերոսների հայացքներն են, միջավայրի տրամադրութունը, գլխավոր հերոսուհու կարճացող մազերը, փողոցի անկյունում աճող ծառերը...

Սակայն երբեմն այդ անորսալին կարելի է որսալ իբրև ոչ էսթետիկականը զանցող ինչ-որ խորհրդանիշ՝ այդպիսով շոշափելի դարձնելով էսթետիկականի ներկայությունը: Օրինակ՝ այդպիսի մի խորհրդանիշ է ֆիլմի եզրափակիչ հատվածը, որտեղ միմյանց վերագտնելու պահին հերոսն ընկնում է մեքենայի տակ, և ֆիլմն անմիջապես ավարտվում է... Սիրավեպերն ավարտվում են հեշտությամբ կանխատեսելի երկու տարբերակներից մեկով. կամ հերոսները, միմյանց վերագտնելով, երջանիկ ապրում են մինչև խոր ծերություն, ինչն այդ պահից ի վեր երբեք չի լուսաբանվում, կամ նրանցից գոնե մեկը մեռնում է, և եթե մյուսը ողջ է մնում, նրա կյանքը մինչև խոր ծերություն գլորվում է գրողի ծոցը, ինչը, իհարկե, նույնպես ոչ մի կերպ չի լուսաբանվում: Եվ հենց այստեղ է, որ վերոհիշյալ դրվագը ներկայանում է իբրև խորհրդանիշ: Այդ սիմվոլը կարծես հիշեցնում է, որ սա սիրավեպ չէ, քանզի սիրավեպում հերոսը կամ պետք է մեռնի, կամ՝ ոչ: Իսկ այստեղ մեզ է հասնում այն գիտակցելին, որ գուցե նա մեռել է, գուցե չի մեռել, սակայն բուն ֆիլմի հետ դա կապ չունի, քանզի ֆիլմը, ինքնին իր արձանագրվող փաստով, արդեն իսկ զանցում և վերաիմաստավորում է սիրավեպը:

Էսթետիկական վերաիմաստավորման մյուս՝ աչք ծակող սիմվոլը բուն բևեռային շրջանն է: Այն խորհրդանշում է մի բան, որը կտրված է աշխարհից: Այսինքն՝ մի բան, որը, ինչպես քիչ առաջ նշեցինք, հյուսված է այլ նյութից: Այդ սիմվոլը բացակա է ֆիլմում ծավալվող բոլոր վայրերից և իրադարձություններից, սակայն ներկա է այնտեղ մշտապես հետին պլանում առկայծող ինչ-որ բացակա ներկայությամբ: Այդ ներկայությունը հետզհետե աճում է և ի վերջո հափշտակում ողջ ֆիլմը՝ կյանքի կոչելով էսթետիկական վերաիմաստավորումը: Այն մի կողմ է թողնում ողջ տաղտկալիորեն պատմելին: Այն սիրավեպի ճանկերից փրկում է այն ամենը, ինչն առհասարակ հնարավոր էր փրկել: Փրկում է բուն ֆիլմը:

Իհարկե՝ այդ եթերային և շատ հաճախ անտեսանելի բաները խանգարում են մեզ հասնել մեր՝ ի սկզբանե դրված փիլիսոփայական ընդհանրացման նպատակին: Սակայն ո՞վ ասաց, թե մենք պարտավոր ենք տեսնել անտեսանելին: Ո՞ւմ է պետք վազել ինչ-որ անորսալի բաների ետևից, եթե դրա արդյունքում պետք է կորցնենք փիլիսոփայական անդորրը: Եվ եթե փիլիսոփայության բուն նպատակն ինքնին փիլիսոփայական է, ինչո՞ւ վերհանել, ավելի ճիշտ՝ հորինել խնդիրներ... Երևակայական խնդիրներ: Անշուշտ՝ երևակայական: Ո՞վ  կարող է պնդել, որ այս ամենը երևակայական՝ զուտ հեղինակի քմահաճույք չէ, իսկ եթե այդպես է, ի՞նչ գործ ունի փիլիսոփայությունը դրա հետ... Ուրեմն՝ հարկավոր է փաստել, որ փիլիսոփայությունն իր անդրադարձի խնդիրն արդեն ի կատար է ածել գերազանց կերպով և, ինչպես հաճախ լինում է, հայտնաբերել է մի պատասխան, որը դուրս է ծլել բոլորովին անսպասելի տեղից և շատ ավելի պարզ է, քան թվում է առաջին հայացքից: Այսպիսով՝ փիլիսոփայական անդրադարձը հանգել է այն հասկացութային, ընդհանրական, մետաֆիզիկական, դիալեկտիկական, ֆենոմենոլոգիական, բլյա, բլյա, բլյա... փաստին, որ այս ֆիլմը սիրո մասին է: Այս հիմնարար դրույթը հարկավոր է ևս մեկ անգամ կրկնել ու արձանագրել. այս ֆիլմը սիրո մասին է (հեղինակի խնդրանքով՝ մեկ անգամ էլ մտքում): Սա այն հիմնական թեզն է, որն, անշուշտ, պետք է մնա կինոյի ոլորտում փիլիսոփայական անդրադարձների պատմության մեջ և ոսկե տառերով գրի սրա հեղինակի անունը:

առաջին անգամ լույս է տեսել «ա-ակտուալ արվեստ» 
ամսագրի 1(7) համարում, 2019 թ.

Ռաֆայել Ներսիսյան

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Դավիթ Բեկ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեխանդրո Խոդորովսկի Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալեքսանդր Դրանկով Ալեքսանդր Խանժոնկով Ալեքսանդր Կոտտ Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անտոնիո Մենեգետտի Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Հովհաննիսյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արուն Քարթիք Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դովժենկո Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Հոփեր Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Էրմլեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Անդրեասյան Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Դերիդա Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Իննա Սահակյան Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինդսեյ Անդերսոն Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Խուլիո Մեդեմ Ծիրանի ծառ Կալատոզով Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Գուստավ Յունգ Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրիլ Միխանովսկի Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուլեշով Կուրտ Վոնեգուտ Համեդ Սոլեյմանզադե Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Բերգեր Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մանե Բաղդասարյան Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նունե Մանուկյան Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Պուդովկին Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոլան կինոփառատոն Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վահրամ Բաբայան Վահրիճ Բախչանյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վենետիկի կինոփառատոն Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վիրնա Լիզի Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Տրաուբերգ Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օնորե Դոմիե Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդ Քելեմեն Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Բևեռային շրջանի խենթերը
Բևեռային շրջանի խենթերը
«Բոլոր սիրավեպերն ավարտվում են «պատմական սիրո» մատույցների մոտ, երբ միասին լինելու բաղձանքն ի կատար է ածված»։
https://1.bp.blogspot.com/-VvkkO742Ytc/XtklXJ0KCAI/AAAAAAAAKGE/lqNGrt6smWgFyo1ON3nj3c6hFq2qJ1SRwCNcBGAsYHQ/s640/12.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-VvkkO742Ytc/XtklXJ0KCAI/AAAAAAAAKGE/lqNGrt6smWgFyo1ON3nj3c6hFq2qJ1SRwCNcBGAsYHQ/s72-c/12.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2020/06/julio-medem-1998.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2020/06/julio-medem-1998.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy