$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Կառլ Գուստավ Յունգ․ «Դևերին գրավում են զանգվածները»

«Կոլեկտիվում մարդը կորցնում է արմատները, և այդ ժամանակ դևերը կարող են տիրել նրան»։ Կառլ Յունգ


Շվեյցարացի նշանավոր հոգեբույժ, վերլուծական հոգեբանության հիմնադիր Կառլ Գուստավ Յունգի այս բացառիկ և գրեթե անհայտ հարցազրույցը տպագրվել է շվեյցարական մամուլում 1945թ-ի մայիսին՝ Ռեյմսում գերմանական բանակի կապիտուլյացիայից չորս օր անց։ «Կգտնե՞ն, արդյոք, հոգիները խաղաղություն» վերնագիրը կրող հարցազրույցում Յունգը մտորում է գերմանական ազգի՝ 1930-40թթ․-ի զանգվածային հոգեխանգարմունքի պատճառների մասին, դևերի մասին, որոնք սպասում են հարմար պահի՝ մեր պսիխիկայի մակերևույթ դուրս սողալու նպատակով, և այն մասին, որ Գերմանիայից հետո Չարիքը կսկսի այլ ներշնչվող ժողովուրդներ փնտրել իր մարմնավորման համար։ Մեծն գիտնականի բնորոշմամբ՝ այս թեմաները, ցավոք, հավերժ արդիական են։ 

-Չե՞ք կարծում, որ պատերազմի ավարտը կառաջացնի ահռելի փոփոխություններ եվրոպացիների հոգիներում, հատկապես՝ գերմանացիների, ովքեր այժմ ասես արթնանում են երկար ու սարսափելի երազից։ 
-Այո, իհարկե։ Ինչ վերաբերում է գերմանացիներին, ապա մեր առաջ ծառանում է մի հոգեբանական խնդիր, որի կարևորությունը դեռևս դժվար է պատկերացնել, բայց դրա ուրվագծերը կարելի է դիտարկել հենց իմ հիվանդների օրինակով։ Հոգեբանի համար պարզ է մի բան, այն է՝ նա չպիտի հետևի լայնորեն տարածված սենտիմենտալ բաժանմանը նացիստների և ռեժիմի հակառակորդների։ Ես ունեմ բացահայտ հականացիստ երկու հիվանդ, և, այնուհանդերձ, նրանց երազները վկայում են, որ այդ ամբողջ պարկեշտության ետևում մինչ օրս մեռած չէ խիստ արտահայտված նացիստական հոգեբանությունն իր ողջ բռնությամբ ու դաժանությամբ։ Երբ շվեյցարացի լրագրողը ֆելդմարշալ ֆոն Կյուխլերին հարց ուղղեց Լեհաստանում գերմանացիների վայրագությունների մասին, վերջինս զայրալից բացականչեց․
«Ներեցե՛ք, դա վերմախտը չէր, դա կուսակցությունն էր», և սա հրաշալի օրինակն է այն իրողության, որ ծայրահեղ միամտություն է գերմանացիներին ազնիվների ու անազնիվների բաժանելը։ Նրանք բոլորը, գիտակցաբար թե անգիտակցաբար, ակտիվորեն թե պասիվորեն, մասնակից են սարսափներին․ նրանք ոչինչ չգիտեին այն մասին, ինչ տեղի էր ունենում, և, միևնույն ժամանակ, գիտեին։ Հավաքական մեղքի գաղափարը, որն այդչափ նեղություն է պատճառել և նեղություն է պատճառելու քաղաքական գործիչներին, հոգեբանի համար հանդիսանում է կասկածներ չհարուցող փաստ, և բուժման ամենակարևոր խնդիրներից մեկն այն է, որ գերմանացիներին ստիպես ընդունել իրենց մեղքը։ Հիմա նրանցից շատերն ինձ արդեն իսկ դիմում են բուժվելու խնդրանքով։ Եթե խնդրանքները հնչում են «ազնիվ գերմանացիներից», ովքեր դեմ չեն մեղքը բարդել գեստապոյի 1-2 ներկայացուցչի վրա, ապա ես այդպիսի դեպքերը համարում եմ անհույս։ Ինձ ոչինչ չի մնում անել, քան առաջարկել նրանց հարցաթերթիկներ այսօրինակ ոչ երկիմաստ հարցով․ «Ի՞նչ եք մտածում Բուխենվալդի մասին»։ Լոկ այն դեպքում, եթե պացիենտը գիտակցել ու ընդունել է իր մեղքը, կարելի է կիրառել անհատական բուժում։ 

-Բայց ինչպե՞ս հնարավոր եղավ, որ գերմանացիները, մի ամբողջ ժողովուրդ, հայտնվեցին այդ անհույս հոգեբանական իրավիճակի մեջ։ Կարո՞ղ էր, արդյոք, նման բան պատահել մեկ այլ ազգի հետ։ 
-Թույլ տվեք այստեղ փոքր-ինչ շեղվել և ընդհանուր գծերով անդրադառնալ հավաքական հոգեբանական անցյալի վերաբերյալ իմ տեսությանը, որը նախորդել էր նացիոնալ-սոցիալիստական պատերազմին։ Որպես ելակետ վերցնենք մի ոչ մեծ օրինակ իմ պրակտիկայից։ Մի անգամ ինձ մոտ եկավ ոմն կին և սկսեց մոլեգին մեղադրանքներ տեղալ ամուսնու հասցեին, թե նա մարմնացյալ դև է, նա տանջում ու հետապնդում է իրեն, և այլն, և այլն։ Իրականում այդ մարդը, ինչպես պարզվեց, լիովին բարեկանոն քաղաքացի է՝ որևիցե դիվային դիտավորությունների առումով անմեղ։ Որտեղի՞ց էր այդ կնոջ գլխում ծագել նման խելահեղ գաղափար։ Պարզապես նրա սեփական հոգում ապրում էր այն դևը, որին նա արտապատկերում էր դրսում՝ իր իսկ ցանկություններն ու մոլեգնությունը տեղափոխելով ամուսնու վրա։ Ես նրան բացատրեցի այդ ամենը, և նա համաձայնեց՝ նմանվելով զղջացող գառնուկի։ Թվաց՝ ամեն ինչ կարգին է։ Այդուհանդերձ, հենց դա էլ ինձ անհանգստացրեց, որովհետև ես չգիտեմ՝ ուր կորավ դևը, որ նախկինում միաձուլվել էր ամուսնու կերպարի հետ։ Բացարձակապես նույնը, բայց՝ ավելի մեծ մասշտաբով, տեղի ունեցավ Եվրոպայի պատմության մեջ։ Պարզունակ մարդու համար աշխարհը լի է դևերով ու խորհրդավոր ուժերով, որոնցից նա վախենում է․ նրա համար ամբողջ բնությունը շնչավորված է այդ ուժերով, որոնք իրականում ոչ այլ ինչ են, եթե ոչ նրա սեփական ներքին ուժերը՝ արտաքին աշխարհում արտապատկերված։ Քրիստոնեությունն ու ժամանակակից գիտությունը ապադիվականացրել են բնությունը, ինչը նշանակում է, որ եվրոպացիներն աշխարհից հետևողականորեն իրենց մեջ են ներքաշում դիվային ուժերը՝ դրանցով անընդհատ ծանրաբեռնելով իրենց անգիտակցականը։ Բուն մարդու մեջ այդ դիվային ուժերն ապստամբում են ընդդեմ քրիստոնեության թվացյալ հոգևոր անազատության։ Դևերը մխրճվում են բարոկկոյի արվեստ․ ողնաշարերը կորանում են, երևան են գալիս սատիրի կճղակները։ Մարդը հետզհետե վերածվում է ուրոբորոսի՝ ինքն իրեն ոչնչացնող, մի կերպարի, որ հնագույն ժամանակներից ի վեր հանդիսանում է դիվահարված մարդու խորհրդանիշը։
Այդպիսի մարդու առաջին ավարտուն օրինակը Նապոլեոնն է։ Գերմանացիները, իրենց անհավանական ներշնչելիության պատճառով, դրսևորում են առանձնահատուկ թուլություն այդ դևերի հանդեպ։ Դա արտահայտվում է հպատակության հանդեպ ունեցած նրանց սիրո և հրամաններին անկամորեն հնազանդվելու մեջ, ինչը հանդիսանում է ներշնչելիության ընդամենը մեկ ուրիշ դրսևորումը։ Դա համապատասխանում է գերմանացիների ընդհանուր հոգեկան անլիարժեքությանը՝ Արևելքի ու Արևմուտքի միջև անորոշ դիրք զբաղեցնելու հետևանքով։ Նրանք Արևմուտքում միակն են, որ ազգերի արևելյան արգանդից բոլորի հետ միասին ելնելով՝ ամենաերկարն են մնացել իրենց մոր հետ։ Վերջիվերջո, նրանք հեռացան, բայց ժամանեցին չափից դուրս ուշ, մինչդեռ «մուժիկը» չէր ձգտում ազատագրվել ընդհանրապես։ Այդ իսկ պատճառով գերմանացիներին խորապես տանջում է անլիարժեքության բարդույթը, որը նրանք փորձում են փոխհատուցել մեծամոլական զառանցանքով՝ «գերմանական ոգին կփրկի աշխարհը», թեպետ իրենք իրենց բավականաչափ հարմարավետ չեն զգում սեփական կաշվի մեջ։ Սա տիպիկ պատանեկական հոգեբանություն է, որը դրսևորվում է ոչ միայն համասեռամոլության արտակարգ տարածման մեջ, այլ նաև գերմանական գրականության էջերում «անիմայի» կերպարի (anima լատիներեն բառով Յունգը բնորոշում էր տղամարդու պսիխիկայի կանացի հատվածը- խմբ․) բացակայության մեջ (մեծ բացառություն է կազմում Գյոթեն)։ Դա արտահայտվում է նաև գերմանական սենտիմենտալության և «հարմարավետության» մեջ, որոնք իրականում ոչ այլ ինչ են, եթե ոչ անգթություն, անսրտություն և անխղճություն։ Անխղճության և անասնականության համար բոլոր մեղադրանքները, որոնցով գերմանական քարոզչությունը հարձակվում է ռուսների վրա, վերաբերում են հենց իրենց՝ գերմանացիներին․ Գեբելսի ելույթները հենց գերմանական հոգեբանությունն են՝ թշնամու կերպարով արտապատկերված։ Անհատի անհասությունը սարսափեցնող կերպով արտացոլվել է գերմանական գլխավոր շտաբի կամազրկության մեջ՝ իր մեղկությամբ խեցիին կպած կակղամորթ հիշեցնող։ Գերմանիան միշտ եղել է պսիխիկական աղետների երկիր՝ Ռեֆորմացիան, գյուղացիական ու կրոնական պատերազմները։ Նացիոնալ-սոցիալիզմի օրոք դևերի ճնշումն այնքան ուժգնացավ, որ մարդկային արարածները, ընկնելով դրանց իշխանության տակ, վերածվեցին լուսնոտային գերմարդկանց, որոնցից առաջինը Հիտլերն էր, ով դրանով վարակեց մյուս բոլորին։
Նացիստական բոլոր առաջնորդները մոլագար են՝ բառիս բուն իմաստով, և, անկասկած, պատահական չէ, որ նրանց քարոզչության նախարարը խարանված է դեմոնիզացված մարդու նշանով՝ կաղությամբ։ Գերմանական բնակչության տասը տոկոսն այսօր անհույս պսիխոպաթ է։    


Զիգմունդ Ֆրեյդի հետ
-Դուք խոսում եք գերմանացիների հոգեկան անլիարժեքության և դիվային ներշնչելիության մասին, սակայն, ի՞նչ եք կարծում, դա վերաբերո՞ւմ է նաև մեզ՝ շվեյցարացիներիս, որ ծագումով գերմաններ ենք։  
-Մենք այդ ներշնչելիությունից պատնեշված ենք մեր փոքրաթիվությամբ։ Եթե Շվեյցարիայի բնակչությունը կազմեր ութսուն միլիոն, ապա մեզ հետ ևս կարող էր տեղի ունենալ նույնը, քանի որ դևերը հրապուրում են հիմնականում զանգվածներին։ Կոլեկտիվում մարդը կորցնում է արմատները, և այդ ժամանակ դևերը կարող են տիրել նրան։ Այդ իսկ պատճառով նացիստները գործնականում զբաղված էին միայն հսկայական զանգվածներ ձևավորելով և երբեք՝ անհատ ձևավորելով։ Ու նաև այդ պատճառով է, որ դեմոնիզացված մարդկանց դեմքերն այսօր անկենդան են, քարացած, դատարկ։ Մեզ՝ շվեյցարացիներիս, այդ վտանգներից պատնեշում են մեր ֆեդերալիզմն ու անհատապաշտությունը։ Մեր պարագայում անհնար է այդպիսի զանգվածային կուտակումը, ինչպիսին Գերմանիայում էր, և, հավանաբար, նման մեկուսացածության մեջ է թաքնված բուժման միջոցը, որի շնորհիվ հնարավոր կլիներ սանձահարել դևերին։ 

Յունգի կտավներից
-Բայց ինչի՞ կարող է վերածվել բուժումը, եթե այն անցկացնես ռումբերով ու ինքնաձիգներով։ Արդյոք դեմոնիզացված ազգի ռազմական հպատակեցումը առավել չի՞ ուժգնացնի անլիարժեքության զգացումը և խորացնի հիվանդությունը։ 
-Այսօր գերմանացիները նման են հարբած մարդու, ով առավոտյան արթնանում է  խումհարից։ Նրանք չգիտեն, թե ինչ են արել, և չեն ցանկանում իմանալ։ Կա միայն անսահման դժբախտության զգացումը։ Նրանք ջղաձիգ փորձեր կձեռնարկեն շրջակա աշխարհի մեղադրանքների ու ատելության առաջ արդարանալու, բայց դա կլինի սխալ ճանապարհ։ Քավությունը, ինչպես արդեն նշեցի, միայն սեփական մեղքի լիակատար ընդունման մեջ է․ «Меа culpa, mea maxima culpa!» («Իմ մեղքն է, իմ մեծագույն մեղքը»)։ Ճշմարիտ զղջման միջոցով են զգում աստվածային գթասրտությունը։ Սա ոչ միայն կրոնական, այլև հոգեբանական ճշմարտություն է։ Բուժման ամերիկյան կուրսը, որի հիմքում այն է, որ քաղաքացիական բնակչությունն անցկացվի համակենտրոնացման ճամբարներով, որպեսզի ցույց տրվեն այնտեղ գործի դրված բոլոր սարսափները, հենց այդ առումով էլ հանդիսանում է լիովին ճիշտ տարբերակ։ Այդուհանդերձ, անհնար է նպատակին հասնել միայն բարոյական խրատներով․ զղջումը պիտի ծնվի հենց իրենց՝ գերմանացիների մեջ։ Թերևս, աղետն ի հայտ բերի պոզիտիվ ուժեր, և այդ ինքնախորասուզվածությունից նորից ծնվեն մարգարեներ՝ այդ տարօրինակ մարդկանց նույնքան բնորոշ, որքան դևերը։ Ով ընկել է այդքան ցած, ունի խորություն։ Ամենայն հավանականությամբ՝ կաթոլիկ եկեղեցին կապահովի հոգիների առատ որս, քանի որ բողոքական եկեղեցին այսօր պառակտված վիճակում է։ Կան տեղեկություններ, թե համընդհանուր դժբախտությունը Գերմանիայում կրոնական կյանքի զարթոնքի է հանգեցրել․ ամբողջական համայնքներ երեկոյան ծնկի են գալիս՝ Տիրոջը խնդրելով փրկել հակաքրիստոսից։ 

Յունգի կտավներից
-Այդ դեպքում կարելի՞ է հուսալ, որ դևերը կարտաքսվեն, և ավերակների վրա կկառուցվի նոր, ավելի լավ աշխարհ։ 
-Ոչ, դևերից առայժմ չենք ազատվի։ Դա բարդ խնդիր է, որի լուծումը հեռավոր ապագայում է։ Այժմ, երբ պատմության հրեշտակը լքել է գերմանացիներին, դևերը կսկսեն փնտրել նոր զոհ։ Եվ դա բարդ չի լինի։ Ամեն մի մարդ, ով կկորցնի իր ստվերը, ամեն մի ազգ, որը կհավատա իր անսխալականությանը, կդառնա զոհ։ Մենք սեր ենք տածում հանցագործի հանդեպ և դրսևորում ենք սաստիկ հետաքրքրություն, որովհետև դևը ստիպում է մեզ մոռանալ մեր աչքի մեջ եղած գերանի մասին, երբ տաշեղ ենք նկատել մեր եղբոր աչքի մեջ, և դա մեզ մոլորեցնելու մի եղանակ է։ Գերմանացիները կվերագտնեն իրենց այն ժամանակ, երբ կընդունեն ու կխոստովանեն իրենց մեղքը, բայց ուրիշները կդառնան մոլեգնության զոհ, եթե գերմանական մեղքի հանդեպ իրենց նողկանքի մեջ մոռանան սեփական անկատարությունների մասին։ Մենք չպիտի մոռանանք, որ գերմանացիների ճակատագրական հակումը հավաքականության հանդեպ ոչ պակաս չափով բնորոշ է նաև մյուս հաղթանակած ազգերին, այնպես որ՝ վերջիններս նույնպես անակնկալ կերպով կարող են դառնալ դիվային ուժերի զոհ։ «Համընդհանուր ներշնչելիությունը» հսկայական դեր է խաղում մերօրյա Ամերիկայում, և այն, թե ռուսներն արդեն որքան են հիասթափված իշխանության դևից, հեշտ է նկատել վերջին իրադարձություններից, որոնք պիտի ինչ-որ կերպ չափավորեին մեր խաղաղ ցնծությունը։ Այդ առումով առավել խելամիտ են անգլիացիները․ անհատապաշտությունը նրանց փրկում է լոզունգներով հրապուրվելուց, և շվեյցարացիները կիսում են նրանց զարմանքը հավաքական խելագարության նկատմամբ։ 

Յունգի կտավներից
-Այդ դեպքում մենք պիտի անհանգստությամբ սպասենք, թե դևերն իրենց ինչպե՞ս են դրսևորելու հետագայում։ 
-Ես արդեն ասացի, որ փրկությունը միայն անհատի դաստիարակության խաղաղ աշխատանքի մեջ է։ Դա այնքան էլ անհույս չէ, ինչպես կարող է թվալ։ Դևերի իշխանությունը հսկայական է, և զանգվածային ներշնչելիության առավել ժամանակակից միջոցները՝ մամուլը, ռադիոն, կինոն և այլն, նրանց տրամադրության տակ են։ Այնուամենայնիվ, քրիստոնեությունն ի զորու էր պաշտպանել իր դիրքերը անհաղթահարելի հակառակորդի առաջ, և ո՛չ թե քարոզչությամբ ու զանգվածային ուղերձներով (ինչը տեղի ունեցավ ավելի ուշ և, պարզվեց, այնքան էլ էական չէր), այլ մարդուց մարդուն փոխանցված համոզմունքով։ Եվ դա այն ճանապարհն է, որը մենք ևս պիտի անցնենք, եթե ցանկանում ենք սանձահարել դևերին։ Դժվար է նախանձել այդ արարածների մասին գրելու ձեր խնդրին։ Ես հույս ունեմ, որ ձեզ կհաջողվի իմ հայացքները շարադրել այնպես, որ մարդիկ դրանք չհամարեն չափից դուրս տարօրինակ։ Դժբախտաբար, դա իմ ճակատագիրն է․ մարդիկ, հատկապես՝ նրանք, ովքեր համակված են մոլեգնությամբ, ինձ համարում են խելագար, որովհետև ես հավատում եմ դևերին։ Բայց այդպես մտածելը նրանց խնդիրն է․ ես գիտեմ, որ դևերը գոյություն ունեն։ Ուզեն թե չուզեն՝ դա նույնքան ճիշտ է, որքան այն, որ գոյություն ունի Բուխենվալդը։ 

թարգմանությունը՝ Անուշ Բաբայանի 
«Մշակութային Հրապարակ» ամսաթերթ 

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,2,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,2,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,103,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,15,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Կառլ Գուստավ Յունգ․ «Դևերին գրավում են զանգվածները»
Կառլ Գուստավ Յունգ․ «Դևերին գրավում են զանգվածները»
«Կոլեկտիվում մարդը կորցնում է արմատները, և այդ ժամանակ դևերը կարող են տիրել նրան»։ Կառլ Յունգ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyCVD__53jl0_IYHjUBzBMxoMEC3OFfVWNhaCkK1-UeiIPR3jc7rpb4g4ue057EZWPwWFxCeO5Y6a0rVkBsvwZeYjWWjzQKE2ZJNtSAwSZ9ryS0XVLj07lZT4I2rwTF6UkSg2z-Fy3Tzlz/s640/11.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyCVD__53jl0_IYHjUBzBMxoMEC3OFfVWNhaCkK1-UeiIPR3jc7rpb4g4ue057EZWPwWFxCeO5Y6a0rVkBsvwZeYjWWjzQKE2ZJNtSAwSZ9ryS0XVLj07lZT4I2rwTF6UkSg2z-Fy3Tzlz/s72-c/11.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2020/07/carl-jung-interview.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2020/07/carl-jung-interview.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content