Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս երկրորդ)


«Կինոն կյանքն է, որի վրայից մաքրել են ձանձրույթի կեղտաբծերը»։ Ալֆրեդ Հիչքոկ


Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս առաջին)

Գլուխ երկրորդ
(«Ես գտա՝ անվանումը «սասփենս է»)

1

Սկսվում է 1928թ-ը, երբ համաշխարհային կինոպաշարը համալրվում է ամենակարևոր (գուցեև՝ խանգարող) բացահայտմամբ՝ ձայնով։ Սա, հիրավի, Հիչքոկին հնարավորություն կտար նախ՝ ազատվել իր ֆիլմերի համար սցենար մշակող Էլիոթ Սթանարդից, ով, 20-ական թթ-ներից սկսած, հարմարվել էր Հիչքոկի յուրօրինակ երևակայությանը, ապա՝ ոչ միայն հարստացնել կադրը բազմաթիվ գործողություններով (որոնց Հիչքոկը մեծ նշանակություն էր տալիս), այլև ձայնի միջոցով ավելի մոտենալ իր մեջ ձևավորված փիլիսոփայությանը, այն է՝ հանդիսատեսի շրջանում ավելի շատ կասկած հարուցել՝ հերոսին հավատալու կամ չհավատալու առումով։ Աշխարհն արդեն դիտել էր «Ջազային երգիչը» և «Նյու Յորքի լույսերը» ֆիլմերը։ Ոմանք ընդունում էին ձայնի անհրաժեշտությունը կինոյում, սակայն կար կինովարպետ Չապլինը, ով միանգամայն ժխտում էր ձայնը՝ համարելով, որ այն խանգարում է «մաքուր կինոյին»։ Հիչքոկն ընդունում էր երկու կարծիքներն էլ, սակայն, ինչպես ինքն էր հավաստիացնում․ «Ձայնը կինոյում հրաշալի է, ինչպես աղը՝ տապակած հավին»։

Սալվադոր Դալիի կտավի կողքին
Հիչքոկը 1929թ-ին սկսում է աշխատել իր «Շանտաժ» ֆիլմի վրա, որը կարելի է համարել նրա երկրորդ ամբողջական ու լավագույն ֆիլմը։ Այն ընդունվում է մեծ հաջողությամբ, ինչը փաստում է Today's Cinema ընկերությունը՝ հայտարարելով, որ Regal կինոթատրոնում հանդիսատեսը, ֆիլմը դեռևս չավարտված, «յոթ ժամ ծափահարել է», և սա, իրոք, հաջողություն էր։ Անգլիայի փողոցները, գովազդները, ազդագրերը միմիայն հիչքոկյան էին։ Սակայն, մինչ այս ամենը, Հիչքոկը, դիտելով Էյզենշտեյնի «Պոտյոմկին զրահանավը» և Պուդովկինի «Մայրը», ծանոթացավ մոնտաժային արվեստին։ Նա դետալներին կարևորություն էր տալիս։ Այդ ամենն ըմբռնեց որպես «մաքուր կինո» և «մաքուր մոնտաժ»։ «Դերասանը,- եզրակացնում է նա,- արդեն գլխավոր տեղը չի զբաղեցնում, հիմա նրա միմիկան, խաղը և ժեստերը, ինչպես նաև՝ ապրումները, միացվում կամ առանձնանում են մոնտաժի շնորհիվ»։ Հետագայում այս փորձերը մեծ հաջողության են հասցնում նրան։ Իսկ կինոյից դուրս Հիչքոկը բազմաթիվ անգամ կազմակերպել է փոքրիկ Hate Club-ներ (նա անվանում էր «նախանձի հավաքույթ»), որտեղ քննարկվում էին վերջին ժամանակներում նկարահանված անգլիական ֆիլմաշարերը։ Մի անգամ, երբ Հիչքոկին համոզում էին, թե «ֆիլմը հանդիսատեսի համար է նկարահանվում», նա իրեն հատուկ ծանրությամբ կանգնեց ու հայտարարեց, որ «ֆիլմը ձևավորվում է ոչ թե հանդիսատեսի, այլ ճակատագրի սկզբունքով, քանի որ երբ հանդիսատեսը դիտում է տվյալ ռեժիսորի ֆիլմը և հասկանում է կամ կռահում է, թե ի՞նչ է լինելու հետո, ապա վերջինիս ճակատագիրը անդունդն է գցում»։ 30-ականներին կինոն լողում էր ձայնային ելևէջներում՝ համարելով, որ ջուրը քաղցր է, և դառը համրության մեջ կարիք չկա լողալու, իսկ Հիչքոկը չէր ժխտում ձայնի նկատմամբ իր համակրանքը։

Նա սկսում է նկարահանել ժամանակակից դրամաներ, մելոդրամներ, երաժշտական ֆիլմեր։ «Ինձ դուր է գալիս օգտվել ժանրային ահռելի բազմազանությունից, սակայն ես չեմ մոռանում, որ գլխավորն ինձ համար մնում է դետեկտիվը, որի հետ կապված եմ»։ Ֆրանսուա Տրյուֆոն, լինելով Հիչքոկի մեծ երկրպագուներից և աշակերտներից մեկը, դիտելով «Լեդին անհետանում է» դետեկտիվ դրամատիկ ֆիլմը, ասել է․ «Երբեմն ես այդ ֆիլմը շաբաթը երկու անգամ եմ դիտում, այն ինձ հիացմունք է պատճառում»։ Ֆրանսուա Տրյուֆոն տարված է Հիչքոկի արվեստով, իսկ վերջինս իր համար բացահայտում է սասփենսը։ Հիչքոկի ֆիլմերի գլխավոր առանձնահատկությունը սցենարի, մոնտաժային և վիզուալ «գործիքների» օգնությամբ վախի, լարվածության ու տագնապի մթնոլորտի ստեղծումն է, ինչը նա վարպետությամբ էր օգտագործում։ Հետագայում, երբ նա նկարահանում է «Գլխապտույտը», «Պսիխոն» և այլ ֆիլմեր, հիչքոկյան մթնոլորտը ավելի սարսափելի է դարձնում երաժշտությունը, որը համեմում էր կադրերն իր մռայլ ու անհարմարավետ երանգներով։ Սասփենսը բացահայտելիս նա եզրակացնում է․ «Սասփենսի հրաշալի մթնոլորտը ստեղծելու համար, որպես կանոն, հարկավոր է, որ հանդիսատեսը տեղյակ լինի կատարվող իրադարձություններից», այսինքն՝ ստեղծել մի խաղ, որտեղ ներկա կլինեն երեքը՝ ֆիլմը, ռեժիսորը և հանդիսատեսը։ Հիչքոկը դետեկտիվի օգնությամբ, որը հեշտացնում էր սասփենսի օգտագործումը, ապահովում էր հետաքրքրություն ֆիլմի նկատմամբ, քանի որ «սասփենսն առանց զգացողությունների անիմաստ է դառնում»։

երեկույթ՝ «Ռեբեքա» ֆիլմի ստացած երկու «Օսկարի» առթիվ
Նա առհասարակ սիրում էր պայմանագրեր կնքել, հատկապես՝ լավ ֆինանսներ ունեցող պրոդյուսերների հետ։ 1937թ-ին, երբ նա աշխատում էր «Երիտասարդ և անմեղ» ֆիլմի վրա, որոշում է մի քանի ամսով արձակուրդ վերցնել ու ընտանյոք հանդերձ մեկնել Ամերիկա՝ Նյու Յորք, որտեղ, ինչպես համոզված էր, նոր մարդկանց հետ կծանոթանա (ինչը նրա պարագայում շատ դժվար էր)։ Ահա նրանք Նյու Յորքում են, Հիչքոկը հասցրել է այցելել սրճարան և պատվիրել երեք սթեյք ու պաղպաղակ։ Այդ ժամանակ ամերիկացի պրոդյուսեր Դևիդ Օ․ Սելզնիկը, իմանալով, որ Հիչքոկն Ամերիկայում է, իր աշխատողին նրա մոտ է ուղարկում փոքրիկ նամակով, որտեղ իր հիացմունքն է արտահայտում վարպետի հանդեպ։ Սելզնիկը ժամանակին հիմնադրել էր Selznick International Pictures ընկերությունը, որը շարունակում էր մեծ շահույթ ապահովել նրա համար։ Եվ Սելզնիկը պատրաստ էր ներդրում անել Հիչքոկի ֆիլմերում։ Հիչքոկն ընթերցում է նամակը, Մ․ Նահանգներից հեռանալիս կապ է հաստատում նամակագրի հետ, ապա, վերադառնալով Անգլիա, ավարտում է նկարահանումները։ 1938թ-ին Հիչքոկը հայտարարություն է անում․ «Իմ գործերը բավականին արագ առաջ են ընթանում, սակայն եթե մեկնեմ Հոլիվուդ, ապա միայն Սելզնիկի հետ եմ աշխատելու»։ Սա հետագայում հիմք դարձավ «Ռեբեքա» ֆիլմի ստեղծման համար։ 1939թ-ին նա կրկին վերադառնում է Ամերիկա և պայմանագիր է կնքում։

Ամերիկայում է ստեղծվում Դաֆնա դյու Մորիեի «Ռեբեքա» վեպի էկրանավորումը, որը մելոդրամատիկ բնույթ ուներ և զերծ էր դետեկտիվի խստությունից ու արկածայնությունից։ Սակայն եթե այս վեպի հետ պետք է գործ ունենար Հիչքոկը, ապա պարզ է, որ էկրանավորումը մռայլ տեսարաններով լի մի աղետի կվերածվեր։ Մռայլությունը բխում էր ընտանեկան ապարանքից, որտեղ իր զզվելի և մահացու կնիքն էր դրել տանտիրոջ հանգուցյալ կինը՝ Ռեբեքան։ Սուր կադրեր, ճոխ տեսարաններ, հույզերի կուտակում․․․ Ահռելի պալատի տեսքն ու կահավորումը Հիչքոկին մեծ հաջողություն բերեցին՝ բարձր գնահատվելով ամերիկյան մամուլի կողմից։ Ֆիլմի պրոդյուսերը, բնականաբար, Սելզնիկն էր, և վերջինիս կանխատեսումները, թե «Հիչքոկը ամենահաջող տոպրակներից մեկն է, իսկ նրա հետ աշխատելը՝ բավականին հետաքրքիր», ճիշտ արդյունքի հանգեցրին։ Մոտենում էր Երկրորդ համաշխարհային պատերազմը, երբ աշխարհը հայտնվելու էր փախուստի ու վախերի շրջանում։ Հիչքոկն այդ ժամանակահատվածում հասցնում է նկարահանել 6 դրամա և 1 սալոնային դետեկտիվ, որոնք արժանանում են պրոդյուսերների, քննադատների ու հանդիսատեսի բուռն և ոգևորիչ գնահատականին։ Մինչ աշխարհը պատերազմում է, Հիչքոկն իր ընտանիքի հետ մեկնում է Բևերլի Հիլզ, որտեղ ծանոթանում է Կլարկ Գեյբլի և Քերոլ Լոմբարդի հետ։
                                                 
2

Գրեգորի Պեկի հետ
Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ, երբ Հիչքոկը որոշեց մշտական բնակության նպատակով տեղափոխվել Ամերիկա՝ Հոլիվուդ, նրա հին բարեկամ Մայքլ Բելքոնը, ով բազմիցս աշխատել էր նրա հետ, սկսեց քննադատել և հոգեբանական հարվածներ հասցնել նրան՝ դառնալով անգլիական մամուլի «խոսափողը»։ Բելքոնը Անգլիայում թշնամական տրամադրություններ էր սերմանում Հիչքոկի դեմ։ Նա, մասնավորապես, հայտարարեց․ «Այս դժվարին ժամանակներում, երբ Անգլիան պատերազմի մեջ է, և ամեն մեկը յուրովի է մարտնչում, նա մեկնել է Հոլիվուդ և մշտապես թողել երկիրը։ Ես նրա անունը չեմ հնչեցնի, քանզի դավաճաններին հարկավոր չէ ճանաչել»։ Այո՛, սա, իրոք, մեծ հարված էր Հիչքոկի համար, ով այս ամենի պատճառով ընկնում է սթրեսի ու անհաջողությունների մեջ։ Հիչքոկը երբեք չէր պատասխանում նամակներին ու քննադատությանը, սակայն Բելքոնի հնչեցրած «դավաճան» բնորոշումը կոտրեց նրա երկարամյա սկզբունքը, և ռեժիսորը պատասխանեց․ «Նա հավերժ Դոնալդ Դաքն է՝ այն բադիկը, ով, մտնելով Հոլիվուդ, հանդիպել էր անհաջողությունների՝ կարծելով, թե որպես «մարդ» է մտնում։ Այն, թե ինչպես եմ ես օգնում իմ երկրին, իմ գործն է, այլ ոչ թե «միսթր» Բելքոնի, և սա քաղաքական գործ չէ»։ Հիչքոկն իրավացի էր, քանի որ մինչ Բելքոնի հայտարարությունը նա մոնտաժում էր Անգլիայում նկարահանված փաստավավերագրական կադրերը՝ պատերազմի ընթացքի և մարտնչումների մասին։ Այլ կերպ օգնել հնարավոր չէր. նա արդեն ծեր էր, ավելի էր գիրացել և ռազմի դաշտում պետքական մարդ չէր։

Ի դեպ, գիրության մասին։ Մի անգամ, երբ Հիչքոկը խնջույք էր կազմակերպում իր տանը, հրավիրում է նաև իր մշտական դերձակին, ում հայտնում է, թե ուզում է մեծ չափսի երեք կոստյում, և դերձակի այն հարցին, թե՝ «ինչո՞ւ, դուք դեռ այդ աստիճանի գիրության չեք հասել», Հիչքոկը հանգիստ պատասխանում է․ «Հարգելի՛ս, ես երբեք իմ սիրելի ուտելիքներից և սկզբունքներից չեմ հրաժարվելու»։ Փաստավավերագրական ֆիլմերի մոնտաժումը հնարավորություն տվեց Հիչքոկին, որ իր բազմաթիվ կինոաշխատանքները ներկայացնի Universal Pictures ընկերություն, որի հետ աշխատեց մինչև իր ստեղծագործական կյանքի ավարտը, և որը նրա սիրելի ընկերություններից մեկն էր։ Նա ստանում էր տարեկան 50.000 դոլար, որը նրա համար նոր մտահղացումների ու ներշնչանքի աղբյուր էր հանդիսանում։ Եվ ահա 1944թ-ին, երբ Հիչքոկը կնոջ հետ ճաշում էր ու զուգահեռաբար թերթ կարդում, նա նկատում է մի անուն, որը լսել էր նաև նախկինում՝ ռադիոյով, որտեղ հայտարարել էին, թե ռեժիսոր Մայքլ Քյորթիսը, հրաշալի դերասանուհու մասնակցությամբ, արդեն ավարտում է իր «Կասաբլանկան», որը մեծ հաջողություն է ունենալու ամերիկյան կինոարդյունաբերությունում։ «Եթե հրաշալի դերասանուհին Մայքլ Քյորթիսի մոտ հաջողության է հասել,- մտածում է Հիչքոկը,- ապա ինձ մոտ կրկնապատիկն է ստանալու»։ Իսկ հրաշալի դերասանուհին միշտ անկրկնելի Ինգրիդ Բերգմանն էր, ում ռեժիսորը հրավիրում է նկարահանման տաղավար և, տեսնելով իր դիմաց կանգնած բարձրահասակ, գեղեցկատես ու աշխույժ Ինգրիդին, ասում է․ «Իմ փոքրիկ, չարաճճի Ինգրիդ Բերգման»։

նկարահանման հրապարակում
Նրանց ծանոթությունն ի սկզբանե բավականին ջերմ էր, Ինգրիդը հեշտությամբ էր ընկալում Հիչքոկի ամեն մի խոսքը, և այն հարցին, թե՝ «միսս Բերգման, Դուք պետք է «մշտական» ուսանողուհու կարգավիճակում հայտնվեք, դա Ձեզ դո՞ւր է գալիս», նա պատասխանում է․ «Պատրաստ եմ մի նոր բան սովորելու, որքան էլ «մշտական ուսանողուհի» լինեմ»։ Հիչքոկը հրավիրում է նաև Գրեգորի Պեկին, ով մինչ այդ արդեն նկարահանվել էր մի քանի ֆիլմերում, սակայն Հիչքոկի համար նա դեռևս նորեկ էր, ով պետք է ծանոթանար մեկ այլ աշխարհի հետ։ Հիչքոկը Պեկի հարցում չէր սխալվում, թե կարող է նրանից ստանալ հրաշալի կերպար։ Եվ Սելզնիկի արձագանքին, թե՝ «նա դեռևս նորեկ է և կարիերայի ետևից է ընկած», Հիչքոկը պատասխանում է․ «Մենք դեռևս ծնվելուց առաջ էինք կարիերայի մասին մտածում, և չեմ սխալվի՝ ասելով, որ Դուք նույնպես տվյալ պարագայում փորձում եք ինձնից առաջ անցնել»։ Սա վիրավորական չէր Սելզնիկի համար, քանզի նրանց հարաբերությունները, ճիշտ է, արդեն ամուր չէին, սակայն դեռևս տեղի չէին տվել։ Հիչքոկը դեռևս դիմանում էր Սելզնիկի իշխանությանը, իսկ Սելզնիկը հետզհետե անտանելի էր դառնում, հատկապես՝ երբ սկսեց հովանավորել «Կախարդվածը» ֆիլմը, որի համար էլ հավաքվել էին նկարահանող անձնակազմը և գլխավոր դերասանները՝ Գրեգորի Պեկն ու Ինգրիդ Բերգմանը։ Սելզնիկի և Հիչքոկի հարաբերությունների վերջակետը դրվում է նկարահանումներից հետո, որոնք ճակատագրական են դառնում, որովհետև Հիչքոկը մշտապես տեղափոխվում է Universal Pictures։ Առայժմ Հիչքոկը դիմանում էր Ինգրիդի ու Պեկի իմպրովիզացիաներին։ Բայց հետո, երբ նրա երկարատև ջանքերի շնորհիվ ստեղծվում է նոր գոհարներից մեկը, Ինգրիդը դառնում է այդ գոհարի մեկ հատիկը։

Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս երրորդ)

Հասմիկ Կարապետյան

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս երկրորդ)
Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս երկրորդ)
«Կինոն կյանքն է, որի վրայից մաքրել են ձանձրույթի կեղտաբծերը»։ Ալֆրեդ Հիչքոկ
https://2.bp.blogspot.com/-HpiLFtZfwos/WO0SNOsWYGI/AAAAAAAAE4I/eaOKFeZfxkc5Hb4xyVM4GeasH5iUaAnTgCLcB/s640/0000000.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-HpiLFtZfwos/WO0SNOsWYGI/AAAAAAAAE4I/eaOKFeZfxkc5Hb4xyVM4GeasH5iUaAnTgCLcB/s72-c/0000000.jpg
KINOVERSUS
http://www.kinoversus.com/2017/04/alfred-hitchcock-2.html
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/2017/04/alfred-hitchcock-2.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy