Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս երրորդ)


«Չկա ավելի սարսափելի երևույթ, քան փակ դուռը»։ Ալֆրեդ Հիչքոկ


Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս առաջին)
Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս երկրորդ)

1945թ-ին էկրան է բարձրանում «Կախարդվածը» ֆիլմը, որտեղ իր մասնակցությունն էր ունեցել Սալվադոր Դալին։ Սցենարը մշակվել էր Հիլարի Սենտ Ջորջ Սանդերսի «Բժիշկ Էդվարդսի տունը» վեպի հիման վրա։ Այստեղ նկատում ենք նաև բժիշկ Ալեքսանդր Բրյուլովին, ում դերը խաղացել էր ռուսական թատրոնի դերասան, «Դերասանի տեխնիկայի մասին» գրքի հեղինակ Միխայիլ Չեխովը։ Ֆիլմը հովանավորում է Selznick International Pictures ընկերությունը։ Ֆիլմը պատմում է մի մարդու մասին, ով, սպանության ականատես դառնալով, վախից ձեռք էր բերել ամնեզիայի նշաններ (Գրեգորի Պեկ)։ Հոգեբուժարանի շենքերից մեկում մի նոր բժիշկ է հայտնվում, ով իրեն անվանում է գլխավոր խորհրդատու Էնթոնի Էդվարդս․ սա ամնեզիայով հիվանդ երիտասարդն էր՝ Ջոն Բալանթայն իրական անունով, և նա տեսել էր բժիշկ Էդվարդսի սպանությունը։ Նա կասկած է առաջացնում բժիշկների շրջանում, որոնցից միայն մեկն է օգնություն ցուցաբերում հիվանդին։ Բալանթայնը վախենում էր հորիզոնական և ուղղահայաց գծերից (հիշենք Հիչքոկի վախը, որը բանտում էր ձեռք բերել), իսկ թե ինչո՞ւ էր վախենում՝ դա պարզ է դառնում երազի միջոցով։ Բժիշկ Կոնստանս Պիտերսենը (Ինգրիդ Բերգման) որոշում է նրան տանել իր ուսուցիչ Ալեքսանդր Բրյուլովի մոտ (Միխայիլ Չեխով), ով զբաղվում էր հոգեբանական և նյարդային ցնցումներ տարած հիվանդներով։ Ջոն Բալանթայնը պատմում է իր երազը, որի ձևավորումն իրեն բնորոշ յուրօրինակ ոճով իրականացրել էր մեծ նկարիչ Սալվադոր Դալին։

Հիչքոկն ու Ռոս Բաղդասարյանը 
Գոյություն ուներ մի կադր, որտեղ նույնպես արտացոլված էին Դալիի մտահղացումները, սակայն այդ կադրը, ցավոք, անպետք համարեցին։ Ըստ Դալիի՝ այդ երազում պետք է պատկերվեր Պիտերսենի արձանը, որի վրայով մրջյուններ և այլ միջատներ պետք է վազվզեին (սա վկայելու էր այն մասին, որ Պիտերսենը շրջապատված էր կեղծ մարդկանցով, ովքեր գործընկերներ էին ձևանում, մինչդեռ իրականում հենց նրանք էին սահմանափակում իրեն), բայց Սելզնիկը միանգամից մերժեց այդ կադրը՝ հայտարարելով, թե «Բերգմանը նման կադրի համար չէ եկել իր մոտ»։ Եվ ահա երազը․ պատկերված են մեծ աչքեր, որոնք նայում են սառնասրտությամբ ու ատելությամբ լի հայացքով, և դա, իրոք, երազի ձևով էր արտահայտված, ահա նույն աչքերը նկատում ենք նաև մի մեծ տաղավարի պատերին, որտեղ երևում են մարդիկ, ովքեր ամեն մի անկյունում խաղաթղթերով են զբաղված։ Խաղացողների շրջանում երևում է Բալանթայնը։ Ապա մի մարդ, ով խենթացած սկսում է աչքը կտրել (երաժշտությունը ազդեցիկ ու սարսափելի է դառնում), մի աչքը կտրելով՝ մյուսն է ավելանում, և այդպես շարունակ։ Հայտնվում է մի աղջիկ (պարզվում է, որ Պիտերսենն է), ով համբուրում է խաղացողներին։ Դատարկ, ստվերոտ սեղան, որտեղ Բալանթայնը նետում է սև խաղաթուղթը։ Ապա դեմքը կտորով ծածկած մի մարդ սկսում է սպառնալ խաղընկերներից մեկին։ Ահա և Դալիի նշանավոր նկարներից մեկը, որտեղ մի մարդ է ընկնում, ապա երևում է դեմքը ծածկած մարդը, ում ձեռքին ծռված անիվ է նկատվում, նա անիվը նետում է։ Մի բլրակից Բալանթայնն է վազում, նրա ետևից խոշոր ստվեր է ընկած։ Ամեն ինչ պարզ է դառնում, երբ Բալանթայնը, պատմելով իր երազը, նկատում է, որ դրսում ձյուն է գալիս, և բազմաթիվ երեխաներ դահուկների հետքեր են թողել ձյան վրա (սպիտակ ֆոնին՝ սև գծեր), «գծերն ամենուրեք են»։

Պիտերսենն ու Բալանթայնը որոշում են գտնել բժիշկ Էդվարդսին սպանողին։ Ֆիլմի ավարտին Բալանթայնին ձերբակալում են, իսկ Պիտերսենը գտնում է մարդասպանին․ դա հոգեբուժարանի բժիշկներից մեկն էր, ով Էդվարդսից հետո պետք է ղեկավարեր հիմնարկը, իսկ Բալանթայնը տեսել էր, թե ինչպես է նա բլրակից հրել բժիշկ Էդվարդսին՝ դահուկ քշելու ժամանակ։ Ֆիլմը մեծ հաջողություն է ունենում ամերիկյան կինովարձույթում, իսկ Հիչքոկը, նկարահանելով «Վատ համբավ» (1946թ), «Պարան» (1948թ) և այլ ֆիլմերը, տասը տարի անց էկրան է բարձրացնում իր ամենաճանաչված ֆիլմերից մեկը՝ «Պատուհան դեպի բակ» թրիլերը, որտեղ խաղում են գերաստղեր Ջեյմս Ստյուարտը, Գրեյս Քելլին և Ռեյմոնդ Բյորը (վերջինիս ճանաչում ենք «Պերի Մեյսոն» դետեկտիվից)։

Հիչքոկն ու Ջեյմս Ստյուարտը
«Պատուհան դեպի բակ»․ ինչո՞ւ հենց դեպի բակ և ոչ թե դեպի փողոց։ Այս հարցն ունի մի պարզ պատասխան․ դեպի բակ բացվող պատուհանի «միջոցով» է բացահայտվելու սարսափելի սպանությունը, որը նկատել է գլխավոր հերոս Ջեֆրիսը (Ջեյմս Ստյուարտ), ով, լինելով լուսանկարիչ, մի ճանապարհորդության ժամանակ կոտրել է ոտքը և ստիպված է մնալ տանը, մինչև կոտրվածքը բուժվի։ Բակին հարակից բնակելի տանը տեղի են ունենում տարբեր պատմություններ։ Այդ պատմությունների դրվագները երևում են բնակարանների պատուհաններից․ ահա մի կին, ով արդեն ծեր է, սակայն իրեն չի զրկում երիտասարդական հաճույքներից, նա լողազգեստով նստել է արևի տակ ու կոկտեյլ է խմում, մյուս պատուհանից երևում է 40-42 տարեկան «միսս միայնակությունը», ով խոսում է ինքն իր հետ՝ պատկերացնելով, թե իր դիմաց տղամարդ է նստած։ Նա անընդմեջ սպասում է, որ կհանդիպի այնպիսի մարդու, ով կկարողանա լիարժեք նվիրվել իրեն։ Մեկ այլ պատուհանից նկատվում են հենց նոր արթնացած ամուսիններ, ովքեր, շոգին չդիմանալով, քնել էին պատշգամբում։ Ահա երևում է, որ կինն իրենց շնիկին իջեցնում է բակ, իսկ շնիկը վազում է դեպի պարտեզ։ Այս պատմություններին և դրանց ընթացքին հետևում էր պարապուրդի մատնված Ջեֆրիսը, ով բավարարում էր իր ձանձրույթը՝ հետաքրքրությամբ նայելով հեռադիտակից։ Նրա պատուհանից երևում էր նաև մարդասպանի բնակարանը (Ռեյմոնդ Բյոր), թեպետ առաջին հայացքից վերջինս ամենևին էլ մարդասպանի տեսք չուներ. ատլետիկ կազմվածքով, բարձրահասակ ու լայնաթիկունք, ակնոցավոր պարոնը մտնում է ննջասենյակ, որի պատուհանից երևում է հիվանդ կինը։ Վերջինս ինչ-որ աղերսանքով, երբեմն էլ բարկությամբ հանդիմանում է նրան՝ չիմանալով, թե հետո ինչ է սպասվելու իրեն։

Այս ֆիլմում ամենագրավիչը, թերևս, Հիչքոկի մոտեցումն է հերոսների պատմությունների հանդեպ։ Հերոսներից ամեն մեկն ունի իր պատմությունը, ավելի ճիշտ՝ ամեն մի պատուհան ունի իր պատմությունը, որի գլխավոր ականատեսն է։ Գեղարվեստական փայլուն մոտեցում է։ Ինչևէ, Ջեֆրիսը, ով տապից ու հոգնածությունից քնել էր, արթնանում է աղաղակներից և, արագորեն վերցնելով հեռադիտակը, նկատում է, որ մարդասպանն ու նրա կինը թունդ վեճի մեջ են։ Ապա մարդասպանը, դուռը փակելով, ինչ-որ տեղ է զանգահարում, և նրա դեմքին նկատվում է մեղմություն ու հանգստություն։ Կինը դուրս է գալիս անկողնուց և, լսելով այդ հեռախոսազրույցը, ավելի բարձր է սկսում բղավել, նրանք վիճում են, ապա Թորվալդը մի քանի վայրկյանով լքում է տունը։ Ջեֆրիսը ամեն ինչ հասկանում է. Թորվալդը սիրուհի ունի, իսկ կինը նրան խանգարողն է։ Թորվալդը հեռացել էր, իսկ ներքևի պատուհանից երևում էր «միսս միայնակության» կերպարանքը․ նա հագնվում է և դուրս է գալիս։ Բակը լռում է։ Այդ ընթացքում գալիս է Ջեֆրիսի օգնականը և սպասուհին՝ Ստելլան (Թելմա Ռիթեր)։ Ջեֆրիսը ամեն ինչ պատմում է նրան, իսկ նա, նույն եզրակացությանը հանգելով, խորհուրդ է տալիս այդ իրավիճակում հանգստություն պահպանել։ Ապա հայտնվում է Լիզա Ֆրեմոնը՝ Ջեֆրիսի ընկերուհին, ով, հավատալով նրա պատմությանը, մի գիշեր է անցկացնում նրա տանը։ Հենց այդ ժամանակ է կատարվում ամենասարսափելին։

Հիչքոկը՝ դստեր պսակադրության ժամանակ
Ջեֆրիսը և նրա ընկերուհին ժամանակ են անցկացնում ընթրիքով լի սեղանի շուրջ, երբ հանկարծ Ջեֆրիսը նկատում է, թե ինչպես է Թորվալդը մի պահ մտնում ննջասենյակ (որտեղ կինը բացակայում էր) և արագ դուրս է գալիս տնից։ Ջեֆրիսը սարսափած մտածում է, թե Թորվալդը սպանել է կնոջը, որպեսզի նա չխանգարի իր և սիրուհու հանդիպմանը, իսկ Լիզան կարծում է, թե Թորվալդը նրան պարզապես հիվանդանոց է տարել։ Դժբախտությունն այն էր, որ նրանք չէին նկատել տեղի ունեցածը։ Տիրում է սպասման գերլարված մի պահ (սասփենսի գագաթնակետերից մեկը), հետո գալիս է Ստելլան, ում նրանք ամեն ինչ պատմում են։ Ստելլան, ինչպես և Ջեֆրիսը, նույն կարծիքին է։ Ջեֆրիսը որոշում է հրավիրել իր ընկերոջը՝ դետեկտիվ Թոմաս Դոյլին (Ուենդել Կորի) և պատմել տեղի ունեցածը։ Վերջինս չի հավատում՝ ասելով, թե հարկավոր են փաստեր։ Դետեկտիվը հեռանում է, իսկ Թորվալդը հայտնվում է։ Սարսափի ու վախի զգացումն ուժգնանում է։ Սակայն, ի զարմանս նրանց, Թորվալդը անջատում է բոլոր լույսերը և նստում է մթության մեջ՝ կրակայրիչը վառած։ Առավոտյան Ջեֆրիսն ու Լիզան արթնանում են պատշգամբում քնող ամուսինների աղաղակներից։ Կինը գոռում էր, թե «շնիկը ոչ մեկին ցավ չէր պատճառել, ինչպես կարող էին սպանել նման անպաշտպան արարածի»։ Ի՞նչ էր կատարվել։ Շնիկի անշնչացած մարմինն ընկել էր պարտեզի դիմաց, ու բոլորը նայում էին պատուհաններից։ Բոլորը՝ բացի Թորվալդից։ Գալիս է Ստելլան, և Ջեֆրիսը որոշում է նրա ու Լիզայի օգնությամբ իմանալ, թե ի՞նչ է կատարվել Թորվալդի ընտանիքում։ Սակայն ամեն ինչ պարզ է դառնում այն ժամանակ, երբ բոլորն իրենց երեկոյան ընթրիքն են վայելում, իսկ Թորվալդը լոգասենյակի պատերն է մաքրում (մինչդեռ նա այնքան էլ մաքրասեր չէր)։ Նրա ննջասենյակի պատուհանից երևում են ճամպրուկները։ Ջեֆրիսը հասկանում է, որ նա սպանել է կնոջը, իսկ հիմա արյունն է մաքրում։ Լիզային ու Ստելլային այնտեղ ուղարկելը վտանգավոր էր։ Ջեֆրիսը անիմաստ է համարում դետեկտիվին զանգահարելը, քանի որ նա իրեն չէր հավատալու։

Բայց Թորվալդը ևս մեկ ապացույց է ի հայտ բերում։ Լոգասենյակը մաքրելուց հետո նա գնում է ննջասենյակ և կնոջ պայուսակից հանելով բազմաթիվ ադամանդյա իրեր, այդ թվում՝ ամուսնական մատանին, սկսում է հեռախոսով զրուցել՝ մատանին ձեռքում պտտեցնելով․ երևի սիրուհու հետ է խոսում։ Լիզան մի նոր առաջարկ է անում․ հարկավոր է մատանին վերցնել՝ ոստիկանությանը փաստեր ներկայացնելու համար։ Ջեֆրիսն ընդդիմանում է և, հիշելով բակի պարտեզը, ցույց է տալիս մի լուսանկար, որտեղ կենտրոնի վարդագույն ծաղիկը հավասար էր մյուս ծաղիկներին, իսկ հիմա, երբ իրենք նայում են պարտեզին, այդ նույն ծաղիկը դուրս է ցցված ընդհանուր շարքից (կնոջ դիակը այնտեղ էր թաղված)։ Ավելի հարմար կլիներ փորել և գտնել դիակը, հետո միայն զանգահարել ոստիկանություն։ Փորձը չի հաջողվում․ հողի տակ կա՛մ դիակ չկար, կա՛մ էլ շատ խորն էր թաղված, այնպես որ՝ գտնել հնարավոր չէր (Թորվալդը հենց այդ պատճառով էլ սպանել էր դիակի հոտն առած ու հողը փորող շնիկին)։ Հետաքրքրասեր ու արդարամիտ Լիզան որոշում է հրշեջ սանդուղքով թափանցել Թորվալդի բնակարան։ Ջեֆրիսը տագնապահար է․ նրան ու Ստելլային ոչինչ չի մնում անելու, քան հետևել վտանգի առաջ կանգնած Լիզային։ Հիչքոկը սասփենսը վարպետորեն օգտագործել է նաև այս տեսարանում։

Հիչքոկը և Դանի Ռոբենը
Հանկարծ, երբ Լիզան գտնում է ամուսնական մատանին և այն հագցնելով մատին՝ պատրաստվում է հեռանալ, միջանցքում հայտնվում է Թորվալդը։ Սասփենսը և սարսափի զգացումը պատրաստ են։ Թորվալդը սկսում է ծեծել աղջկան, իսկ Ջեֆրիսը զանգահարում է ոստիկանություն և իր ընկերոջը։ Ոստիկանությունը վերջապես հայտնվում է, և Լիզան, շրջվելով պատուհանի կողմը, ցույց է տալիս մատանին։ Թորվալդը դա նկատում է և նայում Ջեֆրիսի պատուհանին։ Այժմ արդեն Ջեֆրիսն է վտանգի մեջ։ Թորվալդը հեռանում է ոստիկանի և Լիզայի հետ, ում ձերբակալում են օտար բնակարան ներթափանցելու համար, իսկ Ստելլան, գումար վերցնելով, գնում է Լիզային ազատելու։ Ջեֆրիսը անջատում է բոլոր լույսերը, և հանկարծ լսում է քայլեր, որոնք մոտենում էին իր դռանը։ Ջեֆրիսը կռահում է, որ Թորվալդն է, և պատրաստվում է հարձակման՝ վերցնելով լուսանկարչական տեսախցիկը։ Հայտնվում է Թորվալդը և քաշքշուկի ժամանակ Ջեֆրիսին ցած է նետում պատուհանից։ Ֆիլմի ավարտին ոստիկանությունը ձերբակալում է Թորվալդին, իսկ Ջեֆրիսը վայր ընկնելու հետևանքով կոտրում է նաև մյուս ոտքը։ Հիչքոկի այս հանրահայտ ֆիլմը ստացել է Էդգար Պոյի անվան մրցանակ, Ամերիկյան կինոքննադատների մրցանակը, ինչպես նաև «Օսկարի» է ներկայացվել չորս անվանակարգում։ Առջևում «Գլխապտույտ», «Պսիխո», «Թռչուններ» ֆիլմերն էին, որոնցից յուրաքանչյուրում Հիչքոկը նորովի էր բացահայտում իր մեծությունը։

Գլուխ երրորդ
(«Մարդիկ այնքան տարօրինակ են»)


Տրյուֆոյի հետ զրույցներից մեկում Հիչքոկը այսպիսի կարծիք է հայտնում․ «Ավարտված ֆիլմն իրենից ոչ մի հետաքրքրություն չի ներկայացնում»։ Այս միտքն ընդգծում է նրա ֆիլմերի բացառիկությունը։ «Թռչուններ» ֆիլմում, օրինակ, հերոսները դուրս են գալիս տնից՝ տեսնելով հազարավոր թռչուններ՝ ճայեր, ագռավներ, ապա գնում են դեպի մեքենան՝ դանդաղ ու զգուշավոր։ Եվ ահա ֆիլմը ավարտվում է․․․ Իսկ ի՞նչ է լինելու հետո, արդյոք ճայերը կհարձակվե՞ն՝ այդպես էլ մնում է գաղտնիք, ավելի ճիշտ՝ մնում է ֆիլմի ետևում։ Հանդիսատեսը ֆիլմի ավարտից հետո երկար մտորում է (իսկական կինոյի գաղտնիքներից մեկը)՝ փորձելով նորից ու նորից վերծանել վերջին կադրը։ Հենց սա է հիչքոկյան ֆիլմերի բացառիկության վկայությունը։ 1950-ականներին Հիչքոկը հայտնվում է ճգնաժամային հոգեվիճակում, որը նրան ստիպում է մտորել նոր մտահղացումների ու նոր սցենարների մասին։ Սակայն նոր մտահղացումներ չկային, սցենարներ՝ նույնպես, գիրությունն էլ իր հերթին էր ստիպում անընդհատ պառկել ու քնել։

Հիչքոկը կնոջ հետ
1951թ-ին նա ավարտում է «Անծանոթները գնացքում» ֆիլմը և դեկտեմբերին մեկնում է Սանտա Քրուզ՝ ամանորյա տոներն այնտեղ անցկացնելու համար։ Նա փորձում էր ազատությանը չտրվել, այլ զբաղվել ընթերցանությամբ և ուսումնասիրել այդ գեղատեսիլ բնակավայրը։ Այդ ժամանակ նա արդեն ուներ իր հաստատուն տեղը ամերիկյան կինոարվեստում՝ որպես սասփենսի մեծագույն վարպետ։ Երբ Հիչքոկը սկսում է համագործակցել Warner Bros. ընկերության հետ, որոշում է կիրառել գունային տարբեր լուծումներ ու մեթոդներ, որոնց շնորհիվ, ինչպես նշում է ընկերությունը, հիչքոկյան պատկերները կարող էին ավելի ճշմարտանման ու ազդեցիկ դառնալ և իսկապես վախ ներշնչել հանդիսատեսին։ Բայց Հիչքոկի նպատակը հանդիսատեսին վախեցնելը չէր, այլ ստեղծագործելը և իր ճանաչած ու ձևավորած արվեստը ցուցադրելը, իսկ մնացյալը նա համարում էր «կեղծ հիմարություն՝ անցողիկ, հին ու պարզունակ»։ Գաղափարական հակասությունները պատճառ դարձան, որ Հիչքոկը հեռանա Warner Bros.-ից և տեղափոխվի Paramount Pictures։ Նա կրկին որոնումների մեջ է։ Պատկերացնո՞ւմ եք մի մարդու, ով վարում է ծանրաշարժ բեռնատար, որի վրա գրված է «Խամաճիկների սգո քայլերգ»․ եթե չեք պատկերացնում, ապա կարող եք տեղափոխվել, օրինակ, 1955թ-ի հոկտեմբերի 2-ի երեկոյան ժամը 10-ի Ամերիկան և, միացնելով հեռուստացույցը, դիտել այդ և մյուս տեսարանները, հետո էլ կարդալ «Ալֆրեդ Հիչքոկը ներկայացնում է» հետաքրքիր ազդագիրը։ Սրանք փոքր, կես ժամանոց դետեկտիվներ էին, որոնք նա ներկայացնում էր ամեն օր՝ 7 տարի շարունակ, և որոնք նրան մեծ հաջողություն բերեցին ոչ միայն ֆինանսական, այլև ստեղծագործական ներշնչանքի առումով։

1957թ-ին Հիչքոկը սկսեց նկարահանել «Գլխապտույտ» ֆիլմը, որի սցենարը գրել էր Սեմուել Թեյլորը՝ Բուալոյի և Նարսեժակի «Մեռյալների աշխարհից» վեպի հիման վրա։ Հիչքոկը սյուժեից վերացրեց ռոմանտիկ երանգները՝ պատմությունը դարձնելով ավելի ռեալիստական։ Սցենարի մշակման աշխատանքների ժամանակ նա առողջական խնդիրների պատճառով տեղափոխվեց Cedars of Lebanon հիվանդանոց՝ ստամոքսի խոց ախտորոշմամբ։ Հենց որ նա ի վիճակի եղավ ոտքի կանգնելու, իսկույն վերադարձավ նկարահանումներին։ Ընտրվեցին դերասանները․ գլխավոր հերոսի՝ դետեկտիվ Ջոն Սքոթի Ֆերգյուսոնի դերում հանդես էր գալու Ջեյմս Ստյուարտը (ում կարելի է հիչքոկյան դերասան համարել), իսկ արտասովոր հերոսուհու՝ Մադլեն Էլսթերի (և Ջուդի Բարթոնի) դերում՝ Կիմ Նովակը։ Վերջինս, Հոլիվուդում արդեն ճանաչում ձեռք բերած դերասանուհի լինելով, Հիչքոկի մոտ եկավ սեփական ձևավորված սկզբունքներով, որոնք ռեժիսորին դուր չէին գալիս։ Հիչքոկը արվեստին առնչվող երկար խոսակցությունների միջոցով սկսեց իր հոգեբանական «գրոհները»։ Ֆիլմի պրոդյուսեր Հերբերտ Քոուլմանի խոսքերով՝ «նա ստիպեց, որ Նովակը ենթարկվի իրեն, ինչպես փոքրիկ, չարաճճի երեխան կենթարկվեր մորը»։ Այսպիսով, ամեն ինչ պատրաստ էր, և նկարահանումները մեկնարկեցին։

Հիչքոկի ընտանիքը
Ֆիլմի սկզբում Ջոնին հանդիպում է իր հին ծանոթ Գևին Էլսթերին, ով պատմում է, թե իր կինը՝ Մադլենը, տարօրինակ վարքագիծ է դրսևորում և թողնում է հոգեպես անառողջ մարդու տպավորություն, ինչի պատճառով էլ Ջոնին, Էլսթերի խնդրանքով, պիտի հետևի կնոջ յուրաքանչյուր քայլին։ Ջոնին, ով մի ողբերգական իրադարձության հետևանքով թողել էր աշխատանքը, սկզբում հրաժարվում է, քանի որ ձեռք էր բերել ակրոֆոբիա (վախ բարձրությունից), որն ուղեկցվում էր գլխապտույտներով։ Սակայն հետո համաձայնում է և հայտնվում մի խորհրդավոր պատմության կիզակետում։ Նա պարզում է, որ Մադլենը հաճախակի «կերպարանափոխվում է»՝ վերածվելով ոմն Կառլոտա Վալդեսի և կորցնելով իրականության զգացողությունը (հետագայում պարզվում է նաև, որ Կառլոտան Մադլենի նախատատն է, ով ինքնասպանություն է գործել քսանվեց տարեկան հասակում)։ Ջոնին Մադլենին փրկում է խեղդվելուց և բերում է իր տուն՝ այդ մասին տեղեկացնելով Էլսթերին։ Նա այլևս չի կարող անտարբերությամբ վերաբերվել այս պատմությանը, քանի որ սիրահարվել է Մադլենին։ Վերջինս Ջոնիին պատմում է իր երազը․ իսպանական գյուղակ, հին եկեղեցի՝ զանգակատնով, անանուն գերեզմանաքար․․․ Ճշմարտությունը պարզելու համար Ջոնին նրան տանում է իրականում գոյություն ունեցող Սան Խուան Բաուտիստա եկեղեցի, որտեղ ինչ-որ դեպքեր են տեղի ունեցել։ Եկեղեցու շրջակա տարածքում Մադլենը մտովի տեղափոխվում է 100 տարի առաջ, երբ այդտեղ բնակվում էր Կառլոտա Վալդեսը։ Հետո նա սեր է խոստովանում Ջոնիին և նետվում դեպի զանգակատուն, որտեղ Ջոնին չի կարողանում բարձրանալ իր վախի պատճառով (Հիչքոկը բարձրությունը պատկերում է այնպես, որ հանդիսատեսը նույնպես մոլորության մեջ է ընկնում, քանի որ անդնդանման տարածություն է ստեղծվում)։ Նա տեսնում է միայն Մադլենի վայր ընկնող մարմինը և փախչում դեպքի վայրից։

Եվ ահա, ինչպես ասում էր Հիչքոկը՝ դիտելով այդ կադրը․ «Պատմությունը նոր է սկսվում»։ Ջոնին իր ապրած խոր ցնցման պատճառով հայտնվում է հիվանդանոցում, նա իրեն մեղավոր է զգում, որ չի կարողացել փրկել աղջկան։ Հիվանդանոցից դուրս գալով՝ նա այցելում է այն բոլոր վայրերը, որտեղ նախկինում հետևել էր Մադլենին, նա ամենուր փնտրում է այդ կնոջը և օրերից մի օր պատահաբար հանդիպում է Ջուդի Բարթոնին, ով արտաքուստ շատ նման էր Մադլենին, սակայն սովորական վաճառողուհի էր խանութում՝ բոլորովին այլ բնավորության ու կենսակերպի տեր։ Ջոնին ստիպում է, որ Ջուդին հագնվի ճիշտ այնպես, ինչպես Մադլենն էր հագնվում։ Գևին Էլսթերի կազմակերպած հրեշավոր ինտրիգը բացահայտվում է այն ժամանակ, երբ Ջուդին մի երեկո որոշում է կրել այն հին ու թանկարժեք վզնոցը, որը Ջոնին տեսել էր Մադլենի նախատատի՝ Կառլոտա Վալդեսի դիմանկարում։ Ջոնին հասկանում է, որ Ջուդին նույն Մադլենն է, և նա խելագարված կնոջ դերն է կատարել Էլսթերի պատվերով, քանի որ Էլսթերը նպատակ ուներ ազատվել իր կնոջից, իսկ Ջոնին հարմար վկա էր արդեն իսկ սպանված Մադլենի սպանությունը որպես ինքնասպանություն ներկայացնելու համար։ Նա վախենում էր բարձրութունից և չէր կարող բարձրանալ զանգակատան տանիք, որտեղից Էլսթերը Ջուդիի աչքի առաջ ցած էր նետել Մադլենի անշնչացած մարմինը։

Ջոնին, մտովի վերականգնելով ոչ վաղ անցյալում տեղի ունեցած իրադարձությունները, Ջուդիին ուժով տանում է զանգակատան տանիք, որպեսզի վերջապես ազատվի իր վախերից և մեղավորության զգացումից, ինչն էլ նրան հաջողվում է։ Բայց հաջողվում է շատ թանկ գնով, որովհետև Ջուդին կրկնում է սպանված Մադլենի ճակատագիրը․ նա անզգուշաբար ցած է ընկնում այդ նույն տանիքից։ Ֆիլմի երաժշտության հեղինակը Բեռնարդ Հերմանն էր, ով շարունակաբար աշխատել է Հիչքոկի հետ։

2
Գրեգորի Պեկը համբուրվում է, Հիչքոկը՝ սպասում
1960թ-ին, երբ աշխարհն արդեն դիտել էր «Գլխապտույտը» և սպասում էր Հիչքոկի նոր գլուխգործոցներին, նա հանդիսատեսին է մատուցում իր մյուս հանրահայտ ստեղծագործությունը՝ «Պսիխոն»։ Սակայն մինչ այդ նրա կյանքում տեղի է ունենում մի տխուր իրադարձություն։ Հոգեպես միշտ միայնակ Հիչքոկը միայնության է դատապարտվում նաև ֆիզիկապես․ նրա կնոջ՝ Ալմայի մոտ բժիշկները հայտնաբերում են չարորակ քաղցկեղ, և Ալման մեկնում է երկարատև բուժման։ Հիչքոկն այդ ընթացքում նոր ու ցնցող պատմություն է փնտրում իր հաջորդ ֆիլմի համար և վերջապես գտնում է։ Ռոբերտ Բլոխի համանուն վեպն իսկույն գրավում է նրա ուշադրությունը՝ հատկապես տպավորելով լոգարանում տեղի ունեցած սպանության տեսարանով։ Հիչքոկը Paramount Pictures-ին դիմում է վեպն էկրանավորելու թույլտվություն ստանալու համար, բայց ընկերության ղեկավարությունը որևէ հետաքրքրություն չի նկատում իր մահացած մոր զգեստները հագնող և սպանություններ գործող մոլագարի պատմության մեջ։ Հիչքոկը, սակայն, մտադրություն չուներ հրաժարվելու իր նպատակից։ «Շատ լավ, ինքս գլուխ կհանեմ»,- ասում է նա և սկսում աշխատանքները։

Հայտնի է, որ գլխավոր հերոս Նորման Բեյթսի դերակատար Էնթոնի Փերքինսը, հրավիրվելով նկարահանման տաղավար, դեռ ներս չմտած՝ լսում է լարային գործիքների կատարմամբ հնչող սարսափազդու երաժշտություն, ինչն էլ նրան ստիպում է բղավել․ «Հի՛չ, որտե՞ղ եք»։ Այնուհետև նա նկատում է Հիչքոկին ու կոմպոզիտոր Բեռնարդ Հերմանին, ովքեր քարացած ունկնդրում էին այդ սարսափը։ Հիչքոկը շրջվում է Փերքինսի կողմը և հանգիստ ասում․ «Այս երաժշտության ներքո դու կսպանես նրան»։

Գոյություն ունի «Պսիխոյին» նվիրված 6 ժամանոց վավերագրական ֆիլմ, որտեղ Հիչքոկը էքսկուրս է անցկացնում նկարահանման տաղավարում՝ պատմելով ընթացող աշխատանքի վերաբերյալ։ Ուրախ երաժշտության հնչյունների ուղեկցությամբ նա մտնում է ֆիլմում ներառված վայրերը, խոսում է Բեյթսի տան, հյուրանոցի, նրա գաղտնիքների, տարբեր իրերի նշանակության մասին՝ իր պատմությունը սկսելով «բարև, իմ անունն է Ալֆրեդ Հիչքոկ» անփոփոխ ու հանրահայտ բառերով։ Նորման Բեյթսի տան ընտրության համար նախատիպ էր դարձել ամերիկացի նշանավոր նկարիչ Էդվարդ Հոփերի «Տունը երկաթգծի մոտ» կտավը, որով ոգեշնչված՝ Հիչքոկը գտնում է իրական մի տուն Նյու Յորք նահանգի Հավեսթրոու քաղաքում։ Վեպի ավարտը համարելով երկարաշունչ ու անհետաքրքիր՝ Հիչքոկը փորձում է ստեղծել ավելի խորհրդավոր ու գրավիչ տարբերակ, ընդ որում՝ մինչև նկարահանումների ավարտը գաղտնի է պահում մանրամասները։ Հեռուստատեսային գունային գամման հայտնաբերվել էր դեռևս 1950-ականներին, իսկ «Պսիխոն» նկարահանվել է 1960թ-ին, սակայն քանի որ ֆիլմում արյունալի տեսարանները բավականին շատ էին (հատկապես լոգարանի տեսարանը), Հիչքոկը որոշում է չկիրառել գույներ և հանդիսատեսին հեռու պահել դեպրեսիա առաջացնող կարմիրից՝ նկարահանելով սև-սպիտակ ֆիլմ։ Արյան փոխարեն ֆիլմում օգտագործվում է շոկոլադե օշարակ։ Ինչ վերաբերում է ֆիլմի երաժշտությանը, ապա Բեռնարդ Հերմանի աշխատանքն այնքան է դուր գալիս Հիչքոկին, որ նա կրկնապատկում է կոմպոզիտորի հոնորարը։

Հիչքոկը և Ջուլի Էնդրյուսը
Ֆիլմի հերոսուհին՝ գրասենյակային աշխատող Մերիոն Քրեյնը (Ջանեթ Լի), ով դժգոհ էր իր կյանքից և սիրած տղամարդու հետ ունեցած անկայուն հարաբերություններից, գողանում է տնօրենի կողմից իրեն վստահված խոշոր գումարը՝ 40 հզ դոլար, և փախչում է քաղաքից։ Ժամեր շարունակ մեքենա վարելուց ուժասպառ և հորդառատ անձրևից պատսպարվելու նպատակով՝ Մերիոնը հանգրվանում է առաջին իսկ պատահած մոթելում, որի տերը երիտասարդ և առաջին հայացքից հմայիչ Նորման Բեյթսն էր։ Իրականում Բեյթսը տառապում էր անձի երկատվածությամբ․ իր երկակի կյանքերից մեկում նա հյուրատան տնօրեն Նորմանն էր, ով թռչունների խրտվիլակներ էր պատրաստում, քաղաքավարի էր ու բարեհամբույր, իսկ մյուսում նա հանգուցյալ մոր զգեստը հագնող, նրա անունից խոսող և որդուն ամեն ինչ արգելող Նորմանն էր, ով դաժան մարդասպան էր, վտանգավոր խելագար։ Մերիոնը Նորմանին դուր է գալիս, նրանք միասին ընթրում են։ Մենակ մնալով իր սենյակում՝ Մերիոնը թղթի վրա հաշվարկներ է կատարում գողացված գումարի վերաբերյալ, սակայն հետո պատռում է թուղթն ու նետում զուգարանակոնքի մեջ (հենց այդ թղթի՝ պատահաբար անվնաս մնացած կտորներից մեկն էլ հետագայում նկատում են և պարզում, որ նա եղել է Բեյթսի մոթելում)։

Մերիոնը սպանվում է ցնցուղի տակ լոգանք ընդունելիս, և սա կինեմատոգրաֆի ամենանշանավոր կադրերից է․ հայտնվում է կանացի հագուստով Նորմանը, ում դեմքը չի երևում, և դանակով բազմաթիվ հարվածներ է հասցնում աղջկան։ Սպանությունից հետո Բեյթսը խնամքով վերացնում է բոլոր հետքերը, և Մերիոնի մեքենան, որի մեջ նրա դիակն էր, իրերը և գողացված գումարը (Նորմանը մինչև վերջ էլ չի իմանում, որ ծալված թերթի ներսում գումար է թաքցված), խորտակում է ճահճում։ Մասնավոր խուզարկու Միլթոն Արբոգաստը գողացված գումարի հետքերով փնտրում է Մերիոնին։ Սկսում են փնտրել նաև աղջկա սիրեկանը և քույրը։ Հետքերը խուզարկուին հասցնում են Բեյթսի մոթել։ Բեյթսը սկզբում հերքում է, բայց հետո ընդունում է, որ Մերիոնը գիշերել է իր մոթելում, իսկ հաջորդ առավոտ, իբր, մեկնել է։ Խուզարկուն կասկածում է, և կրկին կերպարանափոխված Նորմանը սպանում է նրան։ Հետաքննությունը շարունակում են Մերիոնի քույր Լայլան և սիրեկանը՝ Սեմը։ Գտնելով Մերիոնի ձեռքով գրված թղթի կտորը՝ Լայլան մուտք է գործում Նորմանի տուն, տեսնում է մոր կմախքը և բացահայտում գաղտնիքը։ Ոչ պակաս հայտնի է ձերբակալված Նորմանի մասնակցությամբ տեսարանը, երբ նա միայնակ նստած է բանտախցում և մտովի խոսում է մոր ձայնով, իսկ ձայնը մեղադրում է նրան բոլոր հանցագործությունների համար։ Ֆիլմն ավարտվում է Մերիոնի՝ ճահճից դուրս բերվող մեքենայի տեսարանով։ Ֆիլմը չորս անվանակարգում ներկայացվել է «Օսկարի»։

Հիչքոկը և Մառլեն Դիտրիխը
«Պսիխոյից» հետո Հիչքոկը 1963թ-ին նկարահանում է «Թռչուններ» ֆիլմը, որում մեկտեղված են ֆանտաստիկ թրիլերի, ապոկալիպտիկ ֆիլմ-աղետի, սարսափ-ֆիլմի և դասական մելոդրամի տարրեր։ «Թռչունները» նկարահանվել է Դաֆնա դյու Մորիեի պատմվածքի հիման վրա։ Պատկերացրեք մի խաղաղ քաղաք, որտեղ հանկարծ տեղի է ունենում աղետ․ քաղաքը ենթարկվում է անհամար թռչունների գրոհին։ Այդ գիշատիչ գրոհի հետևանքով նույնիսկ մարդիկ են զոհվում։ Թռչունները դառնում են ողջ տարածքի միակ վերահսկողը, իսկ մարդիկ ահաբեկված փակվում են տներում՝ վախենալով դառնալ հերթական զոհը։ 1961թ-ին նմանօրինակ մի պատմություն տեղի էր ունեցել Քալիֆոռնիա նահանգում, որտեղ հարյուրավոր մրրկահավեր գրոհել էին Կապիտոլա քաղաքը՝ հարձակվելով անցորդների վրա և բախվելով տների պատերին ու պատուհաններին։ Ֆիլմը ստեղծելիս Հիչքոկը փորձել է զուգահեռներ անցկացնել մարդկանց ու թռչունների միջև․ առաջին մասում, օրինակ, մարդիկ են թռչուններին պահում վանդակներում, իսկ երկրորդ մասում արդեն թռչուններն են մարդկանց բանտարկում ավտոմեքենաների ու տների «վանդակներում»։

1976թ-ին էկրան է բարձրանում Հիչքոկի վերջին ֆիլմը՝ «Ընտանեկան դավադրությունը»։ Կյանքի վերջին տարիներին ռեժիսորը, առողջության վատթարացման պատճառով, ստիպված էր հաճախակի պահպանել անկողնային ռեժիմ։ 1980թ-ին, 80 տարեկան հասակում, Հիչքոկը վախճանվում է Լոս Անջելեսում գտնվող իր տանը։ «Ես զգում եմ, որ լույսը մարում է․ վերջապես կկարողանամ հանգստանալ և մի կուշտ քնել»,- ասում է նա՝ ընդմիշտ լքելով կյանքն ու կինեմատոգրաֆը։

Հասմիկ Կարապետյան

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Փարքեր Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լարս ֆոն Թրիեր Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս երրորդ)
Ալֆրեդ Հիչքոկ. սասփենսի անկրկնելի արքան (մաս երրորդ)
«Չկա ավելի սարսափելի երևույթ, քան փակ դուռը»։ Ալֆրեդ Հիչքոկ
https://1.bp.blogspot.com/-tZ2Tmp09czY/WQx3DO_3MCI/AAAAAAAAFCk/xLxXWmKj_qIpFTMxjEjV0nPZlFVA4D3WwCLcB/s640/cover-3.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-tZ2Tmp09czY/WQx3DO_3MCI/AAAAAAAAFCk/xLxXWmKj_qIpFTMxjEjV0nPZlFVA4D3WwCLcB/s72-c/cover-3.jpg
KINOVERSUS
http://www.kinoversus.com/2017/05/alfred-hitchcock-part-3.html
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/
http://www.kinoversus.com/2017/05/alfred-hitchcock-part-3.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy