Թեո Անգելոպուլոս. «Մեղվապահի» ոդիսականը


Այս հարցազրույցը Թեո Անգելոպուլոսի (1935-2012) հետ վարել է ֆրանսիացի հայտնի կինոքննադատ Միշել Սիմանը 1987թ-ին:


- Ձեր նախորդ՝ «Ճանապարհորդություն դեպի Կիթերա» ֆիլմում պարզորոշ նշված էր Ձեր՝ քաղաքականությամբ տարված լինելը, և եթե դա չապակոդավորեր աշխարհայացքի կործանումը այսքան շատ բառերում, ապա հաստատապես այս հանգամանքներում ապահովվում էր որոշակի կարծիք, որը տարբերվում էր Ձեր բոլոր նախորդ ֆիլմերից: Հիմա՝ «Մեղվապահը» ֆիլմում առ քաղաքականություն միակ հղումը Մաստրոյանիի և Ռեջիանիի հանդիպումն է, որի ընթացքում նրանք խոսում են հին ընկերների և «իրենց՝ պատմության մեջ ունեցած դերի մասին»: Ֆիլմի մնացած հատվածը կենտրոնանում է մի անհատի ճակատագրի և անձնական խնդիրների վրա:

- Խնդրում եմ, մի՛ մոռացեք, որ մենք խոսում ենք մի մարդու մասին, ով հիսունհինգ տարեկան է և իր ետևում թողել է կես դարի պատմություն: Նա անմեղ չէ, նա զգում է անցյալի ծանրությունն իր ուսերին: Նա կարող է նշել իր՝ աշխարհը փոխելու վերաբերյալ անցյալում ունեցած հույսերը՝ մինչ վերհիշելն իր հին ընկերների շրջանակում եղած դեպքերը, բայց ֆիլմի այս համատեքստը պարզ է հենց սկզբից: Նա ապրել է պատմության լարված քառասուն տարիների հատվածում՝ Հունաստանի և աշխարհի մնացյալ հատվածի համար հիմնական փոփոխությունների ու կարևորության շրջանում… պատերազմ, ճնշում, բայց նաև հույս: Նա այս ամբողջ անցյալն իր ետևում թողած մեր ժամանակների մարդ է, որ հանդիպում է մի երիտասարդ աղջկա, ով բոլորովին չունի հիշողություն և անվանում է նրան «պարոն-ես-հիշում եմ»: Սա հիշողության և ոչ հիշողության բախում է: Հաճախ հարցնում են՝ «ինչո՞ւ նա ինքնասպան եղավ»: Ես չեմ հավատում, որ նա ինքնասպանություն է գործում: Դա հուսահատության դրսևորում էր, բայց մինչ նա անում է դա, երբ շրջում է փեթակը, փորձում է հաստատել ինչ-որ տեսակի հաղորդակցում՝ ձեռքով հարվածելով գետնին այնպես, ինչպես բանտարկյալներն են անում բանտում: Չէ՞ որ նա որոշակի հանգամանքների գերին էր և փորձում էր կապ հաստատել անցյալի հետ: Բայց մենք պետք է ուշադրություն դարձնենք մեկ այլ փաստի վրա: Հիմա մենք ապրում ենք պատմական կարևոր ժամանակաշրջանում՝ սպասելով աշխարհի փոփոխմանը, բայց չունենալով ոչ մի պատկերացում դրա՝ երբ և որտեղ լինելու մասին: Ամեն դեպքում պարզ է, որ ինչ-որ բան պետք է լինի՝ մեզ ներկայիս կարգավիճակից դուրս քաշելու համար: Մարդկության պատմության մեջ միշտ եղել են մեծ, երկար ընդմիջումներ, խոր լռության ժամանակաշրջան: Մենք ապրում ենք այսպիսի ժամանակաշրջանում, և այս լռությունը կարող է սարսափեցնել:

- Ձեր երկու վերջին ֆիլմերում՝ «Ճանապարհորդություն դեպի Կիթերա» և «Մեղվապահը», Դուք Ձեր հերոսին անվանել եք Սպիրոս: Արդյոք դա հատուկ կարևորություն ունի՞ Ձեզ համար։

- Սպիրոսը հայրիկիս անունն էր: Ինձ համար դա ներկայացնում է իր ողջ սերունդը: Ֆիլմերի բովանդակության մեջ դա չունի ոչ մի կարևորություն, բայց ես կապված եմ դրան: Մյուս կողմից՝ քանի որ իմ ֆիլմերից յուրաքանչյուր նախորդի մեջ հաջորդից տարրեր կան, սա «Ճանապարհորդություն դեպի Կիթերա» և «Մեղվապահը» ֆիլմերի միջև եղած կապերից մեկն է: Անվան ընտրությունը նույնպես կարող է արտացոլել անձնական խնդիր. շատ հնարավոր է, որ ես ընդունակ չեմ ներկայացնել իմ պատմություններից զատ ինչ-որ պատմություն: Միգուցե ես պարզապես սահմանափակված եմ իմ սեփական փորձով, իմ վնասվածքներով, հույսերով, իմ անձնական աճով ու զարգացմամբ: Սա է պատճառը, որ ես կարծում, թե իմ հաջորդ ֆիլմը կբխի «Մեղվապահից»։  


- Դուք պնդում եք, որ Ձեր հոր անունը, որով անվանել եք Մաստրոյանիի մարմնավորած հերոսին, չունի ոչ մի որոշակի կարևորություն, բայց հայրության թեման, կարծես թե, Ձեր վերջին երեք ֆիլմերի հիմնական գաղափարն է: «Ալեքսանդր Մեծում» դա գաղափարական հայրն էր, «Ճանապարհորդություն դեպի Կիթերայում»՝ կենսաբանական հայրությունը, և «Մեղվապահում»՝ հայրություն՝ ընտրված երիտասարդ աղջկա կողմից:


- «Հայր» կերպարի որոնման միջոցով ենք մենք փնտրում դեպի ապագա տանող ճանապարհը և պահպանում մեր զգացմունքային հավասարակշռությունը: Որոշակի ժամանակաշրջանի և մեր հույզերը կենդանի պահող կատարելությունների կապը արտացոլվում է հիասթափության զգացումով՝ կարծես կտրված լինելով իր հիմքից: Այս քաղաքական մտահոգությունն ունի իր արտացոլումը մարդու հոգում: «Հայր» կերպարի որոնումը առաջանում է զգացմունքային հավասարակշռման անհրաժեշտությունից և զգալուց, որ մարդու գոյությունը միայն պատահականության արդյունք չէ: Սա երեկվա և վաղվա միջև կապի ստեղծման ճանապարհն է: «Մեղվապահում» գլխավոր դերակատարը ոչ միայն իր իսկ կենսաբանական դստեր հայրն է, այլև իր հետ ճանապարհորդող աղջկա: Նրանց միջոցով նա փորձում է ապագային հասնելու միջոց գտնել: Նա զգում է, որ այդտեղ անդունդ կա՝ ավելին, քան սերնդային տարբերությունն է: Սա ավելի շատ լեզվային տարբերության է նման: Անգամ ֆիզիկական սերը չի կարող օգնել նրան՝ կապ հաստատել այս մյուս սերնդի հետ: Հետևաբար՝ նա ուժազրկվում է: Նա լքում է հյուսիսը և ուղևորվում հարավ՝ դեպի իր ծննդավայրը, իր՝ այնտեղ ապրած հանգստության համար: Բայց այնտեղ իր գտածն ընդամենը արցունքների հեղեղ էր. ամեն ինչ ոչնչացված էր, ներառյալ՝ կինոթատրոնը: Մի ժամանակ կինոթատրոնը մեր կյանքի ամբողջական մասն էր, մեր աչքերի առջև փլուզված աշխարհի մի մասը: Դա մեր շրջակա աշխարհի հետ ունեցած կապի պահպանման միջոց էր և մեր ստեղծարար ընտրություններից մեկը:

- Ինչո՞ւ մեղվապահի ընտրեցիք՝ որպես գլխավոր հերոս:

- Դա տարօրինակ մասնագիտություն է: Մեղվապահները բանաստեղծի հոգի ունեն: Նրանք արտոնյալ հարաբերության մեջ են բնության հետ, և մեղր հավաքելը արտիստիկ գործունեության է նման: Նրանք մեղուների հետ հաղորդակցվում են իրենց զգայարանների միջոցով, և իմ գլխավոր հերոսն առանձնանում է, երբ այս հաղորդակցումն ընդհատվում է: Նրա վերջին քայլը նաև մեղուների դեմ էր ուղղված այնպես, ինչպես մի մեռնող քանդակագործ ոչնչացնում է իր քանդակներից մեկը: «Կոմեդիանտները» ֆիլմը նկարահանելիս ես հանդիպեցի մի մեղվապահի, ով ապրում էր կղզում և դարձավ իմ ընկերը: Նա խաղաց ֆիլմի մի փոքր հատվածում, և տեղի գյուղացիների ու մեր միջև միջնորդի դեր  կատարող մարդ էր: Նա խաղացել է նաև «Ալեքսանդր Մեծում»՝ ավազակի դերում: Դա անելու համար նա ստիպված էր հեռու մնալ իր տնից ու մեղուներից: Նա ինձ շատ է դուր գալիս: Ես հաճախ եմ այցելում նրան և ամեն անգամ երբ այնտեղ եմ լինում, չեմ կարողանում չնկատել, թե ինչպես է նա խնամում իր փեթակները՝ հետևելով մեղուների մշտական երթևեկությանը՝ դեպի փեթակ և դուրս: Դա նրա համար գրավիչ զբաղմունք էր: Նա նույնքան հոգատար էր, որքան հնչյունային ինժեները՝ ձայնագրման ժամանակ: Մարդիկ, ովքեր ֆիզիկական աշխատանքով են զբաղվում, ատում են իրենց աշխատանքը, որովհետև այն հիմնականում հոգնեցնող է, կեղտոտ, և դրա համար նրանք իրականում չեն վարձատրվում, բայց մեղվապահները սիրում են իրենց մասնագիտությունը: Նրանք սիրային հարաբերության մեջ են մեղուների հետ: Հետևաբար՝ նրանք ինչ-որ առումով նման են արվեստագետների:


- Ինչպե՞ս կարող եք բացատրել Ձեր՝ Հունաստանի հյուսիսում ֆիլմեր ստեղծելու պնդումը:

- Ես չգիտեմ: Երբեմն մտածում եմ, թե ինչու է այս տարածքը անձրևոտ ու մառախլապատ, հյուսիսի տխրությունը՝ այդքան կարևոր ինձ համար: Անկեղծ ասած՝ ես ստիպված եմ խոստովանել, որ չեմ սիրում արևոտ Փարիզը, ավելին՝ ես այն նախընտրում եմ, 

երբ անձրևոտ է:

- Ձեր ընտրությունը փոքր-ինչ նման է Անտոնիոնիի նախընտրությանը «Պո գետի մարդիկ» ֆիլմում:


- Միգուցե դրա մեջ ինչ-որ բան կա: Այս տարածքները եղել են ինձ հետ հենց առաջին օրից, երբ ես սկսեցի նկարել ֆիլմեր: 


- «Մեղվապահում» Դուք օգտագործում եք տարածքներ, որոնք ծառայել են Ձեզ նախկինում՝ նախորդ ֆիլմերը նկարելիս: Օրինակ՝ Իոանինան:


- Այո, դա ճիշտ է: «Վերականգնում» ֆիլմում երկու սիրահարներ հանդիպում են պանդոկում, որն Իոանինայում է: Ես նորից գնացի այնտեղ «Կոմեդիանտները» նկարահանելու համար, և Իոանինան իր կողքին գտնվող լճի հետ պատկերված է «Որսորդներում» նույնպես: Տարօրինակորեն իմ արմատները հարավից են: Ես ծնվել եմ Աթենքում, իմ ընտանիքի արմատները Կրետեից և Պելոպոնեսից են, ու սա իսկապես խորքային հարավն է: Եվ, այնուամենայնիվ, փաստ է, որ ես իմ ֆիլմերի մեծամասնությունը հյուսիսում, ավելի որոշակի՝ Էպիրոսում՝ Հունաստանի հյուսիսարևմտյան շրջաններից մեկում եմ նկարահանել: Այդ կողմում անձրև է և մերկ հողատարածք. ես հատկապես սիրում եմ քարեր և քարե տներ: Ես պիտի փորձեմ օգտագործել ինչ-որ մի թաքնված նկար իմ ենթագիտակցությունից, բայց ինչ նկար՝ չգիտեմ: 

- Դուք օգտագործել եք նաև Էգիո քաղաքը: 


- Այո, որպես կինոթատրոնի հետևանք: Էգիոն Պելոպոնեսում է՝ Հունաստանի հարավում: Այս ֆիլմի համար կտրել-անցել եմ երկիրը՝ սկսած Ֆլորինայից, որը Մակեդոնիայում է, մինչև Ալբանիայի և Հարավսլավիայի սահմանը հյուսիսում, այդտեղից էլ՝ մինչև հարավ: Ես նկարահանել եմ մի քանի տեսարաններ Գալաքսիում և Օումենիսայի հյուսիսում, ինչպես նաև Նաֆպլիոնում, որն էլ օգտագործել եմ նաև «Կոմեդիանտները» և «Որսորդները» ֆիլմերում, և, իհարկե, մի քանի տեսարան Աթենքում: 


- Երբևէ կինոստուդիա օգտագործե՞լ եք նկարահանման համար:


- Երբե՛ք: Ես կարիք եմ զգում բնական հողը փոխակերպելու ներքին հողի, որը տեսնում եմ երևակայությանս մեջ: Ես տներ եմ վերանորոգել, երբեմն անգամ վերաբնակեցրել: Կառուցել եմ կամուրջներ, որոնք նախկինում չեն եղել: Մենք անգամ մայրուղու կողքին տարածք կառուցեցինք, որպեսզի աղջիկը պարի այնտեղ: Իմ բոլոր ֆիլմերը զարգացում են՝ իրականության վրա հիմնված: Ես փորձում եմ ցույց տալ ոչ թե իրական հողը, այլ այն հողը, որն իմ երազներում եմ տեսնում:

- Բայց Ձեր կողմից նկարահանված շատ բարդ գործողությունների ընթացքը, ինչպես, օրինակ, այն տեսարանը, որտեղ աղջիկը պարում է բարում, շատ ավելի հեշտ կլիներ նկարահանել կինոստուդիայում:


- Հնարավոր է, բայց այդ դեպքում ես չէի կարողանա շարժվել դրսից ներս. դա անելու համար ես ստիպված կլինեի կտրել տեսարանը: Բայց շատ հաճախ ես կարիք ունեմ շարժվելու դեպի ներս կամ դուրս նույն տեսարանի ընթացքում: Ի լրումն՝ եկեք ընդունենք, որ հունական կինոարտադրության մեջ կինոստուդիա օգտագործելու սովորույթը չկա: Այդ պատճառով դա անելը մեծ համարձակության խնդիր էր: Ի վերջո, մինչ կհարմարեցնեմ դրանք իմ սեփական պահանջներին՝ ես ամուր, իրական հիմքերի կարիք ունեմ իմ հավաքածուի համար:


- Դուք շատ մտերիմ եք Ձեր՝ լուսանկարչության գծով ղեկավար Յորգոս Արվանիտիսի և դիզայներ Միկես Կարապիպերիսի հետ, ովքեր Ձեզ հետ աշխատել են Ձեր առաջին ֆիլմից սկսած։


- Մենք միշտ երեքով ենք գնում դուրս՝ նկարահանման տարածք փնտրելու: Քննարկում ենք եղած տարբերակները և այն, թե ինչ պիտի արվի այդ տարածքը մեր ծրագրերին հարմարեցնելու նպատակով: Արվանիտիսն ընտրում է նախշանկարների գույները, լուսավորման իր տարբերակները և տեսախցիկի համար նախատեսված ազատ տեղը՝ շարժվելու համար: Երբ հասնում ենք նկարահանման գործընթացին, աշխատանքի մեծ մասն արդեն արված է: Ես հավատում եմ, որ սա շատ ֆիլմերի նկարահանման հիմնական ընթացքն է, բայց քանի որ մենք ճանաչում ենք իրար այսքան երկար ժամանակ, մեր եզրահանգումներին հասնում ենք շատ արագ: Ենթադրում եմ, որ կինոստուդիայում մենք կարող էինք տեղաշարժել պատերը և լինել ավելի հանգիստ՝ կապված տեսախցիկի շարժի հետ, բայց այդ դեպքում ես ոչ մի անհանգստություն չէի ունենա՝ կապված իրական պատի փլուզման հետ, եթե մտածեի, որ դա, իրոք, անհրաժեշտ է: Ամեն դեպքում՝ կասկածում եմ, թե ինձ հանգիստ կզգայի կինոստուդիայում:

- Ի՞նչ ոսպնյակներ եք օգտագործել:


- Այս անգամ ես օգտագործել եմ մի քանի ոսպնյակ, անգամ՝ զում: Ես դա արել եմ ոչ թե զումային էֆեկտի հասնելու համար, այլ որովհետև կարիք ունեի փոխելու տարածական հարաբերությունը դերասանի, տարածքի և տեսախցիկի միջև: Բայց սովորաբար ես օգտագործում 35 մմ, երբեմն էլ 40 մմ, շատ հազվադեպ՝ 80 մմ: Ես 35 մմ-ը բավարար եմ համարում, քանի որ այն բավականին լայն է՝ առանց պատկերը ծռմռելու: Դա մարդկային աչքի համար ամենահարմար մասշտաբն է: Միգուցե 40-ից ավելի քիչ է, բայց ապահովում է կիզակենտրոնի խորություն, որի առկայությունը անհրաժեշտ եմ համարում: Այս ֆիլմում ես մասամբ փորձել եմ կառավարել տղամարդու և կնոջ միջև եղած տարածությունը: Ցույց տալով նրանց շատ մոտ կամ բավականին հեռու՝ արտացոլվել է նրանց համապատասխան աշխարհների հեռավորության բաժանումը: Օրինակ՝ հյուրանոցային սենյակում երբեք չեմ ցանկացել, որ նրանք միաժամանակ երևան նույն տեսարանում: Ցանկացել եմ, որ տեսախցիկը շարժվի մեկից մյուսը: 

- Եթե Սպիրոսը, կարծես, դեպի երկիր վերադարձող ճանապարհորդության էր, ապա ֆիլմի առաջին տեսարանի թռչունը և մեղուները, իհարկե, արտահայտում են թռչելու ցանկությունը: 


- Սկզբում ես վախենում էի, որ թռչունը կընկալվեր որպես ինչ-որ մի խորհրդանիշ, ինչն իմ նպատակը չէր: Ես ընդամենն ուզում էի ստեղծել անհանգստության զգացում ամուսնացած զույգի հարաբերություններում: Որպես խորհրդանիշ՝ ես այդ թռչունը պիտի պատկերած լինեի անգույն պատին խփված:


- Ի՞նչ կասեք «Ես բարձրացա տանձենին ի վեր» երգի մասին: 

- Դա այն երգերից է, որ ես լսել եմ իմ ողջ մանկության ընթացքում: Ես դաստիարակվել եմ դրանով, ինչպես իմ աղջիկները՝ այսօր: Դա սյուրռեալիստական երգ է. տանձենին շատ փոքր է մագլցելու համար: «Եվ հետո ես կոտրեցի իմ ձեռքը»․ գաղափար անգամ չունեմ՝ ինչ է այս տողը նշանակում: 


- Այնուամենայնիվ, Դուք այն օգտագործել եք ֆիլմի վերջում:


- Այո, բայց ես մտադիր չեմ եղել այն շեշտել: Մաստրոյանին երգում է այս երգն իր դստեր համար, և հենց սա էր երգում նաև այն ժամանակ, երբ դուստրը դեռ երեխա էր:


- Սերժ Ռեջիանիի տեսարանը միակն է, որ վերաբերում է անցյալին:


- Մենք գիտենք, որ Սպիրոսը եղել է ուսուցիչ, ով թողել է իր աշխատանքը: Այն, որ նա հեռանում է ամենքից ու ամեն ինչից, պարզ է դառնում ֆիլմի հենց սկզբում: Եվ այն, որ նա պետք է հրաժեշտ տա իր հին ընկերներին, բավականին բնական է: Այս տեսարանը միակ պահն է, որի միջոցով մենք իմանում ենք իր իսկ երկրի պատմության մեջ ունեցած նրա սեփական դերի մասին: Դա հղման մի տեսակ է «Ճանապարհորդություն դեպի Կիթերա» ֆիլմին. տարբերությունն այն է, որ այդ ֆիլմում ծերուկը վերադառնում է աքսորից, Ուլիսեսը վերադառնում է տուն: «Մեղվապահում» գլխավոր հերոսը չի լքում իր ծննդավայրը: Դա նախորդ ֆիլմին հաջորդող գաղափարական իրադարձությունն է, և, միևնույն ժամանակ, դա շրջան է լրացնում: Նաև առաջին անգամն է, որ ֆիլմի վերջում ես չունեմ ոչ մի նախագիծ հաջորդի համար: Ես զգում եմ, որ պետք է սպասեմ, խնայեմ ժամանակս ու մտածեմ խորապես: Կարծում եմ՝ նոր շրջան սկսելու եզրին եմ, մի շրջան, որն այլևս կախված չի լինի հիշողությունից: Ենթադրում եմ՝ մինչև վերջ օգտագործել եմ իմ սերնդի պատմությունը: Միգուցե պետք է փորձեմ խոսել ավելի երիտասարդ սերնդի մասին, «Մեղվապահը» ֆիլմի երիտասարդ աղջկա, նրանց ներկայի և ապագայի պաշարի մասին: Այսօր ապրելու համար նույնքան պատճառներ կան, որքան մեռնելու:

- Դուք ներկայացուցիչն եք մի սերնդի, որը գերազանցել է Ձեր իսկ ժամանակի քաղաքական նկարագիրը, ինչպես, օրինակ, Ռոզին, Տավիանի եղբայրները, Դենի Արկանը, ովքեր հիմա ավելի շատ կենտրոնանում են անձնական, քան պատմական պատկերների վրա:


- Գուցե այն պատճառով, որ հիմա պատմությունը լուռ է: Եվ մենք բոլորս փորձում ենք գտնել պատասխաններ՝ խորանալով ինքներս մեր մեջ, որովհետև սաստիկ դժվար է լռության մեջ ապրելը: Այս ճգնաժամային իրավիճակում, երբ չկա պատմական ոչ մի զարգացում, մարդիկ գայթակղված են մյուսների վրա կենտրոնանալով, ինչն էլ ընդհատում է պատմական շարունակականությունը: Մեր սերնդի համար, որը ակտիվ մասնակցություն է ունենում այս շարունակությունը կենդանի պահելու գործում, այժմ տիրող վիճակը շատ տխուր է, հիասթափության նման մի բան է, որ դժվար է արտահայտել: 


- Վերնագրի պատճառով շատերը կարծում են, թե «Կոմեդիանտները» ինչ-որ կերպ կապված է «Ճանապարհորդություն դեպի Կիթերա» ֆիլմի հետ, բայց եթե կա ինչ-որ նմանություն, ապա «Մեղվապահի» հետ է:


- Այո, քանի որ սա մեղվապահի ճանապարհորդությունն է: Անձնական ճանապարհորդություն, որը ինչ-որ կերպ փոխարինում է շրջիկ թատերախմբի միասնական ճանապարհորդությանը: 


թարգմանությունը անգլերենից՝ Կարինե Ավագյանի

(թարգմանությունն արված է Dan Fainaru (ed.), Theo Angelopoulos. Interviews. University Press of Mississippi. 2001 գրքից)

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Հովհաննիսյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արտակ Մարգարյան Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Իննա Սահակյան Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինդսեյ Անդերսոն Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Ծիրանի ծառ Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուրտ Վոնեգուտ Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Բերգեր Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոլան կինոփառատոն Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վահրիճ Բախչանյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վիրնա Լիզի Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Թեո Անգելոպուլոս. «Մեղվապահի» ոդիսականը
Թեո Անգելոպուլոս. «Մեղվապահի» ոդիսականը
Այս հարցազրույցը Թեո Անգելոպուլոսի (1935-2012) հետ վարել է ֆրանսիացի հայտնի կինոքննադատ Միշել Սիմանը 1987թ-ին:
https://1.bp.blogspot.com/-nAzZLNt5Xoc/WcFTBTvswxI/AAAAAAAAGTQ/Cz1JTMNiJawUTtNZiYLtTFIe3sx5h_zJACLcBGAs/s640/beekeeper-angelopulos.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-nAzZLNt5Xoc/WcFTBTvswxI/AAAAAAAAGTQ/Cz1JTMNiJawUTtNZiYLtTFIe3sx5h_zJACLcBGAs/s72-c/beekeeper-angelopulos.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2017/09/theo-angelopoulos-the-beekeeper.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2017/09/theo-angelopoulos-the-beekeeper.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy