$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Ֆրեդ Քելեմեն․ Եվրոպական կինոարվեստի առաքյալը

Հարցազրույց գերմանացի անվանի կինոօպերատոր, կինոյի և թատրոնի ռեժիսոր, սցենարիստ ու մանկավարժ Ֆրեդ Քելեմենի հետ։



Գերմանացի անվանի կինոօպերատոր, կինոյի և թատրոնի ռեժիսոր, սցենարիստ ու մանկավարժ Ֆրեդ Քելեմենի՝ Հայաստան կատարած յուրաքանչյուր այցելությունը դառնում է իրադարձություն մեր կինոսերների համար․ իրադարձություն և առիթ՝ նրա բարձրաճաշակ աշխատանքներից ևս մեկին ծանոթանալու, նրա հետ արվեստի ու կինոարվեստի մասին զրուցելու, պարզապես ուրախություն զգալու արդի կինոաշխարհում նրա պես գործիչների գոյության կապակցությամբ։ Այս անգամ Քելեմենի այցելությունը ոգևորիչ էր հատկապես կինոոլորտի սկսնակ մասնագետների համար, ովքեր հնարավորություն ունեցան մասնակցելու նրա «Սև դաշտ․ կինոարվեստի պոետական իրականության մասին» մեկշաբաթյա աշխատարանին և նկարահանման հրապարակում գործնական աշխատանքի միջոցով խորացնելու իրենց մասնագիտական հմտությունները։ Դասընթացի կազմակերպիչ «Ֆիլմադարան» կինոմշակույթի զարգացման հասարակական կազմակերպությունն ու Երևանի «Գյոթե» կենտրոնը նախատեսում են հետագայում ևս շարունակել արդեն իսկ կայացած ու հաջողված համագործակցությունը Ֆրեդ Քելեմենի հետ, ով 2004թ-ից ի վեր պարբերաբար այցելում է Հայաստան։ Նրա այցելությունը նշանավորվեց ոչ միայն դասախոսությունների ու նկարահանումների անցկացմամբ, այլև իր հեղինակած «Սարաևոյի սգերգերը» լիամետրաժ ֆիլմի ցուցադրությամբ, որին հաջորդեց հանդիպում-հարցուպատասխանը հանդիսատեսի հետ։ 2016-ին նկարահանված «Սարաևոյի սգերգերը» վերջինն է նրա ռեժիսորական աշխատանքներից և հերթականը՝ նրա յուրօրինակ ոճի դրսևորման առումով։ 

Նրանք, ովքեր ծանոթ են Քելեմենի օպերատորական ու ռեժիսորական աշխատանքներին, չեն կարող չհամաձայնել, որ նրա նկարահանած կադրերից յուրաքանչյուրն ասես գեղանկարչական կտավ լինի, իսկ նրա ֆիլմերին բնորոշ դանդաղ, խոհափիլիսոփայական ռիթմն ավելի խոր, տպավորիչ ու բանաստեղծական է դարձնում այդ կադր-կտավները։ Սա, իհարկե, լոկ պրոֆեսիոնալիզմի արդյունք չէ, այլ նաև աշխարհայացքի, հարուստ ներաշխարհի և կերպարվեստը, երաժշտությունը, փիլիսոփայությունը, կրոնագիտությունն ու այլ ոլորտներն ընդգրկող բազմակողմանի կրթության։ Քելեմենի ֆիլմագրությունը ներառում է 6 ռեժիսորական և շուրջ 1,5 տասնյակ օպերատորական աշխատանքներ, նա մրցանակների է արժանացել բազմաթիվ հեղինակավոր կինոփառատոներում, հանդիսանում է Եվրոպական կինոակադեմիայի, Գերմանական կինոակադեմիայի, ԱՄՆ-ի կինոարվեստի և գիտության ակադեմիայի, Եվրոպական մշակութային խորհրդարանի անդամ։ Քելեմենի՝ Հայաստանում գտնվելու օրերին առիթ ունեցանք հարցազրույց անցկացնելու նրա հետ և անդրադառնալու ամենատարբեր թեմաների։ 

- Դուք ռեժիսորական և օպերատորական գործունեությունն սկսել եք միաժամանակ՝ այդ երկու մասնագիտություններն ի սկզբանե միավորելով մեկ ամբողջության մեջ։ Հետագայում դժվար չի՞ եղել այդ ամբողջությունը «երկատելը» և ուրիշ ռեժիսորների հետ որպես օպերատոր աշխատելը։

- Իրականում դժվար չէ։ Երբ իմ սեփական ֆիլմերն եմ նկարահանում, ռեժիսորի և օպերատորի գործառույթները դիտարկում եմ որպես մեկ միավոր, և, ի՛նչ խոսք, այս երկուսը չեն կարող միմյանցից անջատ գոյություն ունենալ։ Պատկերը, միզանսցենը, բովանդակությունը պիտի ներդաշնակ հարաբերվեն և ծառայեն նույն նպատակին։ Իմ հեղինակային ֆիլմերը նկարահանելիս ռեժիսորին ու օպերատորին միավորում ու ամբողջացնում եմ իմ գլխում, իսկ այլ ռեժիսորի հետ աշխատելու պարագայում միասին ենք փորձում մեր գլխում ծնունդ առած երկու պատկերը դարձնել մեկ ֆիլմ, ինչն իրականանում է հաղորդակցության ու փոխըմբռնման միջոցով։ Միզանսցենի, դերասանների, կերպարների  և այլնի վերաբերյալ ռեժիսորի պատկերացումներն ու իմ պատկերացումները չեն կարող տարանջատված ու միմյանց անհամահունչ լինել։ Ընդհակառակը։ Լոկ այն դեպքում կարող է ստեղծվել ներդաշնակ ու հաջողված ֆիլմ, եթե ռեժիսորն ու օպերատորը կարողացել են մեկ ամբողջություն դառնալ այդ ֆիլմի գաղափարի, պատկերի, տեսլականի շուրջ։ Ավելին՝ ոչ միայն ռեժիսորն ու օպերատորը, այլև աշխատանքներում ընդգրկված յուրաքանչյուրը։ Երբ մեկ գլխում ծնված գաղափարին հաղորդակից է լինում ուրիշը, հնարավորություն է առաջանում նույնիսկ ավելի լավ արդյունքի հասնելու, քան եթե մենակ լինեիր։ Այդ իսկ պատճառով ինձ համար՝ որպես օպերատորի, դժվար չէ ռեժիսորների հետ աշխատելը․ես չեմ խառնվում իրենց գործառույթներին, այդ սահմանը չեմ անցնում, պարզապես կատարում եմ իմ աշխատանքը՝ այն առավելագույնը, որ կարող եմ ներդնել տվյալ նախագծում։ Իհարկե, ֆիլմ ստեղծելիս ամենադժվարը սկզբնական փուլն է, երբ պիտի հասկանաս ու պատկերացնես, թե ինչպես և ինչից է ծնվելու դեռևս սաղմնային վիճակում գտնվող այդ ֆիլմը։ Իսկ երբ հաղորդակցվում ես ռեժիսորի հետ, երբ մտապատկերն ու տեսլականն ուրվագծվում են ու հստակեցվում, մնում է ամենակարևորը, որ թե՛ ես, թե՛ ռեժիսորը մինչև վերջ հավատարիմ մնանք այդ տեսլականին։ 

- Ռեժիսորների առաջարկներն ընդունելիս կամ մերժելիս ի՞նչ սկզբունքներով եք առաջնորդվում․ հեղինակային կինոյի պարագայում, թերևս, չի կարող դեր չխաղալ «ճիշտ» ռեժիսորի ընտրությունը, այսինքն՝ Ձեզ գաղափարապես հոգեհարազատ ռեժիսորի։ 

- Իհարկե, դա անվիճելի է։ Դա նման է պարի կանոններին։ Երբ ինչ-որ մեկի հետ պարում ես, պարընկերդ պետք է համապատասխանի քեզ։ Ամեն մեկի հետ չես կարող պարել։ Երկուսի միջև պետք է լինի փոխհամաձայնություն, փոխըմբռնում, ի վերջո՝ փոխադարձ համակրանք, այլապես ներդաշնակությունը կվերածվի քաոսի։ Նախքան որևէ նախագծում իմ մասնակցության վերաբերյալ համաձայնություն տալը միշտ առաջադրում եմ երեք նախապայման։ Առաջինն առնչվում է սցենարին, երկրորդը՝ ռեժիսորին, քանի որ երբեք չեմ համաձայնում աշխատել մի ռեժիսորի հետ, ում հետ անձամբ չեմ հանդիպել և աչքերին չեմ նայել, երրորդն էլ առնչվում է նկարահանման պայմաններին։ Այս երեքից որևէ մեկի՝ իմ պատկերացումներին անհամապատասխանության դեպքում չեմ համաձայնում աշխատել։ Եթե նույնիսկ ֆիլմի սցենարն ինձ գրավել է, բայց ռեժիսորի հետ հանդիպման ժամանակ նայել եմ նրա աչքերին և չեմ տեսել այն, ինչն ինձ կարող էր դուր գալ և վստահություն ներշնչել, միևնույն է՝ մերժում եմ առաջարկը։ Լավ սցենարը դեռևս բավարար չէ, որովհետև նախագծի առանցքային մասը կազմում են նախևառաջ մարդիկ։ 

- Ձեր հեղինակած նախավերջին՝ «Անկում» ֆիլմի և վերջին՝ «Սարաևոյի սգերգերը» ֆիլմի միջև 11 տարվա ընդմիջում կա։ Ի՞նչն էր այդ ընդմիջման պատճառը։

- Ստեղծագործական դադար, որպես այդպիսին, չի եղել, ես այդ տարիներին շատ եմ աշխատել, պարզապես՝ այլ կինոնախագծերում։ «Անկումից» հետո ես անմիջապես աշխատանքի անցա ձեզ հայտնի Բելա Տարրի «Մարդը Լոնդոնից» ֆիլմում՝ որպես օպերատոր։ Նրա առաջարկը ստացա «Անկումը» 2005թ-ին Ռոտերդամի կինոփառատոնում ներկայացնելուց հետո։ 2007թ-ին, երբ աշխատանքն ավարտեցինք, զբաղվեցի մեկ այլ նախագծով, դրան էլ հաջորդեցին Բելա Տարրի մյուս ֆիլմի՝ «Թուրինյան ձիու» նկարահանման աշխատանքները։ Մինչև «Սարաևոյի սգերգերը» նկարահանելը որպես օպերատոր ընդգրկվեցի իսրայելական մի ֆիլմի նկարահանումներում։ Իհարկե, այդ տարիների ընթացքում փորձեցի կյանքի կոչել նաև իմ հեղինակային նախագծերից մեկը, ինչը, ցավոք, չստացվեց ֆինանսավորման անբավարարության պատճառով։ Կինոարտադրության այս ճյուղում ստեղծագործող գործիչների համար, որոնցից մեկն էլ ես եմ, բավականին դժվար է ֆինանսավորում գտնելը։ Նախագիծը, որի անվանումն էր «Հույս», ֆինանսական աջակցության խոստում ստացավ իմ դիմած բոլոր կինոհիմնադրամների կողմից, սակայն Գերմանիայում գործող օրենքի համաձայն՝ պետք է ներդնես նաև որևէ հեռուստաընկերության կողմից տրամադրված գումար։ Այդ գումարը հեռուստաընկերություններից և ոչ մեկը չհատկացրեց, թեպետ ես հավաստիացնում էի, որ խոսքը հեռուստաֆիլմ նկարահանելու մասին չէ, այլ՝ մաքուր կինո։  

- Հեղինակային կինոն, ի վերջո, միշտ էլ նախատեսված է եղել ոչ լայն հանդիսատեսի համար։ Այսօր, թերևս, պակաս լայն, քան 40, 50, 60 տարի առաջ էր։ Այսօր ինչպիսի՞ հեռանկար եք տեսնում հեղինակային կինոյի համար, կա՞ և լինելո՞ւ է, արդյոք, պահանջարկ։ 

- Պահանջարկ, իհարկե, կա, իսկ անհրաժեշտություն ավելի մեծ չափով կա՝ այն առումով, որ հանդիսատեսին այսօր հեղինակային կինոն պետք է ավելի, քան երբևէ, ավելի, քան նախկինում։ Մերօրյա կինոարտադրությունն առանձնահատուկ կարիք ունի բազմազանության՝ ոճից, լեզվից, բովանդակությունից մինչև այլ չափորոշիչներ։ Ցանկացած միատեսակություն անխուսափելիորեն հանգեցնում է մարդու գիտակցության անկմանը, վախճանին։ Իսկ դրա վտանգն այսօր հատկապես մեծ է։ Մեզ պետք է շատ ավելին, քան մեծ ֆինանսավորում ունեցող մեյնսթրիմն է։ Մարդկության համընդհանուր երգչախմբում պիտի հնչեն բազմատեսակ ձայներ, և այդ ձայները պիտի լսելի դառնան նաև մյուսների համար։ 

- Ձեր «Անկում» ֆիլմում անմիջապես որսում ես Ալբեր Քամյուի համանուն վիպակի մոտիվները, պարզապես՝ այլ երկրում, այլ ժամանակում և իրադարձությունների զարգացման հեռանկարում։ Միայնակ, իրենց աշխարհում ներփակված և ինչ-որ դատապարտվածության զգացումով առաջնորդվող Ձեր կինոհերոսները թվում են խոր էքզիստենցիալիստական։ Ինքներդ Ձեզ համարո՞ւմ եք էքզիստենցիալիստ կինոյում։

- Ես միշտ խուսափել եմ ինձ որևէ ուղղության հետևորդ համարելուց։ Այն, ինչ պատկերված է իմ ֆիլմերում, պարզապես մեր գոյությունն է, մեր կյանքը՝ որպես փաստ, որպես տեսակ, որպես իրողություն։ Իմ ֆիլմերը մերօրյա հասարակության մեջ գոյություն ունեցող մարդկային կյանքերի նկարագրություն են։

- Այդ հերոսներն իրենց տեսակով հոգեհարազա՞տ են Ձեզ։ 

- Իհարկե, նրանցից յուրաքանչյուրի հետ էլ որևէ ընդհանրություն ունեմ, այլապես չէի կարողանա խոսել նրանց մասին և համոզիչ պատկերել նրանց։ Բայց ես այդօրինակ ընդհանրություններ գտնում եմ նաև ցանկացած մարդու դիտարկելիս՝ առանց նրա հետ նույնականանալու։ Ինչպես ամենօրյա կյանքում մեզ հանդիպող յուրաքանչյուր մարդու պարագայում իմ ու նրա միջև կան թե՛ ընդհանրություններ, թե՛ տարբերություններ, այնպես էլ դրանք կան իմ ու կինոհերոսներիս միջև։ 

- Արվեստում ովքե՞ր են Ձեզ վրա շրջադարձային ազդեցություն թողել։ 

- Դա բավականին ընդգրկուն հարց է։ Իհարկե, կան ստեղծագործողներ ու ստեղծագործություններ, որոնք հուզում են ավելի շատ կամ ավելի քիչ։ Թերևս, հենց այդ շատ հուզողներն էլ դիտարկենք որպես ազդեցության չափորոշիչ։ Վաղ տարիքում ինձ շատ հոգեհարազատ էի համարում Դոստոևսկու ստեղծագործությունները։ Շատ եմ սիրում նաև Չեխովի գործերը։ Առանձնահատուկ սեր եմ տածում գերմանական էքսպրեսիոնիզմի հանդեպ՝ թե՛ կինոյում, թե՛ կերպարվեստում, թե՛ երաժշտության ու գրականության մեջ։ Ինձ շատ հոգեհարազատ եմ համարում Կաֆկայի արձակը, Ռիլկեի պոեզիան, Էգոն Շիլեի գեղանկարչությունը, Բելա Բարտոկի երաժշտությունը․․․ Ի դեպ, սիրում և բարձր եմ գնահատում Տիգրան Մանսուրյանի վերջին շրջանի երաժշտությունը։ Շատ են այն անունները, որոնք ձևավորել են իմ արվեստագիտական տիեզերքը։  

- Հայաստանի հետ Ձեր առնչությունները սկիզբ են առել 2004 թվականի՞ն, երբ կանադահայ ռեժիսոր Կարինե Թորոսյանի հետ նկարահանում էիք «Քար, ժամանակ, հպում» ֆիլմը, թե՞ ավելի վաղ։

- Այո՛, հենց Կարինեի միջոցով էլ առաջին անգամ այցելեցի Հայաստան։ Մենք ծանոթացել էինք Տորոնտոյի կինոփառատոնի ժամանակ։ Իհարկե, հետաքրքրվեցի նրա ազգությամբ, կենսագրությամբ։ Արդեն Հայաստանում նրա միջոցով ծանոթացա կինոռեժիսոր և կինոգետ Գարեգին Զաքոյանի հետ, և հենց այդ ծանոթության արդյունքում էլ ծնվեց Բեռլինում հայկական կինոյի մեկամսյա փառատոն անցկացնելու գաղափարը։ 2004-ից ի վեր Հայաստանի հետ իմ կապը չի ընդհատվել։

- Եթե Հայաստանի ու հայերի մասին ֆիլմ նկարահանեիք, ի՞նչը կդարձնեիք սյուժեի հիմք։

- Ես ֆիլմ կնկարահանեի ոչ թե ընդհանրապես Հայաստանի, այլ Հայաստանում ապրող մարդկանց մասին։ Դժվարանում եմ որոշակիացնել, որովհետև սա ինքնաբուխ ծնված ոգեշնչման հարց է և ոչ թե տրամաբանված դատողության։ Սակայն կարող եմ որոշակի ասել, որ այդ ֆիլմը կլիներ հայաստանյան կյանքի պայմաններում իր գոյությունը պահպանող մարդկային ճակատագրի մասին։ Արդյունքը կարող է շատ հետաքրքիր լինել, քանի որ նաև պատկերային առումով ես այստեղ տեսնում եմ բազմաթիվ վայրեր, որոնք դիտարժան են։

- Ձեր վերջին օպերատորական աշխատանքը Պավել Լունգինի՝ այս տարի նկարահանվող «Եսավ» ֆիլմում է։ Ուրիշ ի՞նչ նախագծերում եք ընդգրկված առաջիկայում։ 

- Ապրիլին Ավստրիայում Բելա Տարրի հետ պիտի նկարահանումներ անցկացնենք Վիեննայի փառատոնային շաբաթվա համար, որի շրջանակներում ցուցադրվում են թատերական, երաժշտական ներկայացումներ, կազմակերպվում են այլ մշակութային միջոցառումներ։ Մենք 40 րոպեանոց ինստալյացիա ենք նկարահանելու, որը մայիսին՝ այդ շաբաթվա ընթացքում, ցուցադրվելու է օրական 3 անգամ։ 

- Ո՞րն է Ձեր նշանաբանը կյանքում և կինոյում։

- Ինձ համար ամենակարևորն իմ ներքին ձայնին հավատարիմ լինելն է։ Հավատարիմ ինքդ քեզ, ճշմարտացի ոչ միայն ինքդ քեզ հետ, այլ նաև ուրիշների։ Եվ, իհարկե, արվեստում լինել անկեղծ, որովհետև չես կարող քեզ տարանջատել այն արվեստից, որը ստեղծում ես։ 

Զրուցեց Անուշ Բաբայանը
«Մշակութային Հրապարակ» ամսաթերթ

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,2,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,2,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,103,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,15,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Ֆրեդ Քելեմեն․ Եվրոպական կինոարվեստի առաքյալը
Ֆրեդ Քելեմեն․ Եվրոպական կինոարվեստի առաքյալը
Հարցազրույց գերմանացի անվանի կինոօպերատոր, կինոյի և թատրոնի ռեժիսոր, սցենարիստ ու մանկավարժ Ֆրեդ Քելեմենի հետ։
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHvml11Izk3kWKhjFeop5C8cQtRHbo4ZGtRq1sqh4NVX79AotoBUQsGrVVmMGdSlIHCCCvDbVZ8r31kNEpPTp3JFFCA00WHtcwiSCSPo9KGgHDE8c-w1giX6Y9xkdm1xpd-jRJRcW_SwJS/s640/image_750x_5cb366f6c0f7b.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHvml11Izk3kWKhjFeop5C8cQtRHbo4ZGtRq1sqh4NVX79AotoBUQsGrVVmMGdSlIHCCCvDbVZ8r31kNEpPTp3JFFCA00WHtcwiSCSPo9KGgHDE8c-w1giX6Y9xkdm1xpd-jRJRcW_SwJS/s72-c/image_750x_5cb366f6c0f7b.jpg
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2019/04/fred-kelemen-interview.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2019/04/fred-kelemen-interview.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content