Արթուր Քլարկ․ Կանխատեսումներ 21-րդ դարի համար


2000թ․-ի նախաշեմին Քլարկը փորձ արեց պատկերել «ապագայի ժամանակագրությունը»։


Նույնիսկ նրանք, ովքեր չեն սիրում ընթերցել գիտաֆանտաստիկ գրականություն, հիանալի գիտեն անգլիացի գրող և գիտնական Արթուր Քլարկի անունը։ Նրան լայն ճանաչում բերեցին ոչ միայն իր բազմաթիվ վեպերը, այլև նրա սցենարի հիման վրա մեծն Սթենլի Կուբրիկի կողմից նկարահանված «2001 թվականի տիեզերական ոդիսականը» գիտաֆանտաստիկ ֆիլմը (ի դեպ, ֆիլմում հնչում է Արամ Խաչատրյանի «Գայանե» բալետի երաժշտությունը)։ 2000թ․-ի նախաշեմին Քլարկը, իրեն բնորոշ տեխնոլոգիական լավատեսությամբ, փորձ արեց պատկերել «ապագայի ժամանակագրությունը»։ «Չնայած հակառակի մասին մեծաթիվ պնդումներին՝ ոչ ոք ի վիճակի չէ կանխատեսել ապագան։ Այն, ինչ ես փորձել եմ անել, ընթերցողին հնարավոր ապագաների հովհարը ներկայացնելն է, ընդ որում՝ չմոռանալով հավելել, որ ցանկացած, նույնիսկ ամենահիասքանչ կանխատեսումը կարող է նաև չդիմանալ հաշված տարիների քննությանը և աբսուրդի վերածվել բացարձակապես անկանխատեսելի որևէ հայտնագործության կամ իրադարձության շնորհիվ։ Նշված իրադարձությունների որոշ մասի տարեթվերի ու ժամկետների ճշգրտությանը ես գրեթե վստահ եմ (հատկապես, եթե դա վերաբերում է տիեզերական հետազոտություններին)։ Ուզում եմ հավատալ, որ մյուս դեպքերում էլ ինտուիցիան ինձ չի խաբել, թեպետ իմ կանխատեսումներից շատերի մասով ես կգերադասեի հարյուր անգամ սխալված լինել»,- գրել է նա։ Ներկայացնում ենք Արթուր Քլարկի գիտաֆանտաստիկ կանխատեսումներն՝ ըստ առանցքային տարեթվերի։ 

2001

1 հունվարի։ Նոր դարի ու նոր հազարամյակի սկիզբը։ «Կասինի» ավտոմատ միջմոլորակային զոնդը, որը գործարկվել էր 1997թ․-ի հոկտեմբերին և Սատուրնին էր մոտեցել 2000թ․-ին, սկսեց մոլորակի օղակների ու արբանյակների հետազոտությունները։ 1989թ․-ի հոկտեմբերին գործարկված մյուս զոնդը՝ «Գալիլեյը», շարունակում է մեկ այլ հսկա մոլորակի՝ Յուպիտերի, ինչպես նաև դրա արբանյակների հետազոտությունները։ Խոշորագույն արբանյակի՝ Եվրոպայի սառցե օվկիանոսների մակերևույթի տակ հայտնաբերվել է կյանք, որն ապշեցուցիչ կերպով նման է երկրայինին։ 

2002

Վաճառքի է դրվել ցածրջերմաստիճանային ատոմային ռեակցիայի միջոցով «մաքուր» ու անվտանգ էներգիա ստանալու համար նախատեսված սարքը։ Այս իրադարձությունն ավետում է հանածո վառելիքի դարաշրջանի ավարտի մասին, ինչը չի կարող չառաջացնել տնտեսական ու աշխարհաքաղաքական ցնցումների ալիք։  

2003

Ավտոմոբիլային արդյունաբերությանը տրվում է 5 տարի ժամանակ՝ ներքին այրման բոլոր շարժիչները «սառը թերմոատոմային» էներգիա օգտագործող նորերով ամբողջությամբ փոխարինելու համար։ 

2004

Ի հայտ է գալիս պաշտոնապես գրանցված առաջին մարդկային կլոնը։ 

2006

Հնդկաստանում փակվում է Երկիր մոլորակի վերջին ածխային հանքավայրը։ 

2009

Միջուկային մարտագլխիկի պատահական պայթյունի հետևանքով երկրի երեսից ամբողջովին ջնջվում է հյուսիսկորեական մի քաղաք։ Կարճատև բանավեճից հետո ՄԱԿ-ը որոշում է ընդունում ամբողջ միջուկային զենքի վերջնական ոչնչացման վերաբերյալ։ 

2010

Մշակվում են առաջին քվանտային գեներատորները, որոնք էներգիա են կլանում ուղղակիորեն տիեզերքից։ Հասանելի լինելով ինչպես տնային, այնպես էլ դյուրատար օգտագործման համար և պահանջելով արտաքին սնուցման ընդամենը մի քանի կիլովատտ՝ դրանք կարողանում են գործնականում ապահովել անսահմանափակ էներգիայով։ Փակվում են բոլոր էլեկտրակայաններն ու ատոմակայանները։ 

2014

Սկսվում է առաջին ուղեծրային հյուրանոցի՝ Hilton Orbiter Hotel-ի շինարարությունը։ 

2015

Մարդը միջուկային մակարդակով ստանում է լիակատար վերահսկողություն մատերիայի հանդեպ՝ որպես քվանտային գեներատորների արտադրության համար անխուսափելի հավելյալ աղբյուրի։ Իրականացված է ալքիմիկոսների հին երազանքը, ընդ որում՝ առևտրային ծավալներով։ Արդյունքը դառնում են իրապես սենսացիոն իրադարձությունները․ հաշված տարիների ընթացքում արճիճի ու պղնձի գները գերազանցում են ոսկու գինը, քանզի առաջիններն ավելի շատ ու ավելի հաճախ են օգտագործվում արդյունաբերության մեջ։ 

2016 

Համաշխարհային բոլոր արժույթները դադարում են գոյություն ունենալ, և փոխարժեքի միակ միավոր է դառնում մեգավատտ-ժամը։ 

2018 

Չինաստանում անցկացվում են առաջին համաժողովրդական խորհրդարանական ազատ ընտրությունները։ 

2019

Խոշորագույն երկնաքար է ընկնում Հյուսիսային բևեռի շրջանում։ Մարդկային զոհեր չկան, բայց պայթյունի հետևանքով բարձրացած ցունամիի ալիքը զգալի ավերածություններ է հասցնում Կանադայի ու Գրենլանդիայի ափերի մոտ։ Արդյունքում՝ վերջապես բաց է թողնվում երկար տարիներ քննարկվող «Փրկիչ» նախագիծը՝ մի համակարգ, որի ստեղծման նպատակն է վտանգավոր երկնաքարերի ու գիսաստղերի հայտնաբերումն ու ոչնչացումը։ 

2020

Արհեստական բանականությունն իր «զարգացման» ճանապարհին հասնում է մարդկային ուղեղի մակարդակի։ Այդ պահից ի վեր Երկրի վրա սկսվում է կյանքի երկու բանական ձևերի գոյակցությունը, ընդ որում՝ արհեստականն էվոլյուցիա է ապրում այնպիսի արագությամբ, որն անհասանելի է կենսաբանական էվոլյուցիայի համար։ Դեպի մոտակա աստղեր են ուղևորվում առաջին տիեզերանավերը՝ արհեստական բանականության համակարգերով հագեցված։ 

2021

Առաջին մարդիկ վայրէջք են կատարում Մարսի վրա, և անակնկալները չեն սպասեցնում։ 

2024

Հաջողվում է որսալ Ծիր Կաթինի կենտրոնից լսվող ինֆրակարմիր ազդանշաններ։ Այն, որ դրանք ուղարկված են բարձրզարգացած տեխնոլոգիական քաղաքակրթության կողմից, կասկած չի հարուցում, սակայն ուղերձները գաղտնազերծելու բոլոր փորձերն անհաջողության են մատնվում։ 

2025

Նեյրոկենսաբանական հետազոտությունների բուռն աճը գիտնականներին հանգեցնում է այն փաստի լիարժեք ընկալմանը, թե ինչպես են գործում զգացողության օրգանները, ինչից հետո հնարավոր է դառնում ուղիղ միացումը տեսողության, լսողության, շոշափելիքի և մյուս զգայարանների հետ։ Այս նեյրոկենսաբանական հեղափոխության արդյունքն է դառնում Braincap-ը՝ «ուղեղի գլխարկը», որը կրելու դեպքում մարդու առաջ բացվում է հույզերի ու ընկալումների մի ամբողջ տիեզերք՝ իրական կամ արհեստական, ինչպես նաև ի հայտ է գալիս հնարավորություն՝ իրական ժամանակի մեջ այլ մարդկանց մտքեր ուղարկելու և ստանալու։ Այս նորույթը, ժամանցի ու երևակայական ճանապարհորդությունների ասպարեզում կիրառվելուց բացի, հեղաշրջում է առաջացնում նաև բժշկության ոլորտում, քանզի բժիշկը կարողանում է անմիջականորեն զգալ իր բուժառուի բոլոր ախտանշանները։ Նույնը տեղի է ունենում նաև իրավաբանության ոլորտում․ ամբաստանյալի կամ վկաների գիտակցված սուտը արդեն կորցնում է ամեն մի իմաստ։   

2026

Սինգապուրը դառնում է առաջին երկիրը, որն օրենքով ներդնում է Գովազդի Ազնվության սկզբունքը։ 

2036

Չինաստանը ազգային համախառն արտադրանքի մակարդակով գերազանցում է ԱՄՆ-ին՝ աշխարհում դառնալով միանձնյա տնտեսական առաջատար։ 

2040

Կատարելության աստիճանի է հասցվում նանոտեխնոլոգիաների վրա հիմնված «համապարփակ ռեպլիկատորը», ինչի շնորհիվ, հումքի և տեղեկատվական մատրիցայի բավարար առկայության դեպքում, հնարավոր է դառնում ճշգրտորեն պատճենել ցանկացած բարդություն ունեցող ցանկացած նյութական մարմին։ Այս հայտնագործության արդյունքում պատմության գիրկն են անցնում գյուղատնտեսությունն ու արդյունաբերությունը, դրանց հետ միասին՝ նաև այն, ինչը կազմում էր մարդկության գոյության բուն հիմքը երկարատև պատմության ընթացքում՝ առօրյա գործերը, ֆիզիկական ու, մասնակիորեն, նույնիսկ ստեղծագործական աշխատանքը։ Իսկական բում են ապրում արվեստի, ժամանցի ու կրթության ոլորտները։ Հասարակությունը, որը դարեր ու հազարամյակներ շարունակ հիմնվում էր որսի ու բերքահավաքի վրա, ստիպված է լինում տրանսֆորմացվել, և մոլորակի հսկայական տարածքները, որ նախկինում ծառայում էին բացառապես մթեքի արտադրությանը, վերջապես վերադառնում են իրենց սկզբնական տեսքին։ Երիտասարդությանը սկսում է աղեղնազենի օգնությամբ, հատուկ այդ նպատակով կազմակերպված և ամբողջովին համակարգչայնացված խաղերի միջոցով, լիցքաթափել իր ագրեսիվ բնազդները։ 

2045

Անթերի վիճակի է բերվում Ապագայի Տունը՝ ամբողջովին ինքնավար, ինքնասպասարկվող, փակ ցիկլով աշխատող ու շարժական։ Սննդի սինթեզավորման համար անհրաժեշտ լրացուցիչ ածխածինը սկսում է արդյունահանվել մթնոլորտից ստացվող ածխածնի երկօքսիդից։  

2050

«Փախուստ Ուտոպիայից»։ Միլիոնավոր մարդիկ, ովքեր պարզապես ձանձրացել են այդ խաղաղ, հրապուրիչ պահերից զուրկ դարաշրջանից, որոշում են կրիոգենիկայի օգնությամբ «արտագաղթել» ապագա՝ հույս ունենալով, որ այնտեղ իրենց սպասվում է իսկական արկածներով լի կյանք։  

2051

Լուսնային հսկայական, չյուրացված տարածքները տրվում են երկրային գաղութարարներին։ Գաղութները կառավարվում են ռոբոտների կողմից և գտնվում են լրիվ ինքնապահովման վիճակում, իսկ Երկրից տեղափոխված բնաչության հիմքը կազմում են տարեցները, ովքեր հույս ունեն լուսնային թուլացած ձգողականության պայմաններում ապրել ավելի երկար։ 

2061

Գալեա գիսաստղի վերադարձը և մարդկանց առաջին վայրէջքը դրա միջուկի վրա։ 

2090

Մարդկությունը որոշում է կրկին վերադառնալ հանածո վառելիքի՝ նավթի, գազի լայնամասշտաբ այրմանը։ Դա արվում է նոր սառցե դարաշրջանը կանխելու նպատակով, ինչը անպայման տեղի կունենար, եթե ածխածնի երկօքսիդի արտահոսքը շարունակվեր նույն արագությամբ։ Շնորհիվ ձեռնարկված միջոցառումների՝ մոլորակը մուտք է գործում Գլոբալ տաքացման դարաշրջան։ 

2095

Իսկական «տիեզերական շարժիչի» հայտնագործումը (յուրատեսակ ռեակտիվ համակարգ, որը «ետ է մղվում» տարածություն-ժամանակ բուն կառուցվածքի կողմից) խաչ է քաշում հրթիռների վրա՝ թույլ տալով իրապես հասնել այնպիսի արագությունների, որոնք մոտ են լույսի արագությանը։ Մարդկանց առաջին արշավախմբերն ուղևորվում են դեպի մոտակա աստղերի հեռանկարային մոլորակային համակարգեր, որտեղ մինչ այդ այցելել ու հետազոտություններ էին կատարել զոնդերով ռոբոտները։ 

2100

Պատմությունը սկսվում է...

թարգմանությունը՝ Անուշ Բաբայանի 
«Մշակութային Հրապարակ» ամսաթերթ

ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ» «Բիթլզ» «Դավիթ Բեկ» «Զարե» «Լուսավոր ապագան» «Կին» փառատոն «Կինոարվեստ» մատենաշար «Հայֆիլմ» «Նռան գույնը» «Ռոլան» կինոփառատոն «Սոսե» «Սոսե» կինոփառատոն «Օսկար» 20֊ականներ 30-ականներ 40-ականներ 50-ականներ 60-ականներ 70-ականներ 80֊ականներ 90֊ականներ Adami BBC Disney GAIFF Pro Kinoversus VQuick հավելված Աբաս Քիարոսթամի Ագաթա Քրիստի Ագնեշկա Հոլանդ Ադել Ալ Պաչինո Ալան Ջ․ Պակուլա Ալան Փարքեր Ալբեր Ռեմի Ալբեր Քամյու Ալբերտ Էյնշտեյն Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու Ալեխանդրո Խոդորովսկի Ալեն Գրանժերար Ալեն Դելոն Ալեն Ռենե Ալեքսանդր Դովժենկո Ալեքսանդր Դրանկով Ալեքսանդր Խանժոնկով Ալեքսանդր Կոտտ Ալիս Գի-Բլաշե Ալիսիա Վիկանդեր Ալֆրեդ Հիչքոկ Ակի Կաուրիսմյակի Ակիրա Կուրոսավա Աղասի Այվազյան Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար Այցեքարտ Անահիտ Հակոբյան Անդրե Մորուա Անդրեյ Զվյագինցև Անդրեյ Կոնչալովսկի Անդրեյ Պլախով Անդրեյ Տարկովսկի Անիտա Էկբերգ Անյես Վարդա Անն Վյազեմսկի Աննա Կարինա Աննա Մանիանի Աննա Մելիքյան Աննի Ժիրարդո Անուկ Էմե Անուշ Բաբայան Անջեյ Ժուլավսկի Անջեյ Վայդա Անտոն Դոլին Անտոնիո Բանդերաս Անտոնիո Մենեգետտի Անրի Վերնոյ Անրի-Ժորժ Կլուզո ապրիլ Առնո Բաբաջանյան Ավա Գարդներ Ավետիք Իսահակյան Ավրորա Մարդիգանյան Ատոմ Էգոյան Արա Գյուլեր Արամ Ավետիս Արամ Խաչատրյան Արամ Հակոբյան Արամ Պաչյան Արարատ Արգելված կինոարվեստ Արթուր Մեսչյան Արթուր Քլարկ Արման Հարությունյան Արման Մանարյան Արմեն Հովհաննիսյան Արմեն Ջիգարխանյան Արմինե Նազարյան Արուն Քարթիք Արտավազդ Փելեշյան Բասթեր Կիտոն Բարձրորակ կինո [8] Բեթ Դևիս Բելա Տարր Բեն Աֆլեք Բեն Քինգսլի Բեն-Հուր Բենեդիկտ Քամբերբեթչ Բենեթ Միլլեր Բեռնարդո Բերտոլուչի Բերթ Լանկաստեր Բերտրան Բլիե Բիբի Անդերսոն Բիլ Մյուրեյ Բիլլի Ուայլդեր Բլեյք Էդվարդս Բյորկ Բոբ Ֆոսի Բորիս Կաուֆման Բրայան Սինգեր Բրեդ Փիթ Բրիջիտ Բարդո Գաբրիել Գարսիա Մարկես Գայանե Թադևոսյան Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ Գերի Քուփեր Գերի Օլդմեն Գիլյերմո դել Տորո Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր Գիտաֆանտաստիկ կինո Գլխավոր Գլուխգործոցներ [10] Գյունտեր Գրաս Գոդֆրի Ռեջիո Գրախոսական Գրեգորի Պեկ Գրետա Գարբո Գրիգորի Կոզինցև Գրողները կինոյում Դալթոն Տրամբո Դալիդա Դակոտա Ֆանինգ Դանիել Բըրդ Դանիել Դարիո Դասթին Հոֆման Դարեն Արոնոֆսկի Դարիո Արջենտո դեկտեմբեր Դեն Բրաուն Դենի Վիլնյով Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն Դերասանի վարպետություն Դևիդ Բոուի Դևիդ Լին Դևիդ Լինչ Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ Դևիդ Քրոնենբերգ Դևիդ Օուեն Ռասել Դևիդ Ֆինչեր Դիանա Կարդումյան Դիմանկար Դինո Բուցցատի Դինո Ռիզի Դմիտրի Կեսայանց Դյուկ Էլինգթոն Դոն Կիխոտ Դոնալդ Սազերլենդ Դովժենկո Դուգլաս Ֆերբենքս Եժի Կավալերովիչ Եվա Գրին Եվրոպական կինոակադեմիա Երևանի «Գյոթե կենտրոն» Երիտասարդական կինոալիք Երկխոսություն Էդդի Ռեդմեյն Էդիտ Պիաֆ Էդմոնդ Քեոսայան Էդվարդ Հոփեր Էդվարդ Նորթոն Էդրիան Բրոուդի Էլեն Հակոբյան Էլթոն Ջոն Էլիա Կազան Էլիզաբեթ Թեյլոր Էլիո Պետրի Էլլա Ֆիցջերալդ Էլվիս Փրեսլի Էմի Ադամս Էմիլ Զոլա Էմիլի Բլանթ Էմիլի Դիքինսոն Էմիր Կուստուրիցա Էյզենշտեյն Էնդի Ուորհոլ Էնթոնի Հոփքինս Էնթոնի Քուին Էնիո Մորիկոնե Էննի Լեյբովից Էնրիկա Անտոնիոնի Էռնեստ Հեմինգուեյ Էռնստ Լյուբիչ Էտալոն 11 Էտորե Սկոլա Էրիկ Կլեպտոն Էրիկ Ռոմեր Էրմլեր Թենգիզ Աբուլաձե Թենեսի Ուիլյամս Թեո Անգելոպուլոս Թերենս Դևիս Թերենս Մալիք Թերի Գիլիամ Թերի Ջորջ Թիերի Կոքլե Թիլդա Սուինթոն Թիմ Բարթոն Թիմուր Բեկմամբետով Թիփի Հեդրեն Թոմ Հենքս Թոմ Սելեք Թոմ Քրուզ Թոմ Ֆորդ Ժակ Անդրեասյան Ժակ Բեքեր Ժակ Բրել Ժակ Դերիդա Ժակ Տատի Ժակլին Բիսեթ Ժան Բոդրիյար Ժան Գաբեն Ժան Թաթլյան Ժան Կոկտո Ժան Մարե Ժան Ռենո Ժան Ռենուար Ժան Ռուշ Ժան Վիգո Ժան-Լյուկ Գոդար Ժան-Լուի Տրենտինյան Ժան-Կլոդ Կարիեր Ժան-Պիեռ Դարդեն Ժան-Պիեռ Լեո Ժան-Պիեռ Կասել Ժան-Պիեռ Մելվիլ Ժան-Պոլ Բելմոնդո Ժան-Պոլ Սարտր Ժաննա Մորո Ժերար Դեպարդիե Ժերար Ֆիլիպ Ժորժ Կառվարենց Ժորժ Մելիես Ժորժ Ֆրանժու Ժուլյետ Բինոշ Իգոր Ստրավինսկի Իզաբել Յուպեր Իզաբելլա Ռոսելինի Իթան և Ջոել Քոեններ Ինգմար Բերգման Ինգրիդ Բերգման Իննա Սահակյան Ինոկենտի Սմոկտունովսկի Իոսիֆ Բրոդսկի Իվ Մոնտան Իվ Սեն Լորան Իրադարձություններ Իրանցի ռեժիսորներ Լավ կինո [7] Լավագույն ֆիլմեր Լարս ֆոն Թրիեր Լեհական կինո Լեոնարդո դի Կապրիո Լեոնիդ Ենգիբարյան Լև Ատամանով Լև Գրիշին Լևոն Աթոյանց Լիլիթ Աղաջանյան Լիլիթ Բեգլարյան Լինդսեյ Անդերսոն Լինո Վենտուրա Լիվ Թայլեր Լիվ Ուլման Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա Լյուկ Դարդեն Լոուրենս Օլիվիե Լորեն Բեքոլ Լորենցո Քուին Լուի Արմսթրոնգ Լուի Գարել Լուի դը Ֆյունես Լուի Մալ Լուիս Բունյուել Լուկա Գուադանյինո Լուկինո Վիսկոնտի Խավիեր Բարդեմ Խմբագրի ընտրությունը Խուլիո Մեդեմ Ծիրանի ծառ Կալատոզով Կաձուո Իսիգուրո Կաննի կինոփառատոն Կառլ Գուստավ Յունգ Կառլ Թեոդոր Դրեյեր Կառլ Լագերֆելդ Կառլոս Ռեյգադաս Կառլոս Սաուրա Կատրին Դընյով Կատրին Ռոբ-Գրիե Կարեն Ավետիսյան Կարեն Շահնազարով Կարևոր Կարո Հալաբյան Կենձի Միձոգուտի Կիմ Նովակ Կինոաֆորիզմ Կինոերաժշտություն Կինոիլյուստրացիաներ կինոմոնտաժ Կինոյի պատմություն Կինոն և նորաձևությունը Կինոնորություններ կինոուղեցույց Կինոպատկերասրահ Կինովարկանիշ Կինովերսուս TV Կինոօրացույց Կիրիլ Միխանովսկի Կիրստեն Դանստ Կլաուդիա Կարդինալե Կլաուս Կինսկի Կլարկ Գեյբլ Կլոդ Լելուշ Կլոդ Շաբրոլ Կլոդ Սոտե Կնուտ Համսուն Կշիշտոֆ Զանուսի Կշիշտոֆ Կեսլևսկի Կոբո Աբե Կոկո Շանել Կուլեշով Կուրտ Վոնեգուտ Համեդ Սոլեյմանզադե Համո Բեկնազարյան Համր կինո Համր կինոյի աստղերը Համֆրի Բոգարտ Հայ կինոգործիչներ Հայաո Միյաձակի Հայկ Մանուկյան Հայկական կերպարներ Հայկական կինո Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5] Հասմիկ Կարապետյան Հարիսոն Ֆորդ Հարոլդ Լլոյդ Հարվի Քեյթել Հարցազրույց Հեդի Լամար Հելմուտ Բերգեր Հելմուտ Նյուտոն Հենինգ Կառլսեն Հենրի Ֆոնդա Հենրիկ Հովհաննիսյան Հենրիկ Մալյան Հետադարձ հայացք Հիանալի ֆիլմեր [8.5] Հիրոսի Տեսիգահարա Հոդվածներ Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները Հոու Սյաո-Սյան Հովհաննես Վարդումյան Հովսեփ Քարշ հունվար Հրայր Խաչատրյան Հրապարակախոսություն և մամուլ Ճապոնացի ռեժիսորներ Մալքոլմ ՄըքԴաուել Մահաթմա Գանդի Մայա Դերեն Մայք Նիքոլս Մայքլ Գրանդաջ Մայքլ Դուգլաս Մայքլ Հակոբյան Մայքլ Ջեքսոն Մայքլ Փաուել Մայքլ Քեյն Մայքլ Քյորթիս Մանե Բաղդասարյան Մառլեն Դիտրիխ Մառլոն Բրանդո Մասակի Կոբայասի Մարդիկ և փաստեր Մարդիկ Մարտին Մարի Լաֆորե Մարիա Կալաս Մարինա Վլադի Մարինա Ցվետաևա Մարկո Ֆեռերի Մարշա Հանթ Մարչելո Մաստրոյանի Մարսել Կառնե Մարտին Լյութեր Քինգ Մարտին Սկորսեզե Մարտիրոս Սարյան Մեգ Ռայան Մեթ Դեյմոն Մեթ Դիլոն Մել Գիբսոն Մեծերը՝ արվեստի մասին Մեկ Կադր մեջբերումներ Մերի Փոփինս Մերիլ Սթրիփ Մերիլին Մոնրո Միգել Սապոչնիկ Միլան Կունդերա Միլոշ Ֆորման Միխալիս Կակոյանիս Միխայել Հանեկե Միխայիլ Բուլգակով Միխայիլ Գալուստյան Միխայիլ Կալատոզով Միշել Լեգրան Միշել Հազանավիչուս Միշել Մորգան Միշել Ուիլյամս Միշել Պիկոլի Միշել Փֆայֆեր Միրեյ Դարկ Միրեյ Մաթյո Միք Ջագեր Միքայել Թարիվերդիև Միքելանջելո Անտոնիոնի Միքի Ռուրք Մհեր Մկրտչյան Մոhսեն Մախմալբաֆ Մոնիկա Բելուչի Մոնիկա Վիտի Մորիս Շևալիե Մորիս Ռոնե Մուհամեդ Ալի Մուսա Յան Շվանկմայեր Յան Ֆլեմինգ Յասուձիրո Օձու Յոս Սթելինգ Յուլ Բրիներ Յուրի Գագարին Յուրի Նիկուլին Նագիսա Օսիմա Նատալի Փորթման Նարե Մկրտչյան Ներսես Հովհաննիսյան Նիկիտա Միխալկով Նիկոս Կազանձակիս Նինո Ռոտա Նիքոլ Քիդման Նկարահանման հրապարակ Նշանավոր զույգերը Նոյեմբերին ծնված հայտնիները Նոր ալիք Նումի Ռապաս Նունե Մանուկյան Նուրի Բիլգե Ջեյլան ՆՓԱԿ Շանտալ Աքերման Շառլ Ազնավուր Շառլոթ Գենսբուր Շատ լավ ֆիլմեր [7.5] Շերոն Թեյթ Շոն Փեն Շոն Քոների Շուշան Փիրումյան Ուես Անդերսոն Ուիթ Սթիլման Ուիլ Սմիթ Ուիլեմ Դեֆո Ուիլյամ Շեքսպիր Ուիլյամ Ուայլեր Ուիլյամ Սարոյան Ումբերտո Էկո Ունա Չապլին Ուոլթ Դիսնեյ Չառլզ Բուկովսկի Չառլզ Բրոնսոն Չառլզ Դիքենս Չառլզ Չապլին Չառլի Չապլին Չեխական նոր ալիք Չեկի Կարիո Պաբլո Պիկասո Պաոլո Սորենտինո Պաուլո Կոելյո Պավել Արսենով Պեդրո Ալմոդովար Պենելոպա Կրուս Պիեռ Բարու Պիեռ Կարդեն Պիեռ Պաոլո Պազոլինի Պիեռ Ռիշար Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար Պիետրո Մարչելո Պուդովկին Ջանկառլո Ջանինի Ջարեդ Լեթո Ջեյմս Դին Ջեյմս Ստյուարտ Ջեյմս Քեմերոն Ջեյն Բիրկին Ջեյն Օսթին Ջեյսոն Շվարցման Ջեյսոն Ռոբարդս Ջեյք Ջիլենհոլ Ջենիս Ջոփլին Ջենիֆեր Լոուրենս Ջերալդին Չապլին Ջերեմի Այրոնս Ջեք Լոնդոն Ջեք Նիքոլսոն Ջեք Ուորներ Ջեքի Չան Ջեքի Քուգան Ջիմ Ջարմուշ Ջինա Լոլոբրիջիդա Ջինա Ռոուլենդս Ջո Բեռլինգեր Ջոան Վուդվորդ Ջոան Քրոուֆորդ Ջոզեֆ Լոուզի Ջոն Կասավետիս Ջոն Մալկովիչ Ջոն Սթեյնբեք Ջոն Տուրտուրո Ջոն Տրավոլտա Ջոն Ֆորդ Ջոնի Դեփ Ջոնի Հոլիդեյ Ջորջ Լուկաս Ջորջ Օրուել Ջորջո Ագամբեն Ջորջո Սթրելեր Ջուդ Լոու Ջուզեպե Տորնատորե Ջուլիանա Մուր Ջուլյետա Մազինա Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր Ռաֆայել Ներսիսյան Ռաֆայել Պապովյան Ռեյ Բրեդբերի Ռենատո Սալվատորի Ռենե Կլեր Ռիդլի Սքոթ Ռիշարդ Բուգայսկի Ռիչարդ Աթենբորո Ռիտա Հեյվորթ Ռյունոսկե Ակուտագավա Ռոբ Մարշալ Ռոբեր Բրեսոն Ռոբեր Օսեյն Ռոբերտ դե Նիրո Ռոբերտ Զեմեկիս Ռոբերտ Ռեդֆորդ Ռոբերտ Ռոդրիգես Ռոբերտ Վինե Ռոբերտո Ռոսելինի Ռոբին Ուիլյամս Ռոզա Պետրոսյան Ռոլան Բարտ Ռոլան կինոփառատոն Ռոման Բալայան Ռոման Պոլանսկի Ռոմի Շնայդեր Ռոն Հովարդ Ռոս Բաղդասարյան Ռուբեն Գևորգյանց Ռուբեն Մամուլյան Ռուդոլֆ Վալենտինո Ռունի Մարա Ռուփերթ Էվերեթ Ռոք Հադսոն Սաթենիկ Հակոբյան Սաթյաջիտ Ռայ Սալվադոր Դալի Սարիկ Անդրեասյան Սեմ Մենդես Սեմ Պեկինպա Սեմուել Բեքեթ Սեպտեմբեր Սերգեյ Դովլաթով Սերգեյ Էյզենշտեյն Սերգեյ Իսրայելյան Սերգեյ Փարաջանով Սերժ Գենսբուր Սերջիո Լեոնե Սև հայելի Սթենլի Կուբրիկ Սթենլի Կրամեր Սթիվ ՄըքՔուին Սթիվեն Զաիլյան Սթիվեն Հոքինգ Սթիվեն Սոդերբերգ Սթիվեն Սփիլբերգ Սթիվեն Քինգ Սիդնի Լյումետ Սիլվի Վարդան Սիլվիա Պլատ Սիմոն Աբգարյան Սիմոնա դը Բովուար Սիմոնա Սինյորե Սինդբադ ՍինեՄիտք Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ… Սլավոյ Ժիժեկ Սյուզան Զոնթագ Սոնա Կարապողոսյան Սոս Սարգսյան Սոսե Սոֆի Լորեն Սոֆի Մարսո Սոֆյա Կոպոլա Սվեն Նյուկվիստ Ստալկեր Սցենար Սփենսեր Թրեյսի Սքարլեթ Յոհանսոն Վալերիո Ձուրլինի Վահե Հակոբյան Վահրամ Բաբայան Վահրիճ Բախչանյան Վան Հեֆլին Վավերագրական ֆիլմեր Վարպետության դասեր Վել Էյվերի Վեյկո Իունպուու Վենետիկի կինոփառատոն Վերա Խիտիլովա Վերներ Հերցոգ Վիկտոր Էրիսե Վիմ Վենդերս Վիվիեն Լի Վիտորիո դե Սիկա Վիրնա Լիզի Վլադիմիր Բորտկո Վլադիմիր Կոսմա Վլադիմիր Վիսոցկի Վոնգ Կար-Վայ Վուդի Ալեն Վուդի Հարելսոն Տաթև Հովակիմյան Տակեշի Կիտանո Տեսանյութեր Տիգրան Նալչաջյան Տիեզերքի գաղտնիքները Տոնինո Գուերա Տոտո Տրաուբերգ Ցնցող ֆիլմեր [9] Փիթեր Գրինուեյ Փիթեր Ուստինով Փիթեր Օ'Թուլ Փինք Ֆլոյդ Փոլ Նյումեն Փոլ Վերհովեն Քեյթ Բլանշեթ Քեյթ Բոսվորթ Քեն Լոուչ Քենեթ Բրանա Քերի Գրանտ Քըրք Դուգլաս Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր Քըրք Քըրքորյան Քլինթ Իսթվուդ Քոլին Ֆերթ Քսավիե Դոլան Քվենտին Տարանտինո Քրիսթոֆեր Նոլան Քրիստիան Բեյլ Օդրի Հեփբերն Օլեգ Յանկովսկի Օլիվեր Թվիստ Օլիվեր Սթոուն Օլիվիա դը Հևիլենդ Օմար Շարիֆ Օնորե Դոմիե Օուեն Ուիլսոն Օսիպ Մանդելշտամ Օսկար Ուայլդ Օրնելա Մուտի Օրսոն Ուելս Օրվա մեջբերումը Օրվա ֆիլմը Ֆաինա Ռանևսկայա Ֆանի Արդան Ֆեդերիկո Ֆելինի Ֆերնանդել Ֆիլիպ Կաուֆման Ֆիլիպ Նուարե Ֆիլմադարան Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ Ֆոտոարխիվ Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ Ֆրանկո Ձեֆիրելլի Ֆրանսիական կինո Ֆրանսիս Վեբեր Ֆրանսուա Տրյուֆո Ֆրանց Կաֆկա Ֆրեդ Քելեմեն Ֆրեդի Մերքյուրի Ֆրենկ Կապրա Ֆրենկ Սինատրա Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու Ֆրից Լանգ Ֆրունզե Դովլաթյան
false
ltr
item
KINOVERSUS: Արթուր Քլարկ․ Կանխատեսումներ 21-րդ դարի համար
Արթուր Քլարկ․ Կանխատեսումներ 21-րդ դարի համար
2000թ․-ի նախաշեմին Քլարկը փորձ արեց պատկերել «ապագայի ժամանակագրությունը»։
https://1.bp.blogspot.com/-_vrS9jSQqz0/YT5AZ4Lc5SI/AAAAAAAAKoY/A34x3DM6H0QbCz2qbYTz_sHb2bKJLtyLACNcBGAsYHQ/w640-h502/3.png
https://1.bp.blogspot.com/-_vrS9jSQqz0/YT5AZ4Lc5SI/AAAAAAAAKoY/A34x3DM6H0QbCz2qbYTz_sHb2bKJLtyLACNcBGAsYHQ/s72-w640-c-h502/3.png
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2021/09/arthur-clarke-21-dar.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2021/09/arthur-clarke-21-dar.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Ոչինչ չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՆՅՈՒԹԵՐ Դիտել ամբողջը ԿԱՐԴԱՑԵՔ ՆԱԵՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ SEARCH ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ Ոչինչ չի գտնվել Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec հենց նոր 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Հետևում են Հետևել ՍԱ ՊՐԵՄԻՈՒՄ ՆՅՈՒԹ Է Տարածիր նյութը բացելու համար Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy