$show=home$type=grid$meta=0$rm=0$snippet=0$viewall=0$meta=0$l=0$c=5

|Ի՞ՆՉ ՖԻԼՄ ԴԻՏԵԼ_$type=three$m=0$rm=0$h=400$c=3$show=home

Սլավոյ Ժիժեկ․ «Ոչ հոլիվուդյան սցենար կյանքի ու կորոնավիրուսի մասին»

«Մենք ստիպված ենք խոստովանել, որ համաճարակները մեզ հետ կմնան անորոշ ժամանակով»։ Սլավոյ Ժիժեկ

Ինչպիսի՞ն կլինի աշխարհը կորոնավիրուսի համավարակից հետո։ Արդյո՞ք ապագան նման կլինի հոլիվուդյան ֆիլմերի հետապոկալիպտիկ սցենարի։ Թե՞ քաղաքական ու տնտեսական խնդիրների լուծումը հանրությունից պահանջում է այլ տրամաբանություն, քան աղետային մտածողության տրամաբանությունն է։ Ներկայացնում ենք սլովեն հանրահայտ փիլիսոփա, մշակութաբան ու հոգեվերլուծաբան Սլավոյ Ժիժեկի հոդվածներից մեկն այն մասին, թե մարդիկ ինչպես են ապրելու վարակակիր աշխարհում, որտեղ հարկադրված են լինելու ընտրություն կատարել համերաշխության ու շահութաբերության միջև։ Կորոնավիրուսի թեմային նվիրված նրա հոդվածաշարն առաջին անգամ լույս է տեսել 2020-ի գարնանը՝ առաջացնելով լայն արձագանք։  

Մենք հաճախ ենք լսում, թե ներկայի մեր փորձն իրական արտացոլումն է այն ամենի, ինչ մենք սովոր ենք տեսնել հոլիվուդյան հակաուտոպիաներում։ Այսպիսով, ինչպիսի՞ ֆիլմ ենք մենք հիմա դիտում։

Ամերիկացի բազմաթիվ ընկերներից հաղորդագրություն ստանալով այն մասին, որ զինախանութներն իրենց պաշարները վաճառել են շատ ավելի արագ, քան դեղատները, ես փորձեցի պատկերացնել գնորդների փաստարկները։ Հավանաբար, նրանք հանդիսանում են մարդկանց մի խումբ, որը բարեհաջող կերպով մեկուսացել է իր լավ սարքավորված տանը՝ զենքով պաշտպանելով տունը սոված ու վարակված ամբոխից, ինչպես կենդանի մեռյալների մասին ֆիլմերում է։ (Կարելի է պատկերացնել նաև սցենարի պակաս քաոսային տարբերակ․ էլիտները կփրկվեն իրենց ապաստարաններում, ինչպես Ռոլանդ Էմերիխի 2012 թվականի ֆիլմում է, որտեղ վերապրում են մի քանի հազար ընտրյալները՝ անձի համար 1 մլրդ դոլար մուտքավճարի պարագայում)։  

Կատաստրոֆիզմի այդ նույն ոճի մեջ մեկ այլ սցենար մտքումս ծնվեց այն ժամանակ, երբ կարդացի նորությունների հետևյալ վերտառությունը․ «Մահապատիժն օրինականացրած պետությունները համառորեն առաջարկում են Covid-19-ի բուժառուների համար նշանակել պահուստային դեղամիջոցներ։ Առողջապահության ոլորտի առաջատար փորձագետները ստորագրում են նամակ, որտեղ գրված է, թե ծայրահեղ անհրաժեշտ դեղամիջոցները, որոնք օգտագործվում են մահաբեր ներարկումների ժամանակ, կարող են փրկել հարյուրավոր մարդկանց կյանքեր»։ Ես միանգամից հասկացա, որ խնդիրը բուժառուների տառապանքը թեթևացնելն է և ոչ թե նրանց սպանելը։ Սակայն մի պահ հիշեցի «Կանաչ սոյլենթ» (1973) ֆիլմ-հակաուտոպիան, որտեղ գործողությունները տեղի են ունենում գերբնակեցված  հետապոկալիպտիկ Երկրում, որտեղ այդքա՜ն դեգրադացված աշխարհում կյանքի հանդեպ նողկանք զգացող տարեց քաղաքացիներին ընտրության հնարավորություն է տրվում «Աստծո տուն վերադառնալու»։ Կառավարական կլինիկայում նրանք զբաղեցնում են հարմարավետ տեղեր և նախաստեղծ բնության տեսարաններին հետևելու ընթացքում աստիճանաբար ու առանց ցավի քնեցվում են։ Երբ ամերիկացի որոշ պահպանողականներ տնտեսությունը վերականգնելու և ամերիկյան կենսակերպը փրկելու նպատակով առաջարկում են զոհել նրանց կյանքը, ում տարիքը 70-ն անց է, արդյո՞ք այս ֆիլմում ցույց տրված տարբերակը «մարդասիրական» միջոց չէ՝ դա անելու համար։  

Սակայն մենք դեռևս հեռու ենք դրանից։ Երբ կորոնավիրուսը սկսեց տարածվել, գերակա գաղափարն այն էր, թե դա կարճատև մղձավանջ է, որը կավարտվի տաք գարնան գալստյան հետ միաժամանակ, ինչպես, ռիմեյքի նման, տեղի է ունենում կարճատև գրոհների դեպքում (երկրաշարժ, պտուտահողմ և այլն)։ Այդ սցենարի գործառույթն այն է, որ մենք սկսենք գնահատել հիասքանչ հասարակությունը, որտեղ ապրում ենք։ (Այս վարկածի ենթատեսակն է մարդկությունը վերջին րոպեին փրկող գիտնականների պատմությունը, երբ վերջիններս հայտնագործում են հաջողված դեղամիջոց կամ վարակի դեմ պատվաստանյութ, այսինքն՝ մեզանից շատերի թաքուն հույսը)։ 

Հիմա, երբ մենք ստիպված ենք խոստովանել, որ համաճարակները մեզ հետ կմնան անորոշ ժամանակով և խորապես կփոխեն մեր ամբողջ կյանքը, ի հայտ է գալիս ֆիլմի մեկ ուրիշ սցենար՝ հակաուտոպիայի անվան տակ քողարկված ուտոպիա։ Վերհիշեք Քևին Քոսթների մասնակցությամբ 1997-ին նկարահանված «Փոստատարը» հետապոկալիպտիկ ֆիլմը, որի գործողությունները տեղի են ունենում 2013թ․-ին՝ մարդկային քաղաքակրթության վրա հսկայական ազդեցություն թողած և տեխնոլոգիաների մեծ մասը ոչնչացրած մի չճշգրտվող հետապոկալիպտիկ իրադարձությունից 15 տարի անց։ Սա մի պատմություն է անանուն թափառականի մասին, ով գտնում է ամերիկացի փոստային օպերատորի հին համազգեստ և սկսում է փոստը բաժանել ցաքուցրիվ գյուղերի միջև՝ ձևացնելով, թե հանդես է գալիս «Վերականգնված Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների» անունից։ Մյուսները սկսում են նրան ընդօրինակել, և աստիճանաբար, այդ խաղի շնորհիվ, վերստին ձևավորվում է Միացյալ Նահանգների բազային ինստիտուցիոնալ ցանցը։ Ապոկալիպտիկ ավերածության զրոյական կետից սկիզբ առնող ուտոպիան հենց նույն Ամերիկան է, պարզապես՝ իր հետմոդեռնիստական ավելորդություններից մաքրված․ չափը պահպանող հասարակություն, որտեղ ամբողջությամբ վերականգնված են մեր կյանքի հիմնական արժեքները։ 

Այս բոլոր սցենարներում բացակայում է կորոնավիրուսի համաճարակին առնչվող մի տարօրինակ բան, այն է՝ դրա ոչ ապոկալիպտիկ բնույթը։ Սա ապոկալիպսիս չէ մեր աշխարհի լիակատար ոչնչացման սովորական իմաստով, և, առավել ևս, սա ապոկալիպսիս չէ մինչ օրս թաքնված ինչ-որ ճշմարտության բացահայտման սկզբնական իմաստով։ Այո, մեր աշխարհը քանդվում է, պարզապես այդ գործընթացը շարունակվում է առանց ավարտի։ Երբ վարակվածների ու մահացածների թիվն աճում է, մեր լրատվամիջոցները մտորում են, թե մենք որքանով ենք հեռու լարվածության գագաթնակետից․ մենք արդեն այդ կետո՞ւմ ենք, թե՞ դա տեղի կունենա մեկ կամ երկու շաբաթ անց։ Մենք բոլորս անհամբերությամբ սպասում ենք համաճարակի գագաթնակետին, ասես այդ գագաթնակետին հաջորդելու է հետզհետե վերադարձը դեպի սովորական կյանք, մինչդեռ ճգաժամը միայն երկարաձգվում է։ 

Թերևս, մեզ անհրաժեշտ է համարձակություն ունենալ և համաձայնել այն իրողության հետ, որ մենք մնալու ենք վարակակիր աշխարհում, որին սպառնում են համաճարակներն ու շրջակա միջավայրի ավերածությունները։ Թերևս, եթե նույնիսկ վարակի դեմ պատվաստանյութը հայտնաբերվի, մենք շարունակենք ապրել նոր համաճարակային կամ բնապահպանական աղետի սպառնալիքի տակ։ Հիմա մենք արթնանում ենք այն ցնորքներով, թե համաճարակը կգոլորշիանա ամառային տապի մեջ։ Գոյություն չունի իրավիճակից դուրս գալու երկարաժամկետ հստակ ծրագիր։ Միակ քննարկումը հիմա այն է, թե ինչպես հետզհետե թուլացնեն սահմանափակումները։ Երբ համաճարակը, վերջիվերջո, նահանջի, մենք կլինենք չափից դուրս հյուծված՝ դա վայելել կարողանալու համար։ Ինչպիսի՞ սցենար է սա ենթադրում։ Հետևյալ տողերը ապրիլի սկզբին երևացել են բրիտանական խոշոր օրաթերթերից մեկում՝ ընդհանուր գծերով նկարագրելով հավանական պատմությունը․ «Անհրաժեշտ է քննարկել արմատական բարեփոխումները՝ ամբողջովին վերանայելով վերջին չորս տասնամյակի քաղաքական ուղղվածությունը։ Կառավարությունները պետք է ավելի ակտիվ դերակատարում ունենան տնտեսության մեջ։ Նրանք պետք է պետական ծառայությունները դիտարկեն որպես ներդրումներ և ոչ թե որպես պարտականություններ, պետք է փնտրեն միջոցներ՝ աշխատաշուկաներն ավելի անվտանգ դարձնելու համար։ Բարիքների վերատեղաբաշխումը վերստին կլինի օրակարգում, տարեցների ու հարուստների արտոնությունները կդրվեն հարցականի տակ։ Քաղաքական նախաձեռնությունները, որոնք մինչև վերջերս համարվում էին էքսցենտրիկ, օրինակ՝ բազային շահույթը և հարստության համար հարկերը, պիտի լինեն համակցության մեջ»։ 

Սա բրիտանական լեյբորիստական մանիֆեստի վերաֆրազավորո՞ւմն է։ Ոչ, սա հատված է Financial Times-ի խմբագրականից։ Բիլլ Գեյթսը այդ նույն ոգով կոչ է անում «գլոբալ մոտեցում» ցուցաբերել այս հիվանդության հետ պայքարում և նախազգուշացնում է, որ եթե վարակը սկսի ազատորեն տարածվել զարգացող երկրներում, ապա դա կարտացոլվի նաև ավելի հարուստ երկրների վրա և կախտահարի դրանք հետագա ալիքների դեպքում․ «Նույնիսկ եթե հարուստ երկրներին հաջողվի դանդաղեցնել հիվանդացությունը հաջորդող մի քանի ամիսների ընթացքում, Covid-19-ը, միևնույն է, կարող է վերադառնալ, եթե համավարակը բավականաչափ լուրջ լինի այլ վայրերում։ Թերևս, սա սոսկ ժամանակի խնդիր է, երբ մոլորակի մի մասը վարակում է մյուսին։ Ես կապիտալիզմի մեծ կողմնակիցն եմ, բայց որոշ շուկաներ համավարակի պայմաններում պարզապես չեն գործում ինչպես հարկն է, և կենսականորեն կարևոր ապրանքների շուկան դրա վառ օրինակն է»։ 

Ողջունում եմ այս կանխատեսումներն ու առաջարկությունները՝ ում շուրթերից էլ որ լսվեն, բայց դրանք չափից դուրս համեստ են․ պահանջվում է շատ ավելին։ Բազային մակարդակի վրա մենք պիտի շրջանցենք շահութաբերության տրամաբանությունը և սկսենք մտածել հասարակության՝ հանուն սեփական կենսագործունեության շարունակության սեփական ռեսուրսները մոբիլիզացնելու մասին։ Մենք ունենք բավականաչափ ռեսուրս, խնդիրն այն է, որ այդ ռեսուրսը բաժանվի ուղղակիորեն՝ շուկայական տրամաբանությունից դուրս։ Առողջապահությունը, համաշխարհային բնապահպանությունը, սննդամթերքի արտադրությունն ու տեղաբաշխումը, ջրամատակարարումն ու էներգամատակարարումը, համացանցի ու հեռախոսների անխափան աշխատանքը՝ այս ամենը պիտի մնա, մնացյալը երկրորդական է։    

Սա ենթադրում է նաև պետությունների պարտավորությունն ու իրավունքը՝ մոբիլիզացնելու մարդկանց։ Նրանք հիմա խնդիր ունեն Ֆրանսիայում (և ոչ միայն Ֆրանսիայում)։ Հիմա գարնանային բանջարեղենի ու մրգերի բերքահավաքի ժամանակն է, և սովորաբար հազարավոր սեզոնային աշխատողներ գալիս են Իսպանիայից ու այլ երկրներից։ Բայց քանի որ սահմանները հիմա փակ են, ո՞վ պիտի դա անի։ Ֆրանսիան արդեն կամավորներ է փնտրում օտարերկրյա բանվորներին փոխարինելու համար, բայց ի՞նչ կլինի, եթե բավականաչափ թվով մարդիկ չգտնվեն։ Սնունդն անհրաժեշտ է, հետևաբար՝ արդյո՞ք ուղղակի մոբիլիզացիան կարող է լինել միակ միջոցը։ 

Ինչպես պարզ ու հստակ ասել է Ալենկա Զուպանչիչը (սլովեն հայտնի փիլիսոփա և հոգեվերլուծաբան – խմբ․), եթե համավարակի նկատմամբ վերաբերմունքը լիակատար համերաշխության պայմաններում կարող է հասցնել ավելի մեծ վնաս, քան բուն համավարակը, մի՞թե դա չի վկայում այն մասին, որ այդօրինակ համերաշխությանն աջակցել չկարողացող հասարակության ու տնտեսության մեջ ինչ-որ բան սարսափելիորեն սխալ է։ Ինչո՞ւ պիտի ընտրություն կատարես համերաշխության ու տնտեսության միջև։ Մի՞թե այդ այլընտրանքին տրված մեր պատասխանը չպիտի համընկնի «սո՞ւրճ, թե՞ թեյ, այո՛, խնդրեմ» ընտրությանը։ Կարևոր չէ, թե մենք ինչպես կանվանենք մեզ անհրաժեշտ նոր հասարակարգը՝ կոմունի՞զմ, թե՞ համատեղ իմունիտետ (communism or co-immunism), ինչպես դա անում է Փիթեր Սլոթերդեյքը (կոլեկտիվ կազմակերպված իմունիտետ վարակային գրոհների դեմ)․ էությունը մնում է նույնը։  

Այս իրականությունը չի հետևի երևակայական կինոսցենարներից ոչ մեկին, բայց մեզ ծայրահեղ անհրաժեշտ են նոր սցենարներ, նոր պատմություններ, որոնք կապահովեն յուրատեսակ կոգնիտիվ քարտեզագրում, ռեալիստական և, միաժամանակ, ոչ աղետային այն զգացողությունը, թե ո՛ր ուղղությամբ պիտի շարժվենք։ Մեզ պետք է հույսի հորիզոն։ Մեզ պետք է նոր հետհամավարակային Հոլիվուդ։ 

թարգմանությունը՝ Անուշ Բաբայանի
«Մշակութային Հրապարակ» ամսաթերթ

COMMENTS

[ԽՄԲԱԳՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ]$type=one$count=3$meta=0$hide=home$label=0

Имя

«Ամարկորդ»,1,«Բիթլզ»,1,«Դավիթ Բեկ»,1,«Զարե»,1,«Լուսավոր ապագան»,1,«Կին» փառատոն,3,«Կինոարվեստ» մատենաշար,3,«Հայֆիլմ»,1,«Նռան գույնը»,2,«Ռոլան» կինոփառատոն,1,«Սոսե»,1,«Սոսե» կինոփառատոն,8,«Օսկար»,2,20֊ականներ,1,30-ականներ,1,40-ականներ,1,50-ականներ,1,60-ականներ,1,70-ականներ,1,80֊ականներ,1,90֊ականներ,1,Adami,3,BBC,1,Disney,2,GAIFF Pro,1,Kinoversus,3,VQuick հավելված,2,Աբաս Քիարոսթամի,3,Ագաթա Քրիստի,1,Ագնեշկա Հոլանդ,1,Ադել,1,Ալ Պաչինո,4,Ալան Ջ․ Պակուլա,1,Ալան Փարքեր,1,Ալբեր Ռեմի,1,Ալբեր Քամյու,1,Ալբերտ Էյնշտեյն,1,Ալեխանդրո Գոնսալես Ինյարիտու,2,Ալեխանդրո Խոդորովսկի,1,Ալեն Գրանժերար,1,Ալեն Դելոն,10,Ալեն Ռենե,3,Ալեքսանդր Դովժենկո,1,Ալեքսանդր Դրանկով,1,Ալեքսանդր Խանժոնկով,1,Ալեքսանդր Կոտտ,1,Ալիս Գի-Բլաշե,1,Ալիսիա Վիկանդեր,1,Ալֆրեդ Հիչքոկ,11,Ակի Կաուրիսմյակի,2,Ակիրա Կուրոսավա,9,Աղասի Այվազյան,1,Ամերիկյան կինոքննադատների ազգային խորհուրդ,1,Ամերիկյան ֆիլմերի ցուցաշար,1,Այցեքարտ,3,Անահիտ Հակոբյան,1,Անդրե Մորուա,1,Անդրեյ Զվյագինցև,1,Անդրեյ Կոնչալովսկի,2,Անդրեյ Պլախով,1,Անդրեյ Տարկովսկի,16,Անիտա Էկբերգ,1,Անյես Վարդա,1,Անն Վյազեմսկի,1,Աննա Կարինա,1,Աննա Մանիանի,4,Աննա Մելիքյան,2,Աննի Ժիրարդո,2,Անուկ Էմե,4,Անուշ Բաբայան,57,Անջեյ Ժուլավսկի,2,Անջեյ Վայդա,6,Անտոն Դոլին,1,Անտոնիո Բանդերաս,1,Անտոնիո Մենեգետտի,1,Անրի Վերնոյ,8,Անրի-Ժորժ Կլուզո,3,ապրիլ,1,Առնո Բաբաջանյան,2,Ավա Գարդներ,1,Ավետիք Իսահակյան,1,Ավրորա Մարդիգանյան,1,Ատոմ Էգոյան,6,Արա Գյուլեր,1,Արամ Ավետիս,7,Արամ Դովլաթյան,5,Արամ Խաչատրյան,5,Արամ Հակոբյան,6,Արամ Պաչյան,3,Արարատ,1,Արգելված կինոարվեստ,1,Արթուր Մեսչյան,1,Արթուր Քլարկ,1,Արման Հարությունյան,5,Արման Մանարյան,1,Արմեն Հովհաննիսյան,1,Արմեն Ջիգարխանյան,1,Արմինե Նազարյան,14,Արուն Քարթիք,1,Արտավազդ Փելեշյան,6,Բասթեր Կիտոն,2,Բարձրորակ կինո [8],14,Բեթ Դևիս,1,Բելա Տարր,2,Բեն Աֆլեք,1,Բեն Քինգսլի,1,Բեն-Հուր,1,Բենեդիկտ Քամբերբեթչ,1,Բենեթ Միլլեր,1,Բեռնարդո Բերտոլուչի,7,Բերթ Լանկաստեր,3,Բերտրան Բլիե,1,Բիբի Անդերսոն,1,Բիլ Մյուրեյ,2,Բիլլի Ուայլդեր,1,Բլեյք Էդվարդս,1,Բյորկ,1,Բոբ Ֆոսի,1,Բորիս Կաուֆման,1,Բրայան Սինգեր,1,Բրեդ Փիթ,1,Բրիջիտ Բարդո,3,Գաբրիել Գարսիա Մարկես,3,Գայանե Թադևոսյան,4,Գեորգ Վիլհելմ Պաբստ,1,Գերի Քուփեր,1,Գերի Օլդմեն,2,Գիլյերմո դել Տորո,1,Գիտահանրամատչելի ֆիլմեր,2,Գիտաֆանտաստիկ կինո,1,Գլխավոր,61,Գլուխգործոցներ [10],15,Գյունթեր Գրաս,1,Գյունտեր Գրաս,1,Գոդֆրի Ռեջիո,2,Գրախոսական,55,Գրեգորի Պեկ,2,Գրետա Գարբո,3,Գրիգորի Կոզինցև,2,Գրողները կինոյում,4,Դալթոն Տրամբո,1,Դալիդա,1,Դակոտա Ֆանինգ,1,Դանիել Բըրդ,1,Դանիել Դարիո,1,Դասթին Հոֆման,5,Դարեն Արոնոֆսկի,1,Դարիո Արջենտո,1,դեկտեմբեր,1,Դեն Բրաուն,1,Դենի Վիլնյով,2,Դենիզ Գամզե Էրգյուվեն,1,Դերասանի վարպետություն,2,Դևիդ Բոուի,2,Դևիդ Լին,1,Դևիդ Լինչ,7,Դևիդ Ուորք Գրիֆիթ,1,Դևիդ Քրոնենբերգ,2,Դևիդ Օուեն Ռասել,1,Դևիդ Ֆինչեր,2,Դիանա Կարդումյան,1,Դիմանկար,49,Դինո Բուցցատի,1,Դինո Ռիզի,1,Դմիտրի Կեսայանց,1,Դյուկ Էլինգթոն,1,Դոն Կիխոտ,1,Դոնալդ Սազերլենդ,1,Դովժենկո,1,Դուգլաս Ֆերբենքս,1,Եժի Կավալերովիչ,2,Եվա Գրին,2,Եվրոպական կինոակադեմիա,1,Երևանի «Գյոթե կենտրոն»,1,Երիտասարդական կինոալիք,1,Երկխոսություն,1,Էդդի Ռեդմեյն,1,Էդիտ Պիաֆ,2,Էդմոնդ Քեոսայան,1,Էդվարդ Հոփեր,1,Էդվարդ Նորթոն,1,Էդրիան Բրոուդի,2,Էլեն Հակոբյան,4,Էլթոն Ջոն,1,Էլիա Կազան,2,Էլիզաբեթ Թեյլոր,2,Էլիո Պետրի,1,Էլլա Ֆիցջերալդ,1,Էլվիս Փրեսլի,1,Էմի Ադամս,1,Էմիլ Զոլա,1,Էմիլի Բլանթ,1,Էմիլի Դիքինսոն,1,Էմիր Կուստուրիցա,6,Էյզենշտեյն,2,Էնդի Ուորհոլ,2,Էնթոնի Հոփքինս,1,Էնթոնի Քուին,7,Էնիո Մորիկոնե,6,Էննի Լեյբովից,1,Էնրիկա Անտոնիոնի,1,Էռնեստ Հեմինգուեյ,3,Էռնստ Լյուբիչ,1,Էտալոն 11,1,Էտորե Սկոլա,2,Էրիխ Ֆրոմ,1,Էրիկ Կլեպտոն,1,Էրիկ Ռոմեր,1,Էրմլեր,1,Թենգիզ Աբուլաձե,1,Թենեսի Ուիլյամս,1,Թեո Անգելոպուլոս,7,Թերենս Դևիս,1,Թերենս Մալիք,1,Թերի Գիլիամ,2,Թերի Ջորջ,1,Թիերի Կոքլե,1,Թիլդա Սուինթոն,1,Թիմ Բարթոն,2,Թիմուր Բեկմամբետով,1,Թիփի Հեդրեն,1,Թոմ Հենքս,3,Թոմ Սելեք,1,Թոմ Քրուզ,1,Թոմ Ֆորդ,1,Ժակ Անդրեասյան,1,Ժակ Բեքեր,1,Ժակ Բրել,1,Ժակ Դերիդա,1,Ժակ Տատի,1,Ժակլին Բիսեթ,1,Ժան Բոդրիյար,1,Ժան Գաբեն,4,Ժան Թաթլյան,1,Ժան Կոկտո,8,Ժան Մարե,2,Ժան Ռենո,1,Ժան Ռենուար,3,Ժան Ռուշ,1,Ժան Վիգո,3,Ժան-Լյուկ Գոդար,19,Ժան-Լուի Տրենտինյան,2,Ժան-Կլոդ Կարիեր,1,Ժան-Պիեռ Դարդեն,1,Ժան-Պիեռ Լեո,1,Ժան-Պիեռ Կասել,1,Ժան-Պիեռ Մելվիլ,1,Ժան-Պոլ Բելմոնդո,6,Ժան-Պոլ Սարտր,5,Ժաննա Մորո,4,Ժերար Դեպարդիե,6,Ժերար Ֆիլիպ,2,Ժորժ Կառվարենց,2,Ժորժ Մելիես,2,Ժորժ Ֆրանժու,1,Ժուլյետ Բինոշ,2,Իգոր Ստրավինսկի,1,Իզաբել Յուպեր,2,Իզաբելլա Ռոսելինի,1,Իթան և Ջոել Քոեններ,3,Ինգմար Բերգման,28,Ինգրիդ Բերգման,2,Իննա Սահակյան,1,Ինոկենտի Սմոկտունովսկի,2,Իոսիֆ Բրոդսկի,2,Իվ Մոնտան,1,Իվ Սեն Լորան,1,Իրադարձություններ,47,Իրանցի ռեժիսորներ,2,Լավ կինո [7],5,Լավագույն ֆիլմեր,1,Լարս ֆոն Թրիեր,7,Լեհական կինո,1,Լեոնարդո դի Կապրիո,4,Լեոնիդ Ենգիբարյան,1,Լև Ատամանով,1,Լև Գրիշին,1,Լևոն Աթոյանց,1,Լիլիթ Աղաջանյան,7,Լիլիթ Բեգլարյան,1,Լինդսեյ Անդերսոն,1,Լինո Վենտուրա,1,Լիվ Թայլեր,1,Լիվ Ուլման,4,Լյուդմիլա Ցելիկովսկայա,1,Լյուկ Դարդեն,1,Լոուրենս Օլիվիե,2,Լորեն Բեքոլ,1,Լորենցո Քուին,1,Լուի Արմսթրոնգ,1,Լուի Գարել,1,Լուի դը Ֆյունես,2,Լուի Մալ,4,Լուիս Բունյուել,9,Լուկա Գուադանյինո,1,Լուկինո Վիսկոնտի,8,Խավիեր Բարդեմ,1,Խմբագրի ընտրությունը,74,Խուլիո Մեդեմ,1,Ծիրանի ծառ,6,Կալատոզով,1,Կաձուո Իսիգուրո,1,Կաննի կինոփառատոն,6,Կառլ Գուստավ Յունգ,1,Կառլ Թեոդոր Դրեյեր,1,Կառլ Լագերֆելդ,1,Կառլոս Ռեյգադաս,1,Կառլոս Սաուրա,3,Կատրին Դընյով,7,Կատրին Ռոբ-Գրիե,1,Կարեն Ավետիսյան,1,Կարեն Շահնազարով,2,Կարևոր,103,Կարո Հալաբյան,1,Կենձի Միձոգուտի,1,Կիմ Նովակ,1,Կինոաֆորիզմ,23,Կինոերաժշտություն,1,Կինոիլյուստրացիաներ,1,կինոմոնտաժ,1,Կինոյի պատմություն,12,Կինոն և նորաձևությունը,2,Կինոնորություններ,90,կինոուղեցույց,1,Կինոպատկերասրահ,36,Կինովարկանիշ,32,Կինովերսուս TV,1,Կինոօրացույց,12,Կիրիլ Միխանովսկի,1,Կիրստեն Դանստ,1,Կլաուդիա Կարդինալե,7,Կլաուս Կինսկի,3,Կլարկ Գեյբլ,2,Կլոդ Լելուշ,4,Կլոդ Շաբրոլ,1,Կլոդ Սոտե,1,Կնուտ Համսուն,1,Կշիշտոֆ Զանուսի,1,Կշիշտոֆ Կեսլևսկի,5,Կոբո Աբե,1,Կոկո Շանել,1,Կուլեշով,1,Կուրտ Վոնեգուտ,1,Համեդ Սոլեյմանզադե,1,Համո Բեկնազարյան,3,Համր կինո,3,Համր կինոյի աստղերը,1,Համֆրի Բոգարտ,1,Հայ կինոգործիչներ,12,Հայաո Միյաձակի,1,Հայկ Մանուկյան,1,Հայկական կերպարներ,2,Հայկական կինո,4,Հանճարեղ ֆիլմեր [9.5],24,Հասմիկ Կարապետյան,3,Հարիսոն Ֆորդ,1,Հարոլդ Լլոյդ,1,Հարվի Քեյթել,1,Հարցազրույց,35,Հեդի Լամար,1,Հելմուտ Բերգեր,1,Հելմուտ Նյուտոն,1,Հենինգ Կառլսեն,1,Հենրի Ֆոնդա,2,Հենրիկ Հովհաննիսյան,1,Հենրիկ Մալյան,1,Հետադարձ հայացք,22,Հիանալի ֆիլմեր [8.5],26,Հիրոսի Տեսիգահարա,1,Հոդվածներ,48,Հոկտեմբերին ծնված հայտնիները,1,Հոու Սյաո-Սյան,1,Հովհաննես Վարդումյան,7,Հովսեփ Քարշ,1,հունվար,1,Հրայր Խաչատրյան,1,Հրապարակախոսություն և մամուլ,20,Ճապոնացի ռեժիսորներ,2,Մալքոլմ ՄըքԴաուել,2,Մահաթմա Գանդի,1,Մայա Դերեն,1,Մայք Նիքոլս,1,Մայքլ Գրանդաջ,1,Մայքլ Դուգլաս,1,Մայքլ Հակոբյան,1,Մայքլ Ջեքսոն,2,Մայքլ Փաուել,1,Մայքլ Քեյն,1,Մայքլ Քյորթիս,1,Մանե Բաղդասարյան,1,Մառլեն Դիտրիխ,2,Մառլոն Բրանդո,13,Մասակի Կոբայասի,1,Մարդիկ և փաստեր,29,Մարդիկ Մարտին,2,Մարի Լաֆորե,1,Մարիա Կալաս,3,Մարինա Վլադի,2,Մարինա Ցվետաևա,1,Մարիո Բավա,1,Մարկո Ֆեռերի,2,Մարշա Հանթ,1,Մարչելո Մաստրոյանի,11,Մարսել Կառնե,1,Մարտին Լյութեր Քինգ,1,Մարտին Սկորսեզե,19,Մարտիրոս Սարյան,2,Մեգ Ռայան,1,Մեթ Դեյմոն,1,Մեթ Դիլոն,2,Մել Գիբսոն,5,Մեծերը՝ արվեստի մասին,29,Մեկ Կադր,2,մեջբերումներ,1,Մերի Փոփինս,1,Մերիլ Սթրիփ,4,Մերիլին Մոնրո,3,Միգել Սապոչնիկ,1,Միլան Կունդերա,1,Միլոշ Ֆորման,3,Միխալիս Կակոյանիս,1,Միխայել Հանեկե,3,Միխայիլ Բուլգակով,2,Միխայիլ Գալուստյան,1,Միխայիլ Կալատոզով,1,Միշել Լեգրան,3,Միշել Հազանավիչուս,1,Միշել Մորգան,1,Միշել Ուիլյամս,1,Միշել Պիկոլի,1,Միշել Փֆայֆեր,1,Միշել Ֆուկո,1,Միրեյ Դարկ,1,Միրեյ Մաթյո,1,Միք Ջագեր,1,Միքայել Թարիվերդիև,2,Միքելանջելո Անտոնիոնի,14,Միքի Ռուրք,1,Մհեր Մկրտչյան,4,Մոhսեն Մախմալբաֆ,1,Մոնիկա Բելուչի,1,Մոնիկա Վիտի,3,Մորիս Շևալիե,1,Մորիս Ռոնե,1,Մուհամեդ Ալի,1,Մուսա,3,Յան Շվանկմայեր,1,Յան Ֆլեմինգ,1,Յասուձիրո Օձու,2,Յոս Սթելինգ,1,Յուլ Բրիներ,1,Յուրի Գագարին,1,Յուրի Նիկուլին,1,Նագիսա Օսիմա,1,Նատալի Փորթման,1,Նարե Մկրտչյան,1,Ներսես Հովհաննիսյան,1,Նիկիտա Միխալկով,1,Նիկոս Կազանձակիս,2,Նինո Ռոտա,1,Նիքոլ Քիդման,1,Նկարահանման հրապարակ,11,Նշանավոր զույգերը,14,Նոյեմբերին ծնված հայտնիները,1,Նոր ալիք,1,Նումի Ռապաս,1,Նունե Մանուկյան,4,Նուրի Բիլգե Ջեյլան,2,ՆՓԱԿ,1,Շանտալ Աքերման,2,Շառլ Ազնավուր,17,Շառլոթ Գենսբուր,1,Շատ լավ ֆիլմեր [7.5],3,Շերոն Թեյթ,1,Շոն Փեն,1,Շոն Քոների,1,Շուշան Փիրումյան,3,Ուես Անդերսոն,3,Ուիթ Սթիլման,1,Ուիլ Սմիթ,1,Ուիլեմ Դեֆո,1,Ուիլյամ Շեքսպիր,1,Ուիլյամ Ուայլեր,1,Ուիլյամ Սարոյան,8,Ումբերտո Էկո,2,Ունա Չապլին,1,Ուոլթ Դիսնեյ,2,Չառլզ Բուկովսկի,2,Չառլզ Բրոնսոն,1,Չառլզ Դիքենս,1,Չառլզ Չապլին,11,Չառլի Չապլին,1,Չեխական նոր ալիք,1,Չեկի Կարիո,1,Պաբլո Պիկասո,1,Պաոլո Սորենտինո,2,Պաուլո Կոելյո,1,Պավել Արսենով,1,Պեդրո Ալմոդովար,5,Պենելոպա Կրուս,1,Պիեռ Բարու,1,Պիեռ Բուրդիե,1,Պիեռ Կարդեն,1,Պիեռ Պաոլո Պազոլինի,11,Պիեռ Ռիշար,1,Պիեռ-Օգյուստ Ռենուար,1,Պիետրո Մարչելո,1,Պուդովկին,1,Ջանկառլո Ջանինի,2,Ջարեդ Լեթո,2,Ջեյմս Դին,1,Ջեյմս Ստյուարտ,1,Ջեյմս Վան,1,Ջեյմս Քեմերոն,1,Ջեյն Բիրկին,2,Ջեյն Օսթին,1,Ջեյսոն Շվարցման,1,Ջեյսոն Ռոբարդս,1,Ջեյք Ջիլենհոլ,1,Ջենիս Ջոփլին,1,Ջենիֆեր Լոուրենս,1,Ջերալդին Չապլին,1,Ջերեմի Այրոնս,1,Ջեք Լոնդոն,1,Ջեք Նիքոլսոն,8,Ջեք Ուորներ,1,Ջեքի Չան,1,Ջեքի Քուգան,2,Ջիմ Ջարմուշ,10,Ջինա Լոլոբրիջիդա,1,Ջինա Ռոուլենդս,1,Ջո Բեռլինգեր,1,Ջոան Վուդվորդ,1,Ջոան Քրոուֆորդ,1,Ջոզեֆ Լոուզի,1,Ջոն Կասավետիս,2,Ջոն Մալկովիչ,3,Ջոն Սթեյնբեք,2,Ջոն Տուրտուրո,1,Ջոն Տրավոլտա,1,Ջոն Ֆորդ,2,Ջոնի Դեփ,4,Ջոնի Հոլիդեյ,1,Ջորջ Լուկաս,1,Ջորջ Օրուել,1,Ջորջո Ագամբեն,1,Ջորջո Սթրելեր,1,Ջուդ Լոու,3,Ջուզեպե Տորնատորե,3,Ջուլիանա Մուր,1,Ջուլյա Դյուկորնո,1,Ջուլյետա Մազինա,2,Ռայներ Վերներ Ֆասբինդեր,3,Ռաֆայել Ներսիսյան,3,Ռաֆայել Պապովյան,1,Ռեյ Բրեդբերի,1,Ռենատո Սալվատորի,1,Ռենե Կլեր,1,Ռիդլի Սքոթ,3,Ռիշարդ Բուգայսկի,1,Ռիչարդ Աթենբորո,1,Ռիտա Հեյվորթ,2,Ռյունոսկե Ակուտագավա,2,Ռոբ Մարշալ,1,Ռոբեր Բրեսոն,3,Ռոբեր Օսեյն,1,Ռոբերտ դե Նիրո,6,Ռոբերտ Զեմեկիս,1,Ռոբերտ Ռեդֆորդ,1,Ռոբերտ Ռոդրիգես,2,Ռոբերտ Վինե,1,Ռոբերտո Ռոսելինի,1,Ռոբին Ուիլյամս,1,Ռոզա Պետրոսյան,1,Ռոլան Բարտ,2,Ռոլան կինոփառատոն,5,Ռոման Բալայան,1,Ռոման Պոլանսկի,6,Ռոմի Շնայդեր,5,Ռոն Հովարդ,2,Ռոջեր Կորման,1,Ռոս Բաղդասարյան,1,Ռուբեն Գևորգյանց,1,Ռուբեն Մամուլյան,7,Ռուդոլֆ Վալենտինո,1,Ռունի Մարա,1,Ռուփերթ Էվերեթ,1,Ռոք Հադսոն,1,Սաթենիկ Հակոբյան,2,Սաթյաջիտ Ռայ,1,Սալվադոր Դալի,4,Սարիկ Անդրեասյան,1,Սարսափ ժանր,1,Սեմ Մենդես,1,Սեմ Պեկինպա,1,Սեմուել Բեքեթ,2,Սեպտեմբեր,1,Սերգեյ Դովլաթով,3,Սերգեյ Էյզենշտեյն,2,Սերգեյ Իսրայելյան,1,Սերգեյ Փարաջանով,15,Սերժ Գենսբուր,3,Սերջիո Լեոնե,5,Սև հայելի,1,Սթենլի Կուբրիկ,13,Սթենլի Կրամեր,2,Սթիվ ՄըքՔուին,1,Սթիվեն Զաիլյան,1,Սթիվեն Հոքինգ,1,Սթիվեն Սոդերբերգ,1,Սթիվեն Սփիլբերգ,8,Սթիվեն Քինգ,1,Սիդնի Լյումետ,2,Սիլվի Վարդան,1,Սիլվիա Պլատ,1,Սիմոն Աբգարյան,1,Սիմոնա դը Բովուար,2,Սիմոնա Սինյորե,3,Սինդբադ,1,ՍինեՄիտք,1,Սիրելի ֆիլմերի տասնյակն ըստ…,3,Սլավոյ Ժիժեկ,4,Սյուզան Զոնթագ,1,Սոնա Կարապողոսյան,18,Սոս Սարգսյան,4,Սոսե,2,Սոֆի Լորեն,8,Սոֆի Մարսո,1,Սոֆյա Կոպոլա,1,Սվեն Նյուկվիստ,1,Ստալկեր,2,Սցենար,1,Սփենսեր Թրեյսի,1,Սքարլեթ Յոհանսոն,1,Վալերիո Ձուրլինի,2,Վահե Հակոբյան,1,Վահրամ Բաբայան,1,Վահրիճ Բախչանյան,1,Վան Հեֆլին,1,Վավերագրական ֆիլմեր,1,Վարպետության դասեր,17,Վել Էյվերի,1,Վեյկո Իունպուու,1,Վենետիկի կինոփառատոն,1,Վերա Խիտիլովա,1,Վերներ Հերցոգ,8,Վիկտոր Էրիսե,1,Վիմ Վենդերս,6,Վիվիեն Լի,2,Վիտորիո դե Սիկա,1,Վիրիդիանա,1,Վիրնա Լիզի,1,Վլադիմիր Բորտկո,1,Վլադիմիր Կոսմա,1,Վլադիմիր Վիսոցկի,2,Վոնգ Կար-Վայ,3,Վուդի Ալեն,12,Վուդի Հարելսոն,1,Տաթև Հովակիմյան,1,Տակեշի Կիտանո,3,Տեսանյութեր,25,Տիգրան Նալչաջյան,2,Տիեզերքի գաղտնիքները,2,Տոնինո Գուերա,8,Տոտո,1,Տրաուբերգ,1,Ցնցող ֆիլմեր [9],37,Փիթեր Գրինուեյ,2,Փիթեր Ուստինով,2,Փիթեր Օ'Թուլ,1,Փինք Ֆլոյդ,1,Փոլ Նյումեն,1,Փոլ Վերհովեն,1,Քեյթ Բլանշեթ,1,Քեյթ Բոսվորթ,1,Քեն Լոուչ,1,Քենեթ Բրանա,1,Քերի Գրանտ,1,Քըրք Դուգլաս,4,Քըրք Դուգլաս և Ուիլյամ Ուայլեր,1,Քըրք Քըրքորյան,1,Քլինթ Իսթվուդ,3,Քոլին Ֆերթ,3,Քսավիե Դոլան,2,Քվենտին Տարանտինո,7,Քրիսթոֆեր Նոլան,1,Քրիստիան Բեյլ,1,Օդրի Հեփբերն,5,Օլեգ Յանկովսկի,1,Օլիվեր Թվիստ,1,Օլիվեր Սթոուն,1,Օլիվիա դը Հևիլենդ,1,Օմար Շարիֆ,7,Օնորե Դոմիե,1,Օուեն Ուիլսոն,1,Օսիպ Մանդելշտամ,1,Օսկար Ուայլդ,1,Օրնելա Մուտի,2,Օրսոն Ուելս,6,Օրվա մեջբերումը,27,Օրվա ֆիլմը,124,Ֆաինա Ռանևսկայա,1,Ֆանի Արդան,3,Ֆեդերիկո Ֆելինի,18,Ֆերնանդել,2,Ֆիլիպ Կաուֆման,1,Ֆիլիպ Նուարե,1,Ֆիլմադարան,22,Ֆոլկեր Շլյոնդորֆ,1,Ֆոտոարխիվ,137,Ֆրանկլին Ջ. Շաֆներ,1,Ֆրանկո Ձեֆիրելլի,1,Ֆրանսիական կինո,2,Ֆրանսիս Վեբեր,1,Ֆրանսուա Տրյուֆո,13,Ֆրանց Կաֆկա,2,Ֆրեդ Քելեմեն,1,Ֆրեդի Մերքյուրի,1,Ֆրենկ Կապրա,2,Ֆրենկ Սինատրա,1,Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլա,8,Ֆրիդրիխ Վիլհելմ Մուրնաու,1,Ֆրից Լանգ,4,Ֆրունզե Դովլաթյան,1,
ltr
item
KINOVERSUS: Սլավոյ Ժիժեկ․ «Ոչ հոլիվուդյան սցենար կյանքի ու կորոնավիրուսի մասին»
Սլավոյ Ժիժեկ․ «Ոչ հոլիվուդյան սցենար կյանքի ու կորոնավիրուսի մասին»
«Մենք ստիպված ենք խոստովանել, որ համաճարակները մեզ հետ կմնան անորոշ ժամանակով»։ Սլավոյ Ժիժեկ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgiMvXZfzQhk-Xifl_iTpd9Akn5_BDo2RFpQ2Ms95iugTmCeG2MSLIXwQpT0xvjrSzqMGCLMdZJQQ7lidsK4TuSZpx7mj8qmbUJuFa9ocBvwaxdHmWiDdULm-cupflHARHhv7LRnZcZKYrv/w640-h384/44.png
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgiMvXZfzQhk-Xifl_iTpd9Akn5_BDo2RFpQ2Ms95iugTmCeG2MSLIXwQpT0xvjrSzqMGCLMdZJQQ7lidsK4TuSZpx7mj8qmbUJuFa9ocBvwaxdHmWiDdULm-cupflHARHhv7LRnZcZKYrv/s72-w640-c-h384/44.png
KINOVERSUS
https://www.kinoversus.com/2021/10/slavoj-zizek-covid-pandemia.html
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/
https://www.kinoversus.com/2021/10/slavoj-zizek-covid-pandemia.html
true
7755589357207652495
UTF-8
Բոլոր հոդվածները Այդպիսի հոդված չի գտնվել ԴԻՏԵԼ ԱՄԲՈՂՋԸ Կարդալ ավելին Պատասխանել Չեղարկել Ջնջել Հեղինակ Գլխավոր ԷՋԵՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ Դիտել ամբողջը ՁԵՐ ՃԱՇԱԿՈՎ ԹԵՄԱ ԱՐԽԻՎ ՓՆՏՐԵԼ ԲՈԼՈՐ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ Այդպիսի հոդված չի գտնվել Դեպի գլխավոր էջ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content